SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag gaan we eens in een familie duiken en wel de familie Wainwright en aanverwanten.
Zoals daar zijn:
Loudon Wainwright III
Kate & Anna McGarrigle
Martha en Rufus Wainwright
Ook Lucy Wainwright Roche zou er nog bij kunnen horen, maar laten we ons beperken tot de bekendste telgen van de familie.
Dus jouw top 5 van beste songs van de familie Wainwright!!ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Die is leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik kan geen top 5 maken, maar dit nummer is geniaal.![]()
Ik word er altijd godsgruwelijk vrolijk van. En ook dát is top muziek, mag ik dat zeggen, ja, dat mag ik zeggen.
op 1 én 5quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef methodmich het volgende:
Nou, de verrukkelijke vakantie vijf leverden toch nog wat dubbele platen en een heuse afscheiding op.
Dit is de winnaar:
1. Weezer - Holiday 13
5. Weezer - Holiday 8
^^Die violist op 2:47quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:22 schreef ranja het volgende:
1. Kate & Anna McGarrigle - Complainte pour St. Catherine
Kennen jullie de heerlijk geengageerde cover van Anita & Ed trouwens?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:17 schreef Modus het volgende:
Ik kom ook niet verder dan het overigens geniale:
[..]
^^Die violist op 2:47.
Die is ook wel prima idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef ranja het volgende:
2. Hawkwind - Silver Machine
3x goud, 3x zilver, 0x brons.
De bandnaam is niet de titelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef Z het volgende:
Silverspun Pickups - Well Thought Out Twinkles
Er staan al een stuk of 10 lijstjes. Genoeg inspriatie, lijkt mequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kennen jullie de heerlijk geengageerde cover van Anita & Ed trouwens?
http://www.allmusic.com/search/songs/bronzequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:39 schreef methodmich het volgende:
Goud en zilver in liedjes, brons kom ik nergens tegen...
Ik heb het gevoel dat het einde wel een beetje begint te komen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef methodmich het volgende:
Komt het door de vakantietijd - of juist het tegen het einde lopen van de vakantietijd - dat er tegenwoordig steeds later geteld wordt? Of begint dit leuke topic richting het einde te lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |