SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
quote:
quote:
Wat is dit voor vraag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef samthegreat5 het volgende:
The Pacific al gezien Thaboel, en Generation Kill?
Jupquote:
Jij heb ze nog niet gezien?quote:
Nee, jawel. Ik bedoel: eens kijken of ik nog wat voor jou kan vindenquote:
Alleen Hanna nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Das Boot, Platoon, A Bridge Too Far, The Great Escape, Traitor, Hanna, 9th Company, Idi i Smotri, Talvistota ?
Armadilloquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Das Boot, Platoon, A Bridge Too Far, The Great Escape, Traitor, Hanna, 9th Company, Idi i Smotri, Talvistota ?
Al. Dat kleine ventje is engquote:
Hanna is wel een goede filmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen Hanna nog
9th compagny is die russische bende toch?
Zit War Torn te kijken. Nog geen 12minuten bezig maar nu al best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hanna is wel een goede film.
En 9th Company is inderdaad die russische compagnie in Afghanistan. Was Idi i Smotri en Talvisota wat?
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit War Torn te kijken. Nog geen 12minuten bezig maar nu al best indrukwekkend.
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?
Daar was ik ook best stil door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oei, misschien een stomme vraag maar heb je Focking hell! al gekeken?
I take that as a no.quote:
Beiden moet je ook echt een ziens. Net als War Torn, of zoals Thaboel zei Focking Hell.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, even opzoeken dan. Ik moet Armadillo en Restrepo ook nog kijken.
Ja, ik ga ze allemaal kopen. Toch vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden moet je ook echt een ziens. Net als War Torn, of zoals Thaboel zei Focking Hell.
Act of Valor, The Brotherhood of War, U-571?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen Hanna nog
9th compagny is die russische bende toch?
Ben nu serieusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uh, ik dacht dat je me een oor zat aan te naaien, oeps.
Maar nee, nog niet gekeken.
War Torn is wat lastig kwam ik achter.Is alleen maar in de USA te koop, met USA regio codequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ze allemaal kopen. Toch vakantie.
AoV vond ik wel tof maar niet speciaal, brotherhood niet gezien en U-571 vond ik echt kut!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Act of Valor, The Brotherhood of War, U-571?
U heeft mij 'blij' gemaakt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
War Torn is wat lastig kwam ik achter.Is alleen maar in de USA te koop, met USA regio code
Hehe, ok. Ja, ik ga ze allemaal kiekn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben nu serieusDie 3 moet je echt zien! En War torn moet je ook aan het lijstje toevoegen.
Ok thanksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
War Torn is wat lastig kwam ik achter.Is alleen maar in de USA te koop, met USA regio code
U-571 is ook ronduit kut.. hollywood action flick.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
AoV vond ik wel tof maar niet speciaal, brotherhood niet gezien en U-571 vond ik echt kut!
Ik ga nog liever Magic Mike nog een keer kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
U-571 is ook ronduit kut.. hollywood action flick.
quote:
Nu bij het stukje dat die oude man breekt... Doet toch wat met je.quote:
Lang geleden dat ik U-571 heb gezien, misschien dat ik het me verkeerd herinnerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
AoV vond ik wel tof maar niet speciaal, brotherhood niet gezien en U-571 vond ik echt kut!
lolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ga nog liever Magic Mike nog een keer kijken
eh.. ik pasquote:A male stripper teaches a younger performer how to party, pick up women, and make easy money.
MM zou soppend van dr stoel glijdenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
MM zou soppend van dr stoel glijden
U-571 is ook een aardige film, klopt alleen niet met de werkelijkheidlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik U-571 heb gezien, misschien dat ik het me verkeerd herinner
Op mijn to-see lijstje gezetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:01 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0078593/
Vandaag tegen gekomen.
Wat de neuk.... hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 06:06 schreef -Amber- het volgende:
When in rome, do as the romans do, when in Afghanistan do as the Hawaiian National Guard does.
PS, this is not a real news article.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |