Oui, datte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De wonderlijke werking van het menselijk lichaam.
Ik denk dat Novem wel een punt heeft Maria, echt even rigoureus aan de gang... Al is dat niet zo leuk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Novem het volgende:
Mc, als je een brute film wil zien kan ik Driver echt aanraden!!
Voor oorlogstoestanden zou ik de miniserie Generation Kill kijken!
Maria, wat balen zeg
Ik heb het idee dat wij vrij gelijk zijn qua bouw en afvallen en bij mij werkte normaal eten en regelmatig sporten ook niet.
Ik ging pas afvallen met alleen vk producten, totaal geen suiker, zo min mogelijk verzadigd vet, veel onverzadigd vet en veeeel goenten. Het is even slikken om suiker en mayo en witte pasta 100% te ditchen, maar bij mij is dit wat echt heeft gewerkt.
Respect voor joe!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Novem het volgende:
Mc, als je een brute film wil zien kan ik Driver echt aanraden!!
Voor oorlogstoestanden zou ik de miniserie Generation Kill kijken!
Maria, wat balen zeg
Ik heb het idee dat wij vrij gelijk zijn qua bouw en afvallen en bij mij werkte normaal eten en regelmatig sporten ook niet.
Ik ging pas afvallen met alleen vk producten, totaal geen suiker, zo min mogelijk verzadigd vet, veel onverzadigd vet en veeeel goenten. Het is even slikken om suiker en mayo en witte pasta 100% te ditchen, maar bij mij is dit wat echt heeft gewerkt.
Edit: en toch echt kcals tellen in het begin, het is zo makkelijk om teveel te eten anders!
ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Respect voor joe!
Je hebt vast gelijk... Ik vind het alleen stom (mijn innerlijke kleuter) dat het bij andere mensen lukt met 'gewoon normaal' doen
Hé!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even niet
Heh is ook zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even niet
Maar ik lees wel meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat ze Drive bedoelen? http://www.imdb.com/title/tt0780504/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef the85mc het volgende:
The driver uit 1978? Ik ken em nog niet. En maria, je moet idd voor jezelf duidelijk hebben wat je wilt, anders krijg je inderdaad dat je van alles wat doet maar geen resultaat boekt. Ik ga zelf ook weer iets meer opletten, want gister al bijna 83.. Al kan dat door krachttraining komen want ik heb spierpijn in benen, rug en borst.. En als ik spierpijn heb ben ik altijd wat zwaarder.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh is ook zoMaar toch he
![]()
![]()
*lijstje van Novem overgeschreven heeft*
*Flesje honing voor bij thee in kast gezet*
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:03 schreef Nallie het volgende:
Het is ook stom Maria! Maar met wat ik nu eet val ik ook niet af hoor. Dat is normaal doen om op gewicht te blijven! Extra sporten helpt dan weer wel. Afvallen kost veel moeite en is echt niet leuk. Ik word ook echt chagrijnig als er dingen met m'n eten moeten veranderen ofzo![]()
Maar als je resultaat ziet dan blijf je wel gemotiveerd!
Nein, had de motivatie voor de lesjes terug dus ben dat weer gaan doen, want leukerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:
Maria ben je eigenlijk nog aan het hardlopen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Respect voor joe!
Je hebt vast gelijk... Ik vind het alleen stom (mijn innerlijke kleuter) dat het bij andere mensen lukt met 'gewoon normaal' doen
Yup, dat heb ik er ook bij gezet, lijkt me wel weer leuk ook. En ze zouden eventueel ook wat cursussen aanbieden, dus wellicht spinning ofzo, dat zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:36 schreef Perruche het volgende:
Wat zou je daar dan willen doen, Mo? Je bent gediplomeerd zweminstructrice, toch?:
Dat zou wel heel cool zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net een sollicitatie-enquiry gestuurd naar een sportprogrammatoko die ook bij mij in de sportschool dingen organiseert en regelt! Stond op de universiteitssite een advertentie. Hoe tof zou dát zijn![]()
sporten voor m'n geld!
Jij bent ook weer lekker veel aan het sporten zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Voorlopig alleen nog maar een 'kom ik in aanmerking voor een echte sollicitatie'-mailtje gestuurd, dus nog even afwachten. Morgen gewoon even bellen tegen het eind van de middag als ik nog niets heb gehoord op m'n mail.
Straks ook Jillian en spinnen. Morgen zwemmen en een rencoopertest (12 minuten vol).
Heerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Werkloos, studievakantie en Mr.Mo is elke week van maandag tot vrijdag in NLdus dit is (naast solliciteren) een van de weinig nuttige dingen die ik kan doen
dus ik neem het er maar lekker van!
Het is nog allemaal vrij onduidelijk, maar heb er stiekem wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je nog 'n buikdansoplossing gevonden voor als de toko sluit?
Ik heb geen laptop hier, dus heb ze nog niet bekeken. Het was echt heel naar, bleef ook echt nog een tijdje angstig. Toen ben ik maar filmpjes van beautygloss gaan bekijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef Phaidra het volgende:
Maria![]()
Prob, nare dromen zijn dat. Dankzij het linkje van VulcanJ (hoe gaat het daarmee?) kwam ik erachter dat ik vorig jaar een paar keer zo'n sleep paralysis gehad heb. Zonder visuele hallucinaties, maar met auditieve. Freaky wel, dacht eerst dat het iets epileptisch was, daarna dat ik het toch gedroomd had omdat ik het daarna nooit meer gehad heb...
Ik val ook geen knijt af, maar ben wel gelukkig als ik gezond eet en sport... Dan maar chubby!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi! Again lijstjes posten it is!
Billy, klinkt creepy!
Lijstje:
O1: Pruim en banaan
O2: 250 ml magere kwark met wat muesli
L: Soep met rauwkost Rare dag in de cafetaria dus het is geworden: Courgettesoep met half broodje met kip en wat rauwkost
T: 250 ml kwark met fruit (appel, peche, pruim)
D: 3 boterhammen met kalkoenfilet en thaise curry roomkaas. Tomaten (5), komkommer (1), bloemkool (1/2).
T: ?
S: indien tijd: half uurtje lopen en wat Jillian
Je eet vrij veel suiker/koolhydraten. Fruit is gezond maar overdrijf het niet..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik val ook geen knijt af, maar ben wel gelukkig als ik gezond eet en sport... Dan maar chubby!
Ik vind het zelf ook lastig, maar ik neem als tussendoortje soms iets van noten of tonijn. Dat laatste doe ik eigenlijk alleen als ik thuis ben omdat je anders zo'n vislucht hebt..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef Sjaapje het volgende:
Ik hou het ook meestal op 2 stuks fruit per dag... Het brood van vanmiddag was niet gepland, ging ik proberen te skippen om geen koolhydraten te eten... Vanavond brood, tjah iets anders heb ik niet mee...
Noten zijn echt lekker, maar ik eet er daar echt teveel van... en vis is inderdaad geen optie hier. Vooral mijn eiwitten naar omhoog krijgen vind ik moeilijk, waarom woon ik niet in IJsland...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook lastig, maar ik neem als tussendoortje soms iets van noten of tonijn. Dat laatste doe ik eigenlijk alleen als ik thuis ben omdat je anders zo'n vislucht hebt..
Maar dit is wel heel weinig hoor. Het zou me verbazen als je boven de 1200 calorieen uitkomt (tenzij je een eeeeeeenorme bak full fat yoghurt hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb dus helemaal geen beweging gehad he, niet eens naar het werk fietsen!
Jawel, 1550quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:
An, "Mag dus niet meer dan"? Waarom? En lijkt me niet dat je daar aan zit, toch?
Mijn BRM of zo iets zit op 1450 en ik heb alleen gezeten vandaag. Als ik meer beweeg eet ik ook echt wel meer. Mijn streefgewicht is 57, 58 kilo, dus er mag nog drie kilo af. Het hoeft alleen niet perce, het is zo ook wel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Novem het volgende:
Ben je nog bezig met afvallen An?
Zou 1550 niet trekken, niet voor afvallen en zeker niet als onderhoud, maar iedereen is anders natuurlijk
Bedoel je mijn lijstje of van iemand anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Novem het volgende:
Ik bedoelde niet dat het te weinig was hoor, alleen dat ik het me niet voor kan stellen om zo weinig te eten, zou heel hongerig en knorrig worden
Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn BRM of zo iets zit op 1450 en ik heb alleen gezeten vandaag. Als ik meer beweeg eet ik ook echt wel meer. Mijn streefgewicht is 57, 58 kilo, dus er mag nog drie kilo af. Het hoeft alleen niet perce, het is zo ook wel goed.
bmi van 1600?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?
Harris Benedict, 1.66, de 14e wordt ik 32 en doe enkel yoga, 2 uur per week. Plus kantoorbaan. En ik denk niet dat je bmi 1600 isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?
Als je niet meer zelf naar de wc loopt mag je de MarMar methode aanhoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Jawel, 1550
Ik moet en beetje de MarMar methode aanhouden. Ik eet nu echt wel de goede dingen, maar had liever in plaats van de mueslireep al fruit willen eten. Dan zou ik nog over hebben en meer kunnen eten. Maar goed, zat op kantoor, was vergeten fruit mee te nemen. Dan moet ik echt kiezen of delen, anders komt het er ook vrij snel weer aan.
.Bmr. En ik ben toch een heel stuk ouder. En beweeg ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Harris Benedict, 1.66, de 14e wordt ik 32 en doe enkel yoga, 2 uur per week. Plus kantoorbaan. En ik denk niet dat je bmi 1600 is
Haha, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je niet meer zelf naar de wc loopt mag je de MarMar methode aanhouden
Bmr zit toch echt rond de 1400 bij mij. Snap het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.Bmr. En ik ben toch een heel stuk ouder. En beweeg ongeveer hetzelfde.
Netjes!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef Perruche het volgende:
HENK! 1700 kcal. Lijkt me prima!
Heb er nog een extra bth bij gedaan en een beetje parmezaan door de soep.
Ik zweer mijn jurkjes staan fabulous if it weren't for that ass!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Novem het volgende:
Nou ja! Dat is toch juist mooi?!? Heupen, dijen, billen?
En het is zeker niet dat je j.lo of kim k. bent ofzo
Misschien uitzoeken of je bepaalde voedingsstoffen tekort komt? Vreetbuien krijg je meestal door een bepaald tekort. Misschien toch wat te eenzijdig of stiekeme suikers?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nu dus zo'n periode dat luisteren fout zou zijn.
Kan een boel eten, maar het vraagt om meer, veel meer, meh.
Ik heb je kont niet gezien, dus kan er niets over zeggen. Wel vervelend voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Perruche het volgende:
Vizja nee ik lief niet. Ik ga geen foto plaatsen! Ik ga wel even sporten zometeen & weer aan de cleansing, jezusmina!
Ok, zeimodus over.
Het voordeel is dan weer wel dat ik lekker zacht val.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb je kont niet gezien, dus kan er niets over zeggen. Wel vervelend voor je
Zelf het gevoel dat m'n testosteron beetje gek aan het doen is. Alle zintuigen op hoog, agressie beetje te, bossie siepels...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien uitzoeken of je bepaalde voedingsstoffen tekort komt? Vreetbuien krijg je meestal door een bepaald tekort. Misschien toch wat te eenzijdig of stiekeme suikers?
Zei ik valkuilen? Nee toch? Ik dacht symptomen. Je opgeblazen buik, je bui, niet afvallen, maar wel je best doen etc. Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
BipsenNuff said
Maar ja, ieder heeft zo zn punten idd. Smooch voor Parkietje
![]()
![]()
An, tof! Ik ga eens kijkenWelke valkuilen bedoel je trouwens? *nieuwsgierig* Don't be gentle
Sommige mensen worden van suiker agressiefquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zelf het gevoel dat m'n testosteron beetje gek aan het doen is. Alle zintuigen op hoog, agressie beetje te, bossie siepels...
Oh oepsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Zei ik valkuilen? Nee toch? Ik dacht symptomen. Je opgeblazen buik, je bui, niet afvallen, maar wel je best doen etc. Dat bedoelde ik
Maar dan heb je maar 1400 kcals ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef Perruche het volgende:
Maar echt ik zweer jullie dit is echt goede motivatie. Ik ga ff thee maken ipv mijn toetje.
JA! Crashdieet. Tot morgenochtend. En nee, het is wat meer; wacht..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:13 schreef Novem het volgende:
[..]
Maar dan heb je maar 1400 kcals ofzo?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha, mijn valkuilen zitten in m'n billen. En bovenbenen.
Maaarrrrr, net weergebodycombat
Ik vind het echt tof! Had nog een verdwaalde kniesteunband ergens rondslingeren en nu geen last van de knie tijdens de les. Wel een spier in mn bil verrekt geloof ik
Oh well
.
Bwaa ik heb vandaag ook te weinig, maar vandaag heb ik schijt aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
JA! Crashdieet. Tot morgenochtend. En nee, het is wat meer; wacht..
Ik kijk het even aan, thx!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Sommige mensen worden van suiker agressief
Maar veel onrust dus. Ik zal maar niet aankomen met yoga he!![]()
Ja!quote:
Run Vaiz, run!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, thx!
Maar was laatst al best labiel, lopen blehren bij het kijken van Forest Gump, voelde echter wel even fijn.
Liefquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwaa ik heb vandaag ook te weinig, maar vandaag heb ik schijt aanWel gezonde dingen gegeten iig. En wandeling gemaakt met mister vriendje en even lekker gemekkerd
![]()
Is wel de beste film ooit!quote:
Je begrijpt dat dit de beste zijn uit een serie van 200 he, Dus denk er ff 15% bijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, net een vliegdekschip, heb je ook van die landingskabels overdwars?
mensch, prachtige kont.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Novem het volgende:
Je kan je kont niet eens zien
Geen ronding in een jurk op de plek waar een ass hoort te zitten is ook niks!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Maar goed thanks all, misschien valt het wel mee. Kennen jullie dat, dat je jezelf vanuit de meest onmogelijke hoeken gaat bekijken?
Zit in die sporttas denk ikquote:
Je wilde ons toch bewijzen dat je een big ol' butt hebt?quote:
Top, ik houd van tuttig. Die roze chino was ook tof, toch. Ik houd van fout!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Novem het volgende:
Lange rok vind ik leuk, tweede niet, tuttig en geen fijne lengte, laatste ook een beetje tuttig, maar met leuke espadrilles en een strandtas ofzo wel leuk denk ik.
Ze zitten wel allemaal goed.
Ken je de Hairy Bikers? Die hebben teveel gegeten en moeten op dieet! BBC2, bij mij zit het op 21 ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Probability het volgende:
Hairy dieters?! Please explain haha
"Squeeze your baaalls!"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ken je de Hairy Bikers? Die hebben teveel gegeten en moeten op dieet! BBC2, bij mij zit het op 21 ofzo.
Ass my assquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
En mijn outfits? Is dat een beetje ok? Ik vind dat laatste jurkje zo cute, in het echt heeft ie echt heel mooie felle kleurtjes.
Uitleggen waarom je lachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had van Vaais wel een 'kusje op je billen' verwacht. Eigenlijk.
Ha, die zitten wel aansluitend... oh wacht, die tweede niet idd. It iz no imaginationquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Ass my ass
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Op de eerste foto ben je slank omdat je kleding aansluit. De andere twee jurkjes doen het niet voor je omdat ze niet aansluitend zijn. Je hebt hetzelfde lijf als ik: bij te wijde kleding lijk ik huge!
Dus niet mekkeren en ruil die twee jurkjes in
Ben intussen wel wat zwaarder enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Novem het volgende:
Mooi Maria!!Je hebt er ook slanke benen bij!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nu ging ik nog es kijken en OMG wat cute!
Awwwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
MARIA ZHE CUTENESSSSS!
Al weeg jij 200 kilo ben je nog cute. ZO cute!
Check!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Maar goed thanks all, misschien valt het wel mee. Kennen jullie dat, dat je jezelf vanuit de meest onmogelijke hoeken gaat bekijken?
Ja boven aansluitend jah, maar onder echt niet. Dat zie je heul goed op de eerste foto, mutsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha, die zitten wel aansluitend... oh wacht, die tweede niet idd. It iz no imagination. Had een aansluitend jurkjemaar die stof was afgrijselijk helaas.
Nee, ik heb onder ook 1-2 maten groter, dat verhul ik graag!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja boven aansluitend jah, maar onder echt niet. Dat je je heul goed op de eerste foto, muts
Ik geef het opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik heb onder ook 1-2 maten groter, dat verhul ik graag!
Ik vind mezelf zittend nooit zo tof, dan zakt mn rug in een kronkel en lijk ik korter en dikker, maar sjah, ik zit toch meestal. Als ik dan ff ga staan voor de spiegel, dan lijkt het weer heel wat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het net gedelete en kan het niet meer vinden op tinypic. Misschien heeft een lurker hem nog gedownload?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Laureline het volgende:
Hee, doe mij ook eens die kontfoto! Ik ben wel voor de truuk: doen alsof het je pronklichaamsdeel is, juist. Dat helpt echt!
Dat doe ik wel es met courgette en ook wel es met groene kool.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Perruche het volgende:
Prei als lasagnebladeren, wat een koningsidee.
De saus moet dan idd wat dikker, normaal trekt een deel van de vocht in de pasta waardoor het vanzelf dikker wordt. Saus langer laten pruttelen (zachtjes) onder af en toe doorroeren om er meer vocht uit te koken voordat je er lasagna van maakt wil wel eens helpen. Als je pakjes gebruikt is de oplossing simpel: minder water/melk bij de saus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Prei zorgt hier voor onwelriekende odeuren. Courgette gebruik ik wel vaak als lasagnebladen. Maar meestal begint Duvel dan dat we weer 'lasagnesoep' eten
.
pff was nog wel ff spannend in het begin!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef the85mc het volgende:
Tssss... Zit ik zwemmen te kijken en kromo naar goud te schreeuwen (vanachter de tv..), mis ik ineens alle foto's.. Dat kan toch niet!
Die zin vatte ik bij eerste lezing heel anders opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Nallie het volgende:
Ohai!
Foto's gemist
Maar ik weet uit eerste hand dat Perr gewoon een lekker wijf is met een goeie ass.
Zo eentje wil ik er ook wel
Verder heb ik een heerlijke D op namelijk dezeCARBS omnomnom!
Oh en eens met de cuteness van Maria
Who knows! (insert GB smiley)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die zin vatte ik bij eerste lezing heel anders op!
Ik las muffintheequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef Perruche het volgende:
Nallie je D
Ik heb verse muntthee nu
Ik moest gniffelen! Lekker bestellen! Meer weten over eten helpt je ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik las muffinthee![]()
Waar het hoofd van vol is...![]()
Hairy BikersIk ga denk ik dat boek van An bestellen en het Hairy Dieters boek
quote:
True that! En ik vind de Bikers tofquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen! Lekker bestellen! Meer weten over eten helpt je ook
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef Laureline het volgende:
Ze hebben ook Sherlock Holmestheesoorten. o.a. Moriartea
Ja lekker he?! Echt mijn ontdekking van 2012quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:
Oeh overnight oats, dat ga ik ook weer eens maken als de yoghurt op is.
Qua pijn wel prima, qua opgeblazenheid nog steeds slechtquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Qua pijn wel prima, qua opgeblazenheid nog steeds slecht![]()
Had poedertjes van de dokter maar helpt niet, dus maandag weer terug.
Ah well, ben er nu zo'n jaar mee bezig dus t went wel onderhand
Thanks for asking tho
Sweet dreams dan maar..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef Probability het volgende:
Ik ga weer proberen te slapen, nu iets beter dan gister hoop ik!
Ja dat is een beetje t punt, dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Slaap lekker Maria..
Nallie wat werkt voor jou buik het beste?
En lukte t?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:49 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ik heb vanmorgen geprobeerd mijn broek andersom en binnenstebuiten aan te trekken... aargh.
?Spanningsklachten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge
[..]
Ja dat is een beetje t punt, dat weet ik dus niet
Als ik crap eet heb ik last, koemelk meestal ook. Maar nu eet ik al een hele tijd netjes en dan heb ik ook last.. it's a mystery
T word wel erger met stress, maar ik heb nu zeker geen stress (vakantie) en het afgelopen jaar ook erg weinig last van gehad... Huisarts zegt dat ook steeds.quote:
Mijn man heeft er ook jaren last van gehad (bij vlagen), ook in stressvrije periodes, maar het was zeker weten spanninggerelateerd. Het lastige was het patroon te doorbreken en als het ware een knop om te zetten in zijn hoofd. Voor zijn gevoel had hij namelijk geen last van spanning en stress.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
T word wel erger met stress, maar ik heb nu zeker geen stress (vakantie) en het afgelopen jaar ook erg weinig last van gehad... Huisarts zegt dat ook steeds.
Hmm oke, naja ik zal t straks op vakantie wel merken denk ik, dan ben ik meestal volledig zen na een dag of tweequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man heeft er ook jaren last van gehad (bij vlagen), ook in stressvrije periodes, maar het was zeker weten spanninggerelateerd. Het lastige was het patroon te doorbreken en als het ware een knop om te zetten in zijn hoofd. Voor zijn gevoel had hij namelijk geen last van spanning en stress.
Heb je weleens yoga oid overwogen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hmm oke, naja ik zal t straks op vakantie wel merken denk ik, dan ben ik meestal volledig zen na een dag of twee
Heb t weleens gedaan met van die thuisvideo's. Helemaal geen slecht idee om weer eens te proberen! Zal vanmiddag gelijk poging wagen, thanks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je weleens yoga oid overwogen?
Hehe, ik fietste naar het station en dacht nog "oh, wat mooi al die verschillende kleuren grijze wolkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klacht: vanmorgen prutweer dus laarzen en legging aan, nu snikheet xD
meh, balenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Qua pijn wel prima, qua opgeblazenheid nog steeds slecht![]()
Had poedertjes van de dokter maar helpt niet, dus maandag weer terug.
Ah well, ben er nu zo'n jaar mee bezig dus t went wel onderhand
Thanks for asking tho
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, ik fietste naar het station en dacht nog "oh, wat mooi al die verschillende kleuren grijze wolken![]()
![]()
en kijk, een regenboog!
![]()
![]()
"
En toen kreeg ik een plensbui over mee heen.
Maar het heeft wel geholpen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef the85mc het volgende:
Tssss... Zit ik zwemmen te kijken en kromo naar goud te schreeuwen (vanachter de tv..), mis ik ineens alle foto's.. Dat kan toch niet!
^, ik wilde dat alle slankies zo bagger als ik konden eten zonder last.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
meh, balen
Ben benieuwd waar de dokter mee komt.
Hete poepiesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
HPKW
[..]
^, ik wilde dat alle slankies zo bagger als ik konden eten zonder last.
Nou ja, die 3 dubbele spaanse pepers op den pizza heb ik dan wel gemerkt, maar dat was de volgende dag
Ja, ik vind van wel. Het is vrij simpel uitgelegd, dus voor iedereen toegankelijk. Soms herhaalt ze wel veel, maar dat hebben mensen soms ook nodig. Het gaat mij helpen om lekkere receptjes voor schoonpa te verzinnen en uit te leggen waarom ik het zo maak. En qua kennis pik ik zelf ook nog wat op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Is dat boek wat An? Mijn schoonzus is er helemaal lyrisch over
Heeft iemand in mijn regio iets aan een stuk of 25-30 houten kledinghangers? Wij zijn aan het puinruimen en het ligt me in de weg
Oops, you did it again.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef An24 het volgende:
Morgen![]()
ff wakker worden. Freud gaat tegenwoordig op tijd naar bed en die vind het gezellig als ik met hem mee ga. Ik ga dan nog wat lezen, maar ik wordt toch weer wakker snachts. Toch iets anders op verzinnen
![]()
Nallie: vervelend dat je buik nog zo vervelend doet. Vooral pijn is heel storend. Hoop dat je alsnog de oorzaak vindt
Maakt dat je extra kritisch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Is dat boek wat An? Mijn schoonzus is er helemaal lyrisch over
Oew, ik kan altijd wel stevige kledinghangers gebruiken!quote:Heeft iemand in mijn regio iets aan een stuk of 25-30 houten kledinghangers? Wij zijn aan het puinruimen en het ligt me in de weg
zie DMquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh.
Wanneer ga je op vakantie, Mar?
Ik mag een fiets uitzoeken van het werk. Heb al een mooie op het oog
. Welke fiets had jij ook alweer, Co? En fietst die een beetje lekker? Ik wil een stevige stadsfiets van een goed merk met 7/8 versnellingen, het liefst een transportrek voorop en ook nog een beetje een leuk kleurtje als het even kan
. Nu hoef ik mijn Batavus niet te laten repareren, die leveren we gewoon in, want drie fietsen is ook wel een beetje veel
.
http://www.profile-quist.(...)/20897/batavus-live/quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Perruche het volgende:
Leuk vikkestein! Welke heb je op het ooog?
En Transportrekken. Ik voel weinig liefde voor die hype.
Volgens mij heeft Conleche dezelfde fiets als ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh.
Wanneer ga je op vakantie, Mar?
Ik mag een fiets uitzoeken van het werk. Heb al een mooie op het oog
. Welke fiets had jij ook alweer, Co? En fietst die een beetje lekker? Ik wil een stevige stadsfiets van een goed merk met 7/8 versnellingen, het liefst een transportrek voorop en ook nog een beetje een leuk kleurtje als het even kan
. Nu hoef ik mijn Batavus niet te laten repareren, die leveren we gewoon in, want drie fietsen is ook wel een beetje veel
.
Leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Conleche dezelfde fiets als ik.
[ afbeelding ]
Sparta pick-up.
In allerlei kleurtjes natuurlijk en er hoort een bagagedrager voor achterop bij.
Ik in het okergeel, vind ik echt prachtig. Ben er nog steeds erg blij mee. Het is geen hardfietsfiets, maar het zit koninklijk en de fiets is goed stevig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk. Dat is ook idd één om in het achterhoofd te houden
. Co had hem in het lichtblauw, geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik in het okergeel, vind ik echt prachtig. Ben er nog steeds erg blij mee. Het is geen hardfietsfiets, maar het zit koninklijk en de fiets is goed stevig.
Volgens mij niet extra kritisch. Ik ben altijd kritisch. Toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maakt dat je extra kritisch?
Wanneer kom je ze halenquote:Oew, ik kan altijd wel stevige kledinghangers gebruiken!
Ik snap die hype ook niet. Is toch een hel met je fiets ergens neerzetten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Perruche het volgende:
Leuk vikkestein! Welke heb je op het ooog?
En Transportrekken. Ik voel weinig liefde voor die hype.
Ja, die van jou is ook niet zo groot. Maar met van die kratten en alles er op... neh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb een Cortina fiets met transportrek, wat vet handig is Perr, erg fijne fiets!
Volgens mij ook. Maar ik merk aan mezelf dat als bepaalde mensen ergens heel erg lyrisch over zijn, dat ik dan bijvoorbaat al heel erg kritisch ben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet extra kritisch. Ik ben altijd kritisch. Toch?
Uh... volgende week ergens?quote:[..]
Wanneer kom je ze halen
Een fiets erbij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap die hype ook niet. Is toch een hel met je fiets ergens neerzetten?![]()
Ga een keer bij een goede fietsenwinkel langs Vik. Geef aan wat je wensen zijn en ga rondjes proeffietsen.![]()
Moet ik ook weer eens doen, wil er ook nog een fiets bij.
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat die van Co.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een fiets gekauft. Een groene!
[ afbeelding ]
Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.
*blij*
En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie.
Alleen de kleur klopte nietquote:
Oh, ik snap wel wat je bedoelt. Net zoals de overnight oats hype. Vroeger toen er geen magnetron was toen deden ze niet anders. Dat is iets waar ik weiger aan mee te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar ik merk aan mezelf dat als bepaalde mensen ergens heel erg lyrisch over zijn, dat ik dan bijvoorbaat al heel erg kritisch ben.
Idem met boekenhypes. Als heel Nederland de Millenium Trilogie heeft gelezen, dan hoef ik 'm niet zo nodig te lezen.
ik dm je wel ffquote:[..]
Uh... volgende week ergens?![]()
Over dit weekend kan ik nog niet veel roepen behalve dat ik naar een varend bloemencorso ga kijken en boterkoek met appel ga bakken voor mn moeder.
Ik heb een goede fiets en eentje met 2 lekker banden en een krom voorwiel.quote:
Dat klinkt heel verstandig. Ik vind het altijd wel handig om een reservefiets te hebben. Al was het maar ter vervanging van mn gewone fiets igv lekke band.quote:Ik heb er nu twee: een fijne Batavus met versnellingen die m'n moeder een keer heeft zien liggen in de buurt van ons huis. Die staat nu in het hok met een lekke band. Bovendien moeten de buitenbanden vervangen worden (en het liefst de wielen ook), de versnellingen zijn aan vervanging toe... dure grap. Maar wel een stabiele fiets verder, dus ik krijg er nog wel wat voor bij inruil, denk ik. Alles is mooi meegenomen
.
Verder nog een goedkoop terugtrapremfietsje dat ik in Groningen heb gekocht. Die gebruik ik nu oa voor boodschappen.
M'n nieuwe fiets zou een goeie vervanger van de Batavus moeten worden. Naar een fietsenhandelaar is wel een goed idee
. Maar eerst maar even definitief toestemming krijgen
.
Ik vind het toch wel erg handig om een bagadrager te hebben (en fietstassen) voor boodschappen. Zo'n voordrager lijkt me dan weer helemaal niets, daar wordt je fiets toch erg instabiel van? Ik wil ook weer een nieuwe fiets, had een nieuwe fijne maar die is gejat en nu rijd ik op een 2ehands die steeds meer gebreken begint te krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een goede fiets en eentje met 2 lekker banden en een krom voorwiel.![]()
Dus die laatste mag vervangen worden door een andere fiets.
[..]
Dat klinkt heel verstandig. Ik vind het altijd wel handig om een reservefiets te hebben. Al was het maar ter vervanging van mn gewone fiets igv lekke band.![]()
Ik vind deze wel kek, maar moet ook nog een keer echt op onderzoek uit.[ afbeelding ]
Bagagedrager zou ik ook willen, maar die kun je er nog op laten monteren, lijkt mequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg handig om een bagadrager te hebben (en fietstassen) voor boodschappen. Zo'n voordrager lijkt me dan weer helemaal niets, daar wordt je fiets toch erg instabiel van? Ik wil ook weer een nieuwe fiets, had een nieuwe fijne maar die is gejat en nu rijd ik op een 2ehands die steeds meer gebreken begint te krijgen.
je bedoelt dat je grappig bent. Nooooooooooessss!! gaat over naar Yesssssssssss!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben in het begin ook altijd anti-hypes en als ze een beetje ingeburgerd zijn en de kinderziektes verdwenen zijn, zwicht ik alsnog.
Ik ben flexibelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je bedoelt dat je grappig bent. Nooooooooooessss!! gaat over naar Yesssssssssss!!!!!
Daar heb ik mn andere fiets voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg handig om een bagadrager te hebben (en fietstassen) voor boodschappen. Zo'n voordrager lijkt me dan weer helemaal niets, daar wordt je fiets toch erg instabiel van? Ik wil ook weer een nieuwe fiets, had een nieuwe fijne maar die is gejat en nu rijd ik op een 2ehands die steeds meer gebreken begint te krijgen.
Ik doe het altijd met rugzak+2 fietstassen+tas met brood, dus voor mij is de transportruimte broodnodigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar heb ik mn andere fiets voor.![]()
En verder doe ik meestal boodschappen met mn rugzak.
Rugzak is niet genoeg voor weekboodschappen op zaterdagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar heb ik mn andere fiets voor.![]()
En verder doe ik meestal boodschappen met mn rugzak.
Jij bent duidelijk geen early adopterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben in het begin ook altijd anti-hypes en als ze een beetje ingeburgerd zijn en de kinderziektes verdwenen zijn, zwicht ik alsnog.
^^ Ik laat ze zelfs nog weleens een nachtje inwekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
Oh, ik snap wel wat je bedoelt. Net zoals de overnight oats hype. Vroeger toen er geen magnetron was toen deden ze niet anders. Dat is iets waar ik weiger aan mee te doen.
Ik eet nog wel gewoon havermout hoor, maar alleen de benaming overnight oats *ril* /rant
Ik zit op de grens van early majority-late majority iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen early adopter
Nou... volgens mij zit je daar nog wel iets achter. Eerder late majority - laggards. Die fietsenrekken zijn nu toch wel weer uit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit op de grens van early majority-late majority idd.
Drie keer lopen, burn the kcals!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Rugzak is niet genoeg voor weekboodschappen op zaterdag. Wij hebben meestal een rugzak en twee plastic tassen nodig.
Ik haal doordeweeks ook nog wel eens wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rugzak is niet genoeg voor weekboodschappen op zaterdag. Wij hebben meestal een rugzak en twee plastic tassen nodig.
Haal ik ook niet, dus daar zit het hem niet inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik haal doordeweeks ook nog wel eens wat.Dat scheelt misschien.
En ik haal zelden frisdrank of wijn ofzo. Maakt ook vast nog wel een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |