Hoezo, ik heb toch gelijk? Dat jij dat wel weet kan ik niet ruiken vanaf hier ...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Misschien dan maar gewoon je wijsheden voor je houden.
Heul nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook in een doodskist
Ja, maar bij jou past het.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben witter en kan het ook hebben.
Ik zal je bewijzen dat het jou ook staat. Moment.quote:
Daarom zeg ik, misschien eerst informeren wat ik wil doen. Niet dat je er wat mee had gekund, kennelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb toch gelijk? Dat jij dat wel weet kan ik niet ruiken vanaf hier ...
Nee, waarschijnlijk niet want dan ga je de vismerken opnoemen en dan haak ik al afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, misschien eerst informeren wat ik wil doen. Niet dat je er wat mee had gekund, kennelijk.
Vismerken? Echt? Merken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet want dan ga je de vismerken opnoemen en dan haak ik al af.
Die van jou is heus niet zo episch als de mijnequote:
Dat kan ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van jou is heus niet zo episch als de mijne
Dat weet jij heul niet. Wacht maar tot je mijn zwijnlachje hoort.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van jou is heus niet zo episch als de mijne
Wat een held he die Gijp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zusje is vandaag Gijpie tegen gekomen
Daarom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet want dan ga je de vismerken opnoemen en dan haak ik al af.
Ik vind hem dus helemaal niksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een held he die Gijp.
Daar wil ik wel een keer mee zuipen en over voetbal lullen
Hij woont in Dordtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een held he die Gijp.
Daar wil ik wel een keer mee zuipen en over voetbal lullen
Hihiquote:
Ondanks het feit dat ik op je teentjes heb gestaan heb ik wel het beste voor de toekomstige visjes he, het is niet persoonlijkquote:
Nou ja zeg, heb jij dan serieus een minpunt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem dus helemaal niks
Ken jij Samzz wel? Als er hier 1 is die het beste voor heeft met dieren is zij dat wel!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik op je teentjes heb gestaan heb ik wel het beste voor de toekomstige visjes he, het is niet persoonlijk
Ik irriteer me echt aan hemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heb jij dan serieus een minpunt?
Maak je geen zorgen, ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik op je teentjes heb gestaan heb ik wel het beste voor de toekomstige visjes he, het is niet persoonlijk
Jij hebt een aanbidderquote:
Ik ken hier niemandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken jij Samzz wel? Als er hier 1 is die het beste voor heeft met dieren is zij dat wel!!
Dat blijktquote:
Ik vind 'm ook niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt aan hem
Samzz is heel erg lief, maar ze draait jou eerder een bal af dan dat ze een dier iets zou doenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz is heel erg lief, maar ze draait jou eerder een bal af dan dat ze een dier iets zou doen
Welnee, ik ben een beest in bedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Samzz is heel erg lief, maar ze draait jou eerder een bal af dan dat ze een dier iets zou doen
Erger aan!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik irriteer me echt aan hem
Overduidelijk!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onmogelijk
Ik zweer het je
Jij bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overduidelijk!!
Ik zweer het je!!
Als jij dat wil denken dan ok!!quote:
Pech danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overduidelijk!!
Ik zweer het je!!
Ik durf niks meer te zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Straks Pulp Fiction.
Oh en ik ga morgen otocinclusjes kopen.
Wattes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
Straks Pulp Fiction.
Oh en ik ga morgen otocinclusjes kopen.
Ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lig altijd dubbel om Gijp, sorry
Ja iedereen lacht hem er toch om uit!quote:
Hey laat mij hier ff buiten jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze mag hem hebben hoor
Jij mag hem ook hebben
Jij kan hem ook wel hebben
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze mag hem hebben hoor
Jij mag hem ook hebben
Jij kan hem ook wel hebben
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja iedereen lacht hem er toch om uit!
Maar laat hem denken dat ie een kans maakt.
Hij hoeft alleen maar even te zorgen dat je van Rob gaat scheiden. Je weet wel die stoere vent van je die in zn eentje even een 3-zits bank optilt enz
Dat is toch een fluitje van een centquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja iedereen lacht hem er toch om uit!
Maar laat hem denken dat ie een kans maakt.
Hij hoeft alleen maar even te zorgen dat je van Rob gaat scheiden. Je weet wel die stoere vent van je die in zn eentje even een 3-zits bank optilt enz
Kom op zeg, zet ze naast elkaar en je lacht je rot.quote:
Trio complot? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee onmogelijk, jij zit ook in het trio complot
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Denken dat ik en GvsE lief en aardig zijn. Denken dat Samzz gewoon zomaar ff een visje koopt 5 tellen nadat ze besluit dat ze visjes wil
Vertekend beeld van ons. Eng hequote:
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg, zet ze naast elkaar en je lacht je rot.
Heeft hij Rob wel eens ontmoet trouwens?
Verdomme. Mn reputatie gaat eraanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertekend beeld van ons. Eng he
Oe regel dat is. Misschien dat hij dan wel door gaat krijgen dat ie geen kans maaktquote:
Nee was met hups en mij... Naja laat maar dan hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trio complot? Wat heb ik gemist?
Ik wil geen trio met Rob erbij hoor.
Sowieso niet met een andere man erbij
Alleen voor jou hoorquote:
Oh ok!quote:
Denk dat Rob dan ga gooienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe regel dat is. Misschien dat hij dan wel door gaat krijgen dat ie geen kans maakt
Oh dan wel hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee was met hups en mij... Naja laat maar dan hoor
Veronica.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok!
Waar komt Pulp Fiction dan?
Je vergeet:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
GvsE is gewoon slecht
Huppel huppelt erachter aan
Roy is het slachtoffer
Samzz is gek op dieren
ZOiets?
Ja die heb ik gezien, nee ik snap het verband nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk dat Rob dan ga gooien
Harry Potter gezien?
Oh kijk.. k sta bovenaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
GvsE is gewoon slecht
Roy is het slachtoffer
Samzz is gek op dieren
ZOiets?
Je vergeet dat ik lief ben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
GvsE is gewoon slecht
Roy is het slachtoffer
Samzz is gek op dieren
ZOiets?
Nope!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het kan aan mij liggen.. Maar ik begin nu serieus wel een beetje misselijk te worden.. is dat toeval?
Sorry, wij hebben elkaar nog niet officieel ontmoetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je vergeet:
c_a heeft aan aanbidder
Wat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
Oh C_A, Huppel is nog lek, kunnen we die ruilen tegen GvsE of Samzz?
Ik ben een meeloperquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
GvsE is gewoon slecht
Roy is het slachtoffer
Samzz is gek op dieren
ZOiets?
Fuck. Ik kan het echt nietquote:
Maar met mij meelopen is toch gewoon heel gezellig?quote:
Kost moeite hequote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar met mij meelopen is toch gewoon heel gezellig?
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet als je mijn ballen eraf wil draaien
Van mij en GvsE wil iedereen toch slachtoffer zijnquote:
Dat kan, beiden ook goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
Oh C_A, Huppel is nog lek, kunnen we die ruilen tegen GvsE of Samzz?
Serieus.. misselijk ervanquote:
Maar ik wil niet elke keer in de boeien gehangen wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij en GvsE wil iedereen toch slachtoffer zijn
Dat dan weer welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij en GvsE wil iedereen toch slachtoffer zijn
Die hebben we niet eens gebruiktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil niet elke keer in de boeien gehangen worden
Waren we niet lief voor je toen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil niet elke keer in de boeien gehangen worden
Eerst reclame!quote:
komt ie op tv??quote:
Moet ik ze bestellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die hebben we niet eens gebruikt
Dacht je dat ze voor niks op de bestellijst stonden?
Je geeft me geen reden dat te doen, dus maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Roy begon daarover, ik moest bijna braken bij het idee.
Veronica, elk moment!quote:
Ik vond die klemmen niet zo prettigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waren we niet lief voor je toen dan?
Uhuh.. en dat andere dingetje ookquote:
Maar mocht ie dat doen dan draai je je hand er niet voor omquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je geeft me geen reden dat te doen, dus maak je geen zorgen.
*zap*quote:
Ow gelukkig maarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je geeft me geen reden dat te doen, dus maak je geen zorgen.
Okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhuh.. en dat andere dingetje ook
Katers moet je castreren. Als je dat nog niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Mijn kat is ook opgelucht, anders zou hij de man van het huis worden
Het is geen je-weet-wel kater?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Mijn kat is ook opgelucht, anders zou hij de man van het huis worden
daar gaat iemand helemaal niet blij mee zijnquote:
Poezen ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katers moet je castreren. Als je dat nog niet gedaan hebt.
Of juist welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar gaat iemand helemaal niet blij mee zijn
Jawel, anders kan ik niet draaien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar mocht ie dat doen dan draai je je hand er niet voor om
Ik vind niet de leukste optiequote:
Scherpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, anders kan ik niet draaien.
Liever steriliseren, maar castreren mag ook.quote:
Die castreer je toch niet dooske!!quote:
Oja, dat is al gedaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katers moet je castreren. Als je dat nog niet gedaan hebt.
Een wat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is geen je-weet-wel kater?
Hij zal wat tegenstribbelen maar het stiekem wel leuk vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind niet de leukste optie
Zie je wel dat ik niet de enige ben die dat niet weetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat is al gedaan
[..]
Een wat?
Weltrustequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter
Ga ik nu serie kijken ok?
Trusten voor strakkies
Kan wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die castreer je toch niet dooske!!
Is dat huppels geheime taal ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik niet de enige ben die dat niet weet
Ik heb Varken laten castrerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever steriliseren, maar castreren mag ook.
Varken wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die castreer je toch niet dooske!!
Nee, het is geen vetklep. Mijn kat is 1 bonk spierenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan,_Jans_en_de_kinderen
dat laatste hoop ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij zal wat tegenstribbelen maar het stiekem wel leuk vinden
Ligt eraan, hoor. Gebeurt wel steeds vaker ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb Varken laten castreren![]()
Omdat ik het sneu vind als ze voor niks krols is![]()
En de DA zei dat ze poezen tegenwoordig eigenlijk alleen castreren
maar een jeweetwelkater is gewoon een.. jeweetwel.. katerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm daar staat niet uitgelegd dat een je-weet-wel kater een kater zonder kloten is!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, of ben jij echt zo slecht?
uhoh..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, met die laatste DM heb je mij direct weer in full bitch mode gekregen
Wat? Ik doe een constatering, ik bedoel er verder niks mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, met die laatste DM heb je mij direct weer in full bitch mode gekregen
Officieel is het een open kater of een kater. Die eerste is niet gecastreerd, die laatste wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm daar staat niet uitgelegd dat een je-weet-wel kater een kater zonder kloten is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |