Nederland op 113 ja.quote:
Oja die is ook nog niet geupdate. Bij China kunnen we er ook een goud en een zilver bij tellen, al zijn ze nog niet officieelquote:
Al 20 minuten, stond al in vorig topicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef debeterebob het volgende:
Groot Brittanie goud erbij, bij het kleiduif knallen.
Twee zelfs, zowel mannen als vrouwen. En dan hebben we nog een partij badminton medailles die er ook alvast wel bij kunnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja die is ook nog niet geupdate. Bij China kunnen we er ook een goud en een zilver bij tellen, al zijn ze nog niet officieel
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al 20 minuten, stond al in vorig topic
De vrouwenfinale is al gespeeld hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Twee zelfs, zowel mannen als vrouwen. En dan hebben we nog een partij badminton medailles die er ook alvast wel bij kunnen.
leuk nederland en duitsland delen het poduimquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Judo mannen -100
Goud: Rusland
Zilver: Mongolië
Brons: Nederland en Duitsland
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
leuk nederland en duitsland delen het poduim
nee maar de andere wel denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Je gaat me zeker weer uitlachenik hoop dat het brons te behouden is
Waaromquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
K1 dames:
Goud: Frankrijk
Zilver: Australië
Brons: Spanje![]()
hij is een spanjaard pikquote:
dan weet je het nuquote:
Nope.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik dacht dat hij Mejican was.
wie gaan vechten om het goud?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland brons bij teamsprint op de baan voor mannen, wielrennen.
2e goud voor aussiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aussies goud
Chineesjes zilver.
chinaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor China, zilver voor Duitsland.
brons?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor China, zilver voor Duitsland.
In de OP staat de stand.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwen sprint baanwielrennen (nu wel goed)
Brons voor Aussies
my badquote:
hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitslag gewijzigd, China zilver, Duitsland goud.
China deed een foute overname.
Is altijd zo met het land dat 't meeste wint, daar moet de VS ook aan geloven bij veel dingen. Hoort gewoon bij 't volwassen worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bemerk wel enige haat aan China hier.
Ik vind de VS vreselijk jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is altijd zo met het land dat 't meeste wint, daar moet de VS ook aan geloven bij veel dingen. Hoort gewoon bij 't volwassen worden.
goed dat jij het allemaal het bijhoudtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland brons bij mannen teamsprint
In China zullen ze toch ook gewoon hun schouders ophalen bij de zoveelste gouden medaille voor hun land.quote:
belgie gaat wel hun 1e goud pakkenquote:
welke korea?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korea pakt brons bij floret teams dames
Duitsers ook aardig bijgetrokken, die stonden 2(?) dagen geleden nog met lege handen, nu al 17quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Leatherface het volgende:
Britten zijn nu toch ook los. De tegenvaller tot zover is Australië, maar zij krijgen nog flink wat medaillekansen om aan hun totaal te werken.
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Duitsers ook aardig bijgetrokken, die stonden 2(?) dagen geleden nog met lege handen, nu al 17
Die kunnen enkel gewichtheffenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.
Ligt eraan wat er op het atletiek allemaal gaat gebeuren, maar daar heb ik 0,0 verstand vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.
Oekraïne zou dan één van de landen kunnen zijn die eventueel de plaats van Japan of Australië in de top 10 inneemt. Misschien zelfs Hongarije wel.
gelijk geloof ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft USA China al ingehaald?
En op zilver?quote:
Witte medaille?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
100 m vrij dames
Goud: Nederland
Zilver: Wit-Rusland
Brons: China
Zie PI.quote:
4, 2 goud, 2 zilverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoeveel medaille's heeft Phelps al gehaald? 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |