Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef L-E het volgende:
Ik kan ook gewoon nu weg gaan, eigenlijk.
jammer dat de vakantie voor mij alweer voorbij is, maar verder goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
JB, hoe is het leven in het zonnige Arnhem?
En zo zonnig is het niet in Arnhem atmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jammer dat de vakantie voor mij alweer voorbij is, maar verder goed
Wat heb je met ze gedaan joh?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:20 schreef L-E het volgende:
Twee zieke mannen thuis trouwens. Toestanden.
in de pauze wel even, de rest boeit me nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo zonnig is het niet in Arnhem atm
Omlaag scrollenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Klant reageert niet op contact, als de klant geholpen wilt worden dan dient de klant mee te werken
JA KUTKLANT!
Ik heb zo'n hekel aan dat soort zoutzakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Klant reageert niet op contact, als de klant geholpen wilt worden dan dient de klant mee te werken
JA KUTKLANT!
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bol.com zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan dat soort zoutzakken
Apple ook niet, daar had je hem ook gewoon moeten kopen natuurlijk, wat zou het je nou hebben opgeleverd als je hem wel had gehad?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Bol.com zoiets zou zeggen
Een paar tientjes kortingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple ook niet, daar had je hem ook gewoon moeten kopen natuurlijk, wat zou het je nou hebben opgeleverd als je hem wel had gehad?.
Ik kook elke dag voor ze. Vers, enzo. Niet goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je met ze gedaan joh?
Daar moet je ze ook langzaam aan laten wennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kook elke dag voor ze. Vers, enzo. Niet goed.
Ik pest je maar hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar tientjes kortingMaar als ik dit had geweten had ik er natuurlijk niet besteld he.
Ah, daar heb je het al, hun immuunsystemen zijn natuurlijk niets gewendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kook elke dag voor ze. Vers, enzo. Niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |