Dat ik mijzelf als knap beschrijf?quote:
Breed is goed, gespierd mwahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dank. Tevens ben ik vrij gespierd en breed.
hey ik heb snow gezien en ze is knap dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.
Breed word ik gewoon nooit. Gespierd kan ik wel worden maar dan zal ik altijd nog een beetje smal zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weightgainers, voeding en trainingdesnoods zwemmen als je dat leuk vind
true story,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.
Sorry, maar je redt jezelf wel hoor, mensen van ons niveau kunnen dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet gaan. Je bent de enige hier die mij gelijk geeft en dus de enige met niveau.
Ik ben ook breed.quote:
Gespierd als in: als ik aanspan zie ik er niet verkeerd uit. Geen sixpack.quote:
Maak foto met Mono kaartje dan, voor in mijn fobo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hey ik heb snow gezien en ze is knap dus
Alleen maar lobi voor deze vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit vind je mwah?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trainen ja. Dat moet ik doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef n8n het volgende:
[..]
4000 Kcal per dag en dan trainen boefje
Iedereen op FOK! is knap. Behalve wietparkiet en Kore.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak foto met Mono kaartje dan, voor in mijn fobo!
Stil jij pretbek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb snow ook wel eens gezien,
Trauma's ik zeg het je
Myraela. 'Nuff said.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is knap. Behalve wietparkiet en Kore.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is knap. Behalve wietparkiet
Niet keihard masturberen op Kore.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is knap. Behalve wietparkiet en Kore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |