SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames enkel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames dubbel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixed dubbel:
nog niet bekend
Poll: Wie wint de gouden medaille
• Novak Djokovic
• Roger Federer
• Andy Murray
• Jo Wilfried Tsonga
• Juan Martin Del Potro
• Tomas Berdych
• David Ferrer
• Milos Raonic
• John Isner
• Andy Roddick
• Donald Young
• Richard Gasquet
• Bernard Tomic
• Robin Haase
• Iemand anders, ...
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierTrotse Belg.![]()
haase op plek 2quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Hier is geen beginnen aan, Sharapova is echt veel te goedLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja ze is sinds haar come-back wel erg veel beter geworden ....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Szura het volgende:
Hier is geen beginnen aan, Sharapova is echt veel te goed![]()
Daar gaat 1 van de weinige medaille kansen voor België.
Tot nu toe nog maar enkel 1 medaille bij het dwerg judo'ensd![]()
Niet te vroeg zeggen hè, één break is niks, zeker niet bij vrouwentennis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:44 schreef sausagin het volgende:
Daar gaat 1 van de weinige medaille kansen voor België.
Tot nu toe nog maar enkel 1 medaille bij het dwerg judo'ensig verwijderd door FA![]()
Die moet wel eerst voorbij Azarenkaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Maria. Kan wel leuk worden tegen SW.![]()
![]()
Zal wel lukken zeker, als haar service loopt zie ik eigenlijk niemand winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moet wel eerst voorbij Azarenkasig verwijderd door FA![]()
sowieso een medaille voor ruslandEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Clijsters
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Hopelijk de volgende volgorde:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
sowieso een medaille voor rusland
Goud: Rusland (Kirilenko)
Zilver: Wit-Rusland
Brons: Rusland<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Vast die volgorde, maar dan met Serena daarbovenaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hopelijk de volgende volgorde:
Goud: Rusland (Kirilenko)
Zilver: Wit-Rusland
Brons: Rusland
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
God ik hoop van nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vast die volgorde, maar dan met Serena daarbovenaan
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Wat zijn de middagpotten morgen?
En zo vet dat de finale gewoon best of 5 is
Allemaal? Eerste is om 13.00: Federer-Del Potro.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de middagpotten morgen?
En zo vet dat de finale gewoon best of 5 issig verwijderd door FA![]()
Maar dan os murray djoko later en nog haalbaar voor mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allemaal? Eerste is om 13.00: Federer-Del Potro.
Mooie dubbel SF's:
Ferrer/Lopez vs. Llodra/Tsonga
Bryan/Bryan vs. Benneteau/Gasquet
Had inderdaad zo Rojer/Haase tussen gekund.![]()
![]()
Ik zou het kunnen hebben over de superieure forehand, service en volley's van Lopez en zijn algehele graskwaliteiten. Ik zou het kunnen hebben over Ferrer's return die tot de beste drie ter wereld behoord, zijn algemene prestaties dit jaar en zijn supersolide spel.
Maar goed, dat valt natuurlijk in het niet bij een duo van een sub-sub-topper in de dubbel en een top 40 kwaliteit singelaar die met een klein beetje gerichte moeite toch eigenlijk een lock voor een medaille waren geweest.![]()
Ja, maar de vergelijking moet ook vooral met Benneteau Gasquet gemaakt worden wat mij betreft, dat is echt matigheid ten troef. En Ferrer is natuurlijk helemaal geen goede dubbelaar....slechte vergelijkingen verdwaasdevogel, normaal ben je beter in vorm! Rojer en Haase hadden hier echt tussen kunnen staan ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik zou het kunnen hebben over de superieure forehand, service en volley's van Lopez en zijn algehele graskwaliteiten. Ik zou het kunnen hebben over Ferrer's return die tot de beste drie ter wereld behoord, zijn algemene prestaties dit jaar en zijn supersolide spel.
Maar goed, dat valt natuurlijk in het niet bij een duo van een sub-sub-topper in de dubbel en een top 40 kwaliteit singelaar die met een klein beetje gerichte moeite toch eigenlijk een lock voor een medaille waren geweest.
[ Bericht 1% gewijzigd door Norrage op 03-08-2012 10:02:44 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Dubbel Rojer/Haase is net een stapje onder Llodra/Tsonga, maar inderdaad, zie ze niet onderdoen voor Ferrer/Lopez of Benneteau/Gasquet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar de vergelijking moet ook vooral met Benneteau Gasquet gemaakt worden wat mij betreft, dat is echt matigheid ten troef. En Ferrer is natuurlijk helemaal geen goede dubbelaar....slechte vergelijkingen verdwaasdevogel! Rojer en Haase hadden hier echt tussen kunnen staan ja.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Maar jongens, de individuele kwaliteiten van Ferrer moet je toch zeker mee tellen in het dubbelspel. Zeker in zijn huidige vorm. (Jammer van Nishikori)
Mooie affiches vandaag trouwens, slechts een maandje na Wimbledon. En over anderhalve maand weer.![]()
![]()
Hoe dit? Llodra is een bewezen dubbelaar met veel ervaring en Tsonga is veel beter dan zowel Rojer en Haase en zijn spel is uitstekend geschikt voor de dubbel. Welke kwaliteiten hebben Haase en Rojer nou dat ze hier uberhaupt mee te vergelijken zijn? Behalve Nederlands te zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dubbel Rojer/Haase is net een stapje onder Llodra/Tsonga, maar inderdaad, zie ze niet onderdoen voor Ferrer/Lopez of Benneteau/Gasquet.
Laat ik de vraag zo stellen: als je op een buitenlands forum vraagt welke landen met welke koppels een serieuze poging naar een medaille hadden kunnen doen op de dubbel door er wat meer moeite in te steken, denk je echt dat velen Haase/Rojer zeggen?
[ Bericht 0% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 03-08-2012 13:15:53 ]![]()
Zowel Benneteau als Gasquet schat ik in als betere dubbelaars en grasspelers dan Haase en eigenlijk ook wel Rojer. Op papier niet het allerbeste dubbelteam natuurlijk, maar matigheid ten troef is eerder Haase/Rojer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar de vergelijking moet ook vooral met Benneteau Gasquet gemaakt worden wat mij betreft, dat is echt matigheid ten troef. En Ferrer is natuurlijk helemaal geen goede dubbelaar....slechte vergelijkingen verdwaasdevogel, normaal ben je beter in vorm! Rojer en Haase hadden hier echt tussen kunnen staan ja.![]()
Ik zeg toch ook dat ze minder zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe dit? Llodra is een bewezen dubbelaar met veel ervaring en Tsonga is veel beter dan zowel Rojer en Haase en zijn spel is uitstekend geschikt voor de dubbel. Welke kwaliteiten hebben Haase en Rojer nou dat ze hier uberhaupt mee te vergelijken zijn? Behalve Nederlands te zijn?
Laat ik de vraag zo stellen: als je op een buitenlands forum vraagt welke landen met welke koppels een serieuze poging naar een medaille hadden kunnen doen op de dubbel door er wat meer moeite in te steken, denk je echt dat velen Haase/Rojer zeggen?Maar in het dubbel schat ik Rojer hoger in dan Tsonga.
Zie het bij verschillende sporten flink regenen, zal straks wel onderbroken worden dus..sig verwijderd door FA![]()
Je zegt dat ze "net onder doen".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze minder zijnMaar in het dubbel schat ik Rojer hoger in dan Tsonga.
Tsja, als je dat vind kunnen we blijven lullen. Dit slaat in mijn ogen echt volledig nergens op.
Uit nieuwsgierigheid: betere dubbelaar, Granollers of Tsonga?![]()
Da's elders in het land, toch? Hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Zie het bij verschillende sporten flink regenen, zal straks wel onderbroken worden dus..![]()
Leuk dat jij het nergens op vindt slaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je zegt dat ze "net onder doen".
Tsja, als je dat vind kunnen we blijven lullen. Dit slaat in mijn ogen echt volledig nergens op.
Uit nieuwsgierigheid: betere dubbelaar, Granollers of Tsonga?maar dat is vooral jouw probleem. En quote me op zijn minst goed.
En ik vind Granollers de beter dubbelaar.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Eindelijk. Dat judo kwam me echt de keel uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Dan heb je de Olympische Spelen en dan zend je maar weer tennis uit.![]()
Dit. Doe dan athletiek, schieten, zeilen of judo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef Nober het volgende:
Dan heb je de Olympische Spelen en dan zend je maar weer tennis uit.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit. Doe dan athletiek, schieten, zeilen of judo.
Allemaal kleinere sporten.![]()
Ja oké, misschien omdat het dan wat olympischer is. Maar tennis is een grote sport die men graag wil zien.quote:![]()
Prima tennis uitzenden. Maar het probleem is dat de NOS maar 1 zender heeftwant ik ben het eens dat andere sporten misschien voorrang krijgen.
Lekker naar de streams."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Kijk van tennis wordt ook al heel RG en Wimbledon uitgezonden. Dikke prima, maar het olympische toernooi heeft helemaal niet de uitstraling die die toernooien hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:49 schreef Norrage het volgende:
Prima tennis uitzenden. Maar het probleem is dat de NOS maar 1 zender heeftwant ik ben het eens dat andere sporten misschien voorrang krijgen.
Lekker naar de streams.
Gelukkig wordt er ook geen voetbal uitgezonden vooralsnog![]()
![]()
Wimbledon is vorige maand nog geweest, waarom nu weer een Wimbledon toernooi?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja oké, misschien omdat het dan wat olympischer is. Maar tennis is een grote sport die men graag wil zien.![]()
Overigens heb ik Delpo - Fedje dit jaar gezien in Rotterdam. Een totaal gedesinteresseerde Del Potro verloor toen 1-6 4-6. Werd meteen gebroken en had er al meteen geen zin meer in. Maar wij wilden drie sets zien, we hadden de volle mep betaald.![]()
Sindsdien vind ik Delpo niet meer zo leuk. Zeker niet als-ie voor die Engelsen wel z'n best gaat doen.
Overigens won Llodra toen de dubbel.![]()
![]()
Sterk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Leuk dat jij het nergens op vindt slaanmaar dat is vooral jouw probleem. En quote me op zijn minst goed.
En ik vind Granollers de beter dubbelaar.![]()
Het is niet zo'n probleem hoor, als je denkt dat iedereen met een redelijke dubbelranking plotseling beter is dan een wereldtopper die kan dubbelen is het voor mij wel duidelijk dat je niet echt weet hoe het werkt. Of tenminste, daar zullen we het nooit over eens zijn.
On topic: Federer speelt Del Potro in ieder geval nog niet weg 4-3*.![]()
Goed op de man gespeeld, lekker niet inhoudelijk, het is duidelijk dat je weet waar je over praatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Sterk.![]()
Het is niet zo'n probleem hoor, als je denkt dat iedereen met een redelijke dubbelranking plotseling beter is dan een wereldtopper die kan dubbelen is het voor mij wel duidelijk dat je niet echt weet hoe het werkt.
On topic: Federer speelt Del Potro in ieder geval nog niet weg 4-3*.![]()
Of over het 0-6 record van Ferrer/Lopez, met recent een nederlaag tegen het epische duo Naso/Volandri.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik zou het kunnen hebben over de superieure forehand, service en volley's van Lopez en zijn algehele graskwaliteiten. Ik zou het kunnen hebben over Ferrer's return die tot de beste drie ter wereld behoord, zijn algemene prestaties dit jaar en zijn supersolide spel.Daar beweert niemand, dat verzin je er zelf maar weer eens bij.quote:Maar goed, dat valt natuurlijk in het niet bij een duo van een sub-sub-topper in de dubbel en een top 40 kwaliteit singelaar die met een klein beetje gerichte moeite toch eigenlijk een lock voor een medaille waren geweest.![]()
Delpoop gras
Totaal niet. Waardeloze speler op gras, voorlopig in zijn carriere....Maar dit is kennelijk de ommekeer?quote:
Nou, nee. Loopt nu te prutsen op z'n service.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Totaal niet. Waardeloze speler op gras, voorlopig in zijn carriere....Maar dit is kennelijk de ommekeer?![]()
![]()
Z'n service red hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou, nee. Loopt nu te prutsen op z'n service.![]()
Hmm, Federer 0-30 achter op eigen service op 2-2.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
BP DP.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
BP voor Delpo.
Federer gaat telkens zo dom die lange rally's aan, ongelofelijk...Jack does it in real time...![]()
Ace en BP gered.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: