Snap ik, keertje afspreken weer?quote:
Goed dat je het al zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.
ben je ultra?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierd
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef ChesterPerry het volgende:
eerder snowbells die doet ofdat ze jennifer lopez is
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierd
Mweh mweh maar jij hebt wel een leuk hoofd,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blond, blauwe ogen. Problem Snowballs? En ja Snowballs.
Friet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.
Dank. Tevens ben ik vrij gespierd en breed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mweh mweh maar jij hebt wel een leuk hoofd,jaja lurker alles
4000 Kcal per dag en dan trainen boefjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nog nooit in zoetermeer geweest en ik dacht eerst dat het in Noord Brabant lag
mij maakt haarkleur niet zoveel uit, blauwe ogen vind ik wel mooi maar hoeft ook niet persequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blond, blauwe ogen. Problem Snowballs? En ja Snowballs.
Weightgainers, voeding en trainingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |