Ja dadelijk kan vanalles alleen nog maar met de pinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent nog vrij jong he. na de zomer uiterlijk zal.dat wel veranderen gok ik
Eet ze!quote:
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef Inlognaam het volgende:
Mn broer had het gezien toen ze 'm eraf plukten. De politie gelukking in dit geval.
Het voorzetstuk van de pasjes was iets veranderd: in plaats van zo: __-- van bovenaf zag het er nu zeg maar zo uit: __/ dus er was een hoekje bij gekomen en de geldsleuf was nagemaakt met links een klein gaatje erin voor de camera.
Ik zou dr ook ingetuind zijn, denk ik, terwijl ik altijd goed oplet. Wel zouden ze mn pincode niet kunnen aflezen omdat ik m altijd goed afscherm, maar dergelijke dingen speelde wel mee om minder te pinnen.
Maar binnenkort mag ik weer, of moet ik weer. Geld dat ik had liggen van verkoop van dingetjes begint redelijk op te raken tenzij ik weer een fiets verkoop. Dan heb ik weer een paar honderd euro en kan ik weer paar maandjes vooruit als ik rustig aan doe tenminste.quote:
Weer? Dus minimaal de tweede keer al?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:56 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske keer geskimmed is
grmpfl
hele rekening leeg
naar bank, pas geblokkeerd, aangifte gedaan
EN
geld teruggestort door bank
( betaal je je kosten voor elk jaar )
![]()
Je knapt fietsen op en verkoopt ze door? Gaaf!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar binnenkort mag ik weer, of moet ik weer. Geld dat ik had liggen van verkoop van dingetjes begint redelijk op te raken tenzij ik weer een fiets verkoop. Dan heb ik weer een paar honderd euro en kan ik weer paar maandjes vooruit als ik rustig aan doe tenminste.
En binnenkort gaat dat weer gebeuren dus... want 2 weken terug eentje bijgekocht voor weinig dus daar moet er eentje plaats voor maken.
Nee. Ik heb wat ligfietsen op mn lijstje staan die ik graag eens wil rijden. ALleen heb ik geen zin om 30km voor een dagje huren te betalen, de kosten voor het ernaartoe gaan en terug. Dus koop ik gewoon een dergelijke fiets als ik dr eentje goedkoop aangeboden zie worden om deze een tijdje te fietsen en 'm daarna voor de volle mep tekoop te zetten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je knapt fietsen op en verkoopt ze door? Gaaf!
JK1982 verdenkt van vrijgezel zijn. Blikvoer en maar een stukje vlees.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 toch maar even een beetje gezond bezig is:9
[ afbeelding ]
staat volgens mij toch echt Keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:57 schreef Inlognaam het volgende:
Weer? Dus minimaal de tweede keer al?
Kolere, daar wordt je ook niet vrolijk van.
Zakenman aan het woord! Als er mensen zijn die ze blijkbaar te goedkoop verkopen of juist te duur weer kopen is het gewoon goede handel, niets uitgekookts aan hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wat ligfietsen op mn lijstje staan die ik graag eens wil rijden. ALleen heb ik geen zin om 30km voor een dagje huren te betalen, de kosten voor het ernaartoe gaan en terug. Dus koop ik gewoon een dergelijke fiets als ik dr eentje goedkoop aangeboden zie worden om deze een tijdje te fietsen en 'm daarna voor de volle mep tekoop te zetten.
Verkoop ik 'm, heb ik dus 1) gratis gefietst op dat ding en 2) er een leuk extra bedrag aan overgehouden.
Laatste fiets heb ik 2 weken terug gekocht voor 450 euro inclusief tassenset. Dezelfde fiets verkocht ik 2 maanden geleden in stukken mindere conditie (optisch) voor 650 euro euro. En die had ik zelf gekocht voor 350 euro een paar maanden daarvoor.
Dus eigenlijk gewoon heel uitgekookt zijnEn dat past wel bij me.
En ja, als ik dan een fiets verkoop voor 600 euro en niets terugkoop, dan kan ik wel even zonder te pinnen.
Mwah, kwestie van geluk hebben. Sommige zijn gewilder dan de andere en als er dan net eentje goedkoop op marktplaats komt op het moment dat je even op marktplaats kijkt en je bent er snel bij... dan kan je nog weleens geluk hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zakenman aan het woord! Als er mensen zijn die ze blijkbaar te goedkoop verkopen of juist te duur weer kopen is het gewoon goede handel, niets uitgekookts aan hoor
En dan hoef je inderdaad lang niet te pinnen
Klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
staat volgens mij toch echt Keer
niet Weer
't Zat niet in blikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
JK1982 verdenkt van vrijgezel zijn. Blikvoer en maar een stukje vlees.
Nou en? Beter dan de patat die ik bijna wilde gaan halen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
En het is in stukjes gehakt door mevrouw Bijl en luister naar de naam Groenten van Hak!
Mijn vader moet wegens omstandigheden een tijdje koken, nou ik heb het gisteren zelf maar gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb zojuist twee kant en klare ballen gehakt van de Plus naar binnen gewerkt. Eentje warm, eentje koud.
Echt geen zin om te koken. Geen aanraders trouwens. Voor een goed balletje gehakt raad ik toch echt moeders de huisvrouw aan
Maar mijn moeder maakt lekkerdere ballen dan de jouwequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn vader moet wegens omstandigheden een tijdje koken, nou ik heb het gisteren zelf maar gedaanDan ga je wel verlangen naar die gehaktballen van moeder de vrouw ja
Goed bezig!! Maak je weer ff voor & na foto?:Dquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga ff wat in de tuin rommelen.
Even gras onkruid maaien..
Uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar mijn moeder maakt lekkerdere ballen dan de jouwe
Iedereen zegt dat, en het lijkt nog te kloppen ook
Jij bent goed bezig meneerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 toch maar even een beetje gezond bezig is:9
[ afbeelding ]
Ik trek in een magnum infinityquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik trek ik een gehaktbal van mn moeder
Wat een leuk grietje is die eerste zeg! Vrolijk meisje, leuk karakter. Echte sportmentaliteit ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 zo weer zwemmen gaat kijken @OS als het goed is met Ranomi & Marleen Veldhuis
Maar even een hardloopje naar de vriezer doen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik trek in een magnum infinity*die in de vriezer ligt*
Nee even wachten tot Merlijn wakker wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar even een hardloopje naar de vriezer doen dan
En dan samen romantisch een ijsje eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee even wachten tot Merlijn wakker wordt, die doet ff z'n schoonheidsslaapje
![]()
![]()
Gelukkig heeft Merlijn een vaatwasserquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dan samen romantisch een ijsje eten.
Degene met het laatste likje doet de afwas
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Merlijn een vaatwasser
Ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:38 schreef belle1608 het volgende:
*Nederlander! (zwemmen) = uit 1988, das nog een jonkie (ik ben zelf uit 1987)
Net heeft een Amerikaanse 200m rugcrawl gewonnen, met een Wereldrecord
Daar maken wij geen ruzie overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]+
![]()
Nouja, de macht over de afstandsbediening dan voor de rest van de avond
Haha en de nr's 4 ook dezelfde tijd. Nederlander = 6equote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:42 schreef belle1608 het volgende:
Wordt geen top 3 denk ik.. Phelps 1e, en nr 2&3 eindigen op dezelfde tijd haha
Dan zou het zo moeten zijn:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha en de nr's 4 ook dezelfde tijd. Nederlander = 6e
Zij hadden het zo:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan zou het zo moeten zijn:
1: Phelps
3: 2 zwemmers
5: 2 zwemmers
6: De Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |