anders zou ik het geen neukfout noemen maar een neukblunder.quote:
ALLE VROUWEN PILLEN SLIKKEN VERDOMMEquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Lisje1995 het volgende:
waarom is niet iedere vrouw aan de pil
Ja, dat is hem juist: iedereen hoort dit dat. Maar dat betekent niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef Von_Lipwig het volgende:
Ik heb altijd van iedereen gehoord dat voorvocht ook zaadcellen bevat... misschien zijn het de expeditietroepen die alvast het zaakje moeten verkennen voordat de hoofdmacht voet aan land zet?![]()
Ik zou in ieder geval geen risico's nemen
quote:
Maar je had gelijk hoor, mijn 'vader' wilde liever een zoonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:12 schreef spoorrails het volgende:
[..]
anders zou ik het geen neukfout noemen maar een neukblunder.
zwanger worden terwijl je het niet wilt is geen fout
niets afdoend aan jou natuurlijk
mag hopen dat het een was is...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Maar je had gelijk hoor, mijn 'vader' wilde liever een zoon
En daarbij was/ben ik ongewenst.
Oh nee hoor, nog steeds, zei mijn moeder laatst nog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef spoorrails het volgende:
[..]
mag hopen dat het een was is...
Omdat niet iedere vrouw kan omgaan met die doses hormonen. En om dan alle merken minimaal drie maanden uit te gaan proberen tot je de fijnste treft.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Lisje1995 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef Von_Lipwig het volgende:
Ik heb altijd van iedereen gehoord dat voorvocht ook zaadcellen bevat... misschien zijn het de expeditietroepen die alvast het zaakje moeten verkennen voordat de hoofdmacht voet aan land zet?![]()
Ik zou in ieder geval geen risico's nemen
Omdat de pil niet bij iedere vrouw werkt en die verantwoordelijkheid niet bij vrouwen alleen moet liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Lisje1995 het volgende:
Antwoord op TT: nee, door voorvocht word je niet zwanger.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat de pil niet bij iedere vrouw werkt en die verantwoordelijkheid niet bij vrouwen alleen moet liggen.
Ik heb altijd geleerd dat er spermacellen in voorvocht zitten, tot het tegendeel bewezen is doe ik het voorzichtig aan in elk geval.
Waarom open je dit topic, als je zelf denkt het allemaal te wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Antwoord op TT: nee, door voorvocht word je niet zwanger.
Alleen mannen met een afwijking, of als ze van te voren al een keer zijn klaargekomen, dan kan de voorvocht pas sperma bevatten.
Nee, ik was zo nieuwsgierig dat ik eergisteren ofzo een dokter heb gemaildquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Waarom open je dit topic, als je zelf denkt het allemaal te weten![]()
Ik zou het er niet op wagen iig
Maar ja dan nog maar niet op wagen misschien hebben ze wel een afwijking of zijn ze net klaargekomen, dus is sowieso niet veiligquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik was zo nieuwsgierig dat ik eergisteren ofzo een dokter heb gemaild![]()
Das waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar ja dan nog maar niet op wagen misschien hebben ze wel een afwijking of zijn ze net klaargekomen, dus is sowieso niet veilig
En je weet nooit wat voor vent je hebt, dus je waagt het er gewoon niet op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Antwoord op TT: nee, door voorvocht word je niet zwanger.
Alleen mannen met een afwijking, of als ze van te voren al een keer zijn klaargekomen, dan kan de voorvocht pas sperma bevatten.
Of de benen van mevrouw zorgen ervoor dat meneer zich niet terug KAN trekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef blek het volgende:
Een vent kan wel denken dat hij zich op tijd terugtrekt maar in de hitte van de strijd is het moeilijk om het hoofd koel te houden en is een vergissing snel gemaakt.
Precies. Bovendien kun je wel degelijk 'een beetje' klaarkomen, als je even stopt om het nog even uit te stellen en net te laat bent. Je kunt daarna nog door en komt ook gewoon klaar (wel net iets minder heftig), maar er zijn dan dus al eerder zaadcellen vrijgekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef blek het volgende:
...
Een vent kan wel denken dat hij zich op tijd terugtrekt maar in de hitte van de strijd is het moeilijk om het hoofd koel te houden en is een vergissing snel gemaakt.
Dit idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:46 schreef Arriens het volgende:
[..]
Theoretisch is het niet mogelijk om van voorvocht zwanger te maken. In de praktijd is het moeilijker om dit daadwerkelijk uit te voeren.
Gewoon een keer onder een microscoop gaan fappen, dan kan je het zelf zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:21 schreef WarmZaad het volgende:
ik heb bij biologie geleerd heel wat jaartjes geleden dat er sperma zit in voorvocht
verder heb ik er niet voor geleerd, dus ik neem dat dan gewoon nog steeds maar aan
ik hoef het niet te zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een keer onder een microscoop gaan fappen, dan kan je het zelf zien
Anthonie van leeuwenhoek zal trots op je zijn.
van het vocht zelf niet, wel van het hele kleine beetje zaad wat er altijd inzitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd.
En lees beter, je wordt niet zwanger van voorvocht.
Nee, er kan alleen een klein beetje zaad in zitten als een man:quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:28 schreef Waarder het volgende:
[..]
van het vocht zelf niet, wel van het hele kleine beetje zaad wat er altijd inzit
Angel er zit altijd zaad in voorvocht...waar heb jij het vandaan dat dit niet zo is?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, er kan alleen een klein beetje zaad in zitten als een man:
- een afwijking heeft, want voorvocht wordt ergens anders geproduceerd.
- daarvoor al een keer is klaargekomen en dus nog sperma zit.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Voorvochtquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Waarder het volgende:
[..]
Angel er zit altijd zaad in voorvocht...waar heb jij het vandaan dat dit niet zo is?
Het klopt dat voorvocht uit je prostaat komt. maar het is het zelfde als sperma, een deel uit je ballen en een deel uit je prostaat. alleen de verhouding is anders.
Hmm, over Wikipedia heb je gelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:14 schreef Waarder het volgende:
..Wikipedia..houd er rekening mee dat jij en ik ook in de wiki's kunnen schrijven.
Geloofwaardigheid is in dit geval nogal laag.
Maar echt geloof me het kan van voorvocht. je kan me laten zien wat je wilt maar weet dat ik 100% gelijk heb. Wat dan ook de reden mag wezen boeit niet, maar het zit er altijd in.
p.s. je kan op internet ook heel veel info vinden dat het wel mogelijk is, zelfs als zijn lul helemaal schoon is.(van binnen en van buiten) en hij geen afwijking heeft...
ik weet dat je het daarom niet vraagt, maar zou jij dat risico willen nemen? ga er maar gewoon vanuit dat het een risico is. het waarom doet er eigenlijk niet toe...
Bah je was te snelquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Prof.dr.Eric Meuleman, uroloog/seksuoloog aan de VU in Amsterdam en dr.John Heesakkers aan het St.Raboud ziekenhuis in Nijmegen hebben daar ook onderzoeken naar gedaan als je het op internet op zoekt.
Tevens wordt Wikipedia nu ook gecontroleerd, dus zo onbetrouwbaar zou het ook niet zijn.
Ik snap eerlijk niet waarom je dan zo 100% in jezelf gelooft Waarder
Maar je hebt wel gelijk over risico's nemen hoor.
Nee hoor, het zit er niet bij als je geen afwijking hebt dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:23 schreef Waarder het volgende:
Nogmaals, in voorvocht zelf nietmaar het zit er ALTIJD bij
lekker puh
Overigens Willem Wever heb ik ook zo mijn twijfels bij hoor.
Ik geloof dan liever een professor in de biologie dan het team van Wever, of Wikipedia
Burn bitch, ik heb gelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:24 schreef Waarder het volgende:
[..]
Bah je was te snel
Nu geloof ik je
Ik doe en zeg ditmaar een keerquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
Hier Waarder, seksuele voorlichting van een 15 jarige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |