Als totaalpakket, echt niet 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig: welke celebrity vinden jullie aantrekkelijk?
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.
Die is antiek inmiddelsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij vindt christina ricci leuk toch?
Net als jijquote:
Oh ja,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]Ze is 32 overigens, prima leeftijd voor jou
quote:
Johnny Depp, Christian Bale, Hugh Jackman. O.a..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik doelde eigenlijk alleen op mijn 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.
Op dit momet Scarlett Johansson & Katie Holmesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
Dat heb ik altijd een gedrocht gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Schelen 20 jaar denk ik.
Dat inderdaad. Al dat geslijm soms van mensen over die celebs. Sanp dat niet. Doe ik liever bij iemand waar je nog mogelijk kans bij maaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |