Ik ben ook zo'n hypocriet die opeens voor Nederland is, terwijl sport me normaal ook geen zak interesseert. Maar als het internationaal is, dan vind ik het weer wel leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Ehhe het volgende:
Yay, chocoladetaart staat in de oven. Straks nog een monchoutaart maken en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag
De OS heb ik helemaal niks mee, maar vind het wel tof als er Nederlanders winnen
Dat is waarschijnlijk het grote verschil: ik ben nogal gemakzuchtig vaak. Dus ik zie zo'n recept en denk Mmm. lekker. Om gelijktijdig te denken. Ja, maar dan heb ik dat nodig en dat, en dat.. en dan moet ik eerst dat gaan afwassen, dat opbergen om ruimte te maken. En dan hoeft het al niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef Ehhe het volgende:
Haha! Het is best leuk hoor, taarten bakken. Ik deed het met mijn zusje wel voor moederdag
Er is niet heel veel gebeurd, alleen het gras is weer 3(0) cm korter..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed bezig!! Maak je weer ff voor & na foto?:D
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het grote verschil: ik ben nogal gemakzuchtig vaak. Dus ik zie zo'n recept en denk Mmm. lekker. Om gelijktijdig te denken. Ja, maar dan heb ik dat nodig en dat, en dat.. en dan moet ik eerst dat gaan afwassen, dat opbergen om ruimte te maken. En dan hoeft het al niet meer.
Ik smul liever van dingen die een ander gemaakt heeft.
quote:
Koerier... Duurt al anderhalf uur.. Pfffftquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Koerier... Duurt al anderhalf uur.. Pfffft
Oeh, goede deal. Maar dan had je al een fornuis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef maffemuts het volgende:
Oh en bakken in de ovenideaal voor druilerige middagen of onverwachts bezoek zijn de 'kant-en-klaar-mixen' en natuurlijk zandkoekjes, ovenschotels(bijna alles smaakt met een dikke laag kaas
) ben er nog steeds ontzettend blij mee dat ik destijds het fornuis met oven van de grofvuilhoop gered heb alvorens hij daar terrecht kwam, in ruil voor n kop koffie en een appeltaartje
Pff. Ik zou ze bellen met de mededeling dat ik zelf een pizza in de oven heb geflikkerd inmiddels. 1.5 uur is veels te langquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Koerier... Duurt al anderhalf uur.. Pfffft
36quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
Er is er 1 jarig hoeraaaaaaaaaaaa hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat kan ik niet zien, maar dat is kentekenplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
Feliciteerd met je verjaardag!!! hoe jong ben je geworden???
Hey Ouwe,quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
36
En nu ga ik slapen,morgen nog genoeg te doen.
Gefeliciteerd met je 18e jaar ervaring in het 18 zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
36
En nu ga ik slapen,morgen nog genoeg te doen.
Het appartement waar we in wonen heeft van oorsprong een inbouwgasstel. De inbouwoven+vaatwasser etc waren door de beslagleggende deurwaarder (executie-verkoop van het appartement) al los verkocht. Maar ben zelf nogal bak/ovenschotelfreak en kan echt niet omgaan met het oven-gedeelte van de combiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oeh, goede deal. Maar dan had je al een fornuis.
IK heb de mijne geupgrade voor omgerekend voor zo goed als gratis.
Eerste goedkoop gekocht: meen voor 75 euro ofzo. Jaarjte of 4-5 gebruikt en voor 160 incl. afzuigkap verkocht en het veel luxere broertje (met heteluchtoven, timer en nog paar functies) teruggekocht voor 125 euro.
En wat ben ik ermee opgeschoten? Nou, ik heb nu een klokje in de keuken en een timer. En dus minder stokbroodjes die ik een uur te laat eruit haalde omdat ik ze vergat. Maar de heteluchtoven ed. nog nooit gebruikt .. Moet maar eens moeite en tijd nemen om een receptje uit dat boek te maken. Dat was uiteindelijk de bedoeling van de hele upgrade.
* Inlognaam past prima in de keuken. Voor korte tijd want nogal uitgekookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |