Ik zie die andere gasten nu ook gemiddeld meer dan 27 scorenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarheid als een koe!
Tsja, die ranking zegt vrij weinig nu. En al die jongens kunnen volgens mij wel een keer van elkaar winnen, zeker in zo'n toernooi opzet met sets.
Maar Rick staat constant te schieten, dat is mooi. Nu werken naar een goede kwartfinale!
Je ziet het aan Prevost, die staat zeer constant te schieten, een slechte pijl en eruitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tsja, die ranking zegt vrij weinig nu. En al die jongens kunnen volgens mij wel een keer van elkaar winnen, zeker in zo'n toernooi opzet met sets.
Maar Rick staat constant te schieten, dat is mooi. Nu werken naar een goede kwartfinale!
Een slechte pijl valt nog best recht te breienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Je ziet het aan Prevost, die staat zeer constant te schieten, een slechte pijl en eruit
Dat kanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het niet zo op Azië bij Handboogschieten vandaag.
Nee omdat die nog beter aan het schieten was dan Prevostquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een slechte pijl valt nog best recht te breien
Die 7 van Ruban bracht ook geen schade uiteindelijk.
Rick schiet al die Aziaten toch wel van het bordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn nog maar 2 Europeanen over, en als Worth niet wint 6 Aziërs.
Nog een keertje dan:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:34 schreef Malahide het volgende:
Oh wat jammer dat ik dit gemist heb! Fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |