Waarom autistmode?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
[autistmode on] Moet wel weer wennen aan de pakjes want dit zijn weer andere dan bij de landenwedstrijd [autistmode off]
http://nos.nl/os2012/play/3/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens heeft iemand de link van een livestream voor mij? (ben nogal slecht in zoeken)?
nos streamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens heeft iemand de link van een livestream voor mij? (ben nogal slecht in zoeken)?
http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Hebben ook echt een andere kleur toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
[autistmode on] Moet wel weer wennen aan de pakjes want dit zijn weer andere dan bij de landenwedstrijd [autistmode off]
http://nos.nl/os2012/play/3/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dan ben ik ook een autist.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet tegen verandering kunnen jeweetz
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef Neroje het volgende:
Ik kijk ook..
Melden jullie het als van Zetten live is?
Zou ik ook graag willen weten ja. Kijk nu Eurosport.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef Neroje het volgende:
Ik kijk ook..
Melden jullie het als van Zetten live is?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/
En dan turnen aanklikken en nu kijken
quote:
Dankjulliewel schatjesquote:
Tuurlijk dit is Fok!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/play/3/
[..]
Dan ben ik ook een autist.
Ja volgens mij had de USA bijvoorbeeld eerst blauw en nu zo'n roze/paarse kleur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ook echt een andere kleur toch?
Ze hadden ook een keer rood.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk dit is Fok!
[..]
Ja volgens mij had de USA bijvoorbeeld eerst blauw en nu zo'n roze/paarse kleur.
Wat ambetant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk dit is Fok!
[..]
Ja volgens mij had de USA bijvoorbeeld eerst blauw en nu zo'n roze/paarse kleur.
nos stream kijkenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een Chinees is tafeltenniskampioen geworden!
Ze hebben ook zilver.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een Chinees is tafeltenniskampioen geworden!
quote:
Boh dat had ik niet eens gezien, meteen aangepast, want ze zijn ook niet meer voorlopig gekwalificeerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:47 schreef Mry het volgende:
Alors mag Celine nu ook eindelijk in de OP pretty please?![]()
(Ik weet niet waarom maar het irriteert me steeds dat Masela er nog steeds in staat)
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Boh dat had ik niet eens gezien, meteen aangepast, want ze zijn ook niet meer voorlopig gekwalificeerd
Eentje heeft Pink Floyd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef megamandy het volgende:
Die muziekjes altijd wat ze gebruikenzo afgezaagd.
Nette score.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:51 schreef mrstylo het volgende:
NED
VAN GERNE.
14.133
Tot nu toe 2e score op de balk.
Muziek van Shawn Johnson in 2004.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef megamandy het volgende:
Die muziekjes altijd wat ze gebruikenzo afgezaagd.
Zij was echt een baasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Muziek van Shawn Johnson in 2004.
Welke was dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Wat was het toen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
24 deelnemers in 4 groepen van 8? Da's knap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:53 schreef alors het volgende:
Er zijn 24 turners in 4 groepen van 8 bezig aan steeds twee onderdelen. Meeste aandacht is er voor de kanshebbers, de rest komt maar heel weinig in beeld.
Ja!quote:
ja 4 groepen van 6 danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
24 deelnemers in 4 groepen van 8? Da's knap.
En Britse laten ze ook wel altijd zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:53 schreef alors het volgende:
Er zijn 24 turners in 4 groepen van 8 bezig aan steeds twee onderdelen. Meeste aandacht is er voor de kanshebbers, de rest komt maar heel weinig in beeld.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:55 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik vergiste me even in het jaartal. Maar ik bedoelde deze:
Voor Celine waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Mry het volgende:
Is er nog iemand voor een ander dan douglas?
Iordache is wel een persoonlijke favoriet, maar die verslaat douglas natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Mry het volgende:
Komova is niet meer leuk na het gehuil van van de week.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Mry het volgende:
Ze is wel goed ja! Wel een dikke wankel op de balk net helaas.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iordache is wel een persoonlijke favoriet, maar die verslaat douglas natuurlijk niet
iS KOMOVA die net faalde op de balk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Komova is niet meer leuk na het gehuil van van de week.
Volgens mij niet. Komova zit in de bruggroep als het goed is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
iS KOMOVA die net faalde op de balk?
Die wankelende? Dat was Iordache.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, Iordachequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef horned_reaper het volgende:
Hoe laat moet Céline van Gerner weer?
Geen idee.quote:
Er zijn momenteel 24 turners bezig meerdere tegelijk, Céline is nu bezig ergens maar of ze nog in beeld komt, is de vraag.quote:
Ze zit in dezelfde groep als de Britten toch? Dus dan laten zie die vast eerder zien en dan andere apparatenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn momenteel 24 turners bezig meerdere tegelijk, Céline is nu bezig ergens maar of ze nog in beeld komt, is de vraag.
Is niet zo, zijn meerdere camera's. Gisteren konden ze die Belg ook prima laten zien op sporza.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
Maar ik weet nu misschien wel waarom de NOS het niet wil uitzenden. Die willen natuurlijk alleen de beelden van Van Gerner laten zien en op dit moment heb je alleen de live-beelden die wij nu ook zien, dus van een andere groep.
Denk ik tenminste, alleen snap ik dan niet waarom ze zoiets dan niet even uitleggen
Ik betwijfel een beetje of de regie wel brits is hoor..... het valt best mee hoeveel we britten te zien krijgen vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:08 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ze zit in dezelfde groep als de Britten toch? Dus dan laten zie die vast eerder zien en dan andere apparaten
Regie op ES is Frans.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:09 schreef Mry het volgende:
[..]
Ik betwijfel een beetje of de regie wel brits is hoor..... het valt best mee hoeveel we britten te zien krijgen vind ik.
Op de webcam?quote:
Zo ga ik elke avond op bed liggenquote:
Niet bepaald sierlijk. Hoekige bewegingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef Mry het volgende:
Ik vind haar oefening wel een beetje raar eerlijk gezegd
Ja en dat terwijl ze juist wel een best sierlijke turnster isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Niet bepaald sierlijk. Hoekige bewegingen.
zo kijkt ze altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef henkde_j het volgende:
Zo, die heeft ook een nachtje doorgehaald zo te zien
Maar dat is toch altijd bij turnen? Nooit zo'n vloeiende bewegingen als bijvoorbeeld ballet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Niet bepaald sierlijk. Hoekige bewegingen.
Bij die onderdeel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:15 schreef Neroje het volgende:
14.000 voor Celine, prima
3e tot nu toe
Jeweet zelluquote:
Ik heb Nastia Liukin in mijn hoofd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd bij turnen? Nooit zo'n vloeiende bewegingen als bijvoorbeeld ballet.
hopelijk wint ze goudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
14.000quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Wat had celine nou voor score gehaald?
quote:
14 rond.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Wat had celine nou voor score gehaald?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:20 schreef henkde_j het volgende:
Whehe meneer in het publiek kwam er achter dat z'n gulp open stond
Oh hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:20 schreef henkde_j het volgende:
Whehe meneer in het publiek kwam er achter dat z'n gulp open stond
Maar hij ziet het niet (zei hij).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:22 schreef Neroje het volgende:
Hans krijgt zijn zin vanuit Hilversum
Mwoah. Vind ik niet zo geweldig, en ik val wel op getint.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:22 schreef alors het volgende:
Als ik een jongen was, zou ik verliefd zijn op Gabrielle Douglas, wat een poppetje
Nu 15equote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat wordt er van Celine verwacht? Is 13e goed?
Denk van wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat wordt er van Celine verwacht? Is 15e goed?
Top 16 zou heel mooi zijn met 56+ punten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Finaleplek was al bijzonderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat wordt er van Celine verwacht? Is 15e goed?
ja dat is heel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij blijft me altijd verbazen. Meestal geef ik voorkeur aan duo-commentaar, maar Van Zetten lult genoeg voor tweequote:
Zelfs de aangenomen achternaam van haar man later weten.quote:
Ik ben een jongetje en zij is een dikke NEE.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:22 schreef alors het volgende:
Als ik een jongen was, zou ik verliefd zijn op Gabrielle Douglas, wat een poppetje
Kwalificatiesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:27 schreef Mry het volgende:
Waar is toch die tijd dat ze achter elkaar van de balk vielen gebleven?
Waarom zou je dat willen zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:27 schreef Mry het volgende:
Waar is toch die tijd dat ze achter elkaar van de balk vielen gebleven?
Inderdaad. Ik vind haar echt aards-lelijk en ik sta bekend om mijn bitter lage standaarden. Ik zit vaak met een halve erectie, naar het gewichtheffen voor vrouwen te kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik ben een jongetje en zij is een dikke NEE.
*proestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar echt aarts-lelijk en ik sta bekend om mijn bitter lage standaarden. Ik zit vaak met een halve erectie, naar het gewichtheffen voor vrouwen te kijken
Ze heeft echt iets weg van een aap. No racist.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar echt aarts-lelijk en ik sta bekend om mijn bitter lage standaarden. Ik zit vaak met een halve erectie, naar het gewichtheffen voor vrouwen te kijken
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien.
Die Hannah Whelan is 22 volgens mij, lijkt op 15.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Komova is toch 13 ofzo? Serieus, wat een babyface.
Die lijkt nog betrekkelijk oud.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die Hannah Whelan is 22 volgens mij, lijkt op 15.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Komova is toch 13 ofzo? Serieus, wat een babyface.
Wel heel mooi gedaan.
Vond d'r met dat shot van voren er wel heel jong uit zien eigenlijk.quote:
ja ik vind het echt een schatje, maar de meningen lopen uiteen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hebben jullie 't over Douglas? Ik vind Douglas wat weg hebben van Bambi.
Ik zou haar op 15 / 16 schatten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt nog betrekkelijk oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
King Kong.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt mooi. Hij lijkt ook echt trots op haar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef alors het volgende:
Dat enthousiasme van Hans als Céline turnt
Wat een onzin zeg. Sneu figuur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
King Kong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
King Kong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He, iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Hans er ouder uitzien dan hoe hij klinkt. Was verbaasd toen ik een foto van hem zag, had hem veeel jonger ingeschat.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Sneu figuur.
De Aziatische turnsters zijn allemaal rond de 16, net als die Afrikaanse voetballers met enorme spierbundels en leuters als een python 18 zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe oud zijn al die meisjes? 12 ofzo?
Ach, je had die Bulimar bij de landenwedstrijd moeten zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe oud zijn al die meisjes? 12 ofzo?
Prachtig meisje vind ik het, hele mooi uitstraling met een mooie lach.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom noemt Hans de Chinezen als [achternaam], [voornaam]?
Die krijgen gewoon strafquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb medelijden met al die Chinese sporters als ze niet winnen.
Zo worden Aziaten bijna altijd benoemd hier in het westen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Is dat niet standaard in China (en andere delen van Azie)? Familie-naam heeft voorrang. Ze zijn erg collectivistisch van aard.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Omdat ze dat daar ook zo doen, kleingeestige.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ja ze hebben geluk, blijven er langer jong uitzienquote:
Ik vind die Aziaten er echt heel jong uitzien. 16 valt nog wel mee danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef Lann555 het volgende:
[..]
De Aziatische turnsters zijn allemaal rond de 16, net als die Afrikaanse voetballers met enorme spierbundels en leuters als een python 18 zijn.
Was dit een reactie op die van mij?quote:
Dat was shine on you crazy diamond ja.quote:
Dat is zo. Ze worden hard behandeld daar in china.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Revanches het volgende:
Ik heb altijd t idee dat de coaches van de chinezen een soort act opvoeren voor de camera(knuffelen, schouderklopje,peptalk), maar tijdens het trainen hun pupillen héél anders behandelen.
In Nederland worden turners ook wel hard behandeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is zo. Ze worden hard behandeld daar in china.
Genoeg andere atleten die hun plaats over kunnen nemen, dan word je vanzelf keihard.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is zo. Ze worden hard behandeld daar in china.
quote:Hans van Zetten staat voor visie en innovatie, SMART doelen stellen en planvorming, organisatie en coördinatie. Sport en Onderwijs zijn in zijn civiele, militaire en politieke carrière indringend met elkaar verbonden. Niet het vele is goed, maar het goede is veel, luidt zijn lijfspreuk. Hechte samenwerking en inspirerend leiderschap garanderen succesvolle programma’s en projecten.
Is alweer een uur geledenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef debeterebob het volgende:
Die Britse flikkert bij de sprong
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef megamandy het volgende:
Hans van Zetten heeft ook zijn cv op zijn website staan
Zijn Karakteristiek:
[..]![]()
Zie trouwens dat hij volgend jaar 65 wordt, hopelijk moet hij dan niet ook met pensioen
Bbbbrrrrquote:SMART doelen stellen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Genoeg andere atleten die hun plaats over kunnen nemen, dan word je vanzelf keihard.
http://www.dailymail.co.u(...)uture-Olympians.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In Nederland worden turners ook wel hard behandeld.
Ik kijk bij de NOS hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is alweer een uur geleden
Niet weten wie deze commentator is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef Nielsch het volgende:
Wie is die commentator?
"Prinsessengedrag, je bent geen prinses"...
Dat meisje baalt gewoon keihard dat ze het verneukt heeft... Tering wat een eikel.
Ja ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)uture-Olympians.html
dat was wel gaaf ja...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef henkde_j het volgende:
Hoe de fuck draaien ze in een flik flak
nou meid het is wat...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet weten wie deze commentator is.Naam is al 100x genoemd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |