belgie gaat wel hun 1e goud pakkenquote:
welke korea?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korea pakt brons bij floret teams dames
Duitsers ook aardig bijgetrokken, die stonden 2(?) dagen geleden nog met lege handen, nu al 17quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Leatherface het volgende:
Britten zijn nu toch ook los. De tegenvaller tot zover is Australië, maar zij krijgen nog flink wat medaillekansen om aan hun totaal te werken.
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Duitsers ook aardig bijgetrokken, die stonden 2(?) dagen geleden nog met lege handen, nu al 17
Die kunnen enkel gewichtheffenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.
Ligt eraan wat er op het atletiek allemaal gaat gebeuren, maar daar heb ik 0,0 verstand vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.
Oekraïne zou dan één van de landen kunnen zijn die eventueel de plaats van Japan of Australië in de top 10 inneemt. Misschien zelfs Hongarije wel.
gelijk geloof ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft USA China al ingehaald?
En op zilver?quote:
Witte medaille?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
100 m vrij dames
Goud: Nederland
Zilver: Wit-Rusland
Brons: China
Zie PI.quote:
4, 2 goud, 2 zilverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoeveel medaille's heeft Phelps al gehaald? 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |