Ik vreesde daar ook voor hoor. Maar toen het eenmaal zo ver was viel het heel erg mee. Poes was op en had zijn normale verzet (hij veranderde echt in een demon bij de dierenartsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:32 schreef Micson het volgende:
[..]
Als je je poes in zulke onprettige situatie moet laten inslapen lijkt me echt nog tien keer erger.
Laat dat mens wij weten wel beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Afleiding is wat anders dan vervanging.
Nee. Als een kat van mij overlijdt hoef ik zeker de eerste maanden geen nieuwe.quote:
Goh, wat ben je grappigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik dacht je andere poes ts, die ene daar beneden.
Voor zijn/haar leeftijd ziet 'ie er nog best goed uit, ondanks wat daar binnen allemaal aan de hand isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van die oude Spark.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte.
[ Bericht 44% gewijzigd door Little_Dolls op 03-08-2012 22:41:28 ]
Pakkend verhaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef geevee het volgende:
Stekte TS,wij hadden thuis ook een poes van 16+ jaar die werd dement en had mijn vader al een paar keer aangevallen,we zijn er mee naar de dierenarts geweest,helaas niets meer aan te doen en daarom hebben we Pietje laten inslapen.
Een paar weken later kwam mijn vader in de keuken en toen stond mijn moeder te huilen omdat ze de kat zo miste.
Later is een tante van mij overleden die ook een oude kat had,mijn zuster heeft die na de begrafenis meegenomen naar hun boerderij,daar heeft hij nog een goed jaar geleefd,hij kon daar lekker buiten banjeren als "god in Frankrijk" werd toen slecht en de dierenarts werd erbij gehaald terwijl die zijn tas uit de auto haalde is de kat overleden,hij is op de boerderij begraven.
Ach ja en wat jij vind vind natuurlijk iedereen. Supermutsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onwetende, ik heb ook veel huidieren gehad die zijn gestorven, zo is het leven. en als ze een goed leven hebben gehad dan is dat geen probleem. het is juist goed om daarna aan een nieuw dier te beginnen en daar raak je net zo gehecht aan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:01 schreef killfrenzy het volgende:
Fucking hippies hier. Lekker voor je vieze kat
Eigenlijk denken katten alleen aan zichzelf hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het mooie aan een hond/kat is dat het je onbeperkte liefde geeft en er altijd voor je zal zijn, in goede of slechte tijden. Niet zoals mensen die heel vals kunnen zijn.
Sterkte TS!
Echt niet. Als ik moet huilen komt mijn kat me altijd troosten door bij me te liggen en mij likjes op mijn neus te gevenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Eigenlijk denken katten alleen aan zichzelf hoor.
Jij hebt geen recht om mij trut te noemen, je kent me niet eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt niet. Als ik moet huilen komt mijn kat me altijd troosten door bij me te liggen en mij likjes op mijn neus te geven
Verder ben jij een grote trut.
Vind het heel erg voor je TS
Ken je die film 'good neighbours'? ik zie jou en beetje als dat psychotische poezenvrouwtje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het mooie aan een hond/kat is dat het je onbeperkte liefde geeft en er altijd voor je zal zijn, in goede of slechte tijden. Niet zoals mensen die heel vals kunnen zijn.
Sterkte TS!
En toch deed ik het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht om mij trut te noemen, je kent me niet eens.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En toch deed ik het.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |