abonnement Unibet Coolblue
pi_115632591
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Het kantoor waar ik werk, heeft een speciaal webcare team erop gezet om te klachten te behandelen.
Afdeling van mijn vriend (kabelprovider) geeft weer aan dat als mensen klachten hebben, ze maar zelf naar hun toe moeten komen ;)
pi_115634388
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

:') _______!!!!!
_O-
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:21:07 #128
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115635467
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115636514
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef MrKikker het volgende:

[..]

je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.

wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Nee, want het is makkelijker (en leuker?) om er achteraf over lopen te klagen toch? Dan kunnen mensen als wij ook eens lachen!

(en trouwens, je denkt toch niet dat dat soort mensen iets leren van hun eigen fouten? ik bedoel, het was blijkbaar niet eens de eerste keer dat het hem overkwam!)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:57:21 #130
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_115636619
Ze zullen er geen moer van leren maar het personeel de schuld geven van het feit dat je niet naar de datum keek werkt natuurlijk niet.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_115637069
Ja, ga gelijk de supermarkt aanklagen voor iets wat je zelf fout doet :')__!
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:17:02 #132
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115639240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
Daar ben ik het wel met je eens, dat er geen producten in de schappen mogen liggen die over datum zijn. De supermarkt in kwestie had daarin beter moeten controleren. Dat neemt echter niet weg dat men als consument zelf ook goed op de datum moet letten voordat men iets koopt. Sowieso als ik verse producten koop in de supermarkt, kijk ik altijd van te voren op de houdbaarheidsdatum, zodat ik achteraf niet verrast kan worden. Als ik zie dat er iets over datum is, meld ik het aan een medewerker, zoals jij ook doet :)
pi_115639639
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
-nee-
pi_115647052
quote:
Klacht PostNL: Pakket zoek na 1 maal te hebben aangeboden?

Ik verwacht een pakket uit Japan dat in Nedrland word overgenomen en uitgeleverd door PostNL. Nu is het pakket 1 x aangeboden toen ik niet thuis was. Ik krijg keurig een kaartje in de bus met het 3S code en het verschuldigde invoerbedrag. Normaal gesproken zou postNL zonder opgaaf van mij het pakket nog 2 maal aanbieden. Wat blijkt nadat het pakket nu na 6 werkdagen nog steeds niet geleverd is dat de telefonische helpdesk aangeeft dat het zoek is? Ik word binnen 7 dagen gebeld met een oplossing…met moet een onderzoek opstarten. Datum aflevering staat als onbekend ?

Als je logistiek niet ziet zitten of beheerst…verkoop dan het bedrijf en ga niet de consument het kind van de rekening laten worden!

Gewenste oplossing
Ik wil mijn dure belkosten van 0,45 p/m + kosten voor gebruik van mobiel vergoed zien + de waarde van het pakket en een vergoeding voor een nieuwe zending met snellere levertijd. Hoe moet ik mijn klanten tevreden houden....
En reactie van PostNL:

quote:
Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115647806
quote:
Klacht Lidl: Kogelbiefstuk is een moordwapen

Vandaag heb ik bij de LIDL in nieuwegein een kogelbiefstuk gekocht. Verschrikkelijk! dit is overigens niet de eerste keer. Een kogelbiefstuk van het balkon gegooid voor de vogels/honden/katten. Ik betwijfel of die hem zelfs eten.

Taai, Taai en nog eens taai.
Na smaak droog en ‘gehakterig’

Zonde mijn van geld!
voor 2 euro meer had ik een dikke unit van de slager
Gewenste oplossing

Geen idee. Kom maar met een oplossing.
Mooie titel. :')

quote:
Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6

er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing

het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 17:05:34 ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:09 #136
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_115647914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Hij weet het verschil niet tussen ij en ei, dus gebruikt hij maar y :)
De gulden middenweg :D
pi_115648690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Je checkt niet de datum en dan moet de AH maar betalen. :')
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 17:47:19 #138
34726 Fratz
Max
pi_115649199
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.

En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
Ik denk dat die kerel het heeft over een pakje vleeswaren en niet over verse kipfilet. Verse kipfilet zou echt uit de koeling wandelen als het zo erg over datum is, vleeswaren niet, dat ziet er in het geval van kipfilet meestal best eetbaar uit. Ik heb allang geleerd om naar datums te kijken in supermarkten, kom zo vaak oude troep tegen!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_115651766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Huilen van het lachen :D _O- _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:16:37 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_115652160
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is? :D
Is standaard bij pendels ja.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_115652342
quote:
12s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Huilen van het lachen :D _O- _O-
Is dat niet lichtelijk overdreven?
pi_115656555
quote:
Klacht KPN Mobiel: extreem hoge kosten factuur
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Mobiel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Mobiel
Lezers van deze klacht: 12

Na jaren van facturen a 50,-/60,- per maand, nu ineens facturen van 275,- en 326,- per maand.. KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen, inmiddels met vakantie geweest en weer contact opgenomen.. KPN heeft tel.nummer afgesloten en ons aangegeven als wanbetaler. Willen ook niets meer, nu factuur gehad van 750,- en anders naar Incassobureau dan wordt het vast 1000,- Ik begrijp hier niets van.
Wij zijn 47 jaar geen kleuters meer, weten hoe we met een mobiel dienen om te gaan, en zijn niet de hele dag aan het bellen/internetten…maar KPN zegt U heeft het zelf gedaan.
Gewenste oplossing

Dat ze iemand aan de telefoon geven die er niet meteen vanuit gaat dat wij dag en nacht iedereen bellen, het nr is afgesloten dus dat gaat niet meer, maar het bedrag wat nu openstaat is ong. 275,- en geen 750,- dan zou het netjes zijn als ze ons een nieuw nummer geven en we over de factuur kunnen afspreken voor volgende maand betaald. We hebben verder Internet/Interactieve TV en Bellen van hun en ook al jaren dus misschien een keer iets extra doen voor een vaste klant..
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Hallon!
pi_115657606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Is dat niet lichtelijk overdreven?
nee.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:23:57 #144
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115660364
Sowieso heb ik het idee dat niemand op die site zijn klacht nog eens doorleest.
Gewoon rammen op het toetsenbord en enter.

Persoonlijk lees ik het even na, typfouten en dergelijke.
Als je de L vergeet in 'pils' is het gelijk niet meer te zuipen.
pi_115670453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115670524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:

Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo. :')
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115670615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
Klantonvriendelijk of niet, je kunt moeilijk op basis van leeftijd anders met je klanten omgaan. (net of leeftijd iets zegt overigens). Zie nergens dat ze de gespecificeerde rekening hebben ontvangen/gelezen, maar ze zijn wel weer op vakantie geweest.
Wat hierboven ook al gezegd werd; als je dan toch in de clinch ligt met je telefoonaanbieder zet je dat ding toch uit tot je weet wat er aan de hand is?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671053
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_115671064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening :')
Die hebben ze gevraagd:
quote:
KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen,
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115671198
Hmm overheen gelezen. Raar verhaal iig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')