Ja maar Q gaat die nu dus wel vergetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave schrikt!
nee doos, die heb ik gewoon aan.
van wijn krijg je toch geen moobsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar Q gaat die nu dus wel vergeten
Maar van al dat bier dat ie op heeft welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
van wijn krijg je toch geen moobs.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, als we nou vrijdag van 8 tot 17.00 uur overslaan
Succesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, tijd voor de bus richting de fysio
Halloquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
24/m/in de buurt van Eindhoven
Fotograaf/cameraman, ben eigenlijk nog student maar zit al enkele jaren bij speciaal traject voor excellente studenten, heb daardoor al voor veel bedrijven gewerkt. Zit denk ik nu al >5 jaar op FOK!
Ik ben heteroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En misschien is Braziliaans jiu jitsu ook iets voor jou, hoop bezwete bespierde mannen en veel close contact
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ook net zitten kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kut.
Net Femme de la Rue gekeken.
Zou bijna gewoon zelf daar de straten willen schoonvegen
Voor de geïnteresseerden:
Nou, kom op voor je zusters en richt een knokploeg opquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nou, kom op voor je zusters en richt een knokploeg opTijd van passief op de bank ijs eten en huilen om Grey's Anatomy is lang voorbij als vrouwen gelijkwaardigheid willen.
Juist, daar doen vrouwen niet aan.quote:
Volgens mij hebben ze nergens een 13e verdieping. Ook de 13e rij stoelen in een vliegtuig bestaat niet.quote:
Kom op! Dan film ik wel! Ik zie het al helemaal voor me; groepje vrouwen van rond de twintig die het zat zijn om telkens als sletjes te worden behandeld. Gaan trainen, allemaal een specifieke vechtsport. Gaan dan de straten op en meppen erop los. Op het einde schoppen ze gezamenlijk de woordvoerder van Sharia4Belgium aan pulp. Denk Irreversible meets Drive meets Inglorious Basterds met een mix van de chickploitation flicks van weleer!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist, daar doen vrouwen niet aan.
oh god! En op de poster dan vrouwelijke variant van manneke pis! Daaaaaaayumn!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Kom op! Dan film ik wel! Ik zie het al helemaal voor me; groepje vrouwen van rond de twintig die het zat zijn om telkens als sletjes te worden behandeld. Gaan trainen, allemaal een specifieke vechtsport. Gaan dan de straten op en meppen erop los. Op het einde schoppen ze gezamenlijk de woordvoerder van Sharia4Belgium aan pulp. Denk Irreversible meets Drive meets Inglorious Basterds met een mix van de chickploitation flicks van weleer!
Titel zal zijn: Brussel's Bitches
Godverdomme MissMSX! Dit KUNNEN we niet laten liggen!
Ik zie hem wel verschijnen op tvquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Kom op! Dan film ik wel! Ik zie het al helemaal voor me; groepje vrouwen van rond de twintig die het zat zijn om telkens als sletjes te worden behandeld. Gaan trainen, allemaal een specifieke vechtsport. Gaan dan de straten op en meppen erop los. Op het einde schoppen ze gezamenlijk de woordvoerder van Sharia4Belgium aan pulp. Denk Irreversible meets Drive meets Inglorious Basterds met een mix van de chickploitation flicks van weleer!
Titel zal zijn: Brussel's Bitches
Godverdomme MissMSX! Dit KUNNEN we niet laten liggen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Tegan het volgende:
Ik had wel ruzie met een klant. Altijd leuk. Zeker als ik gewoon gelijk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeggen ze op het werk ook altijd als ik mijn klanten zo noemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij noemt je klanten hoeren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op het werk ook altijd als ik mijn klanten zo noem.
Hoe noemen je collega's ze dan?quote:
"Zo, vandaag toch weer een kutanders gehad joh."quote:
Ik ben niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Zo, vandaag toch weer een kutanders gehad joh."
Uitkleden.quote:
equote:
Ik mis tietenquote:
Dit is wel in dezelfde categorie als mij in je sig zetten hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik had vrouwelijke namen nodig
Ik heb geen tieten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ook, mag ik die van jou anders even lenen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is wel in dezelfde categorie als mij in je sig zetten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |