quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Nielsch het volgende:
zo'n zwart flexibel lijfje zou ik wel willen splijten...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Nielsch het volgende:
zo'n zwart flexibel lijfje zou ik wel willen splijten...
Wil je die echt zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
foto van jouw volmaakte gezicht graag?
vreemd. iemand mooi vinden maar niet aantrekkelijk.quote:
Heb ik niet (een volmaakt gezicht, mijn neus is nog groter namelijk). Hoezo wil je een foto?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
foto van jouw volmaakte gezicht graag?
Hoezo? Heeft gewoon met uitstraling te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
vreemd. iemand mooi vinden maar niet aantrekkelijk.
Zij had 15.441quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, was nog hoger dan Komova toch?!
Ik kan een auto ook mooi vinden. En dan voel ik mij er niet meteen tot aangetrokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus eigenlijk zie je haar als niet mensenlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan een auto ook mooi vinden. En dan voel ik mij er niet meteen tot aangetrokken
Hij past toch in de uitlaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kan een auto ook mooi vinden. En dan voel ik mij er niet meteen tot aangetrokken
Zo raar is dat niet hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Laatmaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dus eigenlijk zie je haar als niet mensenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |