quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Komova was veel beter op vloer. Niet terrecht vind ik
Nee. Meer kracht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Minder kracht , maar makkelijkere sprongen...
!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MISS SIERLIJK
[ [url=http://www.google.nl/url?source=imglanding&ct=img&q=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/XN258zH1CVSlWV4AYB9DvA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTI4NQ--/http://l.yimg.com/os/401/(...)VGXiUtcJw]afbeelding[/url] ]
Je hebt er geen verstand van, ik zal je straks uitleggen waarom Komova zo'n score kreegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
Serieus echt weinig voor zo iets goed.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:16 schreef TheArt het volgende:
Voor de toestelfinales, de Hans van Zetten bingo!
[ afbeelding ]
Ik denk dat we 80% hebben gehoordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:16 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maar niet. Jij gunt atleten dat ze vallen. Dat is pas triest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je hebt er geen verstand van, ik zal je straks uitleggen waarom Komova zo'n score kreeg
[ afbeelding ]
'veel beter' =/= pakkendere, grote bewegingen. Komova deed het goed, maar landingen waren af en toe te diep, benen te weinig bij elkaar in de lucht, kleine afwijking naar rechts bij pirouette.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
pfff echt vermoeiend ja die gast.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:17 schreef Niox het volgende:
Die van Zetten zou zo commentaar bij het wielrennen kunnen doen. Wat een ouwehoer zeg.
Epischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:16 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat in het voordeel van een Nederlander is, tuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doe maar niet. Jij gunt atleten dat ze vallen. Dat is pas triest.
Dan heb ik goed nieuws voor je!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef Malahide het volgende:
Als Hans al niet getrouwd was met mevrouw Van Zetten uit Tiel, dan wist ik het wel!
museumplein huldigingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rondtocht door Amsterdam! 12e!
quote:
!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is ze toch sierlijk he... DOUGLAS
Ik zou haar doenquote:
Celine voor het vaderlandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Ik zou eerder die Rus doen
Komova?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor Hannah Whelanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Toch niet Komova heh, dat kleine muisje? Mustafina is wel een erg schone deernequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Weet ik toch, de echte mevrouw Van Zetten woont ergens op de Utrechtse heuvelrugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je!
Da's echt een plorkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Toch niet Komova heh, dat kleine muisje? Mustafina is wel een erg schone deerne
Idd,Komova heeft wel een knap gezichtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Toch niet Komova heh, dat kleine muisje? Mustafina is wel een erg schone deerne
Zij is echt knap. Ik heb altijd al een zwak gehad voor donkere meisjes.quote:
Lief hehquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij wel, maar then again, jij zou alles doen wat 12 lijkt / is...
Dat vind ik dus ook van haar. Elke keer denk ik: wat prachtig meisje, en dan trekt ze zo een pruilmondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
Aliya MUSTAFINA lijkt me echt een bitch, maar zou nog steeds doen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
Aliya MUSTAFINA lijkt me echt een bitch, maar zou nog steeds doen.
Over enkele minuten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wanneer is de medailleuitreiking?
Zij lijkt echt wel ouder dan 12.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij wel, maar then again, jij zou alles doen wat 12 lijkt / is...
Flinke paal in der handen zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:24 schreef mrstylo het volgende:
Ze is wel wat gewend.
[ afbeelding ]
quote:
wat een onzin, vaak genoeg Amerikaanse sterretjes zien jankenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lief heh![]()
Obama gaat haar vast en zeker weer opbellen om de feliciteren.
Die mentaliteit van die Russen trouwens. Eergisteren janken, nu weer janken
Als Douglas en Raismann 2e en 3e waren geworden, waren ze harstikke blij geweest.
Het is wel een beetje zo BabeWatcher, volgens mij zou jij zo een beetje alle sportmeiden onder de 15 op deze hele spelen wel doen. Je kan het niet ontkennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zij lijkt echt wel ouder dan 12.
Ajacied422 types.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef mrstylo het volgende:
Wikipedia is al verandert.Serieus wie doet dat zo snel?
Ze gaan gewoon voor 1. Veel beter dan juichen als je 5e bent.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lief heh![]()
Obama gaat haar vast en zeker weer opbellen om de feliciteren.
Die mentaliteit van die Russen trouwens. Eergisteren janken, nu weer janken
Als Douglas en Raismann 2e en 3e waren geworden, waren ze harstikke blij geweest.
Tuurlijk, maar de Russen beduidend meer. Is een mentaliteitsverschil.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat een onzin, vaak genoeg Amerikaanse sterretjes zien janken![]()
quote:
Dat zwemmeisje uit Oekraïne niet hoor, ook al is ze 15quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zo BabeWatcher, volgens mij zou jij zo een beetje alle sportmeiden onder de 15 op deze hele spelen wel doen. Je kan het niet ontkennen.
Litouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat zwemmeisje uit Oekraïne niet hoor, ook al is ze 15
Vangelis, ik kon dit lied al voor de Spelen spelenquote:
Wow, echt waar? Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vangelis, ik kon dit lied al voor de Spelen spelen
Zo, kan jij nog meer van die liedjes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Laat me raden: Chariots of fire?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat me raden: Chariots of fire?
Ik heb haar gewhatsapped. Ik zei dat ik het niet erg vond en nog thuis mag komen.quote:
hoogste toestelscorequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op welke gronden is besloten wie 3e en 4e werd? Ze hadden toch een score die precies gelijk was?
Viktoria Komova. Het was ook wel zielig toen ze zag dat ze net iets te kort kwam om goud te halen. En dat dat huilen. Hartverscheurend, jemig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
ze kijkt nog steeds niet blij, die Russische
Welke is dan beslissend?quote:
Wie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef kilon het volgende:
Nu is goed te zien hoe kinderlijk ze eigenlijk nog is.
Douglas. En ik bedoel hoe ze zo een beetje verlegen de medaille en het boeket in ontvangst nam.quote:
Ze is nog zo jong. Hoe oud is ze, 16 of zo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Douglas. En ik bedoel hoe ze zo een beetje verlegen de medaille en het boeket in ontvangst nam.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:35 schreef alors het volgende:
O'er the land of the free and the home of the brave!!!!!
nou, geweldig hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk toch, ik zing het altijd zo dramatisch mogelijk mee
Infividueel ja, snap ik. Maar dit was meerkamp. Welk onderdeel is dan beslissend?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon wie op een toestel de hoogste score heeft gehaald
De hoogste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Infividueel ja, snap ik. Maar dit was meerkamp. Welk onderdeel is dan beslissend?
Snel kindje maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Sommige turnsters van Amsterdam 2028 moeten nu nog geboren worden
Ze hebben nog 3.5 maand.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Sommige turnsters van Amsterdam 2028 moeten nu nog geboren worden
eerst een bitch scoren om haar te makenquote:
en wel een die al ongesteld is hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
eerst een bitch scoren om haar te maken
Ga je haar ook al whatsappen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef BabeWatcher het volgende:
tot zo
ik ga me voorbereiden op Ranomi
Pak Douglas! Moet je hopen dat het kindje haar talent overneemt!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
eerst een bitch scoren om haar te maken
Echt heh. Rare mentaliteit die Russen. Ik wed dat er nog steeds een paar vloekend en tierend op de bank zitten dat ze niet gewonnen hebben, en bovenal dat een donkergetint meisje het van ze gewonnen heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
ze kijkt nog steeds niet blij, die Russische
Misschien dat hij het in de euforie van het scoren van een twaalfjarige zou vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ook wel toch?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien dat hij het in de euforie van het scoren van een twaalfjarige zou vergeten
Ruim 3/10 punt is in de turnwereld niet 'net iets te kort', hoor. Daar spreek je pas van als je minder dan 1/10 punt tekort kwam.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:35 schreef miep63 het volgende:
[..]
Viktoria Komova. Het was ook wel zielig toen ze zag dat ze net iets te kort kwam om goud te halen. En dat dat huilen. Hartverscheurend, jemig.
De hoogste wat???? Vloer, brug, balk?? Wat beslist de rangorde bij een gelijke stand?quote:
Die Russische turnsters zijn altijd al van die drama-queens geweest, dat was al in de Sovjet-tijdperk zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Echt heh. Rare mentaliteit die Russen. Ik wed dat er nog steeds een paar vloekend en tierend op de bank zitten dat ze niet gewonnen hebben, en bovenal dat een donkergetint meisje het van ze gewonnen heeft.Maargoed, dat heeft natuurlijk niets met de turnsters te maken. Dat zijn gewoon crybabies.
Maakt niet uit welk onderdeel, gewoon wie de hoogste score daar heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
De hoogste wat???? Vloer, brug, balk?? Wat beslist de rangorde bij een gelijke stand?
Zou me niets verbazen als ze de evenwichtsbalk ook nog wint. De burg daar reken ik eigenlijk niet, er waren er vandaag zat die op dat onderdeel hoger scoorden dan zij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef kilon het volgende:
Douglas is ook nog te zien in de toestelfinale van de brug en evenwichtsbalk.
Vreemd wel. Zou het bij de heren ook zo zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef miep63 het volgende:
[..]
Die Russische turnsters zijn altijd al van die drama-queens geweest, dat was al in de Sovjet-tijdperk zo.
Hoe bedoel je, die Russische jongens?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vreemd wel. Zou het bij de heren ook zo zijn?
Volgens mij alleen Maroney, maar die is wel meteen favoriet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef miep63 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Amerikaanse turnsters je bij de de toestelfinales bij de de sprong gaat zien. Ze zijn er zeer gedreven in.
Ja, vooral McKayla Maroney. Ik denk dat zij olympisch kampioene wordt. En op de vloer denk ik dat Wieber ook wel een medaille krijgt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef miep63 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Amerikaanse turnsters je bij de de toestelfinales bij de de sprong gaat zien. Ze zijn er zeer gedreven in.
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef miep63 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, die Russische jongens?
Ok, er is dus gekeken naar alle onderdelen en wie van de twee de meeste keren de hoogste score had behaald. Dus in principe had dat ook 2-2 kunnen staan, toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk onderdeel, gewoon wie de hoogste score daar heeft.
Het is gewoon bv zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ok, er is dus gekeken naar alle onderdelen en wie van de twee de meeste keren de hoogste score had behaald. Dus in principe had dat ook 2-2 kunnen staan, toch?
Aah! Nu valt het kwartje... Helemaal duidelijk nu, mijn dank is groot!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon bv zo
15.2 --- 15.3 ---15.4 ---15.9
en
15.5 ---15.0 ---- 15.6 - 15.7
en stel je voor dat dat dan opgeteld exact het zelfde zou zijn, dat is de bovenste dus 'winnaar'.
Nee, bij de heren niet. Drama is er altijd geweest bij turnen op de OS bij de meisjes..huh dames.quote:
Het zijn ook gewoon martelwerktuigen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat toch wel knap hoor wat die jonge meiskes allemaal kunnen, zelf had ik vroeger een pesthekel aan gym als we iets moesten doen wat te maken had met turnen
vooral de bok, wat was dat vreselijk zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat toch wel knap hoor wat die jonge meiskes allemaal kunnen, zelf had ik vroeger een pesthekel aan gym als we iets moesten doen wat te maken had met turnen
Waarom krijg ik bij deze foto de haast onbedwingbare neiging hier de kop van Ad van den Berg in te soepen? en waarom ben ik zo slecht in Photoshoppenquote:
Hoort dat officieël nog bij de gymnastiekonderdelen?quote:
Hele oefening door reclame gemist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas alleen op ES, dus zonder Hans en met reclame
Nadeel van eurosport inderdaad. Zal nog de winnende zijn ookquote:
Wow heel erg hoog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadeel van eurosport inderdaad. Zal nog de winnende zijn ook
Hij mag blij zijn met 15.8. Ik had hem 15.7 geschat.quote:
Er zijn maar 8 mensen. Is het gewoon allemaal 1 keer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn met 15.8. Ik had hem 15.7 geschat.
Jazeker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn maar 8 mensen. Is het gewoon allemaal 1 keer?
Dan zijn ze snel klaar.quote:
Zometeen ook nog dames sprong en heren voltige.quote:
Ik gok iets hoger.quote:
Voltige is kut, dus die sla ik over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen ook nog dames sprong en heren voltige.
Ik dacht Zou Kaiquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dalton had hoogste voorrondescore toch?
Paar foutjes, helaas.quote:
Helaas. Albasyin had dezelfde type foutjes.quote:
Voor Nguyen zeker.quote:
Landingsfout.quote:
Volgens mij winnaar van toen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:31 schreef Neroje het volgende:
[..]
Deed die in 1958 mee om de medailles?
Oh, ik schakel net in dus dat wist ik niet. Wel balen voor haar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef Mry het volgende:
Denk toch eerder dat het schade van de val was.
Oh! Ze viel best hard, de sprong was niet eens geteldquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh, ik schakel net in dus dat wist ik niet. Wel balen voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |