Waarom gooi je nou weer deze beledigende woorden naar mijn hoofdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef o.us het volgende:
Dan download je voortaan via torrents. Slappe zak.
ben ik het niet mee eensquote:
dat zijn er 8?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel het maximum van je beschikbare verbindingen gebruiken he
Dit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel het maximum van je beschikbare verbindingen gebruiken he
al jarenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Zijn torrents alweer achterhaald dan? En ik maar denken bij de hippe kinderen te horen.
Och, ik kom ermee vooruit. Meeste films binnen 20 min, albums 5.quote:
Ze werken toch....dus dan maar niet hip.quote:
gierige jood niet eens bereid om paar euro neer te tellen voor wat tijdswinstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef Quotidien het volgende:
Of ik een serie nou binnen 2 uur of een kwartier binnen heb, boeiend zeg. Gewoon torrents, veel makkelijker en gratis.
Als de downloads lopen, dan hou ik me bezig met andere dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
gierige jood niet eens bereid om paar euro neer te tellen voor wat tijdswinstjij bent zeker ook zon achterlijke idioot die 90 gaat rijden op de snelweg omdat het zuiniger is en minder kost en het maar 10 minuten langer duurt
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:24 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
gierige jood niet eens bereid om paar euro neer te tellen voor wat tijdswinstjij bent zeker ook zon achterlijke idioot die 90 gaat rijden op de snelweg omdat het zuiniger is en minder kost en het maar 10 minuten langer duurt
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |