Oh ja, de meet... gaan jullie dan echt die film kijken? Dan kom ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Robby87 het volgende:
Wel jammer, ik had nou net The Expendables 2 bewaard om te kijken met een dame... oh die gingen we bij de meet kijk toch?
why not? is toch een leuke film?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh ja, de meet... gaan jullie dan echt die film kijken? Dan kom ik niet
waarom anderhalf?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Serendipity gezien, anderhalf keer denk ik.
't Is een chickflick.
Helemaal mijn smaak.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Serendipity gezien, anderhalf keer denk ik.
't Is een chickflick.
Wel van genoten. En gehuild, uiteraard.
Mehh, de tweede zal ongetwijfeld bevallen na de nodige halve liters, maar van de eerste is me bar weinig bij gebleven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
why not? is toch een leuke film?
chickflicks of vrouwen die huilen bij films?quote:
tegenwoordig kan ik er ook niet meer naar kijken. Statham nog wel, de rest eigenlijk niet meer. Maar het soort van jeugdsentiment om al die "vergane" glorie bij elkaar te zien, dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mehh, de tweede zal ongetwijfeld bevallen na de nodige halve liters, maar van de eerste is me bar weinig bij gebleven.
Toevallig had ik het vandaag nog over dergelijke acteurs met een collega.
Je weet wel: Schwarzie, Stallone, Statham, Willis, Norris etc.
Sommige mensen kunnen daar eindeloos naar kijken. (ik was de ergste nog vergeten: Seagal)
Dat heb ik nooit leuk gevonden en zoals het in het engels zo mooi zeggen: "It doesn't tickly my fancy"
Naast het feit dat de meet verre van om de hoek ligt moet ik nog echt goed erover nadenken of ik kom of niet...
Dat is sexy gekkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ze praat vervelend vind ik, beetje slissend.
Seagalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mehh, de tweede zal ongetwijfeld bevallen na de nodige halve liters, maar van de eerste is me bar weinig bij gebleven.
Toevallig had ik het vandaag nog over dergelijke acteurs met een collega.
Je weet wel: Schwarzie, Stallone, Statham, Willis, Norris etc.
Sommige mensen kunnen daar eindeloos naar kijken. (ik was de ergste nog vergeten: Seagal)
Dat heb ik nooit leuk gevonden en zoals het in het engels zo mooi zeggen: "It doesn't tickly my fancy"
Naast het feit dat de meet verre van om de hoek ligt moet ik nog echt goed erover nadenken of ik kom of niet...
Argh ik kan daar echt niet tegen, heel irritant vind ik dat.quote:
Haha, hij had toch ook zo'n serie, als bounty hunter o.i.d.?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Seagal is de enige die echt kan vechten
Die vind ik samen met Jason statham niet echt bij die oude garde/vergane glorie horen...quote:
Hulp sheriff volgens mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, hij had toch ook zo'n serie, als bounty hunter o.i.d.?
Tofste scène met Seagal is nog altijd die film waarin hij zo'n zakdoek vult met een paar biljartballen en dan bij een of andere redneck de hele voorste linie van z'n muil eruit ramt
quote:
Hier heb je dan wel gelijk in, maar nog steedsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Oscarwaardigheid?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Robby87 het volgende:
Hoe kun je The Expendables niet leuk vinden? Ik bedoel, met welke verwachtingen kijk je dan?
Dat zeggen meer mensen en geloof me, ik kan m'n verwachtingen helemaal uitzetten. Maar blijkbaar kan ik dan nog steeds teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Robby87 het volgende:
Hoe kun je The Expendables niet leuk vinden? Ik bedoel, met welke verwachtingen kijk je dan?
Ik dacht dat dat een voorwaarde was om die film juist leuk te vinden... Commando heb ik geloof ik wel gezien. De rest niet...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen en geloof me, ik kan m'n verwachtingen helemaal uitzetten. Maar blijkbaar kan ik dan nog steeds teleurgesteld worden.
Misschien ken ik de klassiekers gewoon niet goed genoeg... Commando, Rambo, Rocky, die shit.
Helemaal voor, maar het enige wat me bij is gebleven van The Expandables (of hoe je 't ook schrijft) was die scene met het vliegtuig in de haven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Het geld moet op, hoe doe je dat? Een cast met de grootste actiehelden, een arsenaal aan wapentuig en slechte oneliners, en niks dat gespaard mag blijven :>
Maar gelijk wel de slechtste acteur uit een rijtje van slechte acteurs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
The man with a thousand faces. Als je thousand weglaat tenminstequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar gelijk wel de slechtste acteur uit een rijtje van slechte acteurs.
Critical Desicion (mijn engels is echt k*t af en toe) Geweldig dat hij als hoofdrol speler op de videohoes stond en ook zo gepromoot werd en dan binnen 5 minuten dood gingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zowat een trauma overgehouden aan die ene film, waar hij al vroeg doodgaat tijdens het koppelen van een vliegtuig.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Als Seagal een rol had gehad in een bepaalde film dan had die The Good, The Bad and The Indifferent geheten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sprak erg tot de verbeelding.
Helaas zette ik de film na 5 minuten af toen Seagal zijn entree maakte.
Binnenkort misschien toch maar eens kijken, er schijnt een vervolg op te komen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:04 schreef ArtistA het volgende:
Laatst Machete opgezet. Vorig jaar hadden mensen het nog weleens over die film. Met name de scene in het ziekenhuis waar Trejo het raam uit vliegtNee man, Seagal maakt een heerlijke parodie op zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sprak erg tot de verbeelding.
Binnenkort misschien toch maar eens kijken, er schijnt een vervolg op te komen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:04 schreef ArtistA het volgende:
Laatst Machete opgezet. Vorig jaar hadden mensen het nog weleens over die film. Met name de scene in het ziekenhuis waar Trejo het raam uit vliegtIk heb die film met mijn zus in de bios gezien. Het was doodstil, en wij moesten al keihard lachen bij de 1ste minuut van de film in die garage,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sprak erg tot de verbeelding.
Binnenkort misschien toch maar eens kijken, er schijnt een vervolg op te komen..
Last Action Hero (kwam gisteren of vandaag nog voorbij in de trivia) heb ik wel helemaal scheef gekeken. Wat een geweldige film vond ik dat!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef picodealion het volgende:
Tja, ik kan mijn verwachtingen niet gnoeg aanpassen om zo'n film leuk te vinden. Daarnaast is de enige waarbij ik nostalgische gevoelens heb Schwarzenegger, de rest kan me aan mijn reet roesten.
Ouwe zeur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef picodealion het volgende:
Tja, ik kan mijn verwachtingen niet gnoeg aanpassen om zo'n film leuk te vinden. Daarnaast is de enige waarbij ik nostalgische gevoelens heb Schwarzenegger, de rest kan me aan mijn reet roesten.
Word wat voor Borizzz die volgende maand weer moet zeggen dat Sands de topscoorder is...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Last Action Hero (kwam gisteren of vandaag nog voorbij in de trivia) heb ik wel helemaal scheef gekeken. Wat een geweldige film vond ik dat!
Die Sands heeft trouwens alweer meer dan 2x zoveel punten dan de nr. 2. Wordt wat in augustus.
Is dat iets nieuws trouwens? De winnaar vermelden in FOK!film.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Word wat voor Borizzz die volgende maand weer moet zeggen dat Sands de topscoorder is...
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:08 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws trouwens? De winnaar vermelden in FOK!film.
[..]
Dan zullen vaak dezelfde namen genoemd worden lijkt me. Het was afgelopen maand echt een strijd tussen de 1e en 2e plaats. De rest was niet echt opgewassen tegen het geweld van die twee... Uhh, Sands en Sam volgens mij.quote:
Fijn dat ik een punt heb... maar hoe kom jij er al aan 83???quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
FMT Slowchat Augustus
Dyon +1
83 Robby87
1 Dyon
Uhh, whut?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:11 schreef picodealion het volgende:
Ohja shit, hoe staat t met de SC stand? Is alweer even geleden dat iemand een punt kreeg.
Ik vond het een leuke filmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit toch echt met plaatsvervangende schaamte naar Easy A te kijken, de tering jezus zeg. Het geld kan echt niet op in HollywoodWat een kutverhaal
Heb ik het eerste slowchat puntquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:18 schreef picodealion het volgende:
Oh, dit was het eerste SC punt dit jaar.
Zie hier voor de punten van vorig jaar. http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Dan moet hij wel 100 PM krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:20 schreef Robby87 het volgende:
FMT - Slowchat XIII - Ben jij een leuke meid? PM Firefox1!
Whehehehe
Ik weet niet wat het meest schokkende is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Hij is nu verliefd geloof ik.
Op een meisje.
Maar van de week zei hij nog dat het friends met benefits was?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Hij is nu verliefd geloof ik.
Op een meisje.
Tja, alle vrouwen kunnen nu wel veilig over straat in ieder geval. En op FOK zitten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het meest schokkende is.
Nee, dat was ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar van de week zei hij nog dat het friends met benefits was?
Huh? Nee toch... hoe kan ik jullie nou door elkaar halen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tja, alle vrouwen kunnen nu wel veilig over straat in ieder geval. En op FOK zitten.
[..]
Nee, dat was ik.
Slippertje van een paar wilde weken terug.
Nee, Fox en ik hadden een paar wilde weken achter de rug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huh? Nee toch... hoe kan ik jullie nou door elkaar halen?
good for you! als je maar plezier had...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, Fox en ik hadden een paar wilde weken achter de rug.
Met elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
We moeten het toch ergens over hebben.. maar ik ben me alweer aan het bezig houden met basketball (vs-nigeria) dus van mij heb je nog maar weinig lastquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef RanTheMan het volgende:
niveautje weer vanavondsegal norris, en de escapades van FF in de eerste 30 posts...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef Waaghals het volgende:
er zijn fotos opgedoken van Dyon's turncarriereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanx...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:14 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit toch echt met plaatsvervangende schaamte naar Easy A te kijken, de tering jezus zeg. Het geld kan echt niet op in HollywoodWat een kutverhaal
Emma Stone toch?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt, ook hier heeft ze weer een geile stem, die lekker slist.
Ssssstttt.....! mijn vriendin leest mee!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef RanTheMan het volgende:
niveautje weer vanavondsegal norris, en de escapades van FF in de eerste 30 posts...
Kan die al lezen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ssssstttt.....! mijn vriendin leest mee!
Thaise geïmporteerd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
laten we hopen voor je dat ze de zoekfunctie nog niet gevonden heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
jij bent zijn vriendin????quote:
Is ze niet een beetje oud? Of doe je daar niet zo moeilijk over?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Robby87 het volgende:
Geeft niks Fox, ik ben ook verliefd.
Zojuist geworden:
[ afbeelding ]
Wat een wereldwijf, zij kan zo lekker droog dingen zeggen
Dit is een milf eersteklas.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is ze niet een beetje oud? Of doe je daar niet zo moeilijk over?
wie is t dan ?quote:
ah ok.. tsja ieder zn eigen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Oh shit, ik ben echt verliefd.
[..]
Lisa Kudrow
Scarlett Johansson heeft míjn hart gestolen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Robby87 het volgende:
Oh shit, ik ben echt verliefd.
[..]
Lisa Kudrow
super mooie vrouw.. maar soms ziet ze dr echt niet uit... zoals in we bought a zoo bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Scarlett Johansson heeft míjn hart gestolen.
over hoe oud hebben we het ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Waaghals het volgende:
als je zo oud bent als mij heb je ze liever jonger
Niet gezien. Ik heb onlangs wel m'n watchlist aangevuld met een hoop films waar zij in speelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
super mooie vrouw.. maar soms ziet ze dr echt niet uit... zoals in we bought a zoo bijvoorbeeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |