Die gebouwtjes zijn wel leuk jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies en het natuurlijke element lijkt mij leuker. Echt een leuke natuur omgeving maken met allemaal frutsels enzo.Ant Empire.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij trouwens of je veel moet schoonmaken in zon bak? Of alleen als er iets ligt te rotten ofzo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan schud ik de bak tot ik ze weer zien [ afbeelding ]
Nee, effies serieus: het zal een poos duren, maar ze komen uiteindelijk echt wel bij de rand. Helemaal omdat het hoge dunne bakken zijn i.p.v. brede kolossen.
Ah als je zo'n bak hebt wel ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan schud ik de bak tot ik ze weer zien [ afbeelding ]
Nee, effies serieus: het zal een poos duren, maar ze komen uiteindelijk echt wel bij de rand. Helemaal omdat het hoge dunne bakken zijn i.p.v. brede kolossen.
Geen ideequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of je veel moet schoonmaken in zon bak? Of alleen als er iets ligt te rotten ofzo?
haha shit, pics?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee
Over schoonmaken gesproken, er ligt nog steeds groene kapsalon in het gelformicarium
In de prullenbakquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh, net mijn moed bij elkaar geraapt om het in de prullenbak te tiefen. Ik kom er morgen even op terug, er liggen nog wel restjes.
Alleen een beetje jammer van het duitsquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Si, ik ben benieuwd wanneer ik het krijg.
Hier, kijkvoer voor je:
Die scene dat ze tegen de termieten vochten was zo fantastischquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer van het duits
Deze film was ook gruwelijk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Baffende mieren-filmpjes, ik zie een gat in de markt (hahaha gat haha)
quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb al een lekkere vrouwelijke werkster op mijn pener laten lopen, u mad?
Ik twee koninginen, preggie milfs zijn meer mijn dingquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb al een lekkere vrouwelijke werkster op mijn pener laten lopen, u mad?
Hard geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik twee koninginen, preggie milfs zijn meer mijn ding
Sneu, diegene die het overleven hebben dan wel weer van de proteine genoten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kwam liters, spoelden ze weg en liggen nu in een hoopje zaad op de grond te spartelen. Even niet nagedacht.
Al ontwikkelingen in je farm?quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sneu, diegene die het overleven hebben dan wel weer van de proteine genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |