Links, rechts of midden... het gaat mij ook te ver.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Lul niet zo achterlijk met je extreem rechts..... ik vraag me af hoe jij door het leven gaat als dit al extreem rechts is
Eerlijk gezegd vind ik dat eeuwige geklaag oftewel kinderlijk gejank om het minste of geringste van jou in FB veel walgelijker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Monidique het volgende:
Mijn vraag aan de moderators is dus: kan deze walgelijke rechts-extremistische "bijdrage" worden verwijderd? Verder vraag ik mij af hoe er wordt omgegaan met zulke dubieuze rechts-extremistische gebruikers?
Eens... nu kan ik verwijzen naar vroeger maar dat doen we dan maar helemaal niet, als woorden als zandmannetje al te erg zijn ........quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat eeuwige geklaag oftewel kinderlijk gejank om het minste of geringste van jou in FB veel walgelijker.
Dat is serieus gebeurd bij mij. Ik was ook verrast, want ik gedraag mij steevast veel schofteriger. Oh well..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef mossad_agent het volgende:
Nou nou...moslimvarkentje = extreem rechts. Mooi precedent om de rest eens onder de loep te nemen.
Gebanned worden om het woord zandmannetje is al helemaal te triest voor woorden ..
Ik zie ook veel erger langskomen... beetje triest vind ik het wel als ze je daarvoor bannen, dan is het gewoon persoonlijk want anderen die veel erger zeggen krijgen geen ban.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is serieus gebeurd bij mij. Ik was ook verrast, want ik gedraag mij steevast veel schofteriger. Oh well..
Ja gaat weg en user kan ook wegquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Monidique het volgende:
Mijn vraag aan de moderators is dus: kan deze walgelijke rechts-extremistische "bijdrage" worden verwijderd? Verder vraag ik mij af hoe er wordt omgegaan met zulke dubieuze rechts-extremistische gebruikers?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik zie ook veel erger langskomen... beetje triest vind ik het wel als ze je daarvoor bannen, dan is het gewoon persoonlijk want anderen die veel erger zeggen krijgen geen ban.
Ach, ik werd geband omdat ik de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg 3000 doden typhuslijers heb genoemd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is serieus gebeurd bij mij. Ik was ook verrast, want ik gedraag mij steevast veel schofteriger. Oh well..
'helaas' dan. Ga dan maar lekker je vriendjes verdedigen hier die ergere dingen roepen, het is wederom niet voor het eerst dat bepaalde mensen monddood worden gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef Frutsel het volgende:
Moet je maar normaal doen, we hebben het effe aangekeken maar het lukt je niet.
Als je niet inziet dat je hier veels te ver gaat ben je niet welkom wat mij betreft.
áhh.. het maar hij dan argument. Wordt vooral met succes gebruikt op de basisschool. Erg pienter wat je hier doet. Die moet ik onthouden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
'helaas' dan. Ga dan maar lekker je vriendjes verdedigen hier die ergere dingen roepen
Nou normaliter is dat idd triest gedrag maar als je zo behandeld wordt ga je je er ook naar gedragen. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
áhh.. het maar hij dan argument. Wordt vooral met succes gebruikt op de basisschool. Erg pienter wat je hier doet. Die moet ik onthouden.
Volgens mij hebben ze een oplossing gevonden waar heel weinig mensen last van ondervinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nou normaliter is dat idd triest gedrag maar als je zo behandeld wordt ga je je er ook naar gedragen. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Maar voor alles is een oplossing,... alleen .... zijn niet alle mensen hier even blij mee denk ik
Goed zo, je bent al hard op weg om datgene te worden wat je zo haat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nou normaliter is dat idd triest gedrag maar als je zo behandeld wordt ga je je er ook naar gedragen.
Maar voor alles is een oplossing,... alleen .... zijn niet alle mensen hier even blij mee denk ik
Dit kan toch niet...er zijn mensen voor minder gebanned.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef HyperViper het volgende:
Legaliseer wapens. Dan kunnen dit soort lieden gewoon doodgeschoten worden op straat. Niemand heeft gezien wie schoot.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:33 schreef HyperViper het volgende:
Het wordt tijd dat we wapens gaan legaliseren. Geef die meisjes pepperspray mee, een taser en een handpistool. Fuck it, gelijk met scherp schieten op dit soort uitwassen.
Niets mis mee. Mijn mening, verkrop het maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef Krzysztof het volgende:
[..]
Dit kan toch niet...er zijn mensen voor minder gebanned.
Ik vind het eng als je Marokkanen wilt doodschieten, taseren of wat dan ook. Heb je een vlag op je jas?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niets mis mee. Mijn mening, verkrop het maar.
Jawel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niets mis mee. Mijn mening, verkrop het maar.
Niets strafbaar aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jawel.
Ook strafbaar, de Nederlandse wet, verkrop het maar.
Mond dicht dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |