Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef L-E het volgende:
Ik kan ook gewoon nu weg gaan, eigenlijk.
jammer dat de vakantie voor mij alweer voorbij is, maar verder goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
JB, hoe is het leven in het zonnige Arnhem?
En zo zonnig is het niet in Arnhem atmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jammer dat de vakantie voor mij alweer voorbij is, maar verder goed
Wat heb je met ze gedaan joh?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef L-E het volgende:
Twee zieke mannen thuis trouwens. Toestanden.
in de pauze wel even, de rest boeit me nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zonnig is het niet in Arnhem atm
Omlaag scrollenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Klant reageert niet op contact, als de klant geholpen wilt worden dan dient de klant mee te werken
JA KUTKLANT!
Ik heb zo'n hekel aan dat soort zoutzakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Klant reageert niet op contact, als de klant geholpen wilt worden dan dient de klant mee te werken
JA KUTKLANT!
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bol.com zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat soort zoutzakken
Apple ook niet, daar had je hem ook gewoon moeten kopen natuurlijk, wat zou het je nou hebben opgeleverd als je hem wel had gehad?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bol.com zoiets zou zeggen
Een paar tientjes kortingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple ook niet, daar had je hem ook gewoon moeten kopen natuurlijk, wat zou het je nou hebben opgeleverd als je hem wel had gehad?.
Ik kook elke dag voor ze. Vers, enzo. Niet goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je met ze gedaan joh?
Daar moet je ze ook langzaam aan laten wennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kook elke dag voor ze. Vers, enzo. Niet goed.
Ik pest je maar hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar tientjes kortingMaar als ik dit had geweten had ik er natuurlijk niet besteld he.
Ah, daar heb je het al, hun immuunsystemen zijn natuurlijk niets gewendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah je bent ze langzaam aan het verpesten...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was via Nationale Nederlanden, ING en volgens mij ook ABN-AMRO. Ze voldeden toen nog aan alle keurmerken. Het leek me betrouwbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pest je maar hoor.
Maar meestal is het op Apple-producten een lokkertje, daar zit zo weinig marge op, als het echt veel scheelt is het vaak onzin.
Zo raken ze ook nog aan de diarree van alle natte groente en sla enzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah je bent ze langzaam aan het verpesten...
Oeh, smoothiesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Fruit
Ik heb laatst deze gekocht voor m'n verse prakjes :0
[ afbeelding ]
Dat doet Mrs. stbabylon ook. Maar toch, die spinazie-banaan-aardbei-water-smoothies, ik weet niet..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Fruit
Ik heb laatst deze gekocht voor m'n verse prakjes :0
[ afbeelding ]
evt met melk ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doet Mrs. stbabylon ook. Maar toch, die spinazie-banaan-aardbei-water-smoothies, ik weet niet..
2 soorten fruit, melk, beetje magere yoghurt, roomijs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
evt met melk ofzomaar idd ik mik geen groene frut in mn fruitsmoothies juk
Maar dan zonder roomijsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2 soorten fruit, melk, beetje magere yoghurt, roomijs.
ja dat ja maar spinazie of peterselie of andere groentes juk dat hoef ik er niet inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2 soorten fruit, melk, beetje magere yoghurt, roomijs.
Nee bah, of wortel ofzo. Alleen fruit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat ja maar spinazie of peterselie of andere groentes juk dat hoef ik er niet in
Mja, dat doet zij dus wel. En wil soms dat ik het probeer (1x gedaan, was nog lekker ook damnit!)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee bah, of wortel ofzo. Alleen fruit.
ja, soms verbaas ik me ook over die dingen, de combi lijkt echt smerig vaakquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat doet zij dus wel. En wil soms dat ik het probeer (1x gedaan, was nog lekker ook damnit!)
maar kan me niet voorstellen dat die groene prut t extra lekekr maakt, denk dat t zonder gewoon NOG lekkerder isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat doet zij dus wel. En wil soms dat ik het probeer (1x gedaan, was nog lekker ook damnit!)
Ik word er wel moddervet van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
De pest dat ik geen banaan mag, dat is altijd fijn in een smoothie
Hoeveel banaan eet jij dan wel niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er wel moddervet van.
Er gaat een halve tot een hele in 1 smoothiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeveel banaan eet jij dan wel niet?
Daar word je toch niet moddervet van? Toen ik zwanger was at ik in een weekend zo 3 kilo weg, dat was pas ergquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat een halve tot een hele in 1 smoothie
Ja, en zag je daar zo even 8~9 pond aankomen! Oh nee wacht, dat was de parasiet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar word je toch niet moddervet van? Toen ik zwanger was at ik in een weekend zo 3 kilo weg, dat was pas erg
Ik heb nog geen vergelijkend onderzoek uitgevoerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar kan me niet voorstellen dat die groene prut t extra lekekr maakt, denk dat t zonder gewoon NOG lekkerder is
Try 23 kiloquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en zag je daar zo even 8~9 pond aankomen! Oh nee wacht, dat was de parasiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |