abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:56:34 #251
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_115183778
Ik heb in al die jaren nog nooit op de dijk gestaan en geouwehoerd.
Wel stilgestaan/langzaam rijden en 1 keer een stukje snel eroverheen gelopen. En 1 keer gepist.
Heb dus echt niks met de dijk. Ben altijd blij als ik ervanaf ben.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_115184090
Als ik moet kiezen sta ik liever ook direct op de camping maar ik zie het meer als van de nood een deugd maken :)
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:06:55 #253
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_115184312
Ben ook blij dat je niet meer zo lang voor de poort hoeft te wachten op donderdag.
Zoals in 2004, waar Giel Beelen nog een heel radioprogramma heeft uitgezonden op een verhoging voor de poort. Met spelletjes als gsm hoogwerpen. Veel te lang.
Gelukkig hadden we 1 of 2 jaar erna onweersdreiging en gingen de poorten vroeg open. Daarna ook nooit meer teruggedraaid. :)
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_115184758
Zat me ineens af te vragen; iémand staat als eerste in de rij op de dijk te wachten. Om welke tijd komen die mensen aan, de nacht ervoor al ofzo...? :)
  Public Relations / Redactie Film maandag 6 augustus 2012 @ 14:17:40 #255
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_115184842
Ja.

Wij zijn meestal om 10 uur op de dijk en dan staan er nog heel weinig auto's, maar wel heel veel mensen.

Overigens vroeg komen met het OV heeft geen zin, pendelbussen gaan pas rijden als de campings open zijn.
pi_115186357
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ja.

Wij zijn meestal om 10 uur op de dijk en dan staan er nog heel weinig auto's, maar wel heel veel mensen.

Overigens vroeg komen met het OV heeft geen zin, pendelbussen gaan pas rijden als de campings open zijn.
Dat klopt, maar er staan vanaf 't Harde station toch wel taxi's al tegen die tijd? En anders bellen we wel een taxi bedrijfje.
  Public Relations / Redactie Film maandag 6 augustus 2012 @ 14:51:32 #257
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_115186586
Er staan inderdaad ook taxi's.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 augustus 2012 @ 21:38:34 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115207810
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Luni het volgende:
Heb die wachtrij voor de pendelbussen op maandagochtend wel eens gezien, weet niet of dat zo snel is.......

Als je met de auto gaat is het verstandig je auto op zondagmiddag wat dichter bij de uitgang te zetten, dan kom je wat makkelijker weg. Als je midden op dat veld staat is het een drama.

Wij gaan altijd met een caravan, dan kom je vrij makelijk weg.
wij wachten altijd tot de laatste pendelbussen en dan nog zien we enorme files in de wei _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115208834
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Fluctuate het volgende:
Zat me ineens af te vragen; iémand staat als eerste in de rij op de dijk te wachten. Om welke tijd komen die mensen aan, de nacht ervoor al ofzo...? :)
Wij gingen afgelopen 2 jaar om 6 uur in de ochtend weg en kwamen om 7 uur aan. Dan staan er 3 auto's. Om 11 uur wordt het pas echt druk.
pi_115211818
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Wij gingen afgelopen 2 jaar om 6 uur in de ochtend weg en kwamen om 7 uur aan. Dan staan er 3 auto's. Om 11 uur wordt het pas echt druk.
Het is gewoon echt geniaal om lekker op tijd te gaan :D. Lekker biertjes drinken en met je halfbezopen kop de tent opzetten :D. Daarna voor de tent zitten en lekker verder gaan met biertjes drinken :D.
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_115215245
2 keer mijn tent op moeten zetten terwijl ik dronken was. Doe ik nooit meer :')
pi_115221226
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bukken nog net niet, maar fouilleren, zakken en portefeuille leegmaken. Heb ik zeker al 4 keer gehad op Lowlands.

En je vergat fouilleersessie bold te maken ;)
Moet je bij zo'n fouilleersessie ook je schoenen en sokken uitdoen eigenlijk of mag je die gewoon aanhouden? En in je kruis mogen ze ook niet fouilleren toch?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:49:56 #263
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_115221474
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef SvenM het volgende:

[..]

Het is gewoon echt geniaal om lekker op tijd te gaan :D. Lekker biertjes drinken en met je halfbezopen kop de tent opzetten :D. Daarna voor de tent zitten en lekker verder gaan met biertjes drinken :D.
Alsof je dat allemaal niet kunt doen als je iets later gaat? :D
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:54:55 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_115221754
Ik ben een paar keer met het OV geweest en een paar keer met de auto en eigenlijk maakt het geen donder uit. Op 't Harde moet je een hele tijd wachten voor je een pendelbus in kan en op de dijk sta je te wachten in de auto :D Mijn voorkeur heeft toch de auto, hoef je tenminste pas op het laatst al je spul te sjouwen :+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_115221950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Doe het altijd achter m'n ballen, daar vinden ze het nooit. Ooit 1x zeer grondig gefoulieerd, het zat achter m'n ballen niks gevonden.
Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijd :X . Tja daar zoeken ze als het goed is niet :P
Zelf geef ik de voorkeur aan in mn sokken (onder mn voeten). Maar geen idee of ze bij de fouilleersessie ook vragen om je sokken uit te doen :?
pi_115223562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Vriendin van vroeger gaf me toen ik ooit naar een ander festivalletje ging de tip om het gewoon in m'n doos te stoppen, zo deed zij dat altijd :X . Tja daar zoeken ze als het goed is niet :P
Zelf geef ik de voorkeur aan in mn sokken (onder mn voeten). Maar geen idee of ze bij de fouilleersessie ook vragen om je sokken uit te doen :?
Ja die moeten uit
pi_115226830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef bulbjes het volgende:

[..]

In je doos, in een goed sluitende plastic zakje is de beste plek voor dames. Niet bezuigen op de kwaliteit van het zakje, want anders begint je spul al te bruisen in je doos en dan val je voor de poort zo op omdat je de hele tijd jezelf aan't krabben bent. En als het "that of the month" is zou ik niet daar stoppen....
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 08:36:15 #268
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_115226905
Volgens mij lezen ze bij Geen Stijl hier mee.
De mensen zijn gek geworden
pi_115226918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:36 schreef Da hopman het volgende:
Dacht ik ook.
pi_115227004
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Alsof je dat allemaal niet kunt doen als je iets later gaat? :D
True, maar op de dijk met weet ik hoeveel blije mensen omdat Lowlands weer gaat beginnen maakt het net iets toffer ;)
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_115227703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:36 schreef Da hopman het volgende:
Wat een verschrikkelijk medium is het toch ook :P

Op Lowlands is er echt geen overlast van drugs ^O^ Als je kijkt naar al die hippe dance feesten zoals Mysterland, Dance Valley, Defqon1, Decibel etc. etc. dan erger ik me veel meer aan de drugs gebruikers. Maar daar zullen ze bij Geenstijl niet over schrijven, is namelijk een groot deel van hun eigen publiek.
pi_115228444
Naar mijn idee gaat op Lowlands het publiek ook wat verantwoordelijker om met drugs. Zijn er mssn genoeg die het nemen, maar niet dusdanig dat ze helemaal van het padje zijn (uitzonderingen daargelaten). Bij feesten als Defqon is het 'stoer' als je aan je vrienden kunt laten zien dat je wel 5 pillen op kunt. En wat later blijken ze dat dan eigenlijk toch niet te kunnen... :')
pi_115228510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:01 schreef Fluctuate het volgende:
Naar mijn idee gaat op Lowlands het publiek ook wat verantwoordelijker om met drugs. Zijn er mssn genoeg die het nemen, maar niet dusdanig dat ze helemaal van het padje zijn (uitzonderingen daargelaten). Bij feesten als Defqon is het 'stoer' als je aan je vrienden kunt laten zien dat je wel 5 pillen op kunt. En wat later blijken ze dat dan eigenlijk toch niet te kunnen... :')
Als je daar tegen iemand aanloopt heb je al ruzie ... :{ Bij Lowlands niets van gezien! En overdag zie ik ook vrij weinig drugs?
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:08:11 #274
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_115228593
Een rondje door de Bravo lopen in de nacht en je weet hoeveel er gebruikt wordt :7

Ik hou het verder gewoon bij bier hoor, en houdt het daar prima mee vol
pi_115228845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als je daar tegen iemand aanloopt heb je al ruzie ...
Dat valt ook wel mee. Ik ga bijvoorbeeld ieder jaar naar Thunderdome, nooit ruzie gehad en echt zelden gezien dat mensen te ver gingen met drrugs
Hello, my name is Oliver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')