Goeie vraag. Krent of vrek zijn dan ook niet echt van toepassingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Cheapskate, tja.... waar ken ik het van?
Ik vind gewoon alles altijd meer kosten dan wat ik ervoor uit zou willen gevenIk zou het alleen niet vertalen als gierig, ik geef namelijk best geld uit aan dingen, en ik ben ook best gul.
Zie het meer als een persoon die graag dingen koopt, maar dan wel cheap
Ik hetzelfde. Efficiënt, noem ik dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Zie het meer als een persoon die graag dingen koopt, maar dan wel cheap
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Efficiënt, noem ik dat.
Ik spáár ze. Soort van. Niet echt actief of zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, wat heb jij met kale speeldoosjes?
Hij heeft besloten geen kaart te kopen voor Lowlands dit jaar. Inmiddels kan hij ook geen vrij meer krijgen, dus moet hij het missenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
Tim waarom moet die maat Foo Fighters dan missen?
Bij sommige dingen is de meerprijs het wel waard. Komo-vuilniszakken vind ik echt prettiger dan huismerk. Bij boterhamzakjes maakt het me weer geen klap uit wat het merk is, net als bij koffiefiltersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Efficiënt, noem ik dat.
Dat kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij sommige dingen is de meerprijs het wel waard. Komo-vuilniszakken vind ik echt prettiger dan huismerk. Bij boterhamzakjes maakt het me weer geen klap uit wat het merk is, net als bij koffiefilters
Grappigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik spáár ze. Soort van. Niet echt actief of zo.
Wat voor telefoon heb je, specs?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even voor de statistieken, mijn telefoon abo is dacht ik 25 euro per maand, 750MB internet
Als ik 3G en wifi uitzet en ik gebruik het toestel alleen om te bellen kom ik ook wel aan de 2 tot 3 dagen. Het zijn de overige dingen die je ermee doet die de batterij snel leegtrekken omdat je voor alles het scherm gebruikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef wyccie het volgende:
De batterijduur kan voor mij alleen maar tegenvallen. De mijne laad ik 1 á 2 keer per week op. Dat kan met de smartphones niet meer. Alhoewel ik elke dag laden best veel vind, of is dat bij alle zo?
Ik haal normaal een dag of twee. Bij meer gebruik moet ik na een dag laden, bij minder haal ik de drie dagen. Maar, zoals Jojo ook al zei, het hangt er heel erg van af wat je er mee doet in de tussentijd. Met GPS en internet aan kan ik de batterij in een middagje leegtrekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef wyccie het volgende:
De batterijduur kan voor mij alleen maar tegenvallen. De mijne laad ik 1 á 2 keer per week op. Dat kan met de smartphones niet meer. Alhoewel ik elke dag laden best veel vind, of is dat bij alle zo?
Blackberry heeft eigen OS, van RIM...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef wyccie het volgende:
Aha, dus nooit je lader vergeten.
Dat van de GPS weet ik, met een middagje Geocaching is het leeg.
Ik weet dat Android een besturingssysteem is op mobieltjes. Maar je hebt dus Android, wat zeg maar het equivalent is van Windows, dus veelvoorkomend en makkelijk om er apps voor te downloaden. En je hebt iPhone met hun eigen systeem, en de Blackberry heeft weer een eigen ding of is dat ook Android?
Als je dit soort zaken bewust koopt en je dat kan veroorloven, dan is er toch niks mis mee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb tijdenlang alle boodschappen van het huismerk gekocht. Tot ik weer eens de pasta van Grand'Italia at, en me realiseerde dat dat zóveel uitmaakteSindsdien heb ik nooit meer goedkope pasta gekocht. En ook sauzen uit pot (die ik eigenlijk zelf zou moeten maken, maar soit) koop ik niet meer van een huismerk, omdat dat voornamelijk water en suiker is in plaats van lekkere kruiden.
En aan pech. Ik heb wel meer gebarsten iPhone-schermen gezien dan bij andere merken, maar dat kan ook liggen aan het percentage iPhones of de onhandigheid van de gebruik(st)ers zelfquote:
De afstand vanaf je handen naar de grond is vaak funest, net zoals bij elk electronisch apparaat...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, en hoe zit het met de kwetsbaarheid van de schermen?
De helft van mijn co-groep loopt met deuken in hun telefoon.
Ik heb een abonnement zolang het loopt, en daarna steek ik een simonly in mijn telefoonquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef wyccie het volgende:
Buh, 50 euro per maand. Als die aanbiedingsprijzen nou permanent waren vond ik het wel schappelijk.
Dit is te makkelijk....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De afstand vanaf je handen naar de grond is vaak funest, net zoals bij elk electronisch apparaat...
Volgens mij was het 340 minuten en 1000mb.quote:
Ah, dat zit wel goed bij mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
De afstand vanaf je handen naar de grond is vaak funest, net zoals bij elk electronisch apparaat...
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
en er zelf een nieuw toestel bijgekocht in een aanbieding. Dat kan soms ook, maar ik geloof dat het vaak niet veel uitmaakt.
zegt me niet zo veel. Is dat slakkenniveau of redelijk?quote:Internetsnelheid tot 3,6 Mbps
Bron en infographicquote:Apple eist verbod op aanklacht Samsung tegen Nokia vanwege boete aan Facebook over patent Microsoft
‘En dit wordt niet de laatste’
Door Richard van der Toren • dinsdag 7 februari 2012, 12:03
Apple heeft via de rechter een tijdelijk verbod afgedwongen zodat Samsung Nokia niet kan aanklagen. Volgens insiders zijn voormalig Apple-medewerkers die nu bij Google in dienst zijn dermate verbolgen over de patentsverbodsaanklacht dat ze niet willen dat Samsung in Duitsland een aanklacht tegen Nokia kan indienen.
(Volledige illustratie)
De aanklacht komt daags na het lekken van ontwerpdesigns van de nieuwe Windows Phone, die volgens Facebook een van Motorola overgenomen patent zou hebben gebruikt. De verbodsaanklacht komt een week na een eerder verbod op de iCloud-dienst waarmee Galaxy Tabs Wireless van Frankrijk naar Duitsland verstuurd zouden kunnen worden. De tabs zijn in Duitsland verboden, omdat bij het versturen gebruik wordt gemaakt van een in 1994 door Microsoft ontwikkeld protocol dat in 2008 na een overname in handen kwam van Sony. Volgens de rechter is het gebruik van Apple’s iCloud om Samsung’s wirelessproducten te versturen in strijd met een eerdere uitspraak van een rechter in Luxemburg, die Apple’s wirelessdienst verbood omdat het ontwerp van het iCloud-logo hem teveel aan zijn schoonmoeder deed denken. Het vonnis is onder WAP-gebruikers positief onthaald.
Het is niet de eerste keer dat Apple/Samsung/Google/Facebook/Nokia/Microsoft* juridisch verstrengeld raken. In 2010 was het Apple/Samsung/Google/Facebook/Nokia/Microsoft** dat in een slepende rechtszaak/samenwerking eiste dat hun nieuwe touchscreen/bierviltje/waterafstotende zwembroek gratis werd aangeboden in Starbucks en/of McDonald’s. Het incident was opmerkelijk, zeker nadat eerder deze maand berichten uitlekten over de romance/vechtpartij/buitenechtelijk kind/transfer*** tussen de CFO’s van Apple/Samsung/Google/Facebook/Nokia/Microsoft/HP*.
*doorhalen wat niet van toepassing is
**Waarschijnlijk Apple, maar we hebben het niet opgezocht
***Volgens de rechter was het korrelige filmpje ‘onvoldoende bewijs’ om een romance vast te stellen
Best okay. Als je volle snelheid hebt kan je 3 a 4 foto's per seconde downloaden (mits natuurlijk op een beetje geschikte resolutie. Met 12MP foto's lukt dat niet)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
zegt me niet zo veel. Is dat slakkenniveau of redelijk?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In ander technieuws:
[..]
Bron en infographic
Als je bedenkt dat ik met Facebook, Twitter en nog wat andere apps ruim 100Mb per maand verbruik, dan heb je een idee. Ga je echter streaming radio en /of TV kijken op je telefoon, dan is 500Mb helemaal niets...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef wyccie het volgende:
En zo'n datalimiet. Wat kan ik met 500MB?
GPS heeft niets met je bel/internetbundel van doen...quote:Ik zal waarschijnlijk de eerste maand wat Apps downloaden, maar verder niet veel gebruiken.
Soms tijdens het reizen wat informatie moeten opzoeken. En Geocachen op een telefoon (website, GPS (heeft niks met limiet te maken, hè?), gaat dat lukken?
Waarschijnlijk red je het wel met 500 MB, ook omdat je aangegeven hebt geen Twitter en Facebook te gebruiken. Als je ook weinig streamt is 500 MB genoeg voor eenvoudig internetwerk. GPS kan trouwens wel met je databundel te maken hebben, maar alleen als je A-GPS aan hebt staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik met Facebook, Twitter en nog wat andere apps ruim 100Mb per maand verbruik, dan heb je een idee. Ga je echter streaming radio en /of TV kijken op je telefoon, dan is 500Mb helemaal niets...
[..]
GPS heeft niets met je bel/internetbundel van doen...
Ah, dan heb ik meer dan genoeg aan 250 per maand eigenlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Als je bedenkt dat ik met Facebook, Twitter en nog wat andere apps ruim 100Mb per maand verbruik, dan heb je een idee. Ga je echter streaming radio en /of TV kijken op je telefoon, dan is 500Mb helemaal niets....
Maar dat gebruik je toch niet voor Geocaching?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
GPS kan trouwens wel met je databundel te maken hebben, maar alleen als je A-GPS aan hebt staan
A-GPS helpt bij mij een snellere fix te krijgen en werkt ook redelijk wanneer ik binnen zit. Ben je niet in de war met Foursquare?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat gebruik je toch niet voor Geocaching?
Tenzij je wilt dat iedereen kan zien waar je uithangt...
Niet specifiek met Foursquare, wel met actieve doorgifte van je locatie...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
A-GPS helpt bij mij een snellere fix te krijgen en werkt ook redelijk wanneer ik binnen zit. Ben je niet in de war met Foursquare?
Nee, ik bedoel dat ik via bijvoorbeeld Google Maps wil kunnen zien hoe ik naar een bepaald coördinaat kan lopen/of ik er dichtbij ben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Niet specifiek met Foursquare, wel met actieve doorgifte van je locatie...
Kaarten ophalen van/via Google Maps kost je je wel internetverkeer uit je bundel...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik via bijvoorbeeld Google Maps wil kunnen zien hoe ik naar een bepaald coördinaat kan lopen/of ik er dichtbij ben.
dat is wel een datavreter, maar met 500MB zou je genoeg moeten hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik via bijvoorbeeld Google Maps wil kunnen zien hoe ik naar een bepaald coördinaat kan lopen/of ik er dichtbij ben.
Dan ga ik maar niet te vaak Geocachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten ophalen van/via Google Maps kost je je wel internetverkeer uit je bundel...
Bij Ben kan je voor 16 euro in de maand een contract krijgen voor 250 minuten/smsjes en 1000 mb. Dan zit je op 384 euro voor 24 maanden, maar heb je nog geen toestel. Als je voor weinig een ouder toestel kan overnemen van een bekende of een simpeler model erbij neemt is dat misschien een optiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet te vaak Geocachen.
Heb net zitten uitrekenen hoeveel verschillende abonnementen en toestellen gaan kosten. Daar word ik niet blij van. Allemaal zo rond de 750-850 voor 24 maanden. Ter vergelijking: ik betaal nu ongeveer 240 per 24 maanden.
Ach ja, ik moet toch een beetje met de tijd mee te gaan.
Ik lees wel in reviews dat ie best breekbaar is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat heb ik toen ook zitten doen. Maar ik vind het nog steeds z'n geld waard.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Ben kan je voor 16 euro in de maand een contract krijgen voor 250 minuten/smsjes en 1000 mb. Dan zit je op 384 euro voor 24 maanden, maar heb je nog geen toestel. Als je voor weinig een ouder toestel kan overnemen van een bekende of een simpeler model erbij neemt is dat misschien een optie
Ik dacht dat het de SII was, maar kan me vergissen. Overigens laat ik het ding verder nooit vallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lees je dat over de SII of SIII ? Ik heb de S2 en ik ben er niet superzuinig mee ne hij is al een paar keer op de grond gelazerd en toch werkt alles nog.
Bij Ben lijkt me nummerbehoud geen probleem, weet niet welk netwerk Ben gebruikt. Ik ben niet enthousiast over het netwerk van T mobile. Voadafone en KPN zijn prima.
Zolang je geen Vietcong-trail gaat doen, zit je wel goed...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelf vind ik T-Mobile eigenlijk prima qua dekking, weet echter niet hoe het zit met tunnels en zo.
Nummerbehoud van AH Mobiel pre-paid naar Ben is een ramp, die herkent ie om een of andere reden niet. Ben gebruikt volgens mij het T-Mobile netwerk, als je dat liever niet hebt kan je bij YouFone een vergelijkbare deal krijgen op KPN-netwerk. Maar ook daar zit de smartphone er dus niet bij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij Ben lijkt me nummerbehoud geen probleem, weet niet welk netwerk Ben gebruikt. Ik ben niet enthousiast over het netwerk van T mobile. Voadafone en KPN zijn prima.
Niet mijn plan, nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Zolang je geen Vietcong-trail gaat doen, zit je wel goed...
Heerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:18 schreef iamredleader het volgende:
middagdutje gedaan
van 2 tot 5.30
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, alvast een prettige vakantie!
Daag je binnenkort wel uit voor Songpop...
Majo ook trouwens...
Uitdaging verzonden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dankje!
Ik zie je uitnodiging wel tegemoet. Mijn gebruikersnaam is dezelfde als die van twitter.
Ik ook niet.. vreselijk is het. Ook modern rap is echt heel slecht. Uitnodiging staat er nog niet bij trouwens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitdaging verzonden.
Weet trouwens geen ruk van die hedendaagse muziek...
PD toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. vreselijk is het. Ook modern rap is echt heel slecht. Uitnodiging staat er nog niet bij.
Zonder intenet? Dan heb je een te duur abonnement, 150 minuten krijg je tegenwoordig al voor minder dan 20 euro.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef iamredleader het volgende:
Nog even voor de stats: ik heb iets van 150 belminuten/sms'jes, daarnaast geen andere extra's oid bij mijn tel.abo, en betaal iets van 30-45 per maand, afhankelijk van overschrijden belbundel.
Toestel erbij, geen sim-only. Vodafone.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder intenet? Dan heb je een te duur abonnement, 150 minuten krijg je tegenwoordig al voor minder dan 20 euro.
Ja... ik dacht van wel.quote:
Die link van MM is wel een mooie: 175 minuten voor 18.50 per maand. Met een HTC One.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Toestel erbij, geen sim-only. Vodafone.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die link van MM is wel een mooie: 175 minuten voor 18.50 per maand. Met een HTC One.
Done...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik denk dat ik er al teveel spellen heb staan. Ik heb er nu een aantal verwijderd... wil je het zo nog eens proberen?
Hoofdletter P en hoofdletter D
Gaat even duren... zie nog steeds niets. Stom.quote:
Daag mij eens uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat even duren... zie nog steeds niets. Stom.![]()
Eindelijk weer goudDe race was niet super, resultaat wel!
Is het Jodie gelukt?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het Jodie gelukt?
[ afbeelding ]
Jodie hept er nix mee te makuh...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het Jodie gelukt?
[ afbeelding ]
Helaas zit ik nog een klein jaar aan het huidige contract vastquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Scheelt je de helft en van dat geld kun je weer een mooie fiets voor Jair kopen over jaar.
Tafelvoetbal?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag voor het eerst gedubbeld en meteen gewonnen
Tennisquote:
Dan stond er wel -tennisquote:
Ok, ik zit klaar.quote:
Ik zou het veel leuker vinden als ik weet wat voor fucking kaart. Een gewone kaart kan ik ook voor je op de post doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef MaJo het volgende:
![]()
Ik heb gewoon een fucking kaart gewonnen
![]()
Door te zingen
Klonk het een beetje goed?
Voor Lowlands kaartenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor Lowlands kaartenAxel moest vragen beantwoorden terwijl ik een nummer van the Black Keys zong
Dat.quote:
Blijkbaarquote:
MaJo moest een liedje zingen zonder stil te vallen. En Axel moest tijdens dat zingen 3 vragen beantwoorden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik had de radio dus ook niet aan want net thuis.
Maar dat wordt een goedkope Lowlands
Ja, maar hebben MaJo en ik het over dezelfde Axel én moesten ze samenwerken of tegen elkaar? Dat is me dus niet duidelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MaJo moest een liedje zingen zonder stil te vallen. En Axel moest tijdens dat zingen 3 vragen beantwoorden.
Ze moesten samenwerken. Langer dan 2 seconden niet zingen was verliezen en een vraag fout ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar hebben MaJo en ik het over dezelfde Axel én moesten ze samenwerken of tegen elkaar? Dat is me dus niet duidelijk
Grappigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze moesten samenwerken. Langer dan 2 seconden niet zingen was verliezen en een vraag fout ook.
Als je het wil terugluisteren: check mijn Facebookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Speciaal voor Nem:
Ken je die mop van de twee drums en het bekken die van een klif vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Mwahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TM, een review van de Noord Hollandse kermissen
http://frontpage.fok.nl/c(...)beemster-bosjes.html
En?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb nog vertrouwen,
ze zijn pas 10 minuten te laat...
Dat geloof je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bla bla bla monteur moet uit Limburg komen bla bla bla
ze gaan zo terugbellen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:41 schreef Soempie het volgende:
Is dat van MaJo ergens terug te horen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Speciaal voor Nem:
Ken je die mop van de twee drums en het bekken die van een klif vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EpischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
IT krijgt de schuld, het stond weer niet in de agenda van de monteur.quote:
quote:
Brutale mensen hebben de halve wereld, he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gelijk maar even gebruik gemaakt van de situatie. Montuer fixt even de lekkende stortbak van de WC
vandaar dat ik deze week meer dan 2 uur kwijt ben geweest met wachten. Als ik brutaal was geweest was dat minder dan een half uur geweest voor de 2 keer wachten samenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Brutale mensen hebben de halve wereld, he.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nog 12 kilo en dan mag je een appel?
Goed bezig
De IT?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
IT krijgt de schuld, het stond weer niet in de agenda van de monteur.
Geleerde les: nooit meer lang wachten, meteen de monteur laten bellen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze er een slagroomgebakje neer moeten zetten.
Ben je weer terug van vakantie?
Het is sowieso op de 3fm site zelf terug te luisteren op de pagina van 3voor12 (zo heet het programma) daar staat een clipje en dat heet iets van 3fm deelt lowlands kaarten uit. Anders kun je ook gewoon uitzending gemist doen, het was gisteravond rond 23:40. Misschien kan MM zo lief zijn om net als vorige keer het geluidsfragment eruit te knippen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:41 schreef Soempie het volgende:
Is dat van MaJo ergens terug te horen?
Meer specifiek de oulook, notes of andere planningssoftware die die woningbouwvereniging gebruikt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De IT?
Die is al lang gesloten sinds de dood van Manfred Langer.
Maar misschien vanwege de Gay Pride deze week?
Of:
[ afbeelding ]
Bij deze alsnog!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
En thanks voor de felis en de complimenten
Ik wou dat ik dat laatste kon beamen (be-amen, niet beamen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Meer specifiek de oulook, notes of andere planningssoftware die die woningbouwvereniging gebruikt.
Maar in jou wereld maar IT waarschijnlijk geen fouten, dat zijn die gebruikers die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan waarschijnlijk?
Heb je het deel erboven ook gelezen? Zou wel leuk zijn om het fragment te hebbenquote:
wat let je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je het deel erboven ook gelezen? Zou wel leuk zijn om het fragment te hebben
Ow, nog een verzoekje ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
. Anders kun je ook gewoon uitzending gemist doen, het was gisteravond rond 23:40. Misschien kan MM zo lief zijn om net als vorige keer het geluidsfragment eruit te knippen?
Geen idee hoe dat moetquote:
Doe ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, nog een verzoekje ook.
Zal van het weekend even kijken wat ik kan doen.
Help me eventueel even herinneren, heb nogal een druk programma de komende dagen...
Vakantie was idd kort, maar goed! Met mij gaat het een stuk beter, ik ben goed uitgerust en het gedoe is ook wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef Soempie het volgende:
Dat is snel gegaan. Hoe was je vakantie? Hoe gaat het nu met jou? En hoe bevalt het bij de nieuwe opdrachtgever?
ik neem aan dat je vraag geralateerd is aan iets in het nieuws?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef B.ertha het volgende:
Dit klinkt heel lomp, maar als je een gezwel in je borst pas opmerkt als dat 12 cm groot is, heb je dan een erg grote cupmaat? Bij mij zou dat namelijk mijn borst meer dan 2x zo groot maken..
Als het 12x12 is dan heb je wel een flinke boezem ja maar bij mij zou het er wel inpassenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef B.ertha het volgende:
Dit klinkt heel lomp, maar als je een gezwel in je borst pas opmerkt als dat 12 cm groot is, heb je dan een erg grote cupmaat? Bij mij zou dat namelijk mijn borst meer dan 2x zo groot maken..
Het is de vrouw van iemand die ik ken, maar ik heb haar nog nooit gezien dus geen idee van de maat. Het is een maand geleden ontdekt en het zou best kunnen dat het sinds nog flink is gegroeid (want terminaal en gepaard met veel pijn) maar ik schrok behoorlijk van dat getal! Toen het werd ontdekt, had ze ongeveer 1,5 week klachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het 12x12 is dan heb je wel een flinke boezem ja maar bij mij zou het er wel inpasseniemand die je kent die dat heeft? Is wel groot hoor
ik denk dat ik het dan wel zou voelen eigenlijk.
Hoewel onwaarschijnlijk is het wel degelijk mogelijk dat je bijna geen symptomen hebt van zwangerschap.Ik ken verhalen van mensen die niet dik worden en geen grotere borsten krijgen. Ik ken ook verhalen die wel dikker worden maar verder geen enkel symptoom hebben. Waarom zou dat dan niet tegelijkertijd kunnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Een hoop mensen hebben geen idee wat er wel of niet in hun lichaam zou moeten zitten.
Zolang je geen klachten hebt, weet je het dus simpelweg niet.
Mooiste voorbeeld vind ik personen die een baby op de wereld zetten zonder dat ze weten dat ze zwanger zijn geweest...
Ik zeg ook niet dat het onzin is. Het is alleen zo 'niet normaal', dat je het bijna niet zou geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoewel onwaarschijnlijk is het wel degelijk mogelijk dat je bijna geen symptomen hebt van zwangerschap.Ik ken verhalen van mensen die niet dik worden en geen grotere borsten krijgen. Ik ken ook verhalen die wel dikker worden maar verder geen enkel symptoom hebben. Waarom zou dat dan niet tegelijkertijd kunnen?
Ik geloof er alleen niks van bij de meeste vrouwen die dat bewerenHet zijn er alleen al in de VS zoveel dat TLC er tientallen heeft kunnen ronselen voor een tv serie
Vertaling: Die vrouwen zijn gewoon achterlijk of durven er om een of andere reden niet voor uit te komen.
Precies. Het kan wel, maar je denkt wel eerst "Jaja, het zal wel"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onzin is. Het is alleen zo 'niet normaal', dat je het bijna niet zou geloven.
Maar wij hebben een vroedvrouw in onze kennissenkring gehad en zij vertelde ook wel eens verhalen over mensen waarbij ze ingeschakeld werd terwijl de bevalling al begonnen was...
Ik kan zwangerschappen ook niet echt los zien van dikke buiken, waggelende moeke's en non-stop verhalen over de zwangerschap/aanstaande dreumes...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Precies. Het kan wel, maar je denkt wel eerst "Jaja, het zal wel"
Ik ken twee verhalen over vrouwen bijna zonder symptomen. Beiden graatmager, beiden bijna niet aangekomen. De ene wist het gewoon de hele tijd, de ander kwam er in de 7e-8e maand achter omdat ze toen wel in rap tempo dik begon te worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan zwangerschappen ook niet echt los zien van dikke buiken, waggelende moeke's en non-stop verhalen over de zwangerschap/aanstaande dreumes...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef B.ertha het volgende:
Voor de rest ken ik ze ook alleen als geen-twijfel-mogelijk-gevallen
Het Castlefest in Lisse, als het weer niet al te slecht is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog briljante plannen dit weekend?
Ik zat het me al een tijdje af te vragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
Geen plannen hier, anders dan voetje omhoog
Tinu heeft een draagdoekenmeet hier georganiseerd voor zondag... Heel misschien laat ik mij ophalen door iemand om te vluchten
Gelukkig en hopelijk ga je het naar je zin krijgen bij de opdrachtgever.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vakantie was idd kort, maar goed! Met mij gaat het een stuk beter, ik ben goed uitgerust en het gedoe is ook weg
Ik zit pas een week bij deze opdrachtgever dus nog te kort om iets te zeggen, maar de eerste indruk is goed.
Ik weet nog niet of ik wel weg ga, en zo ja of ik Jair meeneemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat het me al een tijdje af te vragen.
Neem je Jair mee?
Dank je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:50 schreef MaJo het volgende:
Ziet er goed uit lubje![]()
Vloog jij trouwens via Eindhoven naar Dublin? Dan stonden we namelijk bij dezelfde incheckbalieik heb nog wel gekeken maar ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet of hoe oud je bent
op een gegeven moment zag ik drie jongens van mijn leeftijd en ik dacht dat je daar misschien een van was, geen idee waarom
Zelfde ochtend inderdaad maar wij vlogen om 11 uur dus we waren er om een uur of 9. Gingen er dan twee vluchten naar Dublin op dezelfde dag?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vloog idd vanaf Eindhoven op maandagochtend om half 8, de 23ste. Was jij daar toen ook?
oh nee ben in de war met de terugreis. Vertrokken idd om een uur of 11. Heb ook geen idee hoe jij er uit ziet dus geen idee of ik je gezien hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelfde ochtend inderdaad maar wij vlogen om 11 uur dus we waren er om een uur of 9. Gingen er dan twee vluchten naar Dublin op dezelfde dag?
lekker wijf met rood haarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oh nee ben in de war met de terugreis. Vertrokken idd om een uur of 11. Heb ook geen idee hoe jij er uit ziet dus geen idee of ik je gezien heb
Graag gedaanquote:
Als het volgende topic niet zover weg was had die mooi 'Per seconde wijzer' als TT kunnen krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik had niet het idee dat ik vandaag nog wat nieuws zou horen en met dit feit ben ik toch weer wat wijzer geworden.
Uit de supermarkt, maar wel van die lange plakken. Niet die goedkope ronde Compaxo-dingen, hoewel die voor sommige toepassingen ook best kunnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van die dikke plakken spek of dat dunne spul uit de supermarkt?![]()
Jawel, maar niet van het vegetarianismequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB was toch ook afgestapt van het goedkoper is net zo goed of beter) concept?
Volgens mij volledig vegetariër. Geen veganist, want ze drinkt cappuccino en daar heb je melk voor nodigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is LB vegetarier of een minder vlees eter?
Edah klopt wel jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net voor het eerst sinds tijden denk ik weer een punt in de AKQ gescoord...
Even de uitslag afwachten....
Zou een beetje raar zijn geweest als ik dat op mijn vlucht naar Alicante had gemerkt hè?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo dacht nog, wat zijn dat nou weer voor druiven, beetje de vlucht ophouden
En ook de twee valium, ik zat op een gegeven moment echt te spacenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zou idd knap geweest zijn. Het komt ondanks alle controles trouwens nog steeds wel eens voor dat mensen in het verkeerde vliegtuig terechtkomen.
Iets zegt me dat je sowieso enigszins afgeleid was vanwege de spanning voor het vliegen
Lekker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu heb ik ook zin in
[ afbeelding ]
Bij mij was het resultaat wat minder mooi. Blijkbaar is de anti-aanbakheid van mijn gietijzeren pan nog niet op niveauquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij volledig vegetariër. Geen veganist, want ze drinkt cappuccino en daar heb je melk voor nodig
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:45 schreef lubje25 het volgende:
Ik had nog wat fotos's beloofd:
--knip--
Wat leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:40 schreef LadyBlack het volgende:
Terug van Schier, fijn dagje gehad!
Ik zat met 2 vriendinnen op het terras en kon niet langer mn mond houden dus verklapte dat ik zwanger ben. Bleek een van de andere dames net een week op me voor te lopen
Werd een mooie scène want toen moesten we alledrie gillen en huilen terwijl we elkaar om de hals vielen![]()
De gezichten van de andere mensen op het terras waren priceless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |