SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ga ik nadenken over mijn nominatie. Daar kom ik snel op terug. Bedankt voor het lezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 09-06-2015 14:17:02 ]disclaimer
het LL lyceum naast de RC havo?quote:Op maandag 1 juni 2015 22:22 schreef Lamb29 het volgende:
Pff Nikki wat heftig verhaal! Heb veel bewondering voor je!
En SQ nu ben ik heel benieuwd naar dat lyceumZou zomaar kunnen dat wij door dezelfde gangen liepen.
Checkquote:
ditquote:Op maandag 1 juni 2015 22:34 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor je verhaal SQ, mooi beschrevenIk vind het echt zo bijzonder om door dit topic de verhalen achter de users te leren kennen
Ben benieuwd wie de volgende is!
<3quote:Op maandag 1 juni 2015 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties! Blij dat het toch niet zo saai was om te lezen
En dan wil ik zelf graag Roomsnoes nomineren!
Roomsnoes, ik kan wel honderd vragen bedenken, maar ik kies voor deze:
Je hebt in het hoge noorden een compleet nieuw leven opgebouwd. (Hoe) geef jij je eigen herkomst door aan jouw dochter? En is dat niet ontzettend lastig als je die geschiedenis niet om je heen hebt?
Ben benieuwd, wil wel meer van mn oude lootje wetenquote:Op maandag 1 juni 2015 23:02 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
<3
Ik vind het een grote eer om het stokje doorgegeven te krijgen!
Ik hoop dat ik een dezer dagen tijd heb om een verhaal op te schrijven!
Hier moest ik een beetje om huilen omdat het zo herkenbaar isquote:ze is alles en alles is voor haar
Wat een mooi einde van je verhaal. SQ gij moederkloek ❤️quote:
Dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Wat een mooi einde van je verhaal. SQ gij moederkloek ❤️
dat leest een beetje als "ik was altijd een beetje bang van je"quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooi SQ! Voor jij in oud zat was ik altijd een beetje onder de indruk van jemaar je bent echt een fantastische moeder van wat ik lees en volgens mij ook een heel leuk mens!
Wat een mooi stukjequote:Op maandag 1 juni 2015 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ze is alles, en alles is voor haarIk zei van de week nog tegen blei; dit hadden we veel eerder moeten doen :’).
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooi SQ! Voor jij in oud zat was ik altijd een beetje onder de indruk van jemaar je bent echt een fantastische moeder van wat ik lees en volgens mij ook een heel leuk mens!
Ik zit me echt suf te zoeken, maar kan echt niet bedenken wie jouw moeder dan isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:01 schreef Amsel het volgende:
Wat een leuk topic dit!
En hoe vervreemdend is het dat mijn moeder hier ooit haar verhaal eens heeft geschreven en dat ik nu degene ben die in OUD zit en zij niet meer.
ze staat in t rijtjequote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zit me echt suf te zoeken, maar kan echt niet bedenken wie jouw moeder dan is![]()
![]()
Mooi Sq
Ja, dat snap ik. Daar sta ik zelf ook tussenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ze staat in t rijtjeoooh dat was al bekend. Ik heb in ieder geval de topivs doorgelezen. Toen kwam ik erachter
![]()
Ik wil het ook wel weten....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Daar sta ik zelf ook tussenMaar welke nick haar moeder dan is. "moeder van Amsel" lijkt me ook niet echt het geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem het stokje met liefde over!quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik moet heel, heel erg blozen en stiekem een beetje huilen om jullie lieve reacties. Het doet meer met me dan ikhad verwacht.
Ik voel me zelf helemaal niet zo dapper, of een bikkel. Ik moet toegeven dat ik er soms best doorheen zit hoor. Heel erg het gevoel dat je wortels weggehakt zijn, eenzaam, op een bepaalde manier. Emigreren helpt daar ook niet bij, kan ik je zeggen![]()
Ik heb Alwaysgevraagd om het stokje over te nemen. Je lijkt me zo'n toffe jongensmoeder
Hoe vind je het om de enige vrouw in huis te zijn? En wat heeft je het meest verbaasd over jezelf in het moederschap?
ik doe stiekem met je meequote:Op woensdag 3 juni 2015 22:34 schreef silliegirl het volgende:
Ik kende dit topic dus niet, sloeg even aan het lezen en nu zit ik te snotteren om mooie bewoordingen en heftige verhalen.
ik ook. ben ook telkens maar een stukje aan het terug lezen, sommige verhalen moeten ff bezinken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
ik doe stiekem met je mee![]()
Stom he want de meeste mensen ken je rl helemaal niet... voel me zon sufferd
Benieuwd naar je verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |