15:00 Kwartfinalequote:Rick van der Ven, is de eerste Nederlander die vandaag (vanaf 10.00 uur) in actie komt bij de O.S., bij het onderdeel boogschieten.
Hij is ook niet zomaar de eerste de beste, hij is namelijk Europees Kampioen![]()
Misschien een mooie medaille hier voor Nederland ?
![]()
![]()
Het speelschema voor het boogschieten ;
http://sport.infonu.nl/ka(...)ma-boogschieten.html
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
26, 27, 26, 27 Im Dong Hyun 1
29, 27, 27, 29 Rick van der Ven 7
Totaal: 106-112
Heb gewoon niks met Nederland, nooit gehad ook. Was op m'n veertiende er al achter dat ik na te profiteren van het Nederlandse onderwijs hier weg wil en daar ben ik niet in veranderd.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Koreaans?
Vroegah was alles beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Keano het volgende:
Ik ga ff in de foetushouding in de douche liggen, denkend aan betere tijden
Dat dus. Wat een gehuil zeg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die in "jinxes" geloven. Kom op zeg
Waar wil je heen dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb gewoon niks met Nederland, nooit gehad ook. Was op m'n veertiende er al achter dat ik na te profiteren van het Nederlandse onderwijs hier weg wil en daar ben ik niet in veranderd.
[..]
Neen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die in "jinxes" geloven. Kom op zeg
Ahh, ik snap denk ik wel een beetje waaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb gewoon niks met Nederland, nooit gehad ook. Was op m'n veertiende er al achter dat ik na te profiteren van het Nederlandse onderwijs hier weg wil en daar ben ik niet in veranderd.
[..]
Neen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |