Waar ben jij fan van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ansie Vitas, das toch geen sport man
Die club die zomaar 40 mil van de gemeente krijgtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben jij fan van?
Die grindtegel?
Das alleen maar geldquote:
Ze kunnen komend seizoen nog de lucht boven het stadion verkopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die club die zomaar 40 mil van de gemeente krijgt
De mooiste club van Nederland.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben jij fan van?
Die grindtegel?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die club die zomaar 40 mil van de gemeente krijgt
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus allemaal bekende VI-lui hier. Waar komt het toch allemaal vandaan
quote:
Ja doen ze ook als ze dit jaar weer gaan falenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze kunnen komend seizoen nog de lucht boven het stadion verkopen
Dacht ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
Ow, voor Grol. Ik dacht voor de Koreaan.
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
Ow, voor Grol. Ik dacht voor de Koreaan.
Hij doet het allemaal voor Geertquote:
Ja dat denk ik ook elke keerquote:
Zal die zichzelf ook wel afvragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
Waarom doet ie dat niet in de kwartfinale dan
Betere tegenstander.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
die tegenstander was stukken beterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef muzas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |