SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
quote:
quote:
Wat is dit voor vraag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef samthegreat5 het volgende:
The Pacific al gezien Thaboel, en Generation Kill?
Jupquote:
Jij heb ze nog niet gezien?quote:
Nee, jawel. Ik bedoel: eens kijken of ik nog wat voor jou kan vindenquote:
Alleen Hanna nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Das Boot, Platoon, A Bridge Too Far, The Great Escape, Traitor, Hanna, 9th Company, Idi i Smotri, Talvistota ?
Armadilloquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Das Boot, Platoon, A Bridge Too Far, The Great Escape, Traitor, Hanna, 9th Company, Idi i Smotri, Talvistota ?
Al. Dat kleine ventje is engquote:
Hanna is wel een goede filmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen Hanna nog
9th compagny is die russische bende toch?
Zit War Torn te kijken. Nog geen 12minuten bezig maar nu al best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hanna is wel een goede film.
En 9th Company is inderdaad die russische compagnie in Afghanistan. Was Idi i Smotri en Talvisota wat?
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit War Torn te kijken. Nog geen 12minuten bezig maar nu al best indrukwekkend.
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?
Daar was ik ook best stil door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?
I take that as a no.quote:
Beiden moet je ook echt een ziens. Net als War Torn, of zoals Thaboel zei Focking Hell.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.
Ja, ik ga ze allemaal kopen. Toch vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden moet je ook echt een ziens. Net als War Torn, of zoals Thaboel zei Focking Hell.
Act of Valor, The Brotherhood of War, U-571?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen Hanna nog
9th compagny is die russische bende toch?
Ben nu serieusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uh, ik dacht dat je me een oor zat aan te naaien, oeps.
Maar nee, nog niet gekeken.
War Torn is wat lastig kwam ik achter.Is alleen maar in de USA te koop, met USA regio codequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ze allemaal kopen. Toch vakantie.
AoV vond ik wel tof maar niet speciaal, brotherhood niet gezien en U-571 vond ik echt kut!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Act of Valor, The Brotherhood of War, U-571?
U heeft mij 'blij' gemaakt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
War Torn is wat lastig kwam ik achter.Is alleen maar in de USA te koop, met USA regio code
Hehe, ok. Ja, ik ga ze allemaal kiekn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben nu serieusDie 3 moet je echt zien! En War torn moet je ook aan het lijstje toevoegen.
Ok thanksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
War Torn is wat lastig kwam ik achter.Is alleen maar in de USA te koop, met USA regio code
U-571 is ook ronduit kut.. hollywood action flick.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
AoV vond ik wel tof maar niet speciaal, brotherhood niet gezien en U-571 vond ik echt kut!
Ik ga nog liever Magic Mike nog een keer kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
U-571 is ook ronduit kut.. hollywood action flick.
quote:
Nu bij het stukje dat die oude man breekt... Doet toch wat met je.quote:
Lang geleden dat ik U-571 heb gezien, misschien dat ik het me verkeerd herinnerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
AoV vond ik wel tof maar niet speciaal, brotherhood niet gezien en U-571 vond ik echt kut!
lolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ga nog liever Magic Mike nog een keer kijken
eh.. ik pasquote:A male stripper teaches a younger performer how to party, pick up women, and make easy money.
MM zou soppend van dr stoel glijdenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
MM zou soppend van dr stoel glijden
U-571 is ook een aardige film, klopt alleen niet met de werkelijkheidlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik U-571 heb gezien, misschien dat ik het me verkeerd herinner
Op mijn to-see lijstje gezetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:01 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0078593/
Vandaag tegen gekomen.
Wat de neuk.... hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 06:06 schreef -Amber- het volgende:
When in rome, do as the romans do, when in Afghanistan do as the Hawaiian National Guard does.
PS, this is not a real news article.
moggelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wl wat meegemaakt hebben
EEEEEEEEEEEEYYYY SEXY LADYquote:
Whaha, dat dansje op 1:53 ook xDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEYYYY SEXY LADY
Best geinig :p
quote:The 34-year-old rapper moves through various Gangnam neighborhoods and scenes, from parks along the Han river to tourist buses and private saunas. It has none of the self-seriousness of many K-pop dance videos.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 06:06 schreef -Amber- het volgende:
When in rome, do as the romans do, when in Afghanistan do as the Hawaiian National Guard does.
PS, this is not a real news article.
Deserteur!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:55 schreef paintmeester het volgende:
Kutregen hier, ik vertrek voor 8 dagen naar spanje. Doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deserteur!Thnx ik zal wat van het mooie weer meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Veel pluzier. Aan de kust of?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:55 schreef paintmeester het volgende:
Kutregen hier, ik vertrek voor 8 dagen naar spanje. Doei
Correct. Ik ga maar eens slapen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:27 schreef Esses het volgende:
Jezus wat heben jullie het ontzettend laat gemaakt
Ik vond het resultaat al raar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Esses het volgende:
Eigenlijk klopt het resultaat niet zie ik nu... ff aanpassen :p
Ja, sorry. Kwam doordat ik niet op de vergelijkingswaarde sorteerde maar perongeluk op het ID nummer welke je op fok hebt. Daardoor kwam danwel AchJa (de oudste user) danwel Bredebroeder (de jongste user) bovenaan te staan. Even de vergelijking op ID nummer naar vergelijkingswaarde aangepast en nu klopt het wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vond het resultaat al raar.
The quick brown fox jumps over the lazy dogquote:
Rogerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, sorry. Kwam doordat ik niet op de vergelijkingswaarde sorteerde maar perongeluk op het ID nummer welke je op fok hebt. Daardoor kwam danwel AchJa (de oudste user) danwel Bredebroeder (de jongste user) bovenaan te staan. Even de vergelijking op ID nummer naar vergelijkingswaarde aangepast en nu klopt het wel.
Mooi verhaal en sammie snapt het zelfsquote:
Ja Sloggi... Het spijt mij. Ik ben nu eenmaal een actief mede fok!kertquote:
De nieuwe activitygraph:quote:Esses
MaryMouse
samthegreat5
Thaboel
ErwinRommel
m.k
Wijnand_Bierenstein
Cobra4
Nibb-it
-Amber-
Erasmo
AchJa
jankaas020
Royyy
Sloggi
BredeBradda
hoogvlieger
EllaN
Schild
Lotusss
jaijai2
quote:Esses
Thaboel
Marymouse
Samthegreat5
Erwinrommel
m.k
Cobra4
Wijnand_Bierenstein
Nibb-it
Erasmo
jankaas020
-Amber-
AchJa
Ellan
jaijai2
Schild
Sloggi
Hoogvlieger
Royyy
Lotusss
BredeBradda
Zuidkust, maar inmiddels al 2.5 uur vertraging dus zon zee en spaanse dames moeten nog even zonder mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Veel pluzier. Aan de kust of?
Dit was 17 minuten. Overigens is het vandaag mijn rustdag aangezien ik gisteren gesport heb. Soms heb je aaneengesloten perioden dat je niet mag werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Was Esses niet de user die klaagde over het feit dat hij / zij (God mag het weten) te weinig tijd had om fatsoenlijk te sporten in zijn / haar (God mag het weten) eigen tijd?
Komt wel goed schatje *geeft een lekker glaasje roosvicee*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:17 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zuidkust, maar inmiddels al 2.5 uur vertraging dus zon zee en spaanse dames moeten nog even zonder mij.
Oeh lekker, ja vervelend. Maar je komt er wel hopelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:17 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zuidkust, maar inmiddels al 2.5 uur vertraging dus zon zee en spaanse dames moeten nog even zonder mij.
Hij gaat heerlijk genieten van de warmte en het strand in de spaanse kustprovincies. Ik weet niet waar jij het vervelend vind... Maar die 2 uur is dan slechts een noodzakelijk kwaad om van topless vrouwen in stringbikini's te genieten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oeh lekker, ja vervelend. Maar je komt er wel hopelijk.
vindt*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij gaat heerlijk genieten van de warmte en het strand in de spaanse kustprovincies. Ik weet niet waar jij het vervelend vind... Maar die 2 uur is dan slechts een noodzakelijk kwaad om van topless vrouwen in stringbikini's te genieten!
Je vindtdtdt het vervelend dat hij nog even geduld moet hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
vindt*
Anders lees je m'n post even goed
Sam vindtdtdtdtdtdtdtdtdtdtdt het eerder vervelend dat er berhaupt vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Thaboel het volgende:
Nee sam vindtdtdtdtdtdt het vervelend dat er topless vrouwen zijn.
Ja dat vindtdtdtdtttdttdt sam ook vervelend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Sam vindtdtdtdtdtdtdtdtdtdtdt het eerder vervelend dat er berhaupt vrouwen zijn.
Sqam is een spellingsnaziiziziziziquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat vindtdtdtdtttdttdt sam ook vervelend.
dadtdtd denk ik ookquote:
Yeshquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vindtdtdt het vervelend dat hij nog even geduld moet hebben.
Dan adviseer ik om je begrijpend lezen skillz van level drie nog eenzelfde opnieuw te gaan toepassen en minne bericht er nog eens op na te lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yesh. Lijkt me voor hem vervelend, ik vind het zuiden van Spanje niet vervelend hoor
.
Ik adviseer je om terug naar de middelbare school te gaan en om opnieuw het vak Nederlands te volgen (dan heb ik het niet over spelling)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij gaat heerlijk genieten van de warmte en het strand in de spaanse kustprovincies. Ik weet niet waar jij het vervelend vind... Maar die 2 uur is dan slechts een noodzakelijk kwaad om van topless vrouwen in stringbikini's te genieten!
een zin uit zijn context gerukt. Aaah ik zei gerukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik adviseer je om terug naar de middelbare school te gaan en om opnieuw het vak Nederlands te volgen (dan heb ik het niet over spelling)
De context staat erbij hoor, alleen niet dikgedrukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:14 schreef Esses het volgende:
[..]
een zin uit zijn context gerukt. Aaah ik zei gerukt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:21 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nrc.nl/sport/2(...)-is-het-andere-niet/
That may be, that may be. Doch impliceert de zin ''Ik weet niet waar jij het vervelend vind'' dat ik het vervelend zou vinden op Paint z'n vakantie locatie. Ongeacht de relatie die de laatste zin heeft met de voorheen geciteerde zin.quote:
Goedenmiddag, mislukte shopkeeper!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedenmiddag stelletje leernichten!
Waar slaat dat nou weer op??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goedenmiddag, mislukte shopkeeper!
bullshitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
That may be, that may be. Doch impliceert de zin ''Ik weet niet waar jij het vervelend vind'' dat ik het vervelend zou vinden op Paint z'n vakantie locatie. Ongeacht de relatie die de laatste zin heeft met de voorheen geciteerde zin.
dat weet niemandtdtdtdtdquote:
Kijk ik heb ook wel geduld. Ik zit nu te peren en het vrouwen beachvolleybal te kijken. Heb alleen medelijden met al die spaanse zusjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Zou je even aan je interpunctie willen denken in het vervolg, ik kan het namelijk niet lezen zo.quote:
Leernicht dat je bent!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar sloeg jouw stelletje leernichten op?
Was een grapjen, mien jong.
quote:De internationale volleybalbond heeft dit jaar nog de regel geschrapt dat de dames in bikini moeten spelen.
Ja, einde van een mooie sport is in zicht.quote:
Wat moet je?quote:
Zolang ze die papieren zak maar dragenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:53 schreef hoogvlieger het volgende:
Nieuwe regels: 1e set verliezen is topje uit. 2 set ook verliezen is alles uit
Jij hebt de eer om vandaag mijn koelie te zijn.quote:
Weet je hoe een vuist op je neus voelt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt de eer om vandaag mijn koelie te zijn.
Ga jij eens rap bier voor me halen!
Ja, weet je hoe een trap tussen je klokkenspel voelt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet je hoe een vuist op je neus voelt?
Pas als ik een operatie laat uitvoeren, kan dat mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe een trap tussen je klokkenspel voelt?
Dan trek ik je neptieten er wel ff af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Pas als ik een operatie laat uitvoeren, kan dat mogelijk zijn.
Moet ik jou ff met je kneiter tegen de muur aan gooien? Malloot!!quote:
Joh, ik doe niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik jou ff met je kneiter tegen de muur aan gooien? Malloot!!
Waar bemoei jij je mee? Zot!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, ik probeer jullie uit elkaar te trekken.
Smijt die bak met popcorn maar in het gezicht van Sammy, en geef mij maar bier!!quote:
Doe je het wel veilig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, ik probeer jullie uit elkaar te trekken.
Dat is niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan trek ik je neptieten er wel ff af.
Ouwe snoepertquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik jou ff bij je kont vastpakken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe ze elkaar op de 1e foto ook op de kont vastpakken.
Doen we.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik jou ff bij je kont vastpakken?
'O.oquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik jou ff bij je kont vastpakken?
Pak jij hem van voren? Dan pak ik Sammy van achteren!quote:
We bespreken donderdag ons plan van aanpak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pak jij hem van voren? Dan pak ik Sammy van achteren!
Seksuele intimidatie! ESSES HELP!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pak jij hem van voren? Dan pak ik Sammy van achteren!
Nee, moet je een mod zoeken. Kan je lang zoeken, maar moet je er een zoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Seksuele intimidatie! ESSES HELP!
Ik zeg: down with Lotusss en up with Esses. Vrouw voor een vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, moet je een mod zoeken. Kan je lang zoeken, maar moet je er een zoeken.
Meer, of volgens het systeem kwalitatief beter? :pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg: down with Lotusss en up with Esses. Vrouw voor een vrouw. Kom op zeg, Lotusss post hier nog net iets meer dan vriend BredeBarbiebob.
I think you just answered that question yourselfquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Meer, of volgens het systeem kwalitatief beter? :p
Had je wat dan jongequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zeg: down with Lotusss en up with Esses. Vrouw voor een vrouw. Kom op zeg, Lotusss post hier nog net iets meer dan vriend BredeBarbiebob.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jonguh! Wat mot je dan? Viezuh achterhoeker!
Rennen! Geef me meer dan 5kmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
VOORLIGSTEUN! Geef me er 100!
ai faffiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Esses het volgende:
M.k nog voor jou trouwens: http://blog.iusmentis.com(...)rdat-geleverd-wordt/
Zoek? Vertraagd? Of wat bedoel je, echt zoek??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Esses het volgende:
Godvert... had een nieuwe SSD besteld... Is het pakketje zoek.
Echt zoek. T&T Zegt Distributiecentrumquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoek? Vertraagd? Of wat bedoel je, echt zoek??
Wat zegt track & Trace?
En wanneer had je het besteld dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Echt zoek. T&T Zegt Distributiecentrum
zie de ninja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wanneer had je het besteld dan?
Neinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar is ie weer
Kun je nou al 100 pushups????
hmmmm, dan zou ik een klacht indienen bij PostNL, indien met PostNL verzonden uiteraard.quote:
quote:
Neen echt postNl. Idd verkeerde term hier getikt. Maar ik ga geen klachten indienen. Webwinkel isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm, dan zou ik een klacht indienen bij PostNL, indien met PostNL verzonden uiteraard.
Bij PostNL gebruiken ze de term "distributiecentrum" niet maar "sorteercentrum". DHL wellicht?
Hoop dat de MIVD dit eventjes meeneemt in het onderzoek.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Neen echt postNl. Idd verkeerde term hier getikt. Maar ik ga geen klachten indienen. Webwinkel is stom/slecht/kut
Omdat dat beter is dan het op zaterdag of zondag te versturen? Kreeg net het mail adres van Wijnandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoop dat de MIVD dit eventjes meeneemt in het onderzoek.
Maar even serieus Sam. WAAAROM!!!!! Ga je zo'n mailtje op een vrijdag versturen?!
Nee, dat is het niet, want de webshop heeft het verzonden en is volgens de T&T dus wel aangekomen in het sorteercentrum.quote:
Straks weer aan een hele kipquote:
webshop is dat zelfs verplichtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, want de webshop heeft het verzonden en is volgens de T&T dus wel aangekomen in het sorteercentrum.
Maar als goede webshop owner los je dit zelf op en de webshop weer met PostNL.
Immers die zijn verantwoordelijk voor de verzending. Dus ik heb de webshop gemailt en die hebben zojuist terug gemaild dat ze even in de voorraad nog een hebben en die gaan ze dan verzenden.quote:
Dat is netjes dat ze zo gemakkelijk doen. Vaak doen ze daar toch wel lastig over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Immers die zijn verantwoordelijk voor de verzending. Dus ik heb de webshop gemailt en die hebben zojuist terug gemaild dat ze even in de voorraad nog een hebben en die gaan ze dan verzenden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Sloggi het volgende:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Zinnigste wat er in de afgelopen 100 SC's is gepost!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Sloggi het volgende:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Veel plezier Bredebarbiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:38 schreef BredeBradda het volgende:
Naar Batman: The dark knight rises. Latuurrr
Sammie doe eensch lief.quote:
Klootzak.quote:
Het zelfde hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Pizza vanavond, geen zin om te koken!
Speciaal ding van di mamaquote:
Toch wel goed gemaakt he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Door m'n ma gemaakte russische gehaktballen.
Ik heb de Oetker Ristorante Picante gehaald, die zijn lekker. Ik doe er dan vaal zelf extra kaas overheenquote:
Och die van mij was in de aanbiedingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de Oetker Ristorante Picante gehaald, die zijn lekker. Ik doe er dan vaal zelf extra kaas overheen
Bek houwen jij en naar bed, ik vreet die gehaktballen wel op!! Kleuter!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Echt rundergehakt? :pquote:
Heerlijk, een goede Duitse bratwurst met mosterd en kaiserbrottchenquote:
Islamietje.quote:
Same shit, different name.quote:
Dank voor de toestemming, welke ik niet nodig had.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
If you'd like to think so, go ahead.
No problemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Dank voor de toestemming, welke ik niet nodig had.
[Berliner Schnauze]Wat nu kaisersbrtchen, klappe mit nee schrippe.[/Berliner Schnauze]quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk, een goede Duitse bratwurst met mosterd en kaiserbrottchen
Manis ma Sam?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Let it rain, let it pour, let it rain a whole lot more cause I got them deep river blues.
Ambi Bambiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
[Berliner Schnauze]Wat nu kaisersbrtchen, klappe mit nee schrippe.[/Berliner Schnauze]
VO duurt waarschijnlijk langere vanwege russische connectie's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Van mij ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Veel meer kan je ook niet van mij verwachten.
Wel Kosher eten h?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, gelukkig.
Hey, ik ga even eten. Honger.
bete avonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, gelukkig.
Hey, ik ga even eten. Honger.
Gardens of Stonequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand een goede filmtip voor me?
Vandaag lekker burgerlijk op de bank een film kijken, maar geen idee welke.
reeds gezien, al enkele malenquote:
Backdoor Sluts III?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
08/15quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoals altijd is deel 1 het leukst.quote:
vodkaquote:
1942, de hele 19e eeuw, de 11e eeuw, 560 na christus? You get my point.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:17 schreef Esses het volgende:
Sammie, even uit interesse. Heb jij een bron waaruit blijkt dat Joden geen grond mochten bezitten? Liefst een bron van voor 1930.
Ik vraag naar bronnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1942, de hele 19e eeuw, de 11e eeuw, 560 na christus? You get my point.
Aha ok. Zo niet bij de hand, maar ik zal het je laten weten als ik bij het lezen ergens langs kom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vraag naar bronnenEn dan graag met betrekking tot NL
1942 is trouwens 1941quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aha ok. Zo niet bij de hand, maar ik zal het je laten weten als ik bij het lezen ergens langs kom.
Excuse me, maar kan je misschien een wat duidelijkere vraagstelling formuleren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
1942 is trouwens 1941Toen begon het
In welke tijden was het verboden voor de Joden om in Nederland grond te bezitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Excuse me, maar kan je misschien een wat duidelijkere vraagstelling formuleren?
Dankuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Esses het volgende:
[..]
In welke tijden was het verboden voor de Joden om in Nederland grond te bezitten.
Die mormoonse kerk is stinkend rijk en geeft aan niemand financiele verantwoording. Deze profeet kan dan heel snel vliegen... in een airbus van een half miljard!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Die mormoonse kerk is stinkend rijk en geeft aan niemand financiele verantwoording. Deze profeet kan dan heel snel vliegen... in een airbus van een half miljard!
Geef me eens ongelijk joh, hoofdkantoor van de kerk... flat van 30? verdiepingenquote:
Hoe noem je jouw religie en wie gaat het handvest schrijven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk joh, hoofdkantoor van de kerk... flat van 30? verdiepingen
Dan heb je vast wel een leuke bestuurdersfunctie voor moi?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk joh, hoofdkantoor van de kerk... flat van 30? verdiepingen
Die oude police interceptors waren toch aan vervanging toe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:52 schreef Esses het volgende:
Man plet zeven politiewagens met tractor
Kom ik op terug.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe noem je jouw religie en wie gaat het handvest schrijven?
Bestuursfuncties zijn dan weer "vrijwilligers"werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een leuke bestuurdersfunctie voor moi?
Om profeet the zijn in LDS heb je nogal wat nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Die mormoonse kerk is stinkend rijk en geeft aan niemand financiele verantwoording. Deze profeet kan dan heel snel vliegen... in een airbus van een half miljard!
Bok opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Kom ik op terug.
[..]
Bestuursfuncties zijn dan weer "vrijwilligers"werk
Welke kerkelijk leider niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bok op
Wij in de SC weten dat het je alleen om het geld gaat.
Ja God.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Esses het volgende:
Geef me de lapo en ik zal er een mooie kerk van maken.
Ik zit ook in een bestuurs functie, en krijg dus mooi geen cent, het kost me enkel maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bok op
Wij in de SC weten dat het je alleen om het geld gaat.
Nee niks. Ik wil delen in jou rijkdom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Esses het volgende:
Geef me de lapo en ik zal er een mooie kerk van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |