Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken?
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Façade het volgende:
[..]
Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.
De meeste klachten van supermarkten daarentegen.
Volgens mij vraagt Klacht.nl wel naar gegevens, alleen tonen ze die niet publiekelijk. Wellicht kan je die alleen bekijken met een bedrijfsprofiel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.
jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
Detentieverklaring?quote:lacht Canaldigitaal:
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht:
Geachte Heer,
Na vele malen met jullie te hebben gebeld over opzegging en ik
jullie een detentie verklaring heb op gestuurd zou ik nu wel graag een antwoord krijgen .Abonnee nr.85624222
Ik spreek namens mijn zoon,daar ik nu alles regel voor hem.
Beleefde groeten
Gewenste oplossing
Snel een antwoord
Dat plaatje van de McDonalds dat erbij staatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef Pharkus het volgende:
klacht.nl Er staan veel klachten over McDonalds op Klacht.nl. McDonalds wil deze klachten niet in behandeling nemen. Dit plaatje is gemaakt om McDonalds aan te sporen tot actie. Help Klacht.nl met het oplossen van klachten en klik op Like! Bedankt voor je hulp!je punt maken anno 2012, zoveel mogelijk likes scoren, daarmee krijg jezelf seriemoordenaars mee achter de tralies.
Dramatisch ditquote:
quote:Klacht Liekendiek: Liekendiek verkoopt gevaarlijk vieze auto
aantal maanden geleden heb ik een bmw 323 e46 gekocht bij liekendiek vof te rotterdam. allemaal leuk en aardig natuurlijk, ik was helemaal tefreden met de auto. Na een dag dat ik de auto had, ging ik een landweggetj op (in limburg) en toen trilde heel de auto , ik ging kijken en merkte dat het rvoorwiel speling had. gevaarlijk dus zoals jullie begrijpen. na contact gehad met liekendiek wert er gezegt dat er niks voor mn kon worden gedaan. Nu moest ik mn auto laten maken voor 450 euro!!! niet normaal toch mensen. maar het ergste komt nog, toen ik x boodschappen ging doen deed ik kofferbak open en toen zag ik een vieze hond liggen in de auto!! het was een best grote hond met een naambordje chuck erop, toen ik keek op de website zag ik dat t maskotte van hun was! gelukkig leefde t beest nog en zorg ik nu goed voor hem! deze auto koste mij dus 690 euro en dan nog die 450 euro reperetie, veel te duur na mijn mening, en nu moet ik ook nog brokjes kopen voor de hond. hier wil ik graag oplossing voor
Gewenste oplossing
450 euro en een vergoeding voor de hondenbrokjes, ongeveer 900 euro bij elkaar
En dan bij de reacties "Ook mooi dat als ik zoek op 'McDonalds klacht' ik gewoon netjes de contactinformatie van McDonalds zelf vind.quote:
quote:Klacht Albert Heijn: Omrijden met bevoorradingskar door medewerkers van Albertheijn die met deze kar door de winkel rennen en lopen te dollen.
Mijn moeder heeft bij jullie op donderdag 2 augustus de zaak bezocht voor haar boodschappen het was rond 16:30 uur. Toen zij net liep te winkelen met haar rollator is zij door medewerkers omver gereden. Dit kwam omdat zij met de bevoorradingskar hard door de winkel reden (omdat ze een competitie hielden met elkaar) en mijn moeder hierbij schepte.
De andere dag waren wij ( haar dochter en schoonzoon ) in Den haag bij haar op bezoek en vertelde zij wat er gebeurd was die dag te voren. Zij was natuurlijk geschrokken en toen heeft de beveiliging van de winkel gezegd dat de boodschappen een pakje frikandellen en nog wat kleinigheden gratis mocht meenemen.
Haar been is bont en blauw ( diepzwart blauw) ook op de rug van haar hand heeft zij een flinke blauwe plek en nog een blauw rode flinke schram op haar arm. Zoals ik al aangaf is zij 83 jaar en gebruikt bloedverdunners en heeft hartritme stoornissen waarvoor zij op 3 september een defibrilator zal krijgen. Vinden jullie het normaal dat zo’n oude vrouw zo wordt behandeld omdat het wanstaltige personeel van jullie niet normaal de schappen kan bevoorraden maar met de bevoorraadkar ( ik zou haast zeggen dood en verderf ) veroorzaakt. Schande Schande Schande!! Er is geen enkele folow up geweest en die ongeveer vijf euro die zij aan gratis boodschappen heeft gehad om daarmee alle af te kopen??? Daar heb ik geen woorden voor. Groeten haar dochter en schoonzoon. (familie van te bereiken op mobielnummer
Gewenste oplossing
Graag willen we dat jullie haar een passende vergoeding geven en zorgen dat jullie je personeel op hun gedrag en verantwoording aanspreken. Tevens vind ik dat jullie ook haar nog wel hadden kunnen bellen om te vragen hoe het verder met haar is. Zij is dan wel een vrouw van 83 en zeer vergevingsgezind maar dit houdt niet in dat jullie haar afschepen en denken toedeloe zoek het verder maar uit. Zij is hier wel behoorlijk door aangeslagen en lichaamelijk zeer beschadigd haar been is opgezet en blauw zwart ook op de rug van haar hand een grote rood blauwe plek en op haar arm nog een dikke blauwe schram. Wij hebben haar op 3 augustus bezocht en ze was behoorlijk gehavend.
Vind dit een prima klacht. Goed en netjes geschreven ook. Weet dus niet wat hier grappig aan is. Je mobiele nummer dan zo publiekelijk neerzetten is niet zo handig natuurlijk.quote:
quote:Suggestie C1000: RECLAME MISLEIDEND.
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze suggestie: 6
C 1000 HEEFT 100 AANBIEDINGEN VOOR EEN EURO. DUS IK KOOP DAN HONDERD ARTIKELEN. VOOR EEN EURO.
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken.
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet?
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?quote:Klacht Albert Heijn: BEDORVEN KIPFILET VERKOCHT!!!!!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Het komt niet wekelijks voor maar in een jaar tijd is dit al de derde keer dat ik iets heb gekocht wat overtijd is!
De voorgaande keren dacht ik nog, het is maar 1 of 2 euro maar ik begin er nu toch echt wel schijtziek van te worden! Z’n smerige hap, gadverdamme!! En zit ik dan weer een dag zonder lunch! Kan niet weer even van mijn werk weg om het terug te brengen en nieuwe te halen! Jammer pauze voorbij!!!
Dit is het barcodenummer : 710400 470977
Er staat ook nog een 8 voor die streepjes maar weet niet of deze erbij hoort.
Ten minste houdbaar tot 06-08-2012 en ik heb hem net gekocht! 13-08-2012!
Echt walgelijk dat jullie hier zo slecht mee om gaan! Hoe kan zo’n grote fout nu gebeuren???!!! BEDORVEN KIPFILET verkopen vindt ik echt gewoon schandalig!! Meen ik echt!
En omdat het mij nu echt zo hoog zit en ik dit gewoon zo schandalig vindt heb ik ook nog even vanuit mijn werkplek de desbetreffende vestiging (AH Amersfoort (Hellestraat) )gebeld en het enige wat deze meneer kon zeggen dat hij het door zou geven en als ik terug zou komen wel een nieuw pak kipfilet zou meekrijgen… Serieus??? Moet ik hier blij mee zijn? Dat ik WEL een nieuw pak zou meekrijgen? Ik heb er potverdorie gewoon voor betaald dus mag ik op zn minst verwachten dat ik een fatsoenlijk product mee krijg?!?!?!?!
Gewenste oplossing
Dat hier melding van wordt gemaakt bij de desbetreffende vestiging want zoals eerder vermeld is dit de derde keer in een jaar tijd dat zoiets mij is overkomen en daarvoor was ik al kwaad maar liet ik het erbij zitten maar nu gaan ze echt te ver! Ik haal dagelijks mijn boodschappen (LUNCH in AH Amersfoort Hellestraat en Grote boodschappen AH VATHORST) bij de AH en het is drie keer voorgekomen in de AH in Amersfoort Hellestraat! Verder wil ik dat het noooooooit meer voorkomt!! Dan ben ik al heel erg blij, maar wat me ook opvreet is dat er zo gemakkelijk wordt gedaan dat ik dan maar even terug moet komen met het product en ik dan een nieuw pak mee krijg. Dus ik kom terug op mijn werk, wil gaan eten wat ik zojuist gekocht heb en kom erachter dat ze mij hebben opgelicht met bedorven voedsel! Ik heb GEEEEEN lunch, moet in mijn eigen tijd weer helemaal terug gaan naar de winkel, om alsnog het product te krijgen waar ik recht op heb! Is dat je beste excuus? Ben ik weer een half uur verder voor alleen een pakje KIPFILET! Wat doen de meeste mensen? Denken ja laat maar zitten kost me meer geld en tijd als wat het oplevert en wie komt er het beste vanaf? Juist de AH.Waar ik dus tevreden mee ben is als ze hadden voorgesteld van : Oh wat vervelend voor u meneer, als u vandaag of morgen terug komt met de bedorven kipfilet en afgeeft aan de balie maken wij er direct melding van en als vergoeding voor het ongemak dat u geleden heeft mag u voor ¤10,- gratis boodschappen doen!Maar nee, daar zijn ze zelfs te gierig voor! Wat is nu ¤10,- voor zon groot bedrijf!!!!!?????Niemand gaat alleen terug voor een pakje kipfilet op te halen!!! Gaat van mijn eigen tijd af! Wie betaald die 30 min dat ik weg ben van werk? IK zeker door het later in te halen?? Wie betaald bv. het vervoer richting de supermarkt??? Ik als consument zeker?? Allemaal voor dat pakje kipfilet van ¤1,36. In de tussentijd ben ik al ¤10,- extra kwijt. En nu kun je je afvragen wat maak je je druk als het maar ¤1,36 is! Dat heb ik me ook afgevraagd maar dit is potverdorie al de derde keer dat dit me gebeurd en dit is dus al de derde keer dat ik ZONDER LUNCH zit!!!!! Die ¤1,36 kan me in principe gestolen worden maar dat ik gwn weer met dit gezeik zit zonder lunch enzo! Daar kan ik pas kwaad over worden en dat ik zon smerig stuk vlees half heb zitten eten! Brrrr wordt er nu nog misselijk van! Gadverdamme!Als ik dit nu weer lees ben ik eigenlijk pas tevreden als die klacht richting hellestraat gaat en ik een schadevergoeding krijg van ¤30,- !!!! Dit omdat het al de derde keer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grrrrrrrr.. ik ben echt woest!!!
Die 'Grrrrrrrrrrrrrrr' maakt het wel afquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?
Haal dan geen vlees bij de appiequote:Klacht Albert Heijn: Pris/kwaliteitsverhouding Hamburgers
Op 10-08-2012 te Doesburg bij AH een aantal vleesartikelen gekocht voor een bbq.De Hamburgers waren mijns inziens op een niet juiste manier gekruid,veel,en dan bedoel ik ook veel te vet vlees en de smaak was enigszins zuur.De prijs daarentegen,deed vermoeden een goed stukje vlees voor de bbq thuis te halen.Om ons ongenoegen niet uitgebreider te maken.Wij vonden het AH-onwaardige kwaliteit!!
Gewenste oplossing
Een adekwatere controle op het bedrijf dat voor u deze producten levert,dit zal per regio verschillend zijn,wat niet wegneemt dat U,AH.uitendelijk verantwoordelijk bent voor de kwaliteit van de door u aangeboden producten.Dit vinden wij slechte reclame.!!
Nee die in Purmerend.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.
Maar Deen is in het algemeen al ruk.
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?
Het kantoor waar ik werk, heeft een speciaal webcare team erop gezet om te klachten te behandelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken?
quote:
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.
(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
Nee, want het is makkelijker (en leuker?) om er achteraf over lopen te klagen toch? Dan kunnen mensen als wij ook eens lachen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef MrKikker het volgende:
[..]
je geeft hier zelf aan dat je naar de datum keek. dat deed diegene van klacht.nl dus niet.
wat hebben we geleerd: altijd naar de datum kijken.
Daar ben ik het wel met je eens, dat er geen producten in de schappen mogen liggen die over datum zijn. De supermarkt in kwestie had daarin beter moeten controleren. Dat neemt echter niet weg dat men als consument zelf ook goed op de datum moet letten voordat men iets koopt. Sowieso als ik verse producten koop in de supermarkt, kijk ik altijd van te voren op de houdbaarheidsdatum, zodat ik achteraf niet verrast kan worden. Als ik zie dat er iets over datum is, meld ik het aan een medewerker, zoals jij ook doetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:15 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.
(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
En reactie van PostNL:quote:Klacht PostNL: Pakket zoek na 1 maal te hebben aangeboden?
Ik verwacht een pakket uit Japan dat in Nedrland word overgenomen en uitgeleverd door PostNL. Nu is het pakket 1 x aangeboden toen ik niet thuis was. Ik krijg keurig een kaartje in de bus met het 3S code en het verschuldigde invoerbedrag. Normaal gesproken zou postNL zonder opgaaf van mij het pakket nog 2 maal aanbieden. Wat blijkt nadat het pakket nu na 6 werkdagen nog steeds niet geleverd is dat de telefonische helpdesk aangeeft dat het zoek is? Ik word binnen 7 dagen gebeld met een oplossing…met moet een onderzoek opstarten. Datum aflevering staat als onbekend ?
Als je logistiek niet ziet zitten of beheerst…verkoop dan het bedrijf en ga niet de consument het kind van de rekening laten worden!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn dure belkosten van 0,45 p/m + kosten voor gebruik van mobiel vergoed zien + de waarde van het pakket en een vergoeding voor een nieuwe zending met snellere levertijd. Hoe moet ik mijn klanten tevreden houden....
quote:Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Mooie titel.quote:Klacht Lidl: Kogelbiefstuk is een moordwapen
Vandaag heb ik bij de LIDL in nieuwegein een kogelbiefstuk gekocht. Verschrikkelijk! dit is overigens niet de eerste keer. Een kogelbiefstuk van het balkon gegooid voor de vogels/honden/katten. Ik betwijfel of die hem zelfs eten.
Taai, Taai en nog eens taai.
Na smaak droog en ‘gehakterig’
Zonde mijn van geld!
voor 2 euro meer had ik een dikke unit van de slager
Gewenste oplossing
Geen idee. Kom maar met een oplossing.
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?quote:Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6
er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing
het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Hij weet het verschil niet tussen ij en ei, dus gebruikt hij maar yquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Je checkt niet de datum en dan moet de AH maar betalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt?
Ik denk dat die kerel het heeft over een pakje vleeswaren en niet over verse kipfilet. Verse kipfilet zou echt uit de koeling wandelen als het zo erg over datum is, vleeswaren niet, dat ziet er in het geval van kipfilet meestal best eetbaar uit. Ik heb allang geleerd om naar datums te kijken in supermarkten, kom zo vaak oude troep tegen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Marsenal het volgende:
Godskolere, die kerel met z'n bedorven kipfilet blijft ook maar zeuren dat ie in zijn 'eigen tijd' terug moet naar de Appie. Hij wil gewoon eigenlijk in de baas z'n tijd die shit oplossen, fucking pauper.
En ja, de AH moet geen week lang bedorven kipfilet verkopen, dat kan ze hele nare boetes opleveren ook. Maar als consument moet je niet denken als een zombie blind te kunnen vertrouwen op winkels, zo zit de wereld niet in elkaar.
Huilen van het lachenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoeveel tyd zou iemand besparen door het typen van een 'lange ij' als 'y'?
Is standaard bij pendels ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij wil gratis eten omdat hij chauffeur is?
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo.quote:Klacht KPN Mobiel: extreem hoge kosten factuur
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Mobiel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Mobiel
Lezers van deze klacht: 12
Na jaren van facturen a 50,-/60,- per maand, nu ineens facturen van 275,- en 326,- per maand.. KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen, inmiddels met vakantie geweest en weer contact opgenomen.. KPN heeft tel.nummer afgesloten en ons aangegeven als wanbetaler. Willen ook niets meer, nu factuur gehad van 750,- en anders naar Incassobureau dan wordt het vast 1000,- Ik begrijp hier niets van.
Wij zijn 47 jaar geen kleuters meer, weten hoe we met een mobiel dienen om te gaan, en zijn niet de hele dag aan het bellen/internetten…maar KPN zegt U heeft het zelf gedaan.
Gewenste oplossing
Dat ze iemand aan de telefoon geven die er niet meteen vanuit gaat dat wij dag en nacht iedereen bellen, het nr is afgesloten dus dat gaat niet meer, maar het bedrag wat nu openstaat is ong. 275,- en geen 750,- dan zou het netjes zijn als ze ons een nieuw nummer geven en we over de factuur kunnen afspreken voor volgende maand betaald. We hebben verder Internet/Interactieve TV en Bellen van hun en ook al jaren dus misschien een keer iets extra doen voor een vaste klant..
nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is dat niet lichtelijk overdreven?
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo.
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef BlueMage het volgende:
Uhm tsja...waarom denk ik dat dit iets met internet op je mobiel in het buitenland te maken heeft? En sowieso als je zo'n sterk afwijkende factuur krijgt dan ga je toch gelijk aan de telefoon hangen met de KPN klantenservice wat er gebeurd is? En sowieso natuurlijk de betreffende mobiel/smartphone helemaal uitzetten totdat het duidelijk is wat er aan de hand is. Ach ja, logisch nadenken enzo.
Klantonvriendelijk of niet, je kunt moeilijk op basis van leeftijd anders met je klanten omgaan. (net of leeftijd iets zegt overigens). Zie nergens dat ze de gespecificeerde rekening hebben ontvangen/gelezen, maar ze zijn wel weer op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel behoorlijk triest dat je zonder je belgedrag te wijzigen dit soort rekeningen kan krijgen. Ook al zit je in het buitenland. Dat moet niet ongemerkt kunnen. Niet iedereen is even snugger en veel oudere mensen begrijpen weinig tot niets van apparatuur. Erg klantonvriendelijk dat dit überhaupt kan.
Die hebben ze gevraagd:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Vraag dan gewoon om een gespecificeerde rekenening
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...quote:KPN gesproken en verbazing uitgesproken, deze zouden specificaties van kosten opsturen,
Nou, die klantenservice van KPN snapt er vaak helemaal niets van als het niet helemaal volgens het boekje gaat... Kwamen wij ook achter toen de bouwvakkers per ongeluk (zij dachten dat het de bedoeling was) de telefoonkabel uit de muur gehaald hadden... Als je die kabel weer terug moest hebben (nu hij er toch uit was, kon hij gelijk naar de nieuwe meterkast), moest je een KPN abonnement hebben. Maar dat hadden we niet, want we hadden ADSL met VOIP via een dochter onderneming... Heeft zeker 3 maanden geduurd voordat ze daar uit waren (en uiteindelijk is het nog fout gegaan, maar in ons voordeel, dus mondje dicht!)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die hebben ze gevraagd:
[..]
Maar direct daarna zijn ze op vakantie gegaan en is de telefoon afgesproken...
Ofwel; het is bij gratie Gods of je klacht door het bedrijf wordt opgepakt als je het bij hen meldtquote:Beste ...,
We hebben geen afspraken met bedrijven dat klachten alleen via ons gemeld kunnen worden. Consumenten kiezen er zelf voor om een klacht bij Klacht.nl of bij het desbetreffende bedrijf te plaatsen.
Groet,
Redactie Klacht.nl
Die gewenste oplossingquote:Klacht McDonalds: Voedselvergiftiging
We gingen drinken halen bij de mcdonalds en er zaten gewoon insecten in en vieze blokjes vuil. We hebben eventueel ook nog foto’s
Gewenste oplossing
We weten nog niet waar me zoon en dochter uit hebben gedronken dus we hebben nog geen oplossing.
Dit dus. M'n vader zegt ook altijd "ik heb niks proberen te veranderen op de computer" blijkt uiteindelijk dat ie er tóch weer zelf mee heeft lopen kloten. Altijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mensen die 'WEET HEUS WEL HOE UT WERKT!'-argumenten gebruiken spreken zichzelf vaak tegen is mijn ervaring
quote:Klacht haribo: haribo starmix
er zitten in een ongeopent zakje maar 3 snoepjes (en een verdrietig meisje die er naar kijkt)
Gewenste oplossing
mijn oplossing is een redelijke zak snoep voor de kleine
...en dit valt onder "Telecombedrijven" ?quote:Klacht Simpel: tape rol scheurt telkens
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Simpel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Simpel
Lezers van deze klacht: 25
de tape scheurt telkens scheef af, telkens bij een punt. Wij gaan verhuizen en hebben een taperolhouder gekocht met enkele rollen tape om de dozen dicht te plakken. Over het systeem van dichtplakken zijn we erg tevreden, maar dit afscheuren wekt ergenis op; we kunnen niet een doos dichtplakken zonder drie keer de rol te helpen, oftewel…deze rol gaat de prullenbak in
Gewenste oplossing
een nieuwe rol
Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing
Klacht van dmruygh, over Simpel, in de rubriek: klachtmelden, Telecombedrijven geplaatst op 16 augustus 2012
quote:Klacht PATHE: PATHE claim debt without notice
I unsigned with unlimited on april. suddenly I have to pay 40 euro bill incasso biro for not paying the bill. no warning no mail. JUST 1 MONTH I HAVE TO PAY DOUBLE. NO NOTICE
And the national incasso biro just say you have to pay. without want to know my explanation.
Gewenste oplossing
Cut the money off, I don\'t deserve it
Dit ook niet kenbaar maken op dat moment, nee lekker naar huis rijden en even anoniem op je pc gaan klagen.quote:Klacht PATHE: Dubbel perkeergeld afgeschreven
Er was wat verkeerd gegaan met de bon bij de parkeerautomaat en nu zie ik dat er dubbel is afgeschreven van mijn betaalrekening.
Gewenste oplossing
Het gaat om het bedrag van 6,60. Graag terug storten op mijn rekening
quote:Klacht PATHE: Voostelling onderbroekn na defect apparatuur
Maandag 12 juli werd de film “Snowwhite” gestopt van wegen problemen met de uitzending.Na 40 minuten werd de film afgelast.
Oplossing Pathé ” Vrijkaartje” waarmee ze bedoelen een ander kaartje dus koekje uit eigen trommel.
Bij navraag management.” Ja jammer kan gebeuren!”
Goedkope en slechte afhandeling voor mensen die minimaal 1 1/2 kwijt zijn aan niet geleverde afspraken.
Wordt bijna een dooddoener door het zaken leven”Doen of je neus bloedt”.
Gewenste oplossing
Op zijn minst hadden de betrokkenen een consumptie aan geboden moeten krijgen.Eventueel een "echte vrijkaart", of korting op een kaartje.Mensen hebben schade geleden, tijd extra kosten enzovoorts. Andere bedrijven worden gedwongen om compensatie te geven hier dus nog niet.
Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat ook echt te kijken vanMaar ik weet het nu:
Onderbroken
En schade geleden! People got hurt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef Lod het volgende:
[..]
Niet vergeten dat ze ook nog eens minimaal 1 1/2 kwijt zijn!
Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
En niet vergeten dat ze bedoelen een vrijkaartje dus koekje uit eigen trommel!
'sigaar uit eigen doos' maar dan andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hahahah ja wat bedoeld hij dáár nou weer mee
Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'sigaar uit eigen doos' maar dan anders
Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:26 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Als ik het zo lees krijgen ze een vrijkaartje, maar dan geen korting of gratis een film bezoeken. Neger wat?
Ze kregen dus iets waar ze al voor hadden betaald. En als je gebruik maakt van je 'vrijkaartje' heb je wel weer de kosten van parkeren enzo. Ik denk dat hij daar compensatie voor had verwacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze krijgen een vrijkaartje voor de film die is afgebroken, niet voor een film naar keuze.
Zeker zomaar opeens dit krijgen en zelf niks gedaan hebben, jajaquote:Klacht T-Mobile: FTMSC Mobiele Betaling
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over T-Mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 39
Ongewenste rekening van FTMSC Mobiele Betaling 28-7-2012 van 2 keer 3,78 euro gekregen totaal 7,56 euro.
ik heb geen abonoment afgesloten met FTMSC en heb onterecht deze rekening gekregen.
na enig zoekwerk via google blijkt dit een sex-site te zijn waarover al diverse klachten de ronde doen.
Gewenste oplossing
Geld terug storten en false abonoment opzeggen. En laten blokkeren door T-Mobile
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?quote:Vandaag, 15 augustus 2012,stond een leuke reis gepland en koos ik voor een ontspannen reis via NS Leiden Centraal. Rond 10:20u. moest ik nodig naar toilet, ik moest opschieten want had ook nog haast…dus kijk in mijn portemonnee …oef gelukkig nog Eur.0,50 cent. Nou hebben ze in Leiden zo’n mooi modern en fraai uitziend toilet, bij de ingang staat een apparaat daar gooi je Eur.0,50 cent in en voila..je kan naar toilet. Alleen vandaag mocht ik niet naar binnen….reden : Ik was in het bezit van 2 Eur.0,20 munten en 2 Eur.0,05 munten. Ik vraag eerst nog aan de jongedame van het toilet…” Neemt het apparaat ook Eur.0,05 munten” waarop ik het antwoord “nee” kreeg. Vervolgens vraag ik haar netjes of ze dan even kan wisselen en ze zegt tegen me…”nee ik kan niet wisselen” Dus ik zeg tegen haar, “ok…dan geef ik je het muntgeld zo wel en kan je me zo even binnenlaten” Mijn mond viel open bij haar antwoord ” nee dat kan ik niet, want ik mag geen Eur.0,05 munten aannemen” Ze zei gewoon NEE !!??? Hallo !!! ik moet reizen, moet nodig naar toilet !! nogmaals gevraagd, maar nee hoor madame bleef bij haar besluit. Toen werd ik boos…Service van niks nakkes nada !!!! Ik heb haar toen om haar naam gevraagd, want vertelde haar dat ik hier echt een klacht over in ga dienen. Maar het interesseerde haar niet en haar naam geven deed ze niet..dus toen op een hollen gezet naar de ticketbalie…tuurlijk er stond een rijtje…even wachten…tik tik tik…de tijd gaat door…Hallo !!ik moet reizen !? maar ja als je nodig moet, dan moet je…dus situatie uitgelegd, krijg mijn Eur.0,50 munt en hops…op een holletje terug naar toilet. Mevrouw staat rustig te dweilen, er komt geen boe of bah uit…. ok eindelijk…naar toilet… Ik heb haar toen ik klaar was nog wel even duidelijk gemaakt dat ik echt een klacht in ga dienen, dat dit echt niet kan…maar ze reageerde gewoon niet. Ik vind dat dit echt schandalig is om mensen te weigeren, omdat er 2 munten van Eur.0,05 bij zitten…VOLGENS MIJ EEN LEGAAL BETAALMIDDEL….daar schijnbaar niet ! bovendien staat er geen bordje waarop je geattendeerd wordt dat betaling met Eur.0,05 munten niet wordt geaccepteerd !!! Ben boos, omdat het hier totaal geen begrip was, en van service totaal geen sprake is ! Volgens mij snapt dit madameke het niet helemaal. Maar goed…niet alleen voor mij, maar stel je staat daar met een klein kindje of er staat een bejaarde of of of….mogen die mensen dan ook maar gewoon weggestuurd worden ? Te gek voor woorden…en leuk verhaal om op facebook te zetten dacht ik nog en wie weet doe ik dat nog wel ook.
Gewenste oplossing
Deze dame hoort niet thuis in deze omgeving !! Totaal geen empatisch vermogen of zoekend naar een oplossing...Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame, maar dat is mijn mening. Ik vind dat hier op zijn minst een excuus mag worden geboden en dat in gevallen zoals de mijne...Eur.0,05 munten wel aangenomen mogen worden. Een geste van NS zou ik wel waarderen..gezien de ergernis en het tijdverlies wat ik hierdoor heb gehad. Ik ben normaal geen zeurkous...maar dit ging me echt te ver !
Oplossing van het bedrijf
Wij hebben intern meer informatie opgevraagd bij betrokken medewerkster en komen terug op deze klacht. Tevens excuses aangeboden aan klant voor deze ervaring.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?
Tevens: niks nakkes nada
quote:Wat mij betreft ctr-alt-delete met deze dame
En: 'deze mevrouw heeft totaal geen empatisch vermogen!!!!'quote:
- denken dat alle zakken chips in tien dagen vervangen zijnquote:De ribbelchips van Ah zijn nog steeds smerig.
10 dagen geleden schreef ik een klacht maar nog steeds is er niks veranderd.
Het is zo jammer want normaal zijn het hele lekkere chips maar de laatste tijd zijn alle zakken smerig. Ook geprobeerd van verschillende productiedatums maar helaas. Ik heb al meer dan 10 zakken weg kunenn gooien
Gewenste oplossing
oplossen en wel zo snel mogelijk.
IK ZAL HET DOORGEVEN.quote:JE PROEFT ALLEEN MAAR ZOUT
Gewenste oplossing
PUUR VLEES ZONDER AL DIE TOEVOEGINGEN
Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?
Tevens: niks nakkes nada
Die vrouw krijgt waarschijnlijk de hele dag van die zeurkousen die geen muntje hebben, en dan vinden dat zij een uitzondering zijn en dat de toiletjuffrouw maar geld moet wisselen en er maar voor moet zorgen dat hij naar het toilet kan. Als ik het goed begrepen heb is het automatisch, en kan die toiletjuffrouw daar niets aan doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar geen optie. Ook al schrijft hij nogal belachelijk, ik vind het van die toiletjuffrouw ook wel vreemd.
quote:Ik ben verdacht van oplichting. Dit i.v.m. het inleveren van koopzegels die ik lang in mijn tas had laten zitten.
Deze had ik ingeleverd met eigen naam en adres, en kreeg 5.20 euro voor twee kaarten.
Een maand later werd ik verhoord op het politie bureau, i.v.m. oplichting.
Nu blijkt dat de zegels, naar hun zeggen, vals zijn.
Deze zaak wordt nu naar off. v. justitie gestuurd!!
Gewenste oplossing
Erkenning dat de zegels niet vals zijn, of toegeven dat er valse zegels zijn verkocht.
In de trein?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Anders ga je voor vertrek naar het toilet? Of in de trein?
Tevens: niks nakkes nada
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
In de trein?
Toiletten zijn tegenwoordig een schaars artikel in veel treinen. Zo schaars dat de NS al aan het uitdelen van plaszakken heeft gedacht!
En waarom een toiletjuffrouw per se een ongevoelig figuur zou moeten zijn dat volkomen onterecht geen 5 centstukken aanneemt, ontgaat mij ook.
niks, nakkes, nada vind ik wel leuk.
En Ctrl-Alt-Del ook wel. Is weer eens wat anders dan: "Ik maak je hartstikke dood!"
Dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef Ceviche het volgende:
Of dit een terechte klacht is of niet, ik vind het wel een grappig verhaal over koopzegels bij de jumbo:
[..]
Nou wie gaat dit even oplossen?quote:Klacht KPN Internet: lastiggevallen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 31
Hallo.
Wij worden om het half uur lastiggevallen door telefoonnummer 067364444400
Zou u hier aub iets aan willen doen.
Gewenste oplossing
Stoppen met bellen door dit nummer
Ik ben ook al een tijd niet meer met de trein geweest, maar er zijn steeds meer sprinters en, gezien de verdere opbouw van het verhaal, denk ik dat hij slim genoeg was om in de trein te gaan als hij dat nodig vond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak met de trein, maar afgezien van sprinters van dat toch wel mee?
Heel vervelend meneer, ik zou het ook niet leuk vinden om eerst 10! rondjes te moeten rijden voor een parkeerplek.quote:Klacht Parkeren: Bewoners/bezoekers parkeren altijd op twee parkeervakken in mijn straat
In mijn straat, westduelstraat te Rotterdam, parkeren de bewoners altijd op twee parkeervakken. Hierdoor is er heel vaak een tekort aan parkeervakken terwijl die er wel zijn. Ik zie heel vaak dat iemand parkeert en niet kijkt hoe hij parkeert en zijn auto zo laat staan. Terwijl de vak groot genoeg is om er goed in te parkeren. Hierdoor parkeren heel veel mensen verkeerd en gaat de helft van de plekken verloren. Dit frustreert mij heel erg omdat ik niet kan begrijpen dat men niet tussen de lijnen parkeert zoals dat hoort! Soms moet ik 10 rondjes rijden om een plek te vinden om te parkeren terwijl er gewoon 5 plekken in de straat zijn.
Gewenste oplossing
Ik vind dat stadstoezicht of anderen die hierover gaan in de straat komen kijken en de foutparkeerders een boete geven voor het asociaal parkeren. Dit moet voor een lange tijd gebeuren zodat dit asociale gedrag afgeleerd wordt en men normaal gaat parkeren.
Speciaal voor u gaan we het voortaan melden, kunnen de daders ontsnappen en kunt u weer veilig verder slapen.quote:Klacht Politie: Politie Helicopter Overlast & Privacy schending &
Er vliegt een politie helicopter vaak midden in de nacht van 2 uur, avond en middag boven mij huis uren lang ik kan niet slapen en ik durfde niet eens kleding aan te doen in me kamer toen ik van de douche kam die politie mensen luren de hele tijd in de Heli. me huis staat in barendrecht carnisselande en me werk is in rotterdam centrum waar ook al een helicopter vliegt als ik naar werk ga ik hoor de heli geluid dan begin ik al te stressen omdat ik slaap te kort heb gekregen . steeds weer het zelfde!
Gewenste oplossing
Juridische Maatregelen, Stoppen met vliegen zonder melding en niet in andere mensen de huizen gaan kijken via de lucht zonder melding, Bazooka, politie mag niet boven de wet staan ,handelen en of veranderen.
Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses".quote:Klacht General Logistics Systems (GLS): General Logistics Systems (GLS), Klacht voor maar 5 dagen vasthouden pakket
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over General Logistics Systems (GLS)
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden General Logistics Systems (GLS)
Lezers van deze klacht: 23
Hallo,
ik ben een beetje boos. Er word op 09/08/2012 door jullie aan mij een pakketje aangeboden, alleen ben ik niet thuis. Want ik ben namelijk op vakantie, zoals heel veel mensen weten is het in de maanden juli en augustus vakantietijd. Nu kom ik donderdag avond 16/08/2012 thuis en ziet het briefje liggen. Ik moet binnen 5 werkdagen reageren. Ik kijk op de computer en zie dat het pakketje is terug gestuurd. Ik bellen zeg de dame aan de lijn dat is uw probleem neem maar contact op met de verzender om het pakketje opnieuw te versturen. Ik ga dit doen en vraag gelijk of deze afzender nooit meer met jullie zaken wil doen. Dit is wat er bij Postnl staat ” Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren op dinsdag tot en met vrijdag, bieden we het standaard aan bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen” wat is dit een geweldige service. Buiten dat ik voor het bellen een 1 euro kwijt ben en mijn gespreks kosten met mijn mobiel moet ik nu ook opnieuw verzendkosten betalen. Nauw GLS heel erg bedankt voor de goede service, NOT!!. Gr.
Gewenste oplossing
Dat ze het alsnog bezorgen, gratis. Ook het personeel van de telefoondienst mogen wel hun excusses aanbieden. Wat een v.....kens zijn dat.
En dan de voorwaarden van PostNL erbij halen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Weer die typische klacht.nl schrijfstijl inclusief "excusses".
Tsja en toen hadden ze nog geen klacht.nl. Nu wordt het vast en zeker opgelost!quote:Klacht PostNL: verkeerde post
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over PostNL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 78
Vanaf 1978 heb ik een probleem met de post bezorging
Bezorgers kunnen niet deze twee straten uit elkaar houden
Mijn post krijg ik niet terug
Gewenste oplossing
Dat ik mijn post krijg
quote:PostNL Webcare reageerde op augustus 15th, 2012 at 14:49
Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wij reageren echter niet op klachten op deze website. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/
Uhm als ik het zo lees is deze meneer 'n oplossing aangeboden (reparatie door Solid Vision) maar aangezien hij dat niet wil, wil ie maar gelijk een vergoeding ofzo? Dit is toch niet te volgen voor 'n helpdeskmedewerker?quote:Klacht Albert Heijn: Defecte smarthphone
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 23
29-06-2012 Nieuwe Alcetal Smartphone aangeschaft
Na 1 week defect
Opgestuurd via AH naar Solid Vision
Geen communicatie mogelijk via AH, alleen via Solid Vision
Solid Vision meld toestel heeft kinderziektes wacht op soft ware
03-08-2012 toestel komt eindelijk terug van Solid Vision met dezelfde storing.
Kontact met AH zelfde procedure, tot 14-08-2012 geen reactie, gebeld naar AH, Solid Vision neemt kontact op met de mededeling Sim Kaart reader defect.
Ik heb aangegeven niet met Solid Vision te communiceren, tenslotte is het toestel aangeschaft bij AH.
15-08-2012 E-Mai van AH met nieuw kontact no: met de melding dat zij het betreuren dat ik niet met de reparatie akkoord ga.
15-8-2012 terugkoppeling naar AH met de mededeling dat ik niet wenst te communiceren met Solid Vision en weinig vertrouwen heb in de handelswijze van AH, en ik graag in aanmerking komt voor vergoeding van mijn aankoopbedrag.
17-8-2012 kontact met AH, doordat er iedere keer een ander aanspreekpunt is het zeer moeilijk communiceren met de AH klantenservice, zij geven aan dat er geen andere ingang is.Resumé: Ik zit vanaf 10-07-2012 zonder telefoon.
Gewenste oplossing
Vergoeding + claim zonder telefoon van de AH organisatie
Wat is de reden voor vijf nieuwe kaarten? Heeft deze vrouw daarna de hele dag niet meer kunnen genieten van het park?quote:we gaan met 3 kinderen naar slagharen
er zijn daar 8 kassa’s waarvan er 3 open zijn
we moesten hier anderhalf uur in de rij staan wachten
ze weten toch dat het vakantie periode is en dat het druk zal zijn en dan doen ze maar 3 kassa’s open waardoor je lekker anderhalf uur in een rij moet staan om binnen te komen
Gewenste oplossing
ik zou tevreden zijn met nieuwe entree kaarten voor 5 personen
quote:Klacht Slagharen: 2 rechtse laarzen gekocht en nu niemand te bereiken
Ik heb afgelopen zondag een paar westernlaarzen gekocht van 100 euro Bij thuiskomst bleken er 2 rechtse laarzen in te zitten. Nu 2 keer gebeld en niemand aanwezig die me kan helpen.. Er is 1 persoon die erover gaat en dat is de winkelmanager hoe belachelijk is dat.. Die meneer loopt dus ook in het park rond en is dus haast niet te bereiken. Ik ben zooooo booooos dat er nu niemand is die mij verder kan helpen en ik met 2 rechtse laarzen zit van 100 euro!!!!
Gewenste oplossing
Ik wil mijn laarzen graag binnen 24 uur hier compleet thuis hebben. Mochten jullie mij tegoed willen komen heb ik laarzenriempjes gezien van 15 euro doe die er dan maar bij waren maar 1 soort.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:53 schreef KingLysandus het volgende:
Sommige mensen zouden gewoon een internetverbod moeten krijgen.
quote:Onlangs weer een paar pakjes shag gekocht, Pall Mall van fa Niemeyer. Tot mijn verbazing zat er een “boomstam” in.
Deze is 8 cm lang en meer dan 0,6 cm dik.
Gewenste oplossing
vergoeding van het pakje zou passend zijn.
quote:ik heb een paar weken geleden een klacht ingediend dat er een beestje in me pakje zat ik ben me rot geschrokken toen hij er met en sigaret eruit kwam op mijn hand ik heb dat door gegeven aan jullie maar geen reactie gekregen had ik niet verwacht
Gewenste oplossing
in iedere geval dat jullie wat laten horen of dat vaker gebeurt en nieuwe sigaretten want de mijne heb in weg kunnen gooien hoop dat ik er nu wel iets te horen krijg gr janny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |