Wat een mooi stukjequote:Op maandag 1 juni 2015 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ze is alles, en alles is voor haarIk zei van de week nog tegen blei; dit hadden we veel eerder moeten doen :’).
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooi SQ! Voor jij in oud zat was ik altijd een beetje onder de indruk van jemaar je bent echt een fantastische moeder van wat ik lees en volgens mij ook een heel leuk mens!
Ik zit me echt suf te zoeken, maar kan echt niet bedenken wie jouw moeder dan isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:01 schreef Amsel het volgende:
Wat een leuk topic dit!
En hoe vervreemdend is het dat mijn moeder hier ooit haar verhaal eens heeft geschreven en dat ik nu degene ben die in OUD zit en zij niet meer.
ze staat in t rijtjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zit me echt suf te zoeken, maar kan echt niet bedenken wie jouw moeder dan is![]()
![]()
Mooi Sq
Ja, dat snap ik. Daar sta ik zelf ook tussenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ze staat in t rijtjeoooh dat was al bekend. Ik heb in ieder geval de topivs doorgelezen. Toen kwam ik erachter
![]()
Ik wil het ook wel weten....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Daar sta ik zelf ook tussenMaar welke nick haar moeder dan is. "moeder van Amsel" lijkt me ook niet echt het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |