Was het maar zoquote:
Ok.quote:
Jij bent toch wel een betere?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Was het maar zo.
Ik ben een van de velen tegenwoordig.
nee joh, I suck as crewquote:
jij profiteert ervanquote:
Dat dan weer wel. Always look out for number 1quote:
Jij bent number 1 sucker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat dan weer wel. Always look out for number 1.
Ik weet het niet, ik ga niet patsen dat ik het beste zuigquote:
Ik mag niet lekkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me wel ingeschreven als R&P mod. Maar ik weet niet hoeveel haters er zijn. Wat is de tussenstand, HW?.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar zwart, net als Re.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag niet lekkenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je iets tegen zwart had?quote:
Spray.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets tegen zwart had?.
Oh god, ja die zagen we niet aankomenquote:
Een normaal werkrooster dus..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit, vanaf vandaag gewoon vijf dagen achter elkaar werken. En ook nog eens 's avonds
.
Haters richting jou? Waarom dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me wel ingeschreven als R&P mod. Maar ik weet niet hoeveel haters er zijn. Wat is de tussenstand, HW?.
Voor mij niet.quote:
Hey, Andre van Duin en Seth Gaaikema hebben zo hun hele leven geld verdiendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, ja die zagen we niet aankomen.
Geen idee, ik heb niets dan respect voor users en crew.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haters richting jou? Waarom dat?
Welkom bij de clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop