Ik heb niet veel beter dus ik ga er gewoon voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
GJE ik moet eerst mijn andere team maken, dan kan ik tegen je spelen. Dus eerst moet mijn andere team verkocht worden, of ik moet met bronze Polen spelen
Deze twee potten wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Thorb het volgende:
Mwah het is niet zo dat hij altijd faalt op beslissende momenten want hij is wel Europees kampioen
Hmm probeer van 100 squadfitness af te komen voor 1500 sp 1600 bin, heb er nu 10 verkochtquote:
Ineens een overbevolkt middenveld bij Fiorentina..trekken in 1 week tijd Aquilani, Borja Valero en Matias Fernandez aan..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
Aquilani naar Fiorentina trouwens. Hopelijk herpakt hij zich weer.
Ik zie dat ze ook nog Rodriquez van Villarreal hebben gehaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ineens een overbevolkt middenveld bij Fiorentina..trekken in 1 week tijd Aquilani, Borja Valero en Matias Fernandez aan..
Oh is dat al rond inmiddels? Opvolger van Gamberini.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook nog Rodriquez van Villarreal hebben gehaald
8 uurquote:
overdreven hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
moet ff contracten kopen zodat ik ze allemaal weer boven de 80 contracten heb
Wel een goede voor FUT die Dijks..mega lang, mega snel, maar kan alleen niet koppen en dat is toch niet boeiend voor een FIFA linksback als hij al lang genoeg isquote:'Op de training vallen ze soms om'
EINDELIJK WEER EEN MENS - Ajax heeft er na Derk Boerrigter weer een Ajacied bij met gepeperde uitspraken. Mitchell Dijks windt er geen doekjes om. In het Algemeen Dagblad verheugt het 19-jarige talent zich op een sprintduel met Luciano Narsingh en heeft hij het over zijn duels 'met de kleintjes bij Ajax'. 'Op de training zet ik m'n lichaam erin en dan vallen ze ineens om', zegt hij gortdroog.
Dijks kan nog steeds niet goed koppen. Hij heeft dat nooit geleerd. 'Ik vind dat zo moeilijk. Ik kan niet goed timen ofzo. In de jeugd riep de tegenpartij altijd bij de corners: 'Let op die lange!' Dan dacht ik: 'Dat hoeft niet hoor, ik kan toch koppen'. En als ik dan een keer kop, heb ik koppijn. Nee, daar is in de jeugd nooit op getraind. Gek eigenlijk.'
De Purmerender verbaast zich erover dat hij bij Ajax soms als een god wordt behandeld. 'Ben ik in de kleedkamer de tape van m'n been aan het halen, komt er al iemand aangerend om dat voor mij te doen. Ze behandelen je hier als god', zegt hij. 'Laatst liep ik in de kleedkamer binnen voor een oefenwedstrijd. Hangt mijn shirt daar met mijn naam achterop. Heb ik meteen op Facebook gezet.'
'Ben toch geen held?'
Aan fans moet hij ook nog wennen. Hij stond in de file voor de oefenwedstrijd tegen Celtic toen hij werd herkend. 'Stond ik naast een auto, begonnen ze te toeteren en te roepen: 'Jij bent toch Mitchell Dijks', schreeuwden ze. Dan denk ik wel van: Sjonge, ik ben toch geen held ofzo? Ik speel toch niet bij Barcelona?'
Dijks kijkt ernaar uit om zondag tegen Luciano Narsingh te spelen. Hij is de op twee na snelste van de selectie met zijn 1.93 meter. 'Ik wil graag laten zien dat ik hem kan afstoppen. Ik bedacht me laatst al dat ik graag een keer zou willen sprinten tegen die Narsingh. Veel mensen denken over me: 'Die lange kan toch niet zo snel zijn?' Maar ik ben de op twee na snelste van de selectie. Echt waar!'
Kabouters bij Ajax
De voetballer is bij Ajax met zijn lengte een rots in de branding. 'Er spelen hier veel kleine, beweeglijke mannetjes, hé. Op de training zet ik m'n lichaam erin en dan vallen ze wel eens om.'
De linksback van Ajax heeft respect voor Frank de Boer. Hij moet er wel aan wennen als De Boer hem belt. 'Dat was gek. In het begin had ik ook nog zoiets van: Wow, De Boer praat gewoon tegen me. Laatst tegen Southampton schold hij me verrot. Ik stond lucht te dekken volgens hem. 'Weet ik', wilde ik zeggen. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet.'
Wat houdt Juve nu nog over aan vleugelspelers? Dacht dat Elia ook weg moest toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
Krasic naar Fenerbahce. Weet niet of het al gemeld was, maar toch jammer als hij uit FUT verdwijnt volgend jaar. Altijd een nuttige speler![]()
Al zal hij volgend jaar trouwens wel minder goed zijn.
Eindelijk een goed opgezet toernooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Toernooi info in de OP gezet door Raviolipunch, waarvoor dank
Nou, eerst maar even afwachten of er weer geen teringzooitje van gemaakt wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eindelijk een goed opgezet toernooi. Kan ik nog wat van leren
Turkse league zit volgend jaar toch weer in FIFA?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
Krasic naar Fenerbahce. Weet niet of het al gemeld was, maar toch jammer als hij uit FUT verdwijnt volgend jaar. Altijd een nuttige speler![]()
Al zal hij volgend jaar trouwens wel minder goed zijn.
Elia is al naar werder bremenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat houdt Juve nu nog over aan vleugelspelers? Dacht dat Elia ook weg moest toch?
Die UI van jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien wel... Misschien niet. En Fifa zegt niet altijd dat ze ook in FUT zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Turkse league zit volgend jaar toch weer in FIFA?
dat kwam gewoon omdat er grotendeels debielen meededen als sb, roy etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ter verdediging van SB, hij won ze wel beiden keren en denk dat hij ook wel serieus meedeed hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kwam gewoon omdat er grotendeels debielen meededen als sb, roy etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |