ik tel in excel met control-F. Een beetje tijdrovend, maar weet niet hoe het anders moet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:34 schreef Norrage het volgende:
Dat tellen is gewoon irritant. Er zou ons heel veel moeite bespaard blijven als iedereen in exact dezelfde format de lijstjes zou posten, maar dat gebeurt niet. Dan ben je toch snel al weer weer een kwartier tot 30 minuten bezig met tellen (afhankelijk van het aantal lijstjes). Als er misschien wat strenger op toegekeken wordt dat iedereen de top 5 hetzelfde inlevert... Dus met
1. Artist - Song
2. Artist - Song
en niet de een met
1 Artist Song
en de ander met
1) Artist : song
of weer een ander zonder de nummers ervoor
Artist - song
...
etc, want dat sorteert excel tenminste automatisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ranja op 13-08-2012 11:08:20 ]
Ja, leek me wel leuk om meteen een soort van beste song per band er bij te zetten ipv alleen de bandsquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:55 schreef Norrage het volgende:
edit: oh, ik heb de opdracht verkeerd gelezenIk ga dara straks verder over nadenken
Over 3 dagen verdeeld vind ik het een voor mij te magere lineup; ik ga dus ook niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:05 schreef Norrage het volgende:
Aah Feist vergeten, wat een fijne lineup is LL wel dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |