Ik heb niet veel beter dus ik ga er gewoon voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef RavioliPunch het volgende:
GJE ik moet eerst mijn andere team maken, dan kan ik tegen je spelen. Dus eerst moet mijn andere team verkocht worden, of ik moet met bronze Polen spelen
Deze twee potten wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Thorb het volgende:
Mwah het is niet zo dat hij altijd faalt op beslissende momenten want hij is wel Europees kampioen
Hmm probeer van 100 squadfitness af te komen voor 1500 sp 1600 bin, heb er nu 10 verkochtquote:
Ineens een overbevolkt middenveld bij Fiorentina..trekken in 1 week tijd Aquilani, Borja Valero en Matias Fernandez aan..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
Aquilani naar Fiorentina trouwens. Hopelijk herpakt hij zich weer.
Ik zie dat ze ook nog Rodriquez van Villarreal hebben gehaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ineens een overbevolkt middenveld bij Fiorentina..trekken in 1 week tijd Aquilani, Borja Valero en Matias Fernandez aan..
Oh is dat al rond inmiddels? Opvolger van Gamberini.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook nog Rodriquez van Villarreal hebben gehaald
8 uurquote:
overdreven hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
moet ff contracten kopen zodat ik ze allemaal weer boven de 80 contracten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |