Denk dat het gros wacht tot de moderators weg zijn.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Denk dat het gros wacht tot de moderators weg zijn.
Daarna wordt het weer ouderwets gezellig
Oei, dat heb ik een keer bij me ex gedaan, maar toen woonde ik nog op kamers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:33 schreef Inlognaam het volgende:
Ik ga maar weer eens richting huis. Daar vertrokken met 2 paar sleutelbossen dus er zit de hele dag al iemand die het huis niet uit kan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:14 schreef Inlognaam het volgende:
Heeft er al iemand een bloemetje bij Rucky gebracht? Na het reltopic is er geen dreun meer uitgedeeld dus ik denk dat ie gewond geraakt is aan zn arm.
Ojee hebben wij de verkeerde cavia uitgezochtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:23 schreef Ireth het volgende:
Ik moest even zuster clivia spelen vanavond. Ben anderhalf uur (!) bezig geweest om Timon in een stukgeknipte sok te wurmen![]()
Stomme beest krabt/bijt zichzelf continue open aan een wond in zijn zij, boven zijn voorpootje en na advies van de weekend DA moesten we proberen de wond af te dekken met een stukje gaas en een sok waar zijn pootjes dan door gaatjes heen staken zodat ie niet meer bij de wond kan komen.
Nou geloof me, ik castreer nog liever een onverdoofde pitbull
Mijn hemel, wat werd dat beest woest! Op zich wel logisch, die wond deed al zeer en dan gingen wij aan hem lopen sjorren, maar het is uiteindelijk gelukt. Het is iig niet goed voor zijn ego zoals ie er nou bij loopt
Verder hebben we lekker lang buiten rond gehangen vanavond. Bleef zo lang zo lekker, Susanne ligt net pas op bed
naar Pulver!
Geloof dat het inderdaad niet het meest gezonde beestje is. Verleden keer had het beestje last van een schimmel. Nu dit... ik vind het wel zielig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ojee hebben wij de verkeerde cavia uitgezocht
Zou het geen gevolg zijn van die schimmel? Kan aardig jeuken volgens mij.. En als het open is blijft het geirriteerd, vicieuze cirkelquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Geloof dat het inderdaad niet het meest gezonde beestje is. Verleden keer had het beestje last van een schimmel. Nu dit... ik vind het wel zielig.
@ireth Hoe heten ze nu? Timon en Pumba?
Dacht dat die schimmel alweer paar weekjes terug was, maar het zou best kunnen dat het nog steeds irriteert. En dan weet ik als mens hoe lastig het is om er vanaf te blijven en voor een dier zal dat niet anders zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zou het geen gevolg zijn van die schimmel? Kan aardig jeuken volgens mij.. En als het open is blijft het geirriteerd, vicieuze cirkel.
Ik lig eindelijk in bed, alle visite is net weg. Morgen nog schoonmoeder enzo langs en dan is t weer klaar voor een jaar
Zeg dat wel! Die van ons heeft gelukkig nog niks ergs gehad, maar ze zijn wel erg vatbaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dacht dat die schimmel alweer paar weekjes terug was, maar het zou best kunnen dat het nog steeds irriteert. En dan weet ik als mens hoe lastig het is om er vanaf te blijven en voor een dier zal dat niet anders zijn.
Cavia'tje: 10 euro aanschaf.
Consult diererarts: X keer aanschafprijs
Geniet dr van! Wij gaan zo maar ff een visite rondje doen ofzo..quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
* Belle en ik lazy sunday hebben...*
Meuning!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |