quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brons met de estafette, goud met de estafette en een 4e plek op de 200 vrij.
Ik heb maat 47 maar ben maar 1m80quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Franklin met maat 46!Dan is ze 2 meter 10 of zow!!
say whut??????quote:
Ten eerste wil niet iedereen dit weten en ten tweede zitten we hier in OS en gaan we het hier niet over voetbal hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef ZwarteMaan het volgende:
Twente,*-* Hveen, *-*, en Franklin heeft geen last van verzuring..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
En dan hebben de NL-ers het er maar over dat je de 100 meter zo heel erg anders moet zwemmen dan de 200 en dat je niet zo even kunt omschakelen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef DeLuna het volgende:
2.06.84, even opwarmertje voor straks.
Dan moet je gaan zwemmenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik heb maat 47 maar ben maar 1m80
50quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Kromo wint de koningsafstand dus die telt voor 25 goud.
quote:
Snap ik ook niet nee. Het is ook niet een beetje avond, maar gewoon een paar uur.quote:
Ja, dat is wel voor iedereens anders natuurlijk. Maargoed, in Amerika zwemmen ze ook op school in high school teams dus daar wordt veel meer en beter getraind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dan hebben de NL-ers het er maar over dat je de 100 meter zo heel erg anders moet zwemmen dan de 200 en dat je niet zo even kunt omschakelen...
21:37 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Beach het volgende:
Hoe laat komt er een Nederlandse, want ik moet naar de wc/
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga het maar verwerken in het Olympisch dorp. Kun je ff je ritme verhogen...
Even de teleurstelling 'verwerken'?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga het maar verwerken in het Olympisch dorp. Kun je ff je ritme verhogen...
Ja, heel teder 'verwerken'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even de teleurstelling 'verwerken'?
En kennelijk ook meer slagen door elkaar, zodat ze makkelijker kunnen omschakelen of zoiets..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat is wel voor iedereens anders natuurlijk. Maargoed, in Amerika zwemmen ze ook op school in high school teams dus daar wordt veel meer en beter getraind.
Niet te hard zeggen hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef plerda het volgende:
Blij zijn met een halve finalekom op zeg.
Dat zou net zoiets zijn als Nederlanders van Rabo die blij zijn om mee te zitten bij de kopgroep..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef plerda het volgende:
Blij zijn met een halve finalekom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |