Alles wat je via nieuwsgroepen kan downloaden kan je ook via torrents downloaden. Je moet alleen kunnen zoeken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef VinceAdvance het volgende:
Dag FOK!kers.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten lacht de gemiddelde persoon je uit wanneer je hem of haar verteld dat je download via torrents. Omdat iedereen zo vol was over nieuwsgroepen, heb ik kort geleden ( tot mijn grote spijt ) besloten om het toch maar een keer te proberen. Helaas, zoals jullie waarschijnlijk al in de TT hebben gelezen, is de gemiddelde downloadsnelheid van mijn torrent client gemiddeld hoger dan die van ewaka!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet weet wat het zijn. Volgens mij moet je er lid van zijn of zo of voor betalen. Dan is het eigenlijk helingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou niet eens weten wat nieuwsgroepen waren als ik dit zo las. Dacht altijd dat het iets met het nieuws te maken had. Weer wat geleerd kennelijk.
Ik download torrents met mijn max. snelheid (120Mb/s). En nu? Oh... voor niks. Wat is er slechter aan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef robin007bond het volgende:
Het is ook maar echt ¤8 per maand of zo.
Wat voor een pauper ben je wel niet als je dan voor het slechte gratis alternatief gaat
Ja, het is dan ook heel moeilijk om een torrentfile te openen met een torrentclient en vervolgens even te wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:44 schreef kurk_droog het volgende:
Ik krijg torrent niet werkend hoor hierTering wat een flutprogramma.
Met torrents ben je altijd afhankelijk van aantal seeds ofzo .. niet altijd zeker van volle snelheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:32 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt toch gewoon aan je internetsnelheid hoe snel je download? Zal niet zoveel verschillen of het nu met torrents gedaan wordt of met nieuwsgroepen.
Dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Met torrents ben je altijd afhankelijk van aantal seeds ofzo .. niet altijd zeker van volle snelheid
Ach meestal als die 100 of meer heeft (ligt er maar net aan wat je download maar als ik iets download heeft die meestal wel een paar honderd) dan doet die het altijd even snel bij mij. Heb ook het traagste van het traagste omdat ik maar 1 pc heb maar nooit problemen mee. Films binnen half uurtje binnen en zo. Ga ik niet nieuwsgroepen geld geven. Wel gek eigenlijk. Downloaden is 1 ding maar geld vragen voor downloads mag dat wel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Met torrents ben je altijd afhankelijk van aantal seeds ofzo .. niet altijd zeker van volle snelheid
ja, veel makkelijker dan 1 ding aanklikken op tpb iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef remi1986 het volgende:
daarom gewoon nieuwsgroepen, geen gezeik ... nzbtje importeren vanaf ftdworld of spotplanet en gaan met die banaan
je betaald voor de toegang tot .. er is ook zat te vinden wat gewoon gratis is. Denk aan Linux distributies etc..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ach meestal als die 100 of meer heeft (ligt er maar net aan wat je download maar als ik iets download heeft die meestal wel een paar honderd) dan doet die het altijd even snel bij mij. Heb ook het traagste van het traagste omdat ik maar 1 pc heb maar nooit problemen mee. Films binnen half uurtje binnen en zo. Ga ik niet nieuwsgroepen geld geven. Wel gek eigenlijk. Downloaden is 1 ding maar geld vragen voor downloads mag dat wel?
bedoelde daarmee de snelheid. Na het klikken heb je in nieuwsgroepen direct max snelheid .. bij Torrents moet je eerst wachten tot die snelheid heeft opgebouwd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, veel makkelijker dan 1 ding aanklikken op tpb idd.
*klik* klaar......
Sja, zo kan ik er ook nog een paarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bedoelde daarmee de snelheid. Na het klikken heb je in nieuwsgroepen direct max snelheid .. bij Torrents moet je eerst wachten tot die snelheid heeft opgebouwd.
ja precies, dat is dan een recente ... en als je een BR van 3 jaar geleden wil downloaden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zo kan ik er ook nog een paar.
Als ik een BR aanklik (ok, wel een beetje recent) dan heb ik hem met 15-20 binnen, sneller hoeft van mij echt niet hoor.
Ligt er dus aan, sommigen zijn nog te doen, anderen niet. Hoe lang blijft iets op usenet een beetje beschikbaar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja precies, dat is dan een recente ... en als je een BR van 3 jaar geleden wil downloaden?
meeste betaalde newsservers hebben een retentie van 1000+ dagen. Maar dat is dus server afhankelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er dus aan, sommigen zijn nog te doen, anderen niet. Hoe lang blijft iets op usenet een beetje beschikbaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |