Truequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Muto het volgende:
Als het zwembad nou opeens leegloopt, dan gaat Sharon wel door.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
overallWie is onze grote leider?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
op nos nu oookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Keano het volgende:
" Both of Franklin's parents are Canadian and Franklin has dual citizenship. "
Goeie vraag wel, verbaast me dat er geen aparte trainers per slag zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Even een vraagje voor de kenners he... qua trainers die die zwemmers hebben, vergt elke slag niet een specifieke trainer en bijbehorende oefeningen? Hebben ze bij de NL-ploeg ook nog discipline-trainers in dienst of doet Verhaeren bijvoorbeeld alle slagen?
Grueter leest mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Keano het volgende:
" Both of Franklin's parents are Canadian and Franklin has dual citizenship. "
Brons met de estafette, goud met de estafette en een 4e plek op de 200 vrij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft Franklin tot nu toe gewonnen eigenlijk, een keer individueel goud volgens mij, maar de rest ben ik kwijt
uhhmmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is onze grote leider?
Kijken..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet eens wat te doen!
Spoiler, lúl.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef ZwarteMaan het volgende:
Twente,2-0 Hveen, 3-0, en Franklin heeft geen last van verzuring..
Kim-Jong Uhm?quote:
Waaromquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Franklin met maat 46!Dan is ze 2 meter 10 of zow!!
Met 1.60 kan dat ook wel hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Franklin met maat 46!Dan is ze 2 meter 10 of zow!!
denk het welquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
overallKromo wint de koningsafstand dus die telt voor 25 goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |