Nederland op 113 ja.quote:
Oja die is ook nog niet geupdate. Bij China kunnen we er ook een goud en een zilver bij tellen, al zijn ze nog niet officieelquote:
Al 20 minuten, stond al in vorig topicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef debeterebob het volgende:
Groot Brittanie goud erbij, bij het kleiduif knallen.
Twee zelfs, zowel mannen als vrouwen. En dan hebben we nog een partij badminton medailles die er ook alvast wel bij kunnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja die is ook nog niet geupdate. Bij China kunnen we er ook een goud en een zilver bij tellen, al zijn ze nog niet officieel
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al 20 minuten, stond al in vorig topic
De vrouwenfinale is al gespeeld hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Twee zelfs, zowel mannen als vrouwen. En dan hebben we nog een partij badminton medailles die er ook alvast wel bij kunnen.
leuk nederland en duitsland delen het poduimquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Judo mannen -100
Goud: Rusland
Zilver: Mongolië
Brons: Nederland en Duitsland
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
leuk nederland en duitsland delen het poduim
nee maar de andere wel denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Je gaat me zeker weer uitlachenik hoop dat het brons te behouden is
Waaromquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
K1 dames:
Goud: Frankrijk
Zilver: Australië
Brons: Spanje![]()
hij is een spanjaard pikquote:
dan weet je het nuquote:
Nope.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik dacht dat hij Mejican was.
wie gaan vechten om het goud?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland brons bij teamsprint op de baan voor mannen, wielrennen.
2e goud voor aussiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aussies goud
Chineesjes zilver.
chinaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor China, zilver voor Duitsland.
brons?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor China, zilver voor Duitsland.
In de OP staat de stand.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwen sprint baanwielrennen (nu wel goed)
Brons voor Aussies
my badquote:
hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitslag gewijzigd, China zilver, Duitsland goud.
China deed een foute overname.
Is altijd zo met het land dat 't meeste wint, daar moet de VS ook aan geloven bij veel dingen. Hoort gewoon bij 't volwassen worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bemerk wel enige haat aan China hier.
Ik vind de VS vreselijk jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is altijd zo met het land dat 't meeste wint, daar moet de VS ook aan geloven bij veel dingen. Hoort gewoon bij 't volwassen worden.
goed dat jij het allemaal het bijhoudtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland brons bij mannen teamsprint
In China zullen ze toch ook gewoon hun schouders ophalen bij de zoveelste gouden medaille voor hun land.quote:
belgie gaat wel hun 1e goud pakkenquote:
welke korea?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Korea pakt brons bij floret teams dames
Duitsers ook aardig bijgetrokken, die stonden 2(?) dagen geleden nog met lege handen, nu al 17quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Leatherface het volgende:
Britten zijn nu toch ook los. De tegenvaller tot zover is Australië, maar zij krijgen nog flink wat medaillekansen om aan hun totaal te werken.
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Duitsers ook aardig bijgetrokken, die stonden 2(?) dagen geleden nog met lege handen, nu al 17
Die kunnen enkel gewichtheffenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.
Ligt eraan wat er op het atletiek allemaal gaat gebeuren, maar daar heb ik 0,0 verstand vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zullen wel voornamelijk dezelfde landen als gebruikelijk zijn die in de top 10 eindigen. Australië en Japan vallen tot zover tegen, de kans bestaat dat ze er net buiten vallen. Ik verwacht dat Noord-Korea en Kazachstan wel zullen kelderen.
Oekraïne zou dan één van de landen kunnen zijn die eventueel de plaats van Japan of Australië in de top 10 inneemt. Misschien zelfs Hongarije wel.
gelijk geloof ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft USA China al ingehaald?
En op zilver?quote:
Witte medaille?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
100 m vrij dames
Goud: Nederland
Zilver: Wit-Rusland
Brons: China
Zie PI.quote:
4, 2 goud, 2 zilverquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoeveel medaille's heeft Phelps al gehaald? 4?
China meer zilver hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
china & usa beide op 18 goud
china nog steeds 1e in de ranglijst volgens london2012.com
Spanje is geen OS land, kunnen alleen maar fietsen en kanoen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Keauning het volgende:
Op zich valt het nog wel mee met Nederland als je vergelijkt met alle landen.
Slechts 23 landen hebben een gouden medaille (of meer), en 15 landen - waaronder NL - hebben er twee of meer.
En Australië was toch zo een land met sportcultuur? Die hebben slechts 1 gouden medailles (wel 7x zilver). Canada heeft nog geen gouden medaille, en Spanje heeft slechts 2 medailles.
Foeballen kennen ze nie neej!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje is geen OS land, kunnen alleen maar fietsen en kanoen.
I know, maar ik moest effe denken aan die geweldige sportzomers van hun met Spaanse voetbalelftal, Nadal, F1 en Contador.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje is geen OS land, kunnen alleen maar fietsen en kanoen.
U23 niet nee.Montoyaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Foeballen kennen ze nie neej!
F1 wonnen ze nooit in de topsportzomers.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
I know, maar ik moest effe denken aan die geweldige sportzomers van hun met Spaanse voetbalelftal, Nadal, F1 en Contador.
Ow, ik dacht even dat Alonso toen ook in dat rijtje zat wat Spanjaarden wel niet allemaal wonnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
F1 wonnen ze nooit in de topsportzomers.
2008 was het topjaar met Nadal, Sastre, EK, Lorenzo? en een goede OS en toen won Alonso pas een rit in Singapore met crashgate.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ow, ik dacht even dat Alonso toen ook in dat rijtje zat wat Spanjaarden wel niet allemaal wonnen.
Ah dat zal hem zijn dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2008 was het topjaar met Nadal, Sastre, EK, Lorenzo? en een goede OS en toen won Alonso pas een rit in Singapore met crashgate.
中國婦女是很英俊quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bemerk wel enige haat aan China hier.
ik zie us wel winnen van china omdat atletiekquote:
chinese vrouwen zijn zeer knapquote:
In 't Mandarijn heb je nooit 是 en 很 na elkaar. In dit geval gebruik je alleen 很 omdat hetgeen erna een bijvoeglijk naamwoord is.quote:
haha pwnedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In 't Mandarijn heb je nooit 是 en 很 na elkaar. In dit geval gebruik je alleen 很 omdat hetgeen erna een bijvoeglijk naamwoord is.Je google translate valt dus door de mand.
Euhm iemand die serieus dacht dat ik Chinees kon dan ?quote:
努力学习你一定会进步 加油quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Euhm iemand die serieus dacht dat ik Chinees kon dan ?naja sinds kort krijg ik wel prive les maar dat heeft tijd nodig
Contador ook nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2008 was het topjaar met Nadal, Sastre, EK, Lorenzo? en een goede OS en toen won Alonso pas een rit in Singapore met crashgate.
Dank je, het helpt ook veel als de juf ook een oogje op je heeftquote:
Oja de Giro en Vuelta.quote:
Niet altijd, als je je erdoor laat afleiden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Dank je, het helpt ook veel als de juf ook een oogje op je heeft![]()
Met dat probleem zit ik wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet altijd, als je je erdoor laat afleiden.
Kan Alonso toch niets aan doen dat de Spanjaarden niet winnen als hij de wereldtitel pakt in 2005 en 2006? Overigens won Alonso ook op Fuji zonder crashgate, dat was de race direct na de race in Singapore.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet? Het ging in principe ook over de sportzomerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan Alonso toch niets aan doen dat de Spanjaarden niet winnen als hij de wereldtitel pakt in 2005 en 2006? Overigens won Alonso ook op Fuji zonder crashgate, dat was de race direct na de race in Singapore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |