quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
Er is er 1 jarig hoeraaaaaaaaaaaa hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat kan ik niet zien, maar dat is kentekenplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
Feliciteerd met je verjaardag!!! hoe jong ben je geworden???
Thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hey Ouwe,
GEFELICITEERD![]()
En ook Ehhe
Gefeliciteerd! Waar blijft de taartquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
36
En nu ga ik slapen,morgen nog genoeg te doen.
* kwiebuske de koelkast induiktquote:
Haha, was 'ie lekker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:39 schreef kwiebuske het volgende:
Felicitaart![]()
[..]
* kwiebuske de koelkast induikt
hier ligt niets meer hoor
*mond vol taart heeft*
Whehehehequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:22 schreef Inlognaam het volgende:
Ah, hey.
Had ik al gezegd dat ik Yvonne tof vond? Volgens mij niet he? Nou, bij deze!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
36
En nu ga ik slapen,morgen nog genoeg te doen.
hij laat ehhe rennenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
GefeliciteerdMaak er een fijne dag van en vergeet tussen al dat van hot naar her rennen ook niet te genieten
quote:
Lekker ontbijtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb net een appelflap en kersenflap op jullie naar binnen gewerkt. Nog vele jaartjes!
Al was het eigenlijk mn ontbijt...
Het is nooit te laat! Of te vroegquote:
Haha, nee. Dat is gewoon een tussendoortjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nooit te laat! Of te vroegOf telt een plak cake om twee uur 's nachts niet als ontbijt?
Als het lekker is, is het nooit te laat ervoorquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:23 schreef Inlognaam het volgende:
Als het lekker is, is het nooit te laat ervoorHoe je het noemt is dan ook totaal niet relevant
Leuk! Hebben de minimutsjes nog schelpjes gezocht?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:45 schreef maffemuts het volgende:
weer thuis na een strand/boulevard wandeling... (nou ja wandeling... k had mijn max beweging wel na zo'n beetje van de parkeergarage naar boulevard en terug gehad
) maar kids en
hebben i.i.g genoten
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |