QFTquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Basp1 het volgende:
Plaats dan je plaatjes op tinypic of zo, denk je nu echt dat de luie consument elke link gaat copy en pasten.
Dit.quote:
Te laat, volgens mij is het ook al naar mij uitgezaaid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef nietzman het volgende:
Ah kut, moet ik weer chemo in m'n ogen gaan spuiten.
En dan druk je je nog netjes uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:46 schreef kwiwi het volgende:
Dit zijn werkelijk waar de slechtste cartoons die ik ooit gezien heb.
Klopt, ongeneeslijke oogkanker is er niks bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan druk je je nog netjes uit.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef paintman het volgende:
Bedankt monopoly
Ik denk dat het beetje love it or hate it is
Maar voornamelijk hate it precies:(
Ach love the haters en maak ze belachelijk in een paint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef paintman het volgende:
Bedankt monopoly
Elk begin is moeilijk. Kijk de pilot aflevering van de Simpsons eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef paintman het volgende:
Bedankt monopoly
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:57 schreef Cara het volgende:
je hebt niet echt milieuvriendelijke strips gemaakt TS, in elke strip brand wel een lamp, ster, zon of staan de TV aan. zet die dingen toch eens uit man.
I love it!!!! Meer, geef me meer TS!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef paintman het volgende:
Bedankt monopoly
QFTquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef nietzman het volgende:
Ah kut, moet ik weer chemo in m'n ogen gaan spuiten.
Maak er een cartoon omheen en het is al leuker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
ik vind het wel goed... op de tekeningen de tekst en de grappen na.
hey allez het is een belg!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is duidelijk niet het beroep voor je.
De paints zien er niet uit, de grapjes zijn niet fanastisch en het taalgebruik kan ook een stuk beter.
Goe moet goed zijn, nie moet niet zijn, etc.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is duidelijk niet het beroep voor je.
De paints zien er niet uit, de grapjes zijn niet fanastisch en het taalgebruik kan ook een stuk beter.
Goe moet goed zijn, nie moet niet zijn, etc.
Gratis ? :3 dokken met die handel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Gratis tip: zoek een andere hobby...
remqoquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef Remqo het volgende:
Ik snap de grapjes eigenlijk niet zo.
Maar ik weet zelf ook wel als paint-tekenaar dat een grapje in een cartoon omzetten is niet altijd zo makkelijk is. De meeste striptekenaars werken dan ook vaak met schrijvers of mensen die een bepaalde humor hebben die aansluiten op je manier van tekenen.
Zelf teken ik dan ook alleen en krijg ook wel eens te horen dat de tekeningen mooi zijn, maar het verhaaltje of grapje matig is afgewerkt...
Over je tekenstijl,... dat moet nog behoooorlijk groeien en dat kan alleen als je dat vaker doet.
Het zou je paints al iets sieren als je het in zou kleuren.
Belangrijk is dat je er de tijd voor neemt en dat er veel plezier in hebt je paints te maken
Dan worden je paints steeds mooier, en wat ik bij mezelf gemerkt heb, dat er een hoop details er bij komen en het geheel meer tot leven komt. (zoals terugkerende personages, bepaalde objecten die op de achtergrond liggen, en omgevingen waar van alles in gebeurt...)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Bedankt daarvoor... Dacht ik toch heel effe dat dit een serieus iets was. Misschien meer iets voor ONZ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef Gorro het volgende:
Ik verplaatst hem naar CRE. FTR is niet de juiste plek hiervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |