Hoezo, ik heb toch gelijk? Dat jij dat wel weet kan ik niet ruiken vanaf hier ...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Misschien dan maar gewoon je wijsheden voor je houden.
Heul nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook in een doodskist
Ja, maar bij jou past het.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben witter en kan het ook hebben.
Ik zal je bewijzen dat het jou ook staat. Moment.quote:
Daarom zeg ik, misschien eerst informeren wat ik wil doen. Niet dat je er wat mee had gekund, kennelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb toch gelijk? Dat jij dat wel weet kan ik niet ruiken vanaf hier ...
Nee, waarschijnlijk niet want dan ga je de vismerken opnoemen en dan haak ik al afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, misschien eerst informeren wat ik wil doen. Niet dat je er wat mee had gekund, kennelijk.
Vismerken? Echt? Merken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet want dan ga je de vismerken opnoemen en dan haak ik al af.
Die van jou is heus niet zo episch als de mijnequote:
Dat kan ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van jou is heus niet zo episch als de mijne
Dat weet jij heul niet. Wacht maar tot je mijn zwijnlachje hoort.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van jou is heus niet zo episch als de mijne
Wat een held he die Gijp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zusje is vandaag Gijpie tegen gekomen
Daarom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet want dan ga je de vismerken opnoemen en dan haak ik al af.
Ik vind hem dus helemaal niksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een held he die Gijp.
Daar wil ik wel een keer mee zuipen en over voetbal lullen
Hij woont in Dordtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een held he die Gijp.
Daar wil ik wel een keer mee zuipen en over voetbal lullen
Hihiquote:
Ondanks het feit dat ik op je teentjes heb gestaan heb ik wel het beste voor de toekomstige visjes he, het is niet persoonlijkquote:
Nou ja zeg, heb jij dan serieus een minpunt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem dus helemaal niks
Ken jij Samzz wel? Als er hier 1 is die het beste voor heeft met dieren is zij dat wel!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik op je teentjes heb gestaan heb ik wel het beste voor de toekomstige visjes he, het is niet persoonlijk
Ik irriteer me echt aan hemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heb jij dan serieus een minpunt?
Maak je geen zorgen, ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik op je teentjes heb gestaan heb ik wel het beste voor de toekomstige visjes he, het is niet persoonlijk
Jij hebt een aanbidderquote:
Ik ken hier niemandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken jij Samzz wel? Als er hier 1 is die het beste voor heeft met dieren is zij dat wel!!
Dat blijktquote:
Ik vind 'm ook niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt aan hem
Samzz is heel erg lief, maar ze draait jou eerder een bal af dan dat ze een dier iets zou doenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz is heel erg lief, maar ze draait jou eerder een bal af dan dat ze een dier iets zou doen
Welnee, ik ben een beest in bedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz is heel erg lief, maar ze draait jou eerder een bal af dan dat ze een dier iets zou doen
Erger aan!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt aan hem
Overduidelijk!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onmogelijk
Ik zweer het je
Jij bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overduidelijk!!
Ik zweer het je!!
Als jij dat wil denken dan ok!!quote:
Pech danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overduidelijk!!
Ik zweer het je!!
Ik durf niks meer te zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Straks Pulp Fiction.
Oh en ik ga morgen otocinclusjes kopen.
Wattes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Straks Pulp Fiction.
Oh en ik ga morgen otocinclusjes kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |