Wat houdt Juve nu nog over aan vleugelspelers? Dacht dat Elia ook weg moest toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
Krasic naar Fenerbahce. Weet niet of het al gemeld was, maar toch jammer als hij uit FUT verdwijnt volgend jaar. Altijd een nuttige speler![]()
Al zal hij volgend jaar trouwens wel minder goed zijn.
Eindelijk een goed opgezet toernooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Toernooi info in de OP gezet door Raviolipunch, waarvoor dank
Nou, eerst maar even afwachten of er weer geen teringzooitje van gemaakt wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eindelijk een goed opgezet toernooi. Kan ik nog wat van leren
Turkse league zit volgend jaar toch weer in FIFA?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef StijnDa het volgende:
Krasic naar Fenerbahce. Weet niet of het al gemeld was, maar toch jammer als hij uit FUT verdwijnt volgend jaar. Altijd een nuttige speler![]()
Al zal hij volgend jaar trouwens wel minder goed zijn.
Elia is al naar werder bremenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat houdt Juve nu nog over aan vleugelspelers? Dacht dat Elia ook weg moest toch?
Die UI van jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien wel... Misschien niet. En Fifa zegt niet altijd dat ze ook in FUT zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Turkse league zit volgend jaar toch weer in FIFA?
dat kwam gewoon omdat er grotendeels debielen meededen als sb, roy etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ter verdediging van SB, hij won ze wel beiden keren en denk dat hij ook wel serieus meedeed hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kwam gewoon omdat er grotendeels debielen meededen als sb, roy etc
pff Pascal heeft hem voor mij gemaaktquote:
Hij was vooral vervelend buiten het toernooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ter verdediging van SB, hij won ze wel beiden keren en denk dat hij ook wel serieus meedeed hoor.
Gewoon opscheppen, maar dat kan ik begrijpen in zijn positiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was vooral vervelend buiten het toernooi
Krijgt een verliezend kwartfinalist die de eerste ronde een bye had en meteen verliest dezelfde prijs als een die al een potje gewonnen heeft in de eerste ronde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
Quel heeft laten weten dat ze niet mee kan doen met het toernooi, wat betekent dat Gurbuh de derde kwartfinalist is.
Er is geen fatsoenlijke RM in de BPLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is een goede CB-RM combinatie uit de BPL?
nvmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is geen fatsoenlijke RM in de BPL![]()
Gervinho kan, met een Arsenal CB of Kolo Touré
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |