abonnement Unibet Coolblue
pi_115600143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Ik bedenk me dus net, dat ze serieus proberen de klachten door te zetten naar bedrijven, en dat er dus bedrijven zijn die daar aan mee werken? :')
Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
Nooit.
pi_115600354
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Façade het volgende:

[..]

Als er 4 á 5 klachten per dag zijn, vind ik het nog wel acceptabel om die te behandelen. Mits ze al eerder met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf te maken hebben gehad.

De meeste klachten van supermarkten daarentegen :( .
En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115600691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dan? De meeste klachten hebben niet eens degelijke contact-info. Ik zou als bedrijf terugsturen dat de klant zelf maar direct contact op moest nemen.

jaren terug op een interne helpdesk gewerkt en daar had je te maken met secretaresses die belden dat 'de pc van meneer niet meer werkte'. 'laat meneer zelf maar bellen' was dan het antwoord.
Volgens mij vraagt Klacht.nl wel naar gegevens, alleen tonen ze die niet publiekelijk. Wellicht kan je die alleen bekijken met een bedrijfsprofiel.

En ja, het is schrikbarend hoe dom mensen zijn als je op klantenservice werkt.
Nooit.
pi_115600779
Ik wil best bijverdienen als "klachtoplosser voor klacht.nl idioten" huur mij maar in. :D Volgens mij zou ik de hele dag de slappe lach hebben. :')

Oh ja:

quote:
lacht Canaldigitaal:
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht:

Geachte Heer,
Na vele malen met jullie te hebben gebeld over opzegging en ik
jullie een detentie verklaring heb op gestuurd zou ik nu wel graag een antwoord krijgen .Abonnee nr.85624222
Ik spreek namens mijn zoon,daar ik nu alles regel voor hem.
Beleefde groeten

Gewenste oplossing

Snel een antwoord
Detentieverklaring? :') Wie belt 'r even om te informeren hoe het met haar zoon in de gevangenis gaat? :D

[ Bericht 34% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:39:53 ]
Hallon!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:17:07 #105
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_115601988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef Pharkus het volgende:
klacht.nl Er staan veel klachten over McDonalds op Klacht.nl. McDonalds wil deze klachten niet in behandeling nemen. Dit plaatje is gemaakt om McDonalds aan te sporen tot actie. Help Klacht.nl met het oplossen van klachten en klik op Like! Bedankt voor je hulp!

:') je punt maken anno 2012, zoveel mogelijk likes scoren, daarmee krijg jezelf seriemoordenaars mee achter de tralies.
Dat plaatje van de McDonalds dat erbij staat :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:43:53 #106
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115602972


:')
pi_115603589
quote:
Dramatisch dit :')
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115603762
Pareltje gevonden :D.

quote:
Klacht Liekendiek: Liekendiek verkoopt gevaarlijk vieze auto

aantal maanden geleden heb ik een bmw 323 e46 gekocht bij liekendiek vof te rotterdam. allemaal leuk en aardig natuurlijk, ik was helemaal tefreden met de auto. Na een dag dat ik de auto had, ging ik een landweggetj op (in limburg) en toen trilde heel de auto , ik ging kijken en merkte dat het rvoorwiel speling had. gevaarlijk dus zoals jullie begrijpen. na contact gehad met liekendiek wert er gezegt dat er niks voor mn kon worden gedaan. Nu moest ik mn auto laten maken voor 450 euro!!! niet normaal toch mensen. maar het ergste komt nog, toen ik x boodschappen ging doen deed ik kofferbak open en toen zag ik een vieze hond liggen in de auto!! het was een best grote hond met een naambordje chuck erop, toen ik keek op de website zag ik dat t maskotte van hun was! gelukkig leefde t beest nog en zorg ik nu goed voor hem! deze auto koste mij dus 690 euro en dan nog die 450 euro reperetie, veel te duur na mijn mening, en nu moet ik ook nog brokjes kopen voor de hond. hier wil ik graag oplossing voor

Gewenste oplossing
450 euro en een vergoeding voor de hondenbrokjes, ongeveer 900 euro bij elkaar
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:05 #109
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603874
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Dramatisch dit :')
En dan bij de reacties "Ook mooi dat als ik zoek op 'McDonalds klacht' ik gewoon netjes de contactinformatie van McDonalds zelf vind.

http://www.mcdonalds.nl/contact/ "

Welke FOK!ker was dit _O_
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:08:37 #110
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115603889
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pareltje gevonden :D.

[..]

Liekendiek _O_
pi_115603960
Heerlijk al die klachten van die domme mensen _O-
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115604064
quote:
Klacht Albert Heijn: Omrijden met bevoorradingskar door medewerkers van Albertheijn die met deze kar door de winkel rennen en lopen te dollen.

Mijn moeder heeft bij jullie op donderdag 2 augustus de zaak bezocht voor haar boodschappen het was rond 16:30 uur. Toen zij net liep te winkelen met haar rollator is zij door medewerkers omver gereden. Dit kwam omdat zij met de bevoorradingskar hard door de winkel reden (omdat ze een competitie hielden met elkaar) en mijn moeder hierbij schepte.
De andere dag waren wij ( haar dochter en schoonzoon ) in Den haag bij haar op bezoek en vertelde zij wat er gebeurd was die dag te voren. Zij was natuurlijk geschrokken en toen heeft de beveiliging van de winkel gezegd dat de boodschappen een pakje frikandellen en nog wat kleinigheden gratis mocht meenemen.
Haar been is bont en blauw ( diepzwart blauw) ook op de rug van haar hand heeft zij een flinke blauwe plek en nog een blauw rode flinke schram op haar arm. Zoals ik al aangaf is zij 83 jaar en gebruikt bloedverdunners en heeft hartritme stoornissen waarvoor zij op 3 september een defibrilator zal krijgen. Vinden jullie het normaal dat zo’n oude vrouw zo wordt behandeld omdat het wanstaltige personeel van jullie niet normaal de schappen kan bevoorraden maar met de bevoorraadkar ( ik zou haast zeggen dood en verderf ) veroorzaakt. Schande Schande Schande!! Er is geen enkele folow up geweest en die ongeveer vijf euro die zij aan gratis boodschappen heeft gehad om daarmee alle af te kopen??? Daar heb ik geen woorden voor. Groeten haar dochter en schoonzoon. (familie van te bereiken op mobielnummer

Gewenste oplossing
Graag willen we dat jullie haar een passende vergoeding geven en zorgen dat jullie je personeel op hun gedrag en verantwoording aanspreken. Tevens vind ik dat jullie ook haar nog wel hadden kunnen bellen om te vragen hoe het verder met haar is. Zij is dan wel een vrouw van 83 en zeer vergevingsgezind maar dit houdt niet in dat jullie haar afschepen en denken toedeloe zoek het verder maar uit. Zij is hier wel behoorlijk door aangeslagen en lichaamelijk zeer beschadigd haar been is opgezet en blauw zwart ook op de rug van haar hand een grote rood blauwe plek en op haar arm nog een dikke blauwe schram. Wij hebben haar op 3 augustus bezocht en ze was behoorlijk gehavend.


[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 13-03-2013 18:40:39 ]
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:15:52 #113
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604090
Dit soort dingen lees ik liever niet. Dat er zoveel mensen in Nederland zijn die te dom zijn om hun eigen reet af te vegen vind ik zorgwekkend. Daar leven wij mee samen mensen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:17:03 #114
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115604132
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Vind dit een prima klacht. Goed en netjes geschreven ook. Weet dus niet wat hier grappig aan is. Je mobiele nummer dan zo publiekelijk neerzetten is niet zo handig natuurlijk.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:19:31 #115
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604223
quote:
Suggestie C1000: RECLAME MISLEIDEND.


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze suggestie: 6
C 1000 HEEFT 100 AANBIEDINGEN VOOR EEN EURO. DUS IK KOOP DAN HONDERD ARTIKELEN. VOOR EEN EURO.
:') _______!!!!!
pi_115604297
quote:
19s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Niet betaalbaar, maar je haalt hem wel al 3 weken :').
En hoe is een fles cola van 1.50 onbetaalbaar, maar 1 voor iets van de helft van de prijs (Perfekt) niet :')?
Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
----
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:28:36 #117
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_115604558
quote:
Klacht Albert Heijn: BEDORVEN KIPFILET VERKOCHT!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 44
Het komt niet wekelijks voor maar in een jaar tijd is dit al de derde keer dat ik iets heb gekocht wat overtijd is!

De voorgaande keren dacht ik nog, het is maar 1 of 2 euro maar ik begin er nu toch echt wel schijtziek van te worden! Z’n smerige hap, gadverdamme!! En zit ik dan weer een dag zonder lunch! Kan niet weer even van mijn werk weg om het terug te brengen en nieuwe te halen! Jammer pauze voorbij!!!

Dit is het barcodenummer : 710400 470977

Er staat ook nog een 8 voor die streepjes maar weet niet of deze erbij hoort.

Ten minste houdbaar tot 06-08-2012 en ik heb hem net gekocht! 13-08-2012!

Echt walgelijk dat jullie hier zo slecht mee om gaan! Hoe kan zo’n grote fout nu gebeuren???!!! BEDORVEN KIPFILET verkopen vindt ik echt gewoon schandalig!! Meen ik echt!

En omdat het mij nu echt zo hoog zit en ik dit gewoon zo schandalig vindt heb ik ook nog even vanuit mijn werkplek de desbetreffende vestiging (AH Amersfoort (Hellestraat) )gebeld en het enige wat deze meneer kon zeggen dat hij het door zou geven en als ik terug zou komen wel een nieuw pak kipfilet zou meekrijgen… Serieus??? Moet ik hier blij mee zijn? Dat ik WEL een nieuw pak zou meekrijgen? Ik heb er potverdorie gewoon voor betaald dus mag ik op zn minst verwachten dat ik een fatsoenlijk product mee krijg?!?!?!?!

Gewenste oplossing
Dat hier melding van wordt gemaakt bij de desbetreffende vestiging want zoals eerder vermeld is dit de derde keer in een jaar tijd dat zoiets mij is overkomen en daarvoor was ik al kwaad maar liet ik het erbij zitten maar nu gaan ze echt te ver! Ik haal dagelijks mijn boodschappen (LUNCH in AH Amersfoort Hellestraat en Grote boodschappen AH VATHORST) bij de AH en het is drie keer voorgekomen in de AH in Amersfoort Hellestraat! Verder wil ik dat het noooooooit meer voorkomt!! Dan ben ik al heel erg blij, maar wat me ook opvreet is dat er zo gemakkelijk wordt gedaan dat ik dan maar even terug moet komen met het product en ik dan een nieuw pak mee krijg. Dus ik kom terug op mijn werk, wil gaan eten wat ik zojuist gekocht heb en kom erachter dat ze mij hebben opgelicht met bedorven voedsel! Ik heb GEEEEEN lunch, moet in mijn eigen tijd weer helemaal terug gaan naar de winkel, om alsnog het product te krijgen waar ik recht op heb! Is dat je beste excuus? Ben ik weer een half uur verder voor alleen een pakje KIPFILET! Wat doen de meeste mensen? Denken ja laat maar zitten kost me meer geld en tijd als wat het oplevert en wie komt er het beste vanaf? Juist de AH.Waar ik dus tevreden mee ben is als ze hadden voorgesteld van : Oh wat vervelend voor u meneer, als u vandaag of morgen terug komt met de bedorven kipfilet en afgeeft aan de balie maken wij er direct melding van en als vergoeding voor het ongemak dat u geleden heeft mag u voor ¤10,- gratis boodschappen doen!Maar nee, daar zijn ze zelfs te gierig voor! Wat is nu ¤10,- voor zon groot bedrijf!!!!!?????Niemand gaat alleen terug voor een pakje kipfilet op te halen!!! Gaat van mijn eigen tijd af! Wie betaald die 30 min dat ik weg ben van werk? IK zeker door het later in te halen?? Wie betaald bv. het vervoer richting de supermarkt??? Ik als consument zeker?? Allemaal voor dat pakje kipfilet van ¤1,36. In de tussentijd ben ik al ¤10,- extra kwijt. En nu kun je je afvragen wat maak je je druk als het maar ¤1,36 is! Dat heb ik me ook afgevraagd maar dit is potverdorie al de derde keer dat dit me gebeurd en dit is dus al de derde keer dat ik ZONDER LUNCH zit!!!!! Die ¤1,36 kan me in principe gestolen worden maar dat ik gwn weer met dit gezeik zit zonder lunch enzo! Daar kan ik pas kwaad over worden en dat ik zon smerig stuk vlees half heb zitten eten! Brrrr wordt er nu nog misselijk van! Gadverdamme!Als ik dit nu weer lees ben ik eigenlijk pas tevreden als die klacht richting hellestraat gaat en ik een schadevergoeding krijg van ¤30,- !!!! Dit omdat het al de derde keer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grrrrrrrr.. ik ben echt woest!!!
Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
pi_115604774
Ik dacht aan de schrijfstijl te zien, dat het een vrouw was, met die miljoenen vraag- en uitroeptekens. Blijkt het een man te zijn :')
pi_115604815
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Die 'Grrrrrrrrrrrrrrr' maakt het wel af :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115605084
Alsof AH een vergoeding gaat geven. De klant zou ook een tijd geleden iets gekocht kunnen hebben. Even laten rotten. En dan later weer opnieuw kopen en dan dat bonnetje gebruiken voor de het rotte product en dan vergoeding opeisen.
----
pi_115605248
quote:
Klacht Albert Heijn: Pris/kwaliteitsverhouding Hamburgers

Op 10-08-2012 te Doesburg bij AH een aantal vleesartikelen gekocht voor een bbq.De Hamburgers waren mijns inziens op een niet juiste manier gekruid,veel,en dan bedoel ik ook veel te vet vlees en de smaak was enigszins zuur.De prijs daarentegen,deed vermoeden een goed stukje vlees voor de bbq thuis te halen.Om ons ongenoegen niet uitgebreider te maken.Wij vonden het AH-onwaardige kwaliteit!!

Gewenste oplossing
Een adekwatere controle op het bedrijf dat voor u deze producten levert,dit zal per regio verschillend zijn,wat niet wegneemt dat U,AH.uitendelijk verantwoordelijk bent voor de kwaliteit van de door u aangeboden producten.Dit vinden wij slechte reclame.!!
Haal dan geen vlees bij de appie :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_115607493
Ik vind die klacht die geluidssysteem heeft neergezet heel redelijk. Dat is toch ook gewoon een klote situatie. En dan wat kleine producten mogen pakken terwijl je bont en blauw ziet door achterlijke vakkenvullers :')

Ik begrijp dat je geen 1000en euro's krijgt maar een tegoedbon en een excuusbrief+bos bloemen moet er toch wel af kunnen. Dat is wel het minste.
pi_115607952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Gaat dat over Deen in Monnickendam? Monnickendammers shoppen nog wel eens in Edam-Volendam.

Maar Deen is in het algemeen al ruk.
Nee die in Purmerend.
Ik typte 'Deen' in bij dat zoekbalkje en toen stond dat er als zoekresultaat :P.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115608003
En die klacht van die vrouw die was aangereden door die vakkenvullers vond ik meer een beetje komisch.
En het ging er ook een beetje om dat er een mobiel- en huistelefoonnummer bij stond :P
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115631435
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Misschien voortaan beter op de datum letten voordat je iets koopt? :')
Nah, dat moeten de winkelbediendes maar doen! Dat zij het soms ook druk hebben en eens iets over het hoofd zien, wordt natuurlijk voor het gemak maar even vergeten.

(een tijdje geleden wilde ik eieren kopen, toen ik zag dat er een aantal doosjes stonden die over tijd waren, even een winkelbediende gewaarschuwd en 5 minuten later stond hij alle doosjes te controleren! Een betere wereld begint bij jezelf...)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')