abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_115199927
2 uur geleden al gedaan :P
pi_115201075
op welke realm zitten er veel nederlanders/belgen ?
nu ik 60 ben ga ik kijken voor te transferen
pi_115201153
Waarom zou je in godsnaam 20 euro betalen om een level 60 character te transferen. 1-60 duurt misschien één dag als je wat doorzet.

En waarom wil je met Nederlanders spelen trouwens, als ik vragen mag?
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:46:08 #108
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_115201197
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:22 schreef TwyLight het volgende:
2 uur geleden al gedaan :P
Bagger. :( Ik wil ook SoR'en :(
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_115201377
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:46 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Bagger. :( Ik wil ook SoR'en :(
deze thread snipen :P
pi_115201661
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zou je in godsnaam 20 euro betalen om een level 60 character te transferen. 1-60 duurt misschien één dag als je wat doorzet.

En waarom wil je met Nederlanders spelen trouwens, als ik vragen mag?
1: omdat het fucking saai is op een lege server... nog geen één horde cha rin het wild tegen gekomen

2: zou leuk zijn om in een guild te zitten met wat enkele Nederlands talige mensen :)
pi_115202363
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Syphixx het volgende:

[..]

1: omdat het fucking saai is op een lege server... nog geen één horde cha rin het wild tegen gekomen

2: zou leuk zijn om in een guild te zitten met wat enkele Nederlands talige mensen :)
1. Begin dan gewoon een nieuw character op de server waar je heen wil, zoals ik al zei 1-60 doe je in een dag. Zonde van ¤20.

2. Ja dat zei je ja, maar waarom? :P
pi_115202447
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef TwyLight het volgende:

[..]

1. Begin dan gewoon een nieuw character op de server waar je heen wil, zoals ik al zei 1-60 doe je in een dag. Zonde van ¤20.

2. Ja dat zei je ja, maar waarom? :P
1: true maarja alleen 1-85 terug maar eens is ook maar saai

2: moet niet per sé nl maar op zoek naar ene leuke guild :)
pi_115202522
Ik doe ook weer eens DS10 hoor :D Windward Heart, healing HC neck & ring van Morchok achter elkaar verliezen.

*O* *O* *O*
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115204680
Iemand zin om te RaFfen? Ff samen powerlevelen
pi_115215766
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Syphixx het volgende:

[..]

1: true maarja alleen 1-85 terug maar eens is ook maar saai

2: moet niet per sé nl maar op zoek naar ene leuke guild :)
Nederlanders in WoW zijn over het algemeen maar vervelende spelers :P speel liever met Zweden of Denen :P
pi_115226303
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef TwyLight het volgende:

Nederlanders in WoW zijn over het algemeen maar vervelende spelers :P speel liever met Zweden of Denen :P
Och, heb leuke en niet leuke Nederlanders gezien in wow :P Maar een guild met alleen Nederlanders lijkt me dus eigenlijk echt niets! Dat willen mensen alleen omdat hun Engels matig tot slecht is.

In ieder geval succes met het zoeken naar een leuk guild, want dat lijkt momenteel een echt probleem in wow :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115226433
Ik merk nooit meer dat ik überhaupt in een guild zit, aangezien ik de enige ben die ooit online is :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_115226534
Dan valt het bij mij nog mee, meestal toch wel iemand anders online (6-8 personen) en op raidavonden zo'n 40 man.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 07:58:03 #119
2738 Knut
Loyal Dog
pi_115226557
1-60 in een dag red ik niet hoor.

Werk/Kinderen/Vrouw zitten daar toch echt bij in de weg. Ik vind een lvl 60 transferren (als het je hoogste char is) nog best wel te begrijpen.

Al zou ik wel als dat mijn hoogste char was wachten tot een maandje na MoP voor ik een server zou kiezen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_115226605
Zondag viel me zelfs op dat dalaran redelijk vol was en wintergrasp defend we 12 tegen 12.... Heel bijzonder!

Blij dat onze server nog leeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115226984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 07:58 schreef Knut het volgende:
1-60 in een dag red ik niet hoor.

Werk/Kinderen/Vrouw zitten daar toch echt bij in de weg. Ik vind een lvl 60 transferren (als het je hoogste char is) nog best wel te begrijpen.

Al zou ik wel als dat mijn hoogste char was wachten tot een maandje na MoP voor ik een server zou kiezen.
Met één dag bedoel ik 1 day /played
pi_115227167
gaaf!!! met die scroll of resurrection kun je 1 character lvl80 maken. Inclusief gear.
Ik heb 2 accounts dus ga eind van de maand wel ergens vragen voor een SoR, ik heb nog wel een paar low lvl characters. Werkt het niet als je bent gestopt na 1 maart van dit jaar? Ben gestopt eind 2011 dus voor mij maakt het niet uit, maar vind dat wel apart.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_115227248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:56 schreef Omega het volgende:
gaaf!!! met die scroll of resurrection kun je 1 character lvl80 maken. Inclusief gear.
Ik heb 2 accounts dus ga eind van de maand wel ergens vragen voor een SoR, ik heb nog wel een paar low lvl characters. Werkt het niet als je bent gestopt na 1 maart van dit jaar? Ben gestopt eind 2011 dus voor mij maakt het niet uit, maar vind dat wel apart.
Hoezo is dat apart, en wat is "gestopt". 1 dag? week? 2 maanden?

1 maart is die actie bekend geworden, als je SoR zou kunnen sturen naar mensen die daarna inactive zijn geworden zou iedereen dat doen. Ff gametime af laten lopen zodat je acc frozen is en dan een SoR krijgen :')
pi_115227315
Ik speel wow niet meer sinds eind 2011, dus echt gestopt, denk dat ik vlak voor panda wel weer ga spelen en dan panda een paar maanden speel.
Ik zou inderdaad niet zeggen iedereen die zijn game card heeft laten aflopen, maar voor 1 maart was er toch ook al een tijdsbepaling met die 7 dagen gratis spelen, 3 maanden geloof ik, dan kon je door een SoR 7 dagen gratis spelen. Zoiets kunnen ze toch ook nu doen, en dan wel van accounts die minimaal een jaar hebben gespeeld.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_115227483
Voor de oude SoR moest je account minstens 3 maanden inactief zijn :P En toen was het vooral aantrekkelijk om er een te sturen, waar het nu veel aantrekkelijker is er een te ontvangen.

Het is imo logisch dat je alleen scrolls kan sturen naar mensen die inactief waren vóórdat de actie bekend werd :P wie wil er nou geen gratis transfer en/of level 80
pi_115227901
Mijn neefje wil weer gaan spelen en hij heeft een oud account, maar heeft dat emailadres niet meer en weet eigenlijk zijn wachtwoord ook niet meer :') Ik heb van alles geprobeerd, maar niet terug te krijgen dat account. Heel jammer, want ik had hem graag een SoR gestuurd.

Denk dat ik nu maar RaF doe bij hem O-) Ik betaal de battlechest wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115227971
Hij speelde toch altijd op jouw account? :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:45:44 #128
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115228033
Pff... Elke keer als ik een vriend zover heb om wow te spelen gaan ze NET niet over tot een koop zodat ik een mount kan krijgen :P Steeds weer balen :(
Had laatst vriendin die speelde, ik zou het zelfs voor haar betaald hebben maar nee hoor :(
pi_115229308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:42 schreef TwyLight het volgende:
Hij speelde toch altijd op jouw account? :P
Ja, heeft hij ook gedaan :Y Maar beetje lastig met een authenticator ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115229354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:45 schreef _Dizzy_ het volgende:
Pff... Elke keer als ik een vriend zover heb om wow te spelen gaan ze NET niet over tot een koop zodat ik een mount kan krijgen :P Steeds weer balen :(
Had laatst vriendin die speelde, ik zou het zelfs voor haar betaald hebben maar nee hoor :(
Mijn vrienden vinden het al heel snel niets meer aan, ook zo jammer -O- Kunnen zich blijkbaar moeilijk zonder mij vermaken in wow. En ik kan ze ook niet in mijn guild uitnodigen, dus dat helpt ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115232728
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:45 schreef _Dizzy_ het volgende:
Pff... Elke keer als ik een vriend zover heb om wow te spelen gaan ze NET niet over tot een koop zodat ik een mount kan krijgen :P Steeds weer balen :(
Had laatst vriendin die speelde, ik zou het zelfs voor haar betaald hebben maar nee hoor :(
Als je het toch al wou betalen ,dan maak je toch voor jezelf een 2e account :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:53:10 #132
189961 ex
aperture science
pi_115236978
Ik ben heul lang weg geweest uit WoW (Vanilla WoW gespeeld (die hard), ook TBC en een gedeelte WOTLK).

Cataclysm heb ik nooit gespeeld (niet echt iig, alleen maar tot level 81). Ik heb nu een nieuw account gestart (zo'n free to play ding tot level 20) met een human paladin en vind het toch wel weer leuk. Maar voordat ik er echt weer tijd in ga steken:

- Is het spel nog een beetje levend? Ik heb SWToR gespeeld, en dat was echt leeg.. Daarna aan Diablo begonnen en door de sfeer van Diablo ging ik weer nadenken over WoW :P. Maar ik wil wel samen spelen met mensen, niet dat ik straks level 85 ben (en daarna 90) en niks te doen heb omdat er niemand is. Ik speel op Dunemaul btw

- Wat is de slimste manier om nu een volledig account te krijgen? Ik zag dat ik bij Blizzard voor 50,- alles tot aan Cataclysm kon kopen? Of is het verstandiger om eerst te betalen tot level 70, en als ik dat gehaald heb langzaam de upgrades erbij te kopen?

Thanks!
The cake is a lie!
pi_115238760
Of het spel levend is hangt heel erg af van de server waar je speelt. Mijn server is zelfs nu nog druk, maar er zijn ook servers waar maar weinig mensen zijn.

Ik zou overigens per expansion kopen om te kijken of je het nog steeds leuk vindt. Dus eerst de battlechest t/m level 58, dan Burning Crusade t/m 68, WotLK t/m 80 en dan pas Cata.

Waarom speel je overigens niet op je oude account? Met een scroll of ressurection krijg je dan ook nog eens een gratis level 80 of een transfer van je bestaande lvl 80 char.

En ik denk dat heel veel mensen je graag voor een recruit a friend uit willen nodigen waardoor je ook samen extra snel kan levelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:36:02 #134
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115238860
Jazeker :D

Je kan overgens ook gewoon de klantenservice van Blizzard bellen, ze zijn ontzettend behulpzaam om je account terug te krijgen ( geld voor hun )

Ik zou zeggen bel eerst even, of anders emailen. Dan moet dat vast wel lukken!
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:17 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Als je het toch al wou betalen ,dan maak je toch voor jezelf een 2e account :)
Dan moet ik gaan multiboxen enzo.. en geen idee hoe dat gaat. jezelf steeds op follow zetten is ook zo saai. Ik vond het super leuk om samen te spelen, maar de tegenpartij vond het spel nooit leuk :') ( of mij :{ )
pi_115239250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Of het spel levend is hangt heel erg af van de server waar je speelt. Mijn server is zelfs nu nog druk, maar er zijn ook servers waar maar weinig mensen zijn.

Ik zou overigens per expansion kopen om te kijken of je het nog steeds leuk vindt. Dus eerst de battlechest t/m level 58, dan Burning Crusade t/m 68, WotLK t/m 80 en dan pas Cata.

Waarom speel je overigens niet op je oude account? Met een scroll of ressurection krijg je dan ook nog eens een gratis level 80 of een transfer van je bestaande lvl 80 char.

En ik denk dat heel veel mensen je graag voor een recruit a friend uit willen nodigen waardoor je ook samen extra snel kan levelen.
Sinds wanneer kan je maar tot 58 en 68 levelen? volgens mij is dat nog steeds gewoon 60 en 70 hoor
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:49:21 #136
189961 ex
aperture science
pi_115239350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Of het spel levend is hangt heel erg af van de server waar je speelt. Mijn server is zelfs nu nog druk, maar er zijn ook servers waar maar weinig mensen zijn.

Ik zou overigens per expansion kopen om te kijken of je het nog steeds leuk vindt. Dus eerst de battlechest t/m level 58, dan Burning Crusade t/m 68, WotLK t/m 80 en dan pas Cata.

Waarom speel je overigens niet op je oude account? Met een scroll of ressurection krijg je dan ook nog eens een gratis level 80 of een transfer van je bestaande lvl 80 char.

En ik denk dat heel veel mensen je graag voor een recruit a friend uit willen nodigen waardoor je ook samen extra snel kan levelen.
Battlechest is toch t/m 70? Vanilla + the burning crusade? Daar kan ik inderdaad vrij goedkoop naar upgraden nu vanuit me temp account.

Oude account tja, gewoon.. Wil graag helemaal opnieuw beginnen. Heb voor Diablo 3 een nieuw battle.net account aangemaakt en daar wil ik deze WoW ook netjes onder hebben :). Had op me oude account me real name fake ingevuld omdat ik huiverig was me echte naam te gebruiken. Hierdoor mag je dus niet mergen etc.

Nu met die real name chats etc is het wel fijn om gewoon me echte naam te gebruiken :).

Ik zag gister avond een man of 30 in SW, en best wel wat drukte.. Ik neem aan dat SW bij alliance een beetje de default rond hang plek is?
The cake is a lie!
pi_115239511
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef ex het volgende:
Ik ben heul lang weg geweest uit WoW (Vanilla WoW gespeeld (die hard), ook TBC en een gedeelte WOTLK).

Cataclysm heb ik nooit gespeeld (niet echt iig, alleen maar tot level 81). Ik heb nu een nieuw account gestart (zo'n free to play ding tot level 20) met een human paladin en vind het toch wel weer leuk. Maar voordat ik er echt weer tijd in ga steken:

- Is het spel nog een beetje levend? Ik heb SWToR gespeeld, en dat was echt leeg.. Daarna aan Diablo begonnen en door de sfeer van Diablo ging ik weer nadenken over WoW :P. Maar ik wil wel samen spelen met mensen, niet dat ik straks level 85 ben (en daarna 90) en niks te doen heb omdat er niemand is. Ik speel op Dunemaul btw

- Wat is de slimste manier om nu een volledig account te krijgen? Ik zag dat ik bij Blizzard voor 50,- alles tot aan Cataclysm kon kopen? Of is het verstandiger om eerst te betalen tot level 70, en als ik dat gehaald heb langzaam de upgrades erbij te kopen?

Thanks!
Ik zou je best willen recruiten als friend. Dan kunnen we samen op 300% levelen en ik betaal 1 maand gametime. Deal?
pi_115239578
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:49 schreef ex het volgende:

[..]

Battlechest is toch t/m 70? Vanilla + the burning crusade? Daar kan ik inderdaad vrij goedkoop naar upgraden nu vanuit me temp account.

Oude account tja, gewoon.. Wil graag helemaal opnieuw beginnen. Heb voor Diablo 3 een nieuw battle.net account aangemaakt en daar wil ik deze WoW ook netjes onder hebben :). Had op me oude account me real name fake ingevuld omdat ik huiverig was me echte naam te gebruiken. Hierdoor mag je dus niet mergen etc.

Nu met die real name chats etc is het wel fijn om gewoon me echte naam te gebruiken :).

Ik zag gister avond een man of 30 in SW, en best wel wat drukte.. Ik neem aan dat SW bij alliance een beetje de default rond hang plek is?
Als dat account inactief is zou ik van iemand een SoR vragen, dan krijg je alle expansions t/m cataclysm gratis, en een instant level 80 en/of gratis transfer naar realm naar keuze
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:58:26 #139
189961 ex
aperture science
pi_115239673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik zou je best willen recruiten als friend. Dan kunnen we samen op 300% levelen en ik betaal 1 maand gametime. Deal?
Hmm, maar ik heb toch al een level 20 paladin nu ;), moet ik dan weer over nieuw beginnen of?
The cake is a lie!
pi_115239685
Level 20 op 300% is een uurtje werk ofzo?
pi_115239760
als je nu RaF doet krijg je er een wow account bij, dat kan niet op je huidige account.

je krijgt dan dus

WoW1
WoW2

op je battle.net, en moet je kiezen als je in wil loggen
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:02:43 #142
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115239817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:49 schreef ex het volgende:

[..]

Battlechest is toch t/m 70? Vanilla + the burning crusade? Daar kan ik inderdaad vrij goedkoop naar upgraden nu vanuit me temp account.

Oude account tja, gewoon.. Wil graag helemaal opnieuw beginnen. Heb voor Diablo 3 een nieuw battle.net account aangemaakt en daar wil ik deze WoW ook netjes onder hebben :). Had op me oude account me real name fake ingevuld omdat ik huiverig was me echte naam te gebruiken. Hierdoor mag je dus niet mergen etc.

Nu met die real name chats etc is het wel fijn om gewoon me echte naam te gebruiken :).

Ik zag gister avond een man of 30 in SW, en best wel wat drukte.. Ik neem aan dat SW bij alliance een beetje de default rond hang plek is?
Kan ik me wel voorstellen dat je alles onder 1 account wil hebben, maar als je echt een fake naam hebt gebruikt en het acocunt is niet van je oom/tante/vbroer ofzo, dan zou ik alsnog gewoon eens even bellen en vragen.
Wie weet hebben ze er geen problemen mee om je account te mergen, nee heb je en ja kun je krijgen, zou je weer wat kosten schelen, en zoals eerder vermeld krijg je inderdaad 1 maand free play en een lvl op een realm naar keuze.

Anders zijn er nog genoeg mensen die je wel willen recruuten, kijk maar hierboven ( ikke ikke ikke ikke,,,, )
Maar even serieus, ik zou echt proberen je account via Blizz teug te krijgen! zou je veel moeite schelen, en kosten.

Voor Ally is Stormwind inderdaad een beetje de hide out, er is niemand meer in Dalaran of Iron forge. Voor de Horde is dat Orgrimmar. Er is dan ook veel veranderd, je kan nu vliegen in Azeroth en alles in SW gebracht, Trainers, follow up professions, gear merchants etc. Je hoeft nergens anders meer naar toe. ( behalve Quartermaster stuff ;) )

Hopelijk kom je eraan uit!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:12:35 #143
189961 ex
aperture science
pi_115240215
Klinkt goed, ik was altijd al fan van SW :P. Ik zit er aan te denken om het zo te doen:

Level 20 -> upgrade 1 kopen -> level 70 upgrade 2 -> level 80 upgrade 3.

Ik heb elke avond wel wat uurtjes om te spelen, en ik was altijd een snelle levelaar, dus ik denk dat ik zo weer level 85 ben :P.
The cake is a lie!
pi_115240471
Zoals ik al zei, als je nou gewoon met je oude account verder gaat krijg je door middel van een SoR alle expansions gratis :P
pi_115240472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:49 schreef ex het volgende:

[..]

Battlechest is toch t/m 70? Vanilla + the burning crusade? Daar kan ik inderdaad vrij goedkoop naar upgraden nu vanuit me temp account.
Klopt inderdaad. Hij is trouwens nog goedkoper op diverse websites, dan via de account management pagina.

Op offgamers.com heb je bijvoorbeeld battlechest voor ¤8,50. Scheelt geloof ik ruim 6 euro met Blizzard store.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:21:46 #146
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115240546
Levelen gaat best snel nu inderdaad je bent zo 80, alleen die 80 tot 85 vond ik wel behoorlijk lang dure ... Maar dat ligt meer aan mijAls je RAF doet heb je toch ook 1 maand free play?
Of ben ik nu fout?
pi_115240719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:21 schreef _Dizzy_ het volgende:
Levelen gaat best snel nu inderdaad je bent zo 80, alleen die 80 tot 85 vond ik wel behoorlijk lang dure ... Maar dat ligt meer aan mijAls je RAF doet heb je toch ook 1 maand free play?
Of ben ik nu fout?
Niet persé één maand gratis bij RaF, maar gezien je verplicht een nieuw account moet maken om te RaF'en moet je dus ook de battle chest kopen, en daar zit één maand spelen bij in.
pi_115242248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef TwyLight het volgende:

Sinds wanneer kan je maar tot 58 en 68 levelen? volgens mij is dat nog steeds gewoon 60 en 70 hoor
Omdat je met level 58 al gewoon naar Outland moet gaan en op level 68 naar Northrend :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:12:29 #149
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115242742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat je met level 58 al gewoon naar Outland moet gaan en op level 68 naar Northrend :P
Doet iedereen toch ;)
pi_115242955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef _Dizzy_ het volgende:

Doet iedereen toch ;)
Ja, maar ik gaf dus aan dat je op level 68 al WotLK moet kopen en niet pas als je 70 bent :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:27:51 #151
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_115243415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar ik gaf dus aan dat je op level 68 al WotLK moet kopen en niet pas als je 70 bent :P
Ik snapte hem wel ^^
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:44:31 #152
189961 ex
aperture science
pi_115244191
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:19 schreef TwyLight het volgende:
Zoals ik al zei, als je nou gewoon met je oude account verder gaat krijg je door middel van een SoR alle expansions gratis :P
Ja, maar ik geef liever geld uit dan dat ik met me oude account verder gaat. Die 50 euro ofzo maakt me niet zoveel uit.
The cake is a lie!
pi_115244288
Zal ik je RaFfen dan?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:50:26 #154
189961 ex
aperture science
pi_115244459
Een volledige upgrade (inc MoP) is maar 54 euro :o!
The cake is a lie!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:16:38 #155
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_115246470
Als je nou iemand een SoR geeft, wanneer merk je dan dat hij die geaccepteerd hebt, en wanneer krijg je exact nou de "rewards"?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_115247158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje wil weer gaan spelen en hij heeft een oud account, maar heeft dat emailadres niet meer en weet eigenlijk zijn wachtwoord ook niet meer :') Ik heb van alles geprobeerd, maar niet terug te krijgen dat account. Heel jammer, want ik had hem graag een SoR gestuurd.

Denk dat ik nu maar RaF doe bij hem O-) Ik betaal de battlechest wel.
enkele dagen heb ik m'n account uit 2005 terug gekregen ;)
'k wist wel nog mn username, een char names met enkele guild en server
en kopie van pass gestuurd, volgende dag berichtje dat oud account restored was

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')