Waar ben jij fan van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ansie Vitas, das toch geen sport man
Die club die zomaar 40 mil van de gemeente krijgtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben jij fan van?
Die grindtegel?
Das alleen maar geldquote:
Ze kunnen komend seizoen nog de lucht boven het stadion verkopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die club die zomaar 40 mil van de gemeente krijgt
De mooiste club van Nederland.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben jij fan van?
Die grindtegel?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die club die zomaar 40 mil van de gemeente krijgt
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus allemaal bekende VI-lui hier. Waar komt het toch allemaal vandaan
quote:
Ja doen ze ook als ze dit jaar weer gaan falenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze kunnen komend seizoen nog de lucht boven het stadion verkopen
Dacht ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
Ow, voor Grol. Ik dacht voor de Koreaan.
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
Ow, voor Grol. Ik dacht voor de Koreaan.
Hij doet het allemaal voor Geertquote:
Ja dat denk ik ook elke keerquote:
Zal die zichzelf ook wel afvragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
Waarom doet ie dat niet in de kwartfinale dan
Betere tegenstander.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
die tegenstander was stukken beterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Zo eentje waarvan je twee partijen later denkt waar je was je met je hoofd die partij...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Grol vaak 1 mindere partij heeft in een toernooi.
Oke danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helaas, we zij niet allemaal perfect onderlegd in de judosport.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:
HIJ ZIT ONDER HET BLOED WAT EEN STRIJDER
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Eerste medaillewinst die ik live zie
Zoveel zijn er ook niet geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef RemcoW23 het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:
HIJ ZIT ONDER HET BLOED WAT EEN STRIJDER
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
TOETERTJES TOETERTJES
TOETERTJES TOETERTJES
TOETERTJES TOETERTJES
TOETERTJES TOETERTJES
TOETERTJES TOETERTJES
Hij bedoelt overall?quote:
partyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Echte topsporter, vraag me af of die vanavond verkondigt dat er in 2016 een gouden medaille komt.quote:
Soms moet ik van mijn zolderkamer af om te werken. Tip: Tis daar buiten niet leukquote:
Hoe is het weer in Londen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef RemcoW23 het volgende:
We gaan baanwielrennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Maver24 het volgende:
Gold medal contest ook maar live hoor
Het is lekkerquote:
bbc1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
Ah, ze gaan de finales weer niet laten zien.
sowieso eerst reclamequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef tompsv18 het volgende:
Laten ze de finales weer niet zien zeker
Baanwielrennen volgens mij nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Nu geen NL'er meer toch tot 20:30 uur?
Bij het baanwielrennen nog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Nu geen NL'er meer toch tot 20:30 uur?
En turnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Baanwielrennen volgens mij nog
Ok, thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Baanwielrennen volgens mij nog
Mooi.quote:
Moeilijke periode gehad, gaf geen stuiver voor zijn eigen kansen vandaag, had niet de vorm voor een titel en sleept er toch een medaille uit.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moeilijke periode gehad, gaf geen stuiver voor zijn eigen kansen vandaag, had niet de vorm voor een titel en sleept er toch een medaille uit.
Dat wil Mart ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moeilijke periode gehad, gaf geen stuiver voor zijn eigen kansen vandaag, had niet de vorm voor een titel en sleept er toch een medaille uit.
Mooi.quote:
Mooi zo.quote:
niet te vroeg juichenquote:
Zij heeft onze landgenoot eruit geknikkerd.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zij heeft onze landgenoot eruit geknikkerd.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat. En thuisvoordeel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
oh hup harrisonquote:
Schitterend toernooi gedraaid verder. Kijk nog even haar tweede ronde partij terug: geniale ontknoping. Net als haar semi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Link?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schitterend toernooi gedraaid verder. Kijk nog even haar tweede ronde partij terug: geniale ontknoping. Net als haar semi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |