abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 2 augustus 2012 @ 13:57:42 #1
70532 loveli
N
pi_114995049
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 augustus 2012 @ 14:00:24 #2
70532 loveli
N
pi_114995176
Ben er niet echt bang voor dat iemand te weinig carbs binnenkrijgt om stofjes te maken. Wat veel vaker voorkomt is dat men te weinig van de juiste vetjes binnenkrijgt. Brute force methode, als het gros van de mensen ergens een tekort aan heeft, dat erin mikken en het gaat in 90% van de gevallen beter. Daarom werkt Q10 bij veel mensen met gebrek aan energie, komt relatief vaak voor dat dat een beperkende factor is in de energiehuishouding.
crap in = crap out
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:02:57 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114995280
Serotine ja. Bij mij is een gebrek aan koolhydraten wel een probleem, maar mijn lichaam is dan ook raar >:O
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114995522
Mijne ook, want downgrade in carbs doet geen bal :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114995568
De wonderlijke werking van het menselijk lichaam. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114995627
Het is serotonine, Tink. ;)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:11:24 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114995689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De wonderlijke werking van het menselijk lichaam. :)
Oui, datte.

Bright side, ik zou het volgens mij geniaal doen in de oertijd of bij schaarste :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114995748
Mijn D vanavond is carbtastic :9 nu al zin in!
Be someone that makes you happy
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:24:49 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114996274
Ik twijfel trouwens of ik de komende tijd lijstjes zal posten oO< Ik merk dat ik een beetje de neiging heb om met alle winden mee te willen waaien - ik wil het graag goed doen en wil dus alles doen, wat nooit lukt :') minder carbs, genoeg carbs, veel eiwitten, goede vetten, minder vetten, met mate of streng of juist niet

Lijstjes posten = advies krijgen en dat is fijn, maar ik weet af en toe ook niet meer hoe ik het nou wil aanpakken :') :+
pi_114996709
Maria :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114996712
2 weekjes 'fout' proberen en zien of het effect heeft?

5 dagen veel te weinig (echt in de KH's snijden want E en V wil je erin houden), dan 2 dagen op je onderhoud, gevolgd door weer 5 van veel te weinig. Sport dan op de dagen dat je op onderhoud eet.
Suikers ook echt mijden. :P
Denk dat je pas echt effect zou zien na 4 weken, maar bij goed meten ook wel na 2...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114996722
Ik denk dat het verstandig is als je voor jezelf een helder beeld hebt van wat je wilt qua eten Maria. Wat wil jij, wil je minder carbs, meer eiwitten, meer gezonde vetjes, whatever.
Als je dat doel voor ogen houdt, dan is lijstjes posten juist handig en kun je gerichte tips krijgen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114996776
Mc, als je een brute film wil zien kan ik Driver echt aanraden!!
Voor oorlogstoestanden zou ik de miniserie Generation Kill kijken!

Maria, wat balen zeg :(
Ik heb het idee dat wij vrij gelijk zijn qua bouw en afvallen en bij mij werkte normaal eten en regelmatig sporten ook niet.
Ik ging pas afvallen met alleen vk producten, totaal geen suiker, zo min mogelijk verzadigd vet, veel onverzadigd vet en veeeel goenten. Het is even slikken om suiker en mayo en witte pasta 100% te ditchen, maar bij mij is dit wat echt heeft gewerkt.

Edit: en toch echt kcals tellen in het begin, het is zo makkelijk om teveel te eten anders!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114996897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Novem het volgende:

Ik heb het idee dat wij vrij gelijk zijn qua bouw en afvallen en bij mij werkte normaal eten en regelmatig sporten ook niet.
Ik ging pas afvallen met alleen vk producten, totaal geen suiker, zo min mogelijk verzadigd vet, veel onverzadigd vet en veeeel goenten. Het is even slikken om suiker en mayo en witte pasta 100% te ditchen, maar bij mij is dit wat echt heeft gewerkt.
Ik denk dat Novem wel een punt heeft Maria, echt even rigoureus aan de gang... Al is dat niet zo leuk...

En Driver vond ik echt een te bizarre film! Die omslag ineens :')
pi_114997041
The driver uit 1978? Ik ken em nog niet. En maria, je moet idd voor jezelf duidelijk hebben wat je wilt, anders krijg je inderdaad dat je van alles wat doet maar geen resultaat boekt. Ik ga zelf ook weer iets meer opletten, want gister al bijna 83.. Al kan dat door krachttraining komen want ik heb spierpijn in benen, rug en borst.. En als ik spierpijn heb ben ik altijd wat zwaarder.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:43:16 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114997091
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Novem het volgende:

Edit: en toch echt kcals tellen in het begin, het is zo makkelijk om teveel te eten anders!
Respect voor joe!

Je hebt vast gelijk... Ik vind het alleen stom (mijn innerlijke kleuter :+) dat het bij andere mensen lukt met 'gewoon normaal' doen :')
pi_114997133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Respect voor joe!

Je hebt vast gelijk... Ik vind het alleen stom (mijn innerlijke kleuter :+) dat het bij andere mensen lukt met 'gewoon normaal' doen :')
ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even niet ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114997176
Ik denk dat mensen zoals wij net op gewicht kunnen blijven met gewoon doen :')
pi_114997205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik denk dat er meer mensen zijn bij wie het allemaal niet zo soepel gaat, maar die zie en hoor je nu even niet ;)
Hé! :W
Ja doei.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:45:45 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114997216
quote:

[..]

Heh is ook zo :+ Maar toch he :@ :')

*lijstje van Novem overgeschreven heeft*

*Flesje honing voor bij thee in kast gezet*

oO<
pi_114997225
ik heb het trouwens stervenskoud hier :') We hebben van die stomme klimaatregeling en ik heb 2 inlaten in kantoor, de ene is al dichtgeplakt en de ander is nog steeds in staat om mijn kantoor om te toveren naar een koelkast :X

Het feit dat ik zo'n jaren 50 jurkje aanheb waarvan de stof niet zo dik is en dat ik geen panty aanheb helpt ook niet echt mee :')

Ik heb mezelf ter compensatie maar op een cappucino getrakteerd :Y)

En ik wil mijn kitchenaid c_/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114997273
quote:

[..]

Maar ik lees wel mee :D
pi_114997319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef the85mc het volgende:
The driver uit 1978? Ik ken em nog niet. En maria, je moet idd voor jezelf duidelijk hebben wat je wilt, anders krijg je inderdaad dat je van alles wat doet maar geen resultaat boekt. Ik ga zelf ook weer iets meer opletten, want gister al bijna 83.. Al kan dat door krachttraining komen want ik heb spierpijn in benen, rug en borst.. En als ik spierpijn heb ben ik altijd wat zwaarder.
ik denk dat ze Drive bedoelen? http://www.imdb.com/title/tt0780504/
pi_114997461
Ja die, excuus :P

Zo'n toffe film!

Blue Valentine met Ryan Gosling is ook tof, wel vrij beklemmend en triest though...
pi_114997590
Ryan Gossling doet me nog altijd denken aan Breaker High, dus kan geen film van 'm zien en 'm serieus nemen :')
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heh is ook zo :+ Maar toch he :@ :')

*lijstje van Novem overgeschreven heeft*

*Flesje honing voor bij thee in kast gezet*

oO<
:* *knuffel*

Ken het...

Wij vetvanonszelfmensjes kunnen nou eenmaal slecht tegen suiker en slechte KH's. :{
Ik zou het trouwens wegmikken want heb mezelf ook wel betrapt op het wegwerken van grote hoeveelheden suiker bij het afkicken. Is vaak meer zonde dan een flesje honing wegmikken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 2 augustus 2012 @ 14:54:19 #26
70532 loveli
N
pi_114997678
'Shoot 'em up' is ook wel een aparte film. Geen oorlogsfilm, wel zo hier en daarwat doden (waar je niet echt last van hebt, bij de weg).
crap in = crap out
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:55:56 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114997768
Breaker High - mindjump --> Heartbreak High :') :D Guilty Pleasure van vroegah :+

V1z, je hebt een punt oO<

Boh ik heb een Off Day. Geen zin om te werken oO<
pi_114997869
Misschien ga ik beide wel kijken dan. The driver heb ik ook al bijna binnen.

En OT ik denk dat we allemaal wel moeilijke tijden hebben (gehad).. Gaat vaak het niet vanzelf helaas. Ik heb best wat 'plateaus' gehad waar ik moeilijk doorheen kwam. Met doorzettingsvermogen moet het uiteindelijk lukken. En ook op moeilijke tijden moet je proberen de schade te beperken. Dus als je een keer snoept, ga dan niet binge eten maar geniet ervan.
pi_114997882

Prob, nare dromen zijn dat -O-. Dankzij het linkje van VulcanJ (hoe gaat het daarmee?) kwam ik erachter dat ik vorig jaar een paar keer zo'n sleep paralysis gehad heb. Zonder visuele hallucinaties, maar met auditieve. Freaky wel, dacht eerst dat het iets epileptisch was, daarna dat ik het toch gedroomd had omdat ik het daarna nooit meer gehad heb...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114998178
Het is ook stom Maria! Maar met wat ik nu eet val ik ook niet af hoor. Dat is normaal doen om op gewicht te blijven! Extra sporten helpt dan weer wel. Afvallen kost veel moeite en is echt niet leuk. Ik word ook echt chagrijnig als er dingen met m'n eten moeten veranderen ofzo :')
Maar als je resultaat ziet dan blijf je wel gemotiveerd!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:10:15 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114998521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:03 schreef Nallie het volgende:
Het is ook stom Maria! Maar met wat ik nu eet val ik ook niet af hoor. Dat is normaal doen om op gewicht te blijven! Extra sporten helpt dan weer wel. Afvallen kost veel moeite en is echt niet leuk. Ik word ook echt chagrijnig als er dingen met m'n eten moeten veranderen ofzo :')
Maar als je resultaat ziet dan blijf je wel gemotiveerd!
O+

Dat allessss! :+ Ik denk dat ik vandaag ook een sjachodag heb, het is niet leuk om tegen jezelf te moeten erkennen dat je nog niet GENOEG doet, zeg maar _O- Ik doe wel wat, ik doe mn best, maar ik ben niet die hard en het is kennelijk niet genoeg. Dus er moeten dingen veranderen.
pi_114998647
Maria ben je eigenlijk nog aan het hardlopen?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:14:08 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114998733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:
Maria ben je eigenlijk nog aan het hardlopen?
Nein, had de motivatie voor de lesjes terug dus ben dat weer gaan doen, want leuker oO< zumba, dance en total body.
pi_114998793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Respect voor joe!

:* beter kijken, de meeste mensen bij wie het echt lukt hier, zijn tamelijk strict in hun lijstjes, althans, dat valt mij op.
pi_114999647
Dat zijn toch dingen die niet je rustverbanding en zo ingrijpend verhogen :{
Anders voor zo'n lesje even half uurtje kracht erbij pakken?
pi_114999752
Ik heb net een sollicitatie-enquiry gestuurd naar een sportprogrammatoko die ook bij mij in de sportschool dingen organiseert en regelt! Stond op de universiteitssite een advertentie. Hoe tof zou dát zijn O+ *O* sporten voor m'n geld! :D
Ja doei.
pi_115000176
Wat zou je daar dan willen doen, Mo? Je bent gediplomeerd zweminstructrice, toch?:
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:36:21 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115000185
Maria, het lijkt allemaal wel makkelijk bij anderen maar dat is het natuurlijk ook niet :P
Wat voor een 1 werkt ,werkt voor een ander voor geen meter, het is uitvogelen wat voor jezelf het best werkt en wat vol te houden is.
Zelf kan ik heel prima zonder rijst, pasta, aardappelen in alle vormen (ahoewel patat is moeilijk want = lekker! )
Maar zonder brood gaat mij niet lukken dat vind ik gewoon een traktatie :')

Dat zou wel leuk zijn Mo!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115000243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:36 schreef Perruche het volgende:
Wat zou je daar dan willen doen, Mo? Je bent gediplomeerd zweminstructrice, toch?:
Yup, dat heb ik er ook bij gezet, lijkt me wel weer leuk ook. En ze zouden eventueel ook wat cursussen aanbieden, dus wellicht spinning ofzo, dat zou wel tof zijn.
Ja doei.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:47:49 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115000779
Laatste paar dagen vond ik kut en alles ging slecht maar nu gaat het weer goed :')
Wel 2 kg aangekomen maar dat is in mijn geval niet echt een probleem .

Lijst voor vandaag
O: 2 beschuiten kaas, beker melk
S: hardlopen
L: 2 boterhammen met 2 vissticks 9, beschuit kaas, beschuit hagelslag, beker melk
T's: dropjes, 250 wortel, veel druiven rechtstreeks uit de kas, sinaasappel, nectarine, guinness, blok chocolade, plak cake
D: Veel groente, rijst met satesaus, kipfilet
T; rabarber, kwark en vla, zoute stokjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115000973
Die 2 kg kon je wel hebben uniek :).
pi_115001452
Maria, ik val ook alleen maar af als ik overdag écht keurig eet, dus een vast (mager) lijstje en daar niet van afwijken. Je bent echt niet de enige die het niet uit de losse pols kan. :*

Stoer Mo! Zou leuk zijn als het doorgaat!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_115001620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net een sollicitatie-enquiry gestuurd naar een sportprogrammatoko die ook bij mij in de sportschool dingen organiseert en regelt! Stond op de universiteitssite een advertentie. Hoe tof zou dát zijn O+ *O* sporten voor m'n geld! :D
Dat zou wel heel cool zijn :D

Vandaag voor het eerst in lange tijd weer Jillian gedaan, was even vergeten hoe warm ik het er van krijg.
pi_115001652
Drive is inderdaad een supergoeie film!
Dat met Breaker High heb ik ook lang gehad. :D (Ook bij die blonde doos die in ATWT zat trouwens. :@) Maar nu ben ik er wel overheen, Ryan Gosling is heel aardig opgedroogd. :9
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_115001746
Voorlopig alleen nog maar een 'kom ik in aanmerking voor een echte sollicitatie'-mailtje gestuurd, dus nog even afwachten. Morgen gewoon even bellen tegen het eind van de middag als ik nog niets heb gehoord op m'n mail.

Straks ook Jillian en spinnen. Morgen zwemmen en een rencoopertest (12 minuten vol).
Ja doei.
pi_115002457
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Voorlopig alleen nog maar een 'kom ik in aanmerking voor een echte sollicitatie'-mailtje gestuurd, dus nog even afwachten. Morgen gewoon even bellen tegen het eind van de middag als ik nog niets heb gehoord op m'n mail.

Straks ook Jillian en spinnen. Morgen zwemmen en een rencoopertest (12 minuten vol).
Jij bent ook weer lekker veel aan het sporten zeg :)
pi_115002492
Werkloos, studievakantie en Mr.Mo is elke week van maandag tot vrijdag in NL :P dus dit is (naast solliciteren) een van de weinig nuttige dingen die ik kan doen :+ dus ik neem het er maar lekker van! :Y
Ja doei.
pi_115002514
Heb je nog 'n buikdansoplossing gevonden voor als de toko sluit?
Ja doei.
pi_115002549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Werkloos, studievakantie en Mr.Mo is elke week van maandag tot vrijdag in NL :P dus dit is (naast solliciteren) een van de weinig nuttige dingen die ik kan doen :+ dus ik neem het er maar lekker van! :Y
Heerlijk O+ paar jaar geleden had ik ook zo'n zomer.
Nu moet ik het helaas heel goed plannen tussen studie, stage en werk, maar dat gaat ook vast goed komen.
pi_115002639
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je nog 'n buikdansoplossing gevonden voor als de toko sluit?
Het is nog allemaal vrij onduidelijk, maar heb er stiekem wel een goed gevoel over.
Maar dat gaat denk ik nog wel een tijdje duren dus moet voor een paar maanden iets anders gaan zoeken, ik zit aan zumba te denken (en dan thuis wel het buikdansen te blijven trainen).
pi_115003116
Li, ik slikte vitamine B maar heb nu een multi vitamine van centrum
Worry is a misuse of imagination
pi_115003222
Tof Mo!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:29:33 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115003244
Mo dat zou tof zijn zeg O+
pi_115003326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef Phaidra het volgende:

Prob, nare dromen zijn dat -O-. Dankzij het linkje van VulcanJ (hoe gaat het daarmee?) kwam ik erachter dat ik vorig jaar een paar keer zo'n sleep paralysis gehad heb. Zonder visuele hallucinaties, maar met auditieve. Freaky wel, dacht eerst dat het iets epileptisch was, daarna dat ik het toch gedroomd had omdat ik het daarna nooit meer gehad heb...
Ik heb geen laptop hier, dus heb ze nog niet bekeken. Het was echt heel naar, bleef ook echt nog een tijdje angstig. Toen ben ik maar filmpjes van beautygloss gaan bekijken :')
pi_115003401
Slaaphallucinaties zijn idd vreselijk. Goed dat je afleiding gezocht hebt.
pi_115003438
Leuk mo!! Hoop dat je wordt aangenomen.

Ben benieuwd of ik m'n bijbaantje naast m'n stage kan behouden..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:41:58 #57
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_115004024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:28 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi! Again lijstjes posten it is!

Billy, klinkt creepy!

Lijstje:
O1: Pruim en banaan
O2: 250 ml magere kwark met wat muesli
L: Soep met rauwkost Rare dag in de cafetaria dus het is geworden: Courgettesoep met half broodje met kip en wat rauwkost
T: 250 ml kwark met fruit (appel, peche, pruim)
D: 3 boterhammen met kalkoenfilet en thaise curry roomkaas. Tomaten (5), komkommer (1), bloemkool (1/2).
T: ?
S: indien tijd: half uurtje lopen en wat Jillian
Ik val ook geen knijt af, maar ben wel gelukkig als ik gezond eet en sport... Dan maar chubby!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_115004292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ik val ook geen knijt af, maar ben wel gelukkig als ik gezond eet en sport... Dan maar chubby!
Je eet vrij veel suiker/koolhydraten. Fruit is gezond maar overdrijf het niet..
Je koolhydraten zitten nu in: 5 stuks fruit in je lijstje (al telt een pruim niet echt als 1 eigenlijk), muesli, brood, in currysaus kunnen ook nog carbs zitten plus in de rijst neem ik aan bij die curry?
Dan zit je echt hoog in de snelle koolhydraten. Vind ik dan..

Edit: oh niet precies genoeg gelezen, curry op brood, dus zonder rijst natuurlijk.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 16:53:05 #59
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_115004777
Ik hou het ook meestal op 2 stuks fruit per dag... Het brood van vanmiddag was niet gepland, ging ik proberen te skippen om geen koolhydraten te eten... Vanavond brood, tjah iets anders heb ik niet mee...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_115006272
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:53 schreef Sjaapje het volgende:
Ik hou het ook meestal op 2 stuks fruit per dag... Het brood van vanmiddag was niet gepland, ging ik proberen te skippen om geen koolhydraten te eten... Vanavond brood, tjah iets anders heb ik niet mee...
Ik vind het zelf ook lastig, maar ik neem als tussendoortje soms iets van noten of tonijn. Dat laatste doe ik eigenlijk alleen als ik thuis ben omdat je anders zo'n vislucht hebt..
pi_115006338
:@ inderdaad
/zichzelf ruikt op het moment
pi_115006615
Avocado's gekocht heeft :9 en bollen geitenkaas O+

Nu een een bloemkool in de pan gaan mikken. :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:30:17 #63
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_115006750
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook lastig, maar ik neem als tussendoortje soms iets van noten of tonijn. Dat laatste doe ik eigenlijk alleen als ik thuis ben omdat je anders zo'n vislucht hebt..
Noten zijn echt lekker, maar ik eet er daar echt teveel van... en vis is inderdaad geen optie hier. Vooral mijn eiwitten naar omhoog krijgen vind ik moeilijk, waarom woon ik niet in IJsland...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_115008542
Ik doe een lijstjesupdate en naar huis:
O: dubbele mais bth chorizo, appel
T: handje gemengde noten
L: bruine bol kroket, 200 gr salade
T: 5 grote cherrytomaten, 2 blokjes chocolade
D: ...? Courgettesoepje? Iets met groenten & mager iig...
T: yoghurt met meloen, of als ik nog ga sporten een shake met banaan, eiwitpoeder enzo.
pi_115009095
Waarom een magere D Perr? Zoveel is het toch niet?
Ik heb net een bitterbal op bij de borrel en zit nu mn roggebrood met pindakaas te eten in de trein. Als straf voor alle lawaaiige mensen in de trein. B-)
Sporten sla ik vanavond over, alleen wat pushups. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115009235
Omdat appel...? Kweenie, het is warm en ik wil ook nog een toetje want lekker :P

En ben nu pas op weg naar huis... Geen sporten denk ik, zalando bestelling passen en opruimen :D
pi_115009270
Oh en ik heb dus helemaal geen beweging gehad he, niet eens naar het werk fietsen!
pi_115009423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb dus helemaal geen beweging gehad he, niet eens naar het werk fietsen!
Maar dit is wel heel weinig hoor. Het zou me verbazen als je boven de 1200 calorieen uitkomt (tenzij je een eeeeeeenorme bak full fat yoghurt hebt natuurlijk. :P)
Doe wat je niet durft.
pi_115009648
Ik zal het thuis eens door de eetmeter gooien; ik denk met soep als d en griekse yoghurt met meloen als toetje rond de 1600. Heb olijfolie in de soep, dat tikt sowieso aan!

En ach, voor een keertje wat minder is geen ramp. Ik keen trouwens net in de reflectie van het bushokje en zag minder kwab kwab! *O*
pi_115009712
Wij zitten ook in lamme tak modus, vanaaf op tijd naar bed! En ik doe nog wel pushups, voor de vorm :7

En mijn Kitchenaid is binnen O+ ik wil taartjes bakken, maar ik heb geen spullen in huis :')
pi_115010107
*O* voor minder kwab! *O*
*O* voor de kitchenaid!*O*

Ik ga dit weekend weer een boterkoek met appel maken voor mn moeder. Ze wilde eigenlijk taart ofzo bij de ah halen, maar dat mag natuurlijk niet van mij. :P
Moet er morgen alleen wel aan denken dat ik dr bonbons meeneem van kantoor. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 2 augustus 2012 @ 19:13:36 #72
70532 loveli
N
pi_115010776
*O*
crap in = crap out
pi_115011003
Maria :*.
Ik val ook niet af trouwens, ik kan wel keurig op gewicht blijven, en m'n gewicht is prima. Maar als ik wil afvallen moet ik ook minder eten dan ik aangenaam vind. Daar word ik chagrijnig van, en vervolgens recalcitrant en dan eet ik een pak koekjes.
Verder sluit ik me aan bij het advies de suikers te skippen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115011097
Lijst
• yoghurt met havermout
• beestengedoe
• broodmaaltijd: 4 boterhammen, 4 krekkers
• graafgraaf
• wandelen met honden en onderweg een dutje
• avondeten: sperziebonen, gemarineerde tofu, pindasaus
• toe: custardpudding met gedroogde zuidvruchten
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_115011362
Maria, ik lees momenteel een aardig boek, omdat ik mijn schoonpa met lekker eten gelijk verstandig wil krijgen. Er zitten grappig genoeg veel 'loveli-feitjes' in en is heel compleet in de uitleg over wat voeding met je doet. Ook jouw symptomen komen er in voor. Misschien de moeite waard?

http://www.bol.com/nl/p/e(...)20081001004008492010

Sterkte met je bui verder :*
pi_115012207
Van mijn planning is niets over gebleven :')

O: een speltboterham met boter, een gekookt ei en thee met melk
L: Mager rundergehakt met paprika, champignons en avocado
T: ananas en aardbeien
T: handje nootjes klein mueslireepje
D: volkorenpasta met gehaktballetjes in tomatensaus, wortel, ui en courgette
T: Griekse Yoghurt Als ik trek krijg nog wat ananas en aardbeien. Maar ik heb enkel kantoorwerk gedaan en mag dus niet meer dan 1550 kcal eten vandaag. Ff kijken hoe ik me voel
pi_115012223
HENK! 1700 kcal. Lijkt me prima!

Heb er nog een extra bth bij gedaan en een beetje parmezaan door de soep.
pi_115012237
An, "Mag dus niet meer dan"? Waarom? En lijkt me niet dat je daar aan zit, toch?
pi_115012500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:
An, "Mag dus niet meer dan"? Waarom? En lijkt me niet dat je daar aan zit, toch?
Jawel, 1550

Ik moet en beetje de MarMar methode aanhouden. Ik eet nu echt wel de goede dingen, maar had liever in plaats van de mueslireep al fruit willen eten. Dan zou ik nog over hebben en meer kunnen eten. Maar goed, zat op kantoor, was vergeten fruit mee te nemen. Dan moet ik echt kiezen of delen, anders komt het er ook vrij snel weer aan.
pi_115012601
Ben je nog bezig met afvallen An?

Zou 1550 niet trekken, niet voor afvallen en zeker niet als onderhoud, maar iedereen is anders natuurlijk :)
pi_115012669
Mijn lijstje van vandaag is gelukkig beter dan gister. Maar ook ik vind het moeilijk om consequent gezond en regelmatig te eten en genoeg te sporten. Pas als mijn weegschaal echt erg onaardig doet, ben ik weer even wat strikter.

Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing, cappuccino
T: banaan
S: half uur fietsen, half uur wandelen
L: ciabatta met kip, tauge en (vette) dressing
T: gekookt ei
D: machtige pasta van kip, paddestoelen, wijn, slagroom, bassillicum en parmezaanse kaas
T: wijn, stukje pure choco
pi_115012673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Novem het volgende:
Ben je nog bezig met afvallen An?

Zou 1550 niet trekken, niet voor afvallen en zeker niet als onderhoud, maar iedereen is anders natuurlijk :)
Mijn BRM of zo iets zit op 1450 en ik heb alleen gezeten vandaag. Als ik meer beweeg eet ik ook echt wel meer. Mijn streefgewicht is 57, 58 kilo, dus er mag nog drie kilo af. Het hoeft alleen niet perce, het is zo ook wel goed.
pi_115013059
Ik bedoelde niet dat het te weinig was hoor, alleen dat ik het me niet voor kan stellen om zo weinig te eten, zou heel hongerig en knorrig worden :P
pi_115013761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Novem het volgende:
Ik bedoelde niet dat het te weinig was hoor, alleen dat ik het me niet voor kan stellen om zo weinig te eten, zou heel hongerig en knorrig worden :P
Bedoel je mijn lijstje of van iemand anders?

Anyway, als ik druk zou zijn, zou ik ook honger krijgen van mijn lijstje. Maar wel besef ik mij steeds meer hoe je beter naar je lijf kunt luisteren, in plaats van te tellen. Ik plaats ook steeds minder lijstjes en ik tel ook niet meer elke dag, juist omdat ik het luisteren steeds beter door krijg. Daar ben ik wel tevreden mee O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:20:26 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115014063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef An24 het volgende:

[..]

Mijn BRM of zo iets zit op 1450 en ik heb alleen gezeten vandaag. Als ik meer beweeg eet ik ook echt wel meer. Mijn streefgewicht is 57, 58 kilo, dus er mag nog drie kilo af. Het hoeft alleen niet perce, het is zo ook wel goed.
Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?
pi_115014084
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij bent toch ongeveer net zo lang, slank en oud als ik? En beweegt iets van 2 uur per week? Mijn bmi is 1600 geloof ik. Welke tool heb jij gebruikt om je bmi te bereken?
bmi van 1600? :o
Ja doei.
pi_115014383
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Harris Benedict, 1.66, de 14e wordt ik 32 en doe enkel yoga, 2 uur per week. Plus kantoorbaan. En ik denk niet dat je bmi 1600 is ;)
pi_115014408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Jawel, 1550

Ik moet en beetje de MarMar methode aanhouden. Ik eet nu echt wel de goede dingen, maar had liever in plaats van de mueslireep al fruit willen eten. Dan zou ik nog over hebben en meer kunnen eten. Maar goed, zat op kantoor, was vergeten fruit mee te nemen. Dan moet ik echt kiezen of delen, anders komt het er ook vrij snel weer aan.
Als je niet meer zelf naar de wc loopt mag je de MarMar methode aanhouden ~O>
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:28:07 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115014435
Had per ongeluk lekkere spinazie gemaakt :o
2 xGewoon ordinaire goedkope pakken diepvriesspinazie opwarmen met daardoor dit mengsel:

halve blik tomatenstukken in een pan met daarin 2 genipperde knoflook en 1 gesnipperde ui, veel peper, zout, cayennepeper, flink wat sambal, scheut citroensap, schepje suiker, prov. kruiden, munt, bieslook..
Lekker laten koken, dan binden met een leuke scheut room.

Dat door de spinazie roeren...
Hierbij had ik spaghetti met room, kaas, olie en knoflook
pi_115014475
Heerlijke spinningles gehad, daarvoor wat Jillian en goed doorgefietst op de weg van en naar de sportschool (heb de 35km per uur bijna aangetikt op de terugweg) *O* O+ Héérlijk.
Ja doei.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:30:41 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115014550
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Harris Benedict, 1.66, de 14e wordt ik 32 en doe enkel yoga, 2 uur per week. Plus kantoorbaan. En ik denk niet dat je bmi 1600 is ;)
.Bmr. En ik ben toch een heel stuk ouder. En beweeg ongeveer hetzelfde.
pi_115014625
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je niet meer zelf naar de wc loopt mag je de MarMar methode aanhouden ~O>
Haha, je snapt wel wat ik bedoel :*

En gelukkig komt dat inderdaad nog maar een paar keer per jaar voor :D
pi_115014809
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

.Bmr. En ik ben toch een heel stuk ouder. En beweeg ongeveer hetzelfde.
Bmr zit toch echt rond de 1400 bij mij. Snap het niet :') Maakt ook niet uit. Ik luister goed, krijg voldoende binnen en voel me naar omstandigheden goed.
pi_115014869
Heb ik nu echt een t voor de ik gezet? :')
pi_115015275
WAAROM heb ik zo'n gigantisch achterwerk? Met de rest ben ik tevreden, maar dat achterwerk, aaargh!
pi_115015454
:W Ik kom hier ook even meeposten, ik wil namelijk ook beter op gaan letten wat en hoeveel ik naar binnen gooi en gezonder gaan eten :)
pi_115015499
Ik heb nu dus zo'n periode dat luisteren fout zou zijn. :{
Kan een boel eten, maar het vraagt om meer, veel meer, meh.
pi_115015505
Nou ja! Dat is toch juist mooi?!? Heupen, dijen, billen?

En het is zeker niet dat je j.lo of kim k. bent ofzo :P
pi_115015610
Maar jij hebt juist een mooi achterwerk, Perr!
pi_115015612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef Perruche het volgende:
HENK! 1700 kcal. Lijkt me prima!

Heb er nog een extra bth bij gedaan en een beetje parmezaan door de soep.
Netjes! :)
En dat achterwerk van jou valt best mee. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115015613
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Novem het volgende:
Nou ja! Dat is toch juist mooi?!? Heupen, dijen, billen?

En het is zeker niet dat je j.lo of kim k. bent ofzo :P
Ik zweer mijn jurkjes staan fabulous if it weren't for that ass!!
pi_115015644
Jongens ik zweer jullie het is een vrachtwagen! Ik zie mezelf nooit van die pose zie je, vandaar!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:49:07 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115015680
Perr, laat ons eens oordelen? :9
pi_115015777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, laat ons eens oordelen? :9
Ja dit :Y Bij jezelf vind je dingen altijd veel erger! Waarschijnlijk valt het mee :D
pi_115015892
En welkom Sharana :)
Ja doei.
pi_115015948
Ik bestudeer die dingen al meer dan 15jr, en deze is trofee-waardig! :D
Serieus :9
/einde creeper-modus
pi_115015986
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nu dus zo'n periode dat luisteren fout zou zijn. :{
Kan een boel eten, maar het vraagt om meer, veel meer, meh.
Misschien uitzoeken of je bepaalde voedingsstoffen tekort komt? Vreetbuien krijg je meestal door een bepaald tekort. Misschien toch wat te eenzijdig of stiekeme suikers?
pi_115015992
Viz :') ja nee ik lief niet. Ik ga geen foto plaatsen! Ik ga wel even sporten zometeen & weer aan de cleansing, jezusmina!

Ok, zeimodus over.
pi_115016058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Dankjewel! :)

Zal morgen een lijstje posten! :Y
pi_115016104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
^^
pi_115016148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Perruche het volgende:
Viz :') ja nee ik lief niet. Ik ga geen foto plaatsen! Ik ga wel even sporten zometeen & weer aan de cleansing, jezusmina!

Ok, zeimodus over.
Ik heb je kont niet gezien, dus kan er niets over zeggen. Wel vervelend voor je :*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:00:34 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115016333
Bipsen O+ Nuff said :+ Maar ja, ieder heeft zo zn punten idd. Smooch voor Parkietje :* O+

An, tof! Ik ga eens kijken :9 Welke valkuilen bedoel je trouwens? *nieuwsgierig* Don't be gentle :+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:02:17 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115016425
Tip van flip, nu Hairy Dieters op BBC2 :D
pi_115016533
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb je kont niet gezien, dus kan er niets over zeggen. Wel vervelend voor je :*
Het voordeel is dan weer wel dat ik lekker zacht val.
pi_115016581
Ik had van Vaais wel een 'kusje op je billen' verwacht. Eigenlijk.
Ja doei.
pi_115016620
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Misschien uitzoeken of je bepaalde voedingsstoffen tekort komt? Vreetbuien krijg je meestal door een bepaald tekort. Misschien toch wat te eenzijdig of stiekeme suikers?
Zelf het gevoel dat m'n testosteron beetje gek aan het doen is. Alle zintuigen op hoog, agressie beetje te, bossie siepels...
:@
pi_115016654
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef An24 het volgende:

[..]

^^
Thanks ;)
pi_115016663
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bipsen O+ Nuff said :+ Maar ja, ieder heeft zo zn punten idd. Smooch voor Parkietje :* O+

An, tof! Ik ga eens kijken :9 Welke valkuilen bedoel je trouwens? *nieuwsgierig* Don't be gentle :+
Zei ik valkuilen? Nee toch? Ik dacht symptomen. Je opgeblazen buik, je bui, niet afvallen, maar wel je best doen etc. Dat bedoelde ik :+
pi_115016665
Ik ben fot's aan het fixen. Doe ik nooit anders, maar voor lering ende vermaeck.
pi_115016697
Maar echt ik zweer jullie dit is echt goede motivatie. Ik ga ff thee maken ipv mijn toetje.
pi_115016734
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zelf het gevoel dat m'n testosteron beetje gek aan het doen is. Alle zintuigen op hoog, agressie beetje te, bossie siepels...
:@
Sommige mensen worden van suiker agressief ;)

Maar veel onrust dus. Ik zal maar niet aankomen met yoga he! :+ :*
pi_115016750
I like big buts and i can not lie *rapzing*

En idd, iedereen heeft zo zn punten.. ik ben niet zo blij met mn bovenbenen, maar ik heb een prima leeftijd voor jurkjes op knielengte, dus lekker belangrijk :)

Mijn tieten maken veel goed :P die doen nog alsof ik 18 ben O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:12:07 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115016946
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Zei ik valkuilen? Nee toch? Ik dacht symptomen. Je opgeblazen buik, je bui, niet afvallen, maar wel je best doen etc. Dat bedoelde ik :+
Oh oeps :D Ja dat bedoelde ik :+ Maar okee klinkt nuttig! :Y *O*
pi_115017054
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef Perruche het volgende:
Maar echt ik zweer jullie dit is echt goede motivatie. Ik ga ff thee maken ipv mijn toetje.
Maar dan heb je maar 1400 kcals ofzo? :P
pi_115017071
Oh en welkom Sharana :)
pi_115017208
Damn nu alweer vette honger! Heb een interval training gedaan, misschien heeft het m'n verbranding omhooggegooid ofzo?! :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:18:14 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115017338
Ha, mijn valkuilen zitten in m'n billen. En bovenbenen *).

Maaarrrrr, net weer *O* gebodycombat *O* Ik vind het echt tof! Had nog een verdwaalde kniesteunband ergens rondslingeren en nu geen last van de knie tijdens de les. Wel een spier in mn bil verrekt geloof ik _O- Oh well :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115017350
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:13 schreef Novem het volgende:

[..]

Maar dan heb je maar 1400 kcals ofzo? :P
JA! Crashdieet. Tot morgenochtend. En nee, het is wat meer; wacht..
pi_115017366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha, mijn valkuilen zitten in m'n billen. En bovenbenen *).

Maaarrrrr, net weer *O* gebodycombat *O* Ik vind het echt tof! Had nog een verdwaalde kniesteunband ergens rondslingeren en nu geen last van de knie tijdens de les. Wel een spier in mn bil verrekt geloof ik _O- Oh well :').
*O* leuk!!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:19:20 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115017422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

JA! Crashdieet. Tot morgenochtend. En nee, het is wat meer; wacht..
Bwaa ik heb vandaag ook te weinig, maar vandaag heb ik schijt aan :+ Wel gezonde dingen gegeten iig. En wandeling gemaakt met mister vriendje en even lekker gemekkerd :@ :+
pi_115017462
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Sommige mensen worden van suiker agressief ;)

Maar veel onrust dus. Ik zal maar niet aankomen met yoga he! :+ :*
Ik kijk het even aan, thx! :*

Maar was laatst al best labiel, lopen blehren bij het kijken van Forest Gump, voelde echter wel even fijn. :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:19:53 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115017466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

*O* leuk!!
Ja! :D En ik ga ervan zweten en ik krijg een rood hoofd ervan. Dat is vast goed :7.
pi_115017642
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik kijk het even aan, thx! :*

Maar was laatst al best labiel, lopen blehren bij het kijken van Forest Gump, voelde echter wel even fijn. :)
Run Vaiz, run! :+
pi_115017704
Fijn XM! *O*

Even voor de statistiek: die ene hairy biker weegt 123 kilo en heeft 42% vet.
Die ga ik onthouden voor mn fitheidsonderzoek. :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:23:05 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115017709
Wat fijn XM *O*
Het leuk vinden blijkt echt uit je post O+

Zit meh in de lucht ofzo??
Trouwens, meh zit niet in je gewicht dat weten jullie ook wel he??

* uniekhoorn is ook een bodemloze put
pi_115017844
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bwaa ik heb vandaag ook te weinig, maar vandaag heb ik schijt aan :+ Wel gezonde dingen gegeten iig. En wandeling gemaakt met mister vriendje en even lekker gemekkerd :@ :+
Lief O+
Ok ik ga even foto's uploaden.

Ontbijt was trouwens 400 kcal, lunch 400, avondeten 400 (olijfolie, bacon), dus dat is "al" 1200. Dan nog 3 a 400 voor T's et voila, voor een dag absoluut niets genoeg.
pi_115017882
Ik weeg 4 of 5 kilo meer dan de vorige keer ennnn ik was wel sipjes maar niemand ziet het. Ik wou juist 3 of 4 kilo minder wegen dus moet ik nog meer moeite doen. Ach jaa
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:27:44 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115018012
Mijn lijstje is... geen idee eigenlijk :')

O: 200 gr fr.kwark + 1 banaan + paar krenten + beetje honing
T: digestive koekie
L: 150 gr sla, 150 gr cherrytomaten, 1 komkommer, dressing met lepel mayo en olijfolie en mosterd
T: digestive koekie
D: spaghetti met veul groenten + tomatensaus
S: bodycombat dus

Ja, de koekjes zijn niet goed, maar ach, voor de rest gaat het wel vind ik.
pi_115018147
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Run Vaiz, run! :+
Is wel de beste film ooit! :6 ;)
pi_115018154
Vind hem ook wel ok XM! Misschien in de toekomst wat eiwitten na de combat?
Tof trouwens dat je het zo leuk vindt :)
pi_115018164
Ok niet quoten enzo aub!

En apologies voor mijn hoofd-painting skills.
En na die eerste foto heb ik ff mijn sporttas er neer gezet, voor de impressie zien jullie?

poef

[ Bericht 22% gewijzigd door Perruche op 02-08-2012 21:48:15 ]
pi_115018289
Ja, net een vliegdekschip, heb je ook van die landingskabels overdwars?

:{w

mensch, prachtige kont.
Ja doei.
pi_115018365
Je kan je kont niet eens zien :(

Geen ronding in een jurk op de plek waar een ass hoort te zitten is ook niks!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:33:12 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115018393
Perr, je zeurt.
pi_115018395
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, net een vliegdekschip, heb je ook van die landingskabels overdwars?

:{w

mensch, prachtige kont.
Je begrijpt dat dit de beste zijn uit een serie van 200 he, Dus denk er ff 15% bij :P
En dit zijn ook de flatterende kleedjes, natuurlijk.

Ondertussen zit ik met mijn kop in de olijfolie de hairy dieters te kijken.
pi_115018419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Novem het volgende:
Je kan je kont niet eens zien :(

Geen ronding in een jurk op de plek waar een ass hoort te zitten is ook niks!
:D THATS ON PURPOSE
pi_115018463
Doe mij dat figuur!
pi_115018482
Maar goed thanks all, misschien valt het wel mee. Kennen jullie dat, dat je jezelf vanuit de meest onmogelijke hoeken gaat bekijken?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:34:16 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115018485
Waar is die bipspartij? :o
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:34:29 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115018498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:
Maar goed thanks all, misschien valt het wel mee. Kennen jullie dat, dat je jezelf vanuit de meest onmogelijke hoeken gaat bekijken?
:Y :+
pi_115018523
En mijn outfits? Is dat een beetje ok? Ik vind dat laatste jurkje zo cute, in het echt heeft ie echt heel mooie felle kleurtjes.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:35:02 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115018537
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Waar is die bipspartij? :o
Zit in die sporttas denk ik :')
pi_115018574
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zit in die sporttas denk ik :')
Het valt je op O+
pi_115018587
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D THATS ON PURPOSE
Je wilde ons toch bewijzen dat je een big ol' butt hebt? :(

:P
pi_115018610
Ha leuk man. Complimentjes O+. Goede fotopositionerings-skills. Hairy Dieters O+.
pi_115018687
Lange rok vind ik leuk, tweede niet, tuttig en geen fijne lengte, laatste ook een beetje tuttig, maar met leuke espadrilles en een strandtas ofzo wel leuk denk ik.
Ze zitten wel allemaal goed.
pi_115018702
Ik probeerde net een foto van mezelf in pyjama. Maar nee.
pi_115018727
Hairy dieters :D?! Please explain haha
pi_115018749
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Novem het volgende:
Lange rok vind ik leuk, tweede niet, tuttig en geen fijne lengte, laatste ook een beetje tuttig, maar met leuke espadrilles en een strandtas ofzo wel leuk denk ik.
Ze zitten wel allemaal goed.
Top, ik houd van tuttig. Die roze chino was ook tof, toch. Ik houd van fout!
pi_115018761
die onderste foto maakt meer curves met je been zo vooruit ;) maar dan nog is het gewoon een prima kont, niets mis mee!
pi_115018781
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Probability het volgende:
Hairy dieters :D?! Please explain haha
Ken je de Hairy Bikers? Die hebben teveel gegeten en moeten op dieet! BBC2, bij mij zit het op 21 ofzo.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:39:07 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115018820
Als jij een dikke bips hebt Perr, moet ik beep beep - geluiden gaan maken als ik achteruit loop.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:39:14 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115018834
In kader van gaatookzoweerwegdusnietkwoten, kijk, een schaamteloze springmaarachterop op de linkerfoto, Parkietje! :D

Ciao :7

Oudere foto baaidewee.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:39:57 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115018881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ken je de Hairy Bikers? Die hebben teveel gegeten en moeten op dieet! BBC2, bij mij zit het op 21 ofzo.
"Squeeze your baaalls!" :D
pi_115018888
Cuteness O+
pi_115018893
quote:
En mijn outfits? Is dat een beetje ok? Ik vind dat laatste jurkje zo cute, in het echt heeft ie echt heel mooie felle kleurtjes.
Ass my ass :+

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Op de eerste foto ben je slank omdat je kleding aansluit. De andere twee jurkjes doen het niet voor je omdat ze niet aansluitend zijn. Je hebt hetzelfde lijf als ik: bij te wijde kleding lijk ik huge!

Dus niet mekkeren en ruil die twee jurkjes in ;)
  Vis een optie? donderdag 2 augustus 2012 @ 21:40:35 #167
70532 loveli
N
pi_115018933
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had van Vaais wel een 'kusje op je billen' verwacht. Eigenlijk.
Uitleggen waarom je lacht :')
crap in = crap out
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:41:15 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115018988
Maria, je teentjes O+
Kont! :9
Vind je echt zo mooi

Perr, je eerste kledingcombi vind ik het mooist.
En je hebt een prima figuur, helemaal niks mis mee...
pi_115018989
Mooi Maria!! :o Je hebt er ook slanke benen bij!
pi_115019082
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, je teentjes O+

Nu ging ik nog es kijken en OMG wat cute! :D
pi_115019094
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Ass my ass :+

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Op de eerste foto ben je slank omdat je kleding aansluit. De andere twee jurkjes doen het niet voor je omdat ze niet aansluitend zijn. Je hebt hetzelfde lijf als ik: bij te wijde kleding lijk ik huge!

Dus niet mekkeren en ruil die twee jurkjes in ;)
Ha, die zitten wel aansluitend... oh wacht, die tweede niet idd. It iz no imagination ;( . Had een aansluitend jurkjemaar die stof was afgrijselijk helaas.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:42:39 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115019098
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Novem het volgende:
Mooi Maria!! :o Je hebt er ook slanke benen bij!
Ben intussen wel wat zwaarder enzo :@ :') Benen zijn wel grotendeels hetzelfde gebleven :D
pi_115019106
Per ziet er goed uit!!
pi_115019131
MARIA ZHE CUTENESSSSS!

Al weeg jij 200 kilo ben je nog cute. ZO cute!
pi_115019198
Tweede foto is te donker voor op de Iphone maria: again, again :+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:44:11 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115019228
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nu ging ik nog es kijken en OMG wat cute! :D
:D Wiebelteentjes :+

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
MARIA ZHE CUTENESSSSS!

Al weeg jij 200 kilo ben je nog cute. ZO cute!
Awww O+ Dat zei vriendje ook zo ongeveer na mijn klaagzang :D O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:44:20 #177
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_115019241
quote:
Check!

En ik zie geen kont ;), maar wel een super mooi lichaam.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_115019305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ha, die zitten wel aansluitend... oh wacht, die tweede niet idd. It iz no imagination ;( . Had een aansluitend jurkjemaar die stof was afgrijselijk helaas.
Ja boven aansluitend jah, maar onder echt niet. Dat zie je heul goed op de eerste foto, muts ;)
pi_115019340
Eigenlijk ook wel sexy op die foto! Wapperede haren en allesss :9
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:45:53 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115019386
Onze Parkiet is knap :9
pi_115019464
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja boven aansluitend jah, maar onder echt niet. Dat je je heul goed op de eerste foto, muts ;)
Nee, ik heb onder ook 1-2 maten groter, dat verhul ik graag!
edit; ik begrijp de tweede zin niet :@
pi_115019531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee, ik heb onder ook 1-2 maten groter, dat verhul ik graag!
Ik geef het op :')
pi_115019881
quote:
Ik vind mezelf zittend nooit zo tof, dan zakt mn rug in een kronkel en lijk ik korter en dikker, maar sjah, ik zit toch meestal. Als ik dan ff ga staan voor de spiegel, dan lijkt het weer heel wat.
En als je dan op andere mensen let, hebben die precies hetzelfde, alleen vindt je het dan bij hun heel normaal, want iedereen heeft het, maar owee als je het ook bij jezelf ziet ;)
En niemand kijkt van zo dichtbij en zo bewust naar elk vlekje en deukje en bultje als jijzelf, probeer mijn dochter ook voor te houden dat niemand dat iniminipukkeltje ziet waar ze naar staat te gillen met haar gezicht 3 cm van de spiegel af voordat ze m zelf uberhaupt zag :D
Dus ja, het is vrij universeel denk ik :Y
pi_115019913
Hee, doe mij ook eens die kontfoto! Ik ben wel voor de truuk: doen alsof het je pronklichaamsdeel is, juist. Dat helpt echt!
pi_115020028
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Laureline het volgende:
Hee, doe mij ook eens die kontfoto! Ik ben wel voor de truuk: doen alsof het je pronklichaamsdeel is, juist. Dat helpt echt!
Ik heb het net gedelete en kan het niet meer vinden op tinypic. Misschien heeft een lurker hem nog gedownload? :P
pi_115020123
Prei als lasagnebladeren, wat een koningsidee.
pi_115020231
Ik heb foto's gemist, mag ik PM O-)
pi_115020241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Perruche het volgende:
Prei als lasagnebladeren, wat een koningsidee.
Dat doe ik wel es met courgette en ook wel es met groene kool. :)
pi_115020245
Ow, balen! Ik hoop niet dat iemand hem heeft opgeslagen, doen mensen dat :o ? Van zo'n obscuur slanktopic? Ik hoop het niet, ik waande me altijd veilig als ik een foto na een uurtje of wat weer verwijderde hier :P .
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:56:14 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115020295
Prei zorgt hier voor onwelriekende odeuren :'). Courgette gebruik ik wel vaak als lasagnebladen. Maar meestal begint Duvel dan dat we weer 'lasagnesoep' eten :').
pi_115020344
Hoe kan ik die linkjes nog vinden? dan PM ik wel even! Wacht, ff zoeken.
pi_115020416
Die maxi is echt heel leuk Perr! En verder O+

Hairy dieters :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115020519
Wel jammer dat ze voor 1200 calorieen per dag gaan. :{
Doe wat je niet durft.
pi_115020529
Tssss... Zit ik zwemmen te kijken en kromo naar goud te schreeuwen (vanachter de tv.. :') ), mis ik ineens alle foto's.. Dat kan toch niet!
pi_115020531
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Prei zorgt hier voor onwelriekende odeuren :'). Courgette gebruik ik wel vaak als lasagnebladen. Maar meestal begint Duvel dan dat we weer 'lasagnesoep' eten :').
De saus moet dan idd wat dikker, normaal trekt een deel van de vocht in de pasta waardoor het vanzelf dikker wordt. Saus langer laten pruttelen (zachtjes) onder af en toe doorroeren om er meer vocht uit te koken voordat je er lasagna van maakt wil wel eens helpen. Als je pakjes gebruikt is de oplossing simpel: minder water/melk bij de saus.
pi_115020600
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef the85mc het volgende:
Tssss... Zit ik zwemmen te kijken en kromo naar goud te schreeuwen (vanachter de tv.. :') ), mis ik ineens alle foto's.. Dat kan toch niet!
pff was nog wel ff spannend in het begin!
pi_115020637
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Uitleggen waarom je lacht :')
:D
Ja doei.
pi_115020707
De grap bij lasagne vind ik altijd dat ik misschien 100 gram lasagnebladen gebruik voor lasagne voor 4 personen ofzo. :P
Doe wat je niet durft.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:04:46 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115020890
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/skinny_beef_lasagne_87277 :D

Henk, is denk ik ook omdat zij best wel obees zijn, dan moet er eerst wat drastisch gebeuren toch? :) Dacht trouwens dat ze voor de helft van hun normale intake moesten gaan, dus 1500-1700 ofzo?
pi_115020900
Lasagne, heerlijk wintereten vind ik dat!
pi_115020933
Die onderwatercamera bij het zwemmen, echt vet.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:06:24 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115020995
Kromo heeft wellicht ook een bips, Mc? :7 iig wel flinke schouders zag ik! :Y
pi_115021368
Zolang kromo's schouders niet in beeld komen is het goed ;) zij is waarschijnlijk breder dan ik :D .. Dan vind ik die hockeyster kitty van hupperdepup toch mooier..
pi_115021542
Ik vind ranomi lief!! Maar die schouders idd...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:14:53 #205
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_115021603
Pfft, hopelijk vanaf september iets minder late werkuren, dan kan ik thuis rustig gaan lopen (en als het te laat is op mijn toekomstige crosstrainer). Want gewoon geen zin in gaan lopen en toch elk moment telefoon kunnen krijgen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_115021704
Ohai!

Foto's gemist :'(
Maar ik weet uit eerste hand dat Perr gewoon een lekker wijf is met een goeie ass.
Zo eentje wil ik er ook wel :9

Verder heb ik een heerlijke D op namelijk deze :9 CARBS omnomnom!

Oh en eens met de cuteness van Maria O+
pi_115022250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Nallie het volgende:
Ohai!

Foto's gemist :'(
Maar ik weet uit eerste hand dat Perr gewoon een lekker wijf is met een goeie ass.
Zo eentje wil ik er ook wel :9

Verder heb ik een heerlijke D op namelijk deze :9 CARBS omnomnom!

Oh en eens met de cuteness van Maria O+
Die zin vatte ik bij eerste lezing heel anders op :o !
pi_115022257
Nallie je D :9

Ik heb verse muntthee nu :9
pi_115022336
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die zin vatte ik bij eerste lezing heel anders op :o !
Who knows! (insert GB smiley) :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:27:48 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115022413
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef Perruche het volgende:
Nallie je D :9

Ik heb verse muntthee nu :9
Ik las muffinthee :')

Waar het hoofd van vol is... :+

Hairy Bikers O+ Ik ga denk ik dat boek van An bestellen en het Hairy Dieters boek :D
pi_115022487
Waar is Vik eigenlijk?
pi_115022551
Muffinthee :D :D
pi_115022562
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik las muffinthee :')

Waar het hoofd van vol is... :+

Hairy Bikers O+ Ik ga denk ik dat boek van An bestellen en het Hairy Dieters boek :D
Ik moest gniffelen! Lekker bestellen! Meer weten over eten helpt je ook :Y
pi_115022688
Het bestaat gewoon ook nog!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:32:56 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115022782
quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Laureline het volgende:
Het bestaat gewoon ook nog!
:o :D

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik moest gniffelen! Lekker bestellen! Meer weten over eten helpt je ook :Y
True that! En ik vind de Bikers tof O+
pi_115022853
Ze hebben ook Sherlock Holmestheesoorten. o.a. Moriartea _O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:36:02 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115023013
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef Laureline het volgende:
Ze hebben ook Sherlock Holmestheesoorten. o.a. Moriartea _O-
:X _O-
pi_115023621
Oh even mn lijstje nog dan:

T: 2 rijstwafels met pindakaas
S: uurtje KT
O: overnight oats met banaan en pruim
L: salade van spinazie/paprika/tomaat/komkommer/tonijn met beetje mayo/gekookt ei, 1 snee brood
T: koffie verkeerd, 5 tucjes :9
D: de eerder geposte pasta
T: bakje yoghurt met nectarine en lijnzaad

Lekker dagje :s)
pi_115023794
Oeh overnight oats, dat ga ik ook weer eens maken als de yoghurt op is.
pi_115023975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:
Oeh overnight oats, dat ga ik ook weer eens maken als de yoghurt op is.
Ja lekker he?! Echt mijn ontdekking van 2012 :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:54:43 #221
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_115024364
Thee O+
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_115024558
Hoe gaat het met je buik Nallie?
pi_115024678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe gaat het met je buik Nallie?
Qua pijn wel prima, qua opgeblazenheid nog steeds slecht :{
Had poedertjes van de dokter maar helpt niet, dus maandag weer terug.
Ah well, ben er nu zo'n jaar mee bezig dus t went wel onderhand :')

Thanks for asking tho O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:09:29 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115025306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Thanks for asking tho O+
-O- :* ! En tevens O+

Ik ga slapen *O* :+ Morgen uit eten met collega's en aanhang, mister vriendje gaat ook mee!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:59:55 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115028629
Slaap lekker Maria..

Nallie wat werkt voor jou buik het beste?
pi_115028955
Ik ga weer proberen te slapen, nu iets beter dan gister hoop ik!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:06:20 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115029002
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef Probability het volgende:
Ik ga weer proberen te slapen, nu iets beter dan gister hoop ik!
Sweet dreams dan maar.. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 03-08-2012 00:12:48 ]
pi_115037069
Laat het hier weten of je een kaartje zoekt of er een aanbiedt.
Nog meer mensen die mee willen? :D
Ruimte zat nog in de tent. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_115037082
Morning. Ik heb vanmorgen geprobeerd mijn broek andersom en binnenstebuiten aan te trekken... aargh.
pi_115037118
Hehe, sterkte vandaag Perr! :D
Doe wat je niet durft.
pi_115037133
Mogge :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Slaap lekker Maria..

Nallie wat werkt voor jou buik het beste?
Ja dat is een beetje t punt, dat weet ik dus niet :')
Als ik crap eet heb ik last, koemelk meestal ook. Maar nu eet ik al een hele tijd netjes en dan heb ik ook last.. it's a mystery :7
pi_115037135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:49 schreef Perruche het volgende:
Morning. Ik heb vanmorgen geprobeerd mijn broek andersom en binnenstebuiten aan te trekken... aargh.
En lukte t? :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:02:28 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115037157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge :)

[..]

Ja dat is een beetje t punt, dat weet ik dus niet :')
Als ik crap eet heb ik last, koemelk meestal ook. Maar nu eet ik al een hele tijd netjes en dan heb ik ook last.. it's a mystery :7
?Spanningsklachten?
pi_115037168
Thanks Henk :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

En lukte t? :P
Ja, merkte het pas toen ik naar de wc ging :D
pi_115037173
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

?Spanningsklachten?
T word wel erger met stress, maar ik heb nu zeker geen stress (vakantie) en het afgelopen jaar ook erg weinig last van gehad... Huisarts zegt dat ook steeds.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:33:24 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115037397
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

T word wel erger met stress, maar ik heb nu zeker geen stress (vakantie) en het afgelopen jaar ook erg weinig last van gehad... Huisarts zegt dat ook steeds.
Mijn man heeft er ook jaren last van gehad (bij vlagen), ook in stressvrije periodes, maar het was zeker weten spanninggerelateerd. Het lastige was het patroon te doorbreken en als het ware een knop om te zetten in zijn hoofd. Voor zijn gevoel had hij namelijk geen last van spanning en stress.
pi_115037456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn man heeft er ook jaren last van gehad (bij vlagen), ook in stressvrije periodes, maar het was zeker weten spanninggerelateerd. Het lastige was het patroon te doorbreken en als het ware een knop om te zetten in zijn hoofd. Voor zijn gevoel had hij namelijk geen last van spanning en stress.
Hmm oke, naja ik zal t straks op vakantie wel merken denk ik, dan ben ik meestal volledig zen na een dag of twee :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:41:39 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115037500
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hmm oke, naja ik zal t straks op vakantie wel merken denk ik, dan ben ik meestal volledig zen na een dag of twee :)
Heb je weleens yoga oid overwogen?
pi_115037542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je weleens yoga oid overwogen?
Heb t weleens gedaan met van die thuisvideo's. Helemaal geen slecht idee om weer eens te proberen! Zal vanmiddag gelijk poging wagen, thanks! :)
pi_115037583
Klacht: mijn muesli smaakte naar karton. -O-
So far voor mijn lekkere ontbijtje.
Doe wat je niet durft.
pi_115037621
Welke is het Henkzors?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:52:12 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115037624
Klacht: vanmorgen prutweer dus laarzen en legging aan, nu snikheet xD
pi_115037629
De muesli die ik al een tijdje in mijn muesli blik heb zitten.
Wat dan ook waarschijnlijk gelijk de oorzaak is. :P
Doe wat je niet durft.
pi_115037655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klacht: vanmorgen prutweer dus laarzen en legging aan, nu snikheet xD
Hehe, ik fietste naar het station en dacht nog "oh, wat mooi al die verschillende kleuren grijze wolken O+ O+ O+ en kijk, een regenboog! O+ O+ O+"
En toen kreeg ik een plensbui over mee heen. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_115037714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Thanks for asking tho O+
meh, balen -O-

Ben benieuwd waar de dokter mee komt.
pi_115037728
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehe, ik fietste naar het station en dacht nog "oh, wat mooi al die verschillende kleuren grijze wolken O+ O+ O+ en kijk, een regenboog! O+ O+ O+"
En toen kreeg ik een plensbui over mee heen. >:O
_O-
pi_115037804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef the85mc het volgende:
Maar het heeft wel geholpen! ^O^
pi_115037873
:D HPKW
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

meh, balen -O-

Ben benieuwd waar de dokter mee komt.
^, ik wilde dat alle slankies zo bagger als ik konden eten zonder last.
Nou ja, die 3 dubbele spaanse pepers op den pizza heb ik dan wel gemerkt, maar dat was de volgende dag :@
pi_115037881
Morgen :W

:O ff wakker worden. Freud gaat tegenwoordig op tijd naar bed en die vind het gezellig als ik met hem mee ga. Ik ga dan nog wat lezen, maar ik wordt toch weer wakker snachts. Toch iets anders op verzinnen :+

Nallie: vervelend dat je buik nog zo vervelend doet. Vooral pijn is heel storend. Hoop dat je alsnog de oorzaak vindt :*
pi_115037888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
:D HPKW

[..]

^, ik wilde dat alle slankies zo bagger als ik konden eten zonder last.
Nou ja, die 3 dubbele spaanse pepers op den pizza heb ik dan wel gemerkt, maar dat was de volgende dag :@
Hete poepies :+
pi_115037941
Is dat boek wat An? Mijn schoonzus is er helemaal lyrisch over :?

Heeft iemand in mijn regio iets aan een stuk of 25-30 houten kledinghangers? Wij zijn aan het puinruimen en het ligt me in de weg :P
pi_115038004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:

Heeft iemand in mijn regio iets aan een stuk of 25-30 houten kledinghangers? Wij zijn aan het puinruimen en het ligt me in de weg :P
Ja, ik vind van wel. Het is vrij simpel uitgelegd, dus voor iedereen toegankelijk. Soms herhaalt ze wel veel, maar dat hebben mensen soms ook nodig. Het gaat mij helpen om lekkere receptjes voor schoonpa te verzinnen en uit te leggen waarom ik het zo maak. En qua kennis pik ik zelf ook nog wat op.
  Vis een optie? vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:21:57 #253
70532 loveli
N
pi_115038069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:11 schreef An24 het volgende:
Morgen :W

:O ff wakker worden. Freud gaat tegenwoordig op tijd naar bed en die vind het gezellig als ik met hem mee ga. Ik ga dan nog wat lezen, maar ik wordt toch weer wakker snachts. Toch iets anders op verzinnen :+

Nallie: vervelend dat je buik nog zo vervelend doet. Vooral pijn is heel storend. Hoop dat je alsnog de oorzaak vindt :*
Oops, you did it again.
crap in = crap out
pi_115038130
-O- heb van die periodes ;(
pi_115038154
Mogge! Sterkte met je buik Nallie :*

Lijstje
O: yoghurt met een appel
T: cappuccino, druifjes
L: 2 crackers met kaas, ham, komkommer en ei, melk
T: wortels, komkommer
D: soep (gepureerde groente dus) met een nog nader te bepalen stukje vlees en stevige salade (met geitekaas en paddestoelen)
T: misschien nog wat yoghurt
pi_115038250
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Maakt dat je extra kritisch? :D
quote:
Oew, ik kan altijd wel stevige kledinghangers gebruiken!
Doe wat je niet durft.
pi_115038276
Dank lieve slankies :*

Mooi lijstje Mar! Als altijd :)
pi_115038429
Mar hoe voel je je nu, nu het weer wat minder is?
pi_115038482
Matig, maar het was eergister nog even lekker warm, dus het is niet gelijk helemaal prut, gelukkig gaat dat een beetje geleidelijk aan. Als er nu af en toe een dagje zon tussendoor komt, hou ik het misschien uit zonder morfine tot we op vakantie gaan.
*duimduim*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:51:54 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115038744
Mogguh :W.

Wanneer ga je op vakantie, Mar?

Ik mag een fiets uitzoeken van het werk *O*. Heb al een mooie op het oog :9. Welke fiets had jij ook alweer, Co? En fietst die een beetje lekker? Ik wil een stevige stadsfiets van een goed merk met 7/8 versnellingen, het liefst een transportrek voorop en ook nog een beetje een leuk kleurtje als het even kan :P. Nu hoef ik mijn Batavus niet te laten repareren, die leveren we gewoon in, want drie fietsen is ook wel een beetje veel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115038782
Leuk vikkestein! Welke heb je op het ooog?

En Transportrekken. Ik voel weinig liefde voor die hype :P.
pi_115038843
Oeh mijn haar is zo zacht! Gisteren met mijn kop in de olijfolie gezeten O+.
pi_115038851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:

Ik mag een fiets uitzoeken van het werk *O*. Heb al een mooie op het oog :9. Welke fiets had jij ook alweer, Co? En fietst die een beetje lekker? Ik wil een stevige stadsfiets van een goed merk met 7/8 versnellingen, het liefst een transportrek voorop en ook nog een beetje een leuk kleurtje als het even kan :P. Nu hoef ik mijn Batavus niet te laten repareren, die leveren we gewoon in, want drie fietsen is ook wel een beetje veel :P.
zie DM :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:57:30 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115038896
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Perruche het volgende:

http://www.profile-quist.(...)/20897/batavus-live/

Deze O+. Zonder transportrek, maar ik O+ dat bruine zadel en ik O+ die kleur en die fietshandel is fijn. Zitten 7 versnellingen op. Mag ook nog een fietsverzekering afsluiten en voor 240 euro aan 'accessoires' uitzoeken, dus er komen ook nog wel fietstassen bij en een regenpak >:O .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:57:46 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115038907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

zie DM :)
Welke? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_115038917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:

Volgens mij heeft Conleche dezelfde fiets als ik.

Sparta pick-up.

In allerlei kleurtjes natuurlijk en er hoort een bagagedrager voor achterop bij.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:59:33 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115038964
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Conleche dezelfde fiets als ik.
[ afbeelding ]
Sparta pick-up.

In allerlei kleurtjes natuurlijk en er hoort een bagagedrager voor achterop bij.
Leuk :Y. Dat is ook idd één om in het achterhoofd te houden :). Co had hem in het lichtblauw, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_115038985
Ik heb een Cortina fiets met transportrek, wat vet handig is Perr ;), erg fijne fiets!
pi_115039000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk :Y. Dat is ook idd één om in het achterhoofd te houden :). Co had hem in het lichtblauw, geloof ik.
Ik in het okergeel, vind ik echt prachtig. Ben er nog steeds erg blij mee. Het is geen hardfietsfiets, maar het zit koninklijk en de fiets is goed stevig.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:01:54 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115039029
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik in het okergeel, vind ik echt prachtig. Ben er nog steeds erg blij mee. Het is geen hardfietsfiets, maar het zit koninklijk en de fiets is goed stevig.

Volgens mij is dat die van Co.
Niet meer actief op Fok!
pi_115039059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maakt dat je extra kritisch? :D
Volgens mij niet extra kritisch. Ik ben altijd kritisch. Toch? :?

quote:
Oew, ik kan altijd wel stevige kledinghangers gebruiken!
Wanneer kom je ze halen *D
pi_115039063
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef Perruche het volgende:

Ik snap die hype ook niet. Is toch een hel met je fiets ergens neerzetten? :D

Ga een keer bij een goede fietsenwinkel langs Vik. Geef aan wat je wensen zijn en ga rondjes proeffietsen. :)
Moet ik ook weer eens doen, wil er ook nog een fiets bij. :)
Doe wat je niet durft.
pi_115039065
Leuke fietsjes allemaal!
pi_115039113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef Nallie het volgende:
Ik heb een Cortina fiets met transportrek, wat vet handig is Perr ;), erg fijne fiets!
Ja, die van jou is ook niet zo groot. Maar met van die kratten en alles er op... neh. :D
pi_115039173
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Volgens mij niet extra kritisch. Ik ben altijd kritisch. Toch? :?
Volgens mij ook. Maar ik merk aan mezelf dat als bepaalde mensen ergens heel erg lyrisch over zijn, dat ik dan bijvoorbaat al heel erg kritisch ben. :D
Idem met boekenhypes. Als heel Nederland de Millenium Trilogie heeft gelezen, dan hoef ik 'm niet zo nodig te lezen. :P

quote:
[..]

Wanneer kom je ze halen *D
Uh... volgende week ergens? :)
Over dit weekend kan ik nog niet veel roepen behalve dat ik naar een varend bloemencorso ga kijken en boterkoek met appel ga bakken voor mn moeder. :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:07:52 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115039206
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik snap die hype ook niet. Is toch een hel met je fiets ergens neerzetten? :D

Ga een keer bij een goede fietsenwinkel langs Vik. Geef aan wat je wensen zijn en ga rondjes proeffietsen. :)
Moet ik ook weer eens doen, wil er ook nog een fiets bij. :)
Een fiets erbij? :P

Ik heb er nu twee: een fijne Batavus met versnellingen die m'n moeder een keer heeft zien liggen in de buurt van ons huis >:O. Die staat nu in het hok met een lekke band. Bovendien moeten de buitenbanden vervangen worden (en het liefst de wielen ook), de versnellingen zijn aan vervanging toe... dure grap. Maar wel een stabiele fiets verder, dus ik krijg er nog wel wat voor bij inruil, denk ik. Alles is mooi meegenomen :).

Verder nog een goedkoop terugtrapremfietsje dat ik in Groningen heb gekocht. Die gebruik ik nu oa voor boodschappen.

M'n nieuwe fiets zou een goeie vervanger van de Batavus moeten worden :). Naar een fietsenhandelaar is wel een goed idee :Y. Maar eerst maar even definitief toestemming krijgen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115039271
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mij is dat die van Co.
Je hebt gelijk!
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Ik heb een fiets gekauft. Een groene!
[ afbeelding ]

Met een kratje, zodat hund Koek meekan. Mag hem vrijdag ophalen en dan maakt hij ook nog gratis mijn oude fiets.

*blij*

En mijn pindasoep is de lekkerste van de hele wereld. Ik neem nog een klein bakkie. :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:11:07 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115039304
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!

[..]

Alleen de kleur klopte niet :P.

En dan ga ik nu even wat nuttigs doen, anders heb ik straks geen werk meer om naartoe te gaan oO< .
Niet meer actief op Fok!
pi_115039537
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Maar ik merk aan mezelf dat als bepaalde mensen ergens heel erg lyrisch over zijn, dat ik dan bijvoorbaat al heel erg kritisch ben. :D
Idem met boekenhypes. Als heel Nederland de Millenium Trilogie heeft gelezen, dan hoef ik 'm niet zo nodig te lezen. :P
Oh, ik snap wel wat je bedoelt. Net zoals de overnight oats hype. Vroeger toen er geen magnetron was toen deden ze niet anders. Dat is iets waar ik weiger aan mee te doen.

Ik eet nog wel gewoon havermout hoor, maar alleen de benaming overnight oats *ril* /rant
quote:
[..]

Uh... volgende week ergens? :)
Over dit weekend kan ik nog niet veel roepen behalve dat ik naar een varend bloemencorso ga kijken en boterkoek met appel ga bakken voor mn moeder. :P
ik dm je wel ff :P
pi_115039561
Goedemorgen!

Ik heb spierpijn van de squats en push-ups en sit-ups van gisteren en eergisteren, dat voelt eigenlijk wel goed. Ben weer tevreden over mijn lijstje van gisteren. Wat denken jullie?

O: yoghurt/muesli
T: appel, pakje creamcrackertjes (die zjin nu op)
L: 4 bth tehina
T: appel
D-1: banaan, kaiserbrotchen
S: 7 km intervaltraining, incl een lading push-ups ed.
D-2: omelet van 2 eieren, 250gr spinazie, handje tuinbonen, 1 uitje en 50 gram feta :9

Planning voor vandaag:
O: yoghurt/muesli
L: 3 bth tehina
D: ? met een wijntje en een lekker toetje
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:20:12 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115039577
Ik ben in het begin ook altijd anti-hypes en als ze een beetje ingeburgerd zijn en de kinderziektes verdwenen zijn, zwicht ik alsnog :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115039661
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een fiets erbij? :P
Ik heb een goede fiets en eentje met 2 lekker banden en een krom voorwiel. :P
Dus die laatste mag vervangen worden door een andere fiets. :)
quote:
Ik heb er nu twee: een fijne Batavus met versnellingen die m'n moeder een keer heeft zien liggen in de buurt van ons huis >:O. Die staat nu in het hok met een lekke band. Bovendien moeten de buitenbanden vervangen worden (en het liefst de wielen ook), de versnellingen zijn aan vervanging toe... dure grap. Maar wel een stabiele fiets verder, dus ik krijg er nog wel wat voor bij inruil, denk ik. Alles is mooi meegenomen :).

Verder nog een goedkoop terugtrapremfietsje dat ik in Groningen heb gekocht. Die gebruik ik nu oa voor boodschappen.

M'n nieuwe fiets zou een goeie vervanger van de Batavus moeten worden :). Naar een fietsenhandelaar is wel een goed idee :Y. Maar eerst maar even definitief toestemming krijgen :P.
Dat klinkt heel verstandig. Ik vind het altijd wel handig om een reservefiets te hebben. Al was het maar ter vervanging van mn gewone fiets igv lekke band. :)

Ik vind deze wel kek, maar moet ook nog een keer echt op onderzoek uit. :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:25:16 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115039730

Deze heeft ook een transportrek :').
Niet meer actief op Fok!
pi_115039751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb een goede fiets en eentje met 2 lekker banden en een krom voorwiel. :P
Dus die laatste mag vervangen worden door een andere fiets. :)

[..]

Dat klinkt heel verstandig. Ik vind het altijd wel handig om een reservefiets te hebben. Al was het maar ter vervanging van mn gewone fiets igv lekke band. :)

Ik vind deze wel kek, maar moet ook nog een keer echt op onderzoek uit. :P [ afbeelding ]
Ik vind het toch wel erg handig om een bagadrager te hebben (en fietstassen) voor boodschappen. Zo'n voordrager lijkt me dan weer helemaal niets, daar wordt je fiets toch erg instabiel van? Ik wil ook weer een nieuwe fiets, had een nieuwe fijne maar die is gejat en nu rijd ik op een 2ehands die steeds meer gebreken begint te krijgen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:27:40 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115039787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:26 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel erg handig om een bagadrager te hebben (en fietstassen) voor boodschappen. Zo'n voordrager lijkt me dan weer helemaal niets, daar wordt je fiets toch erg instabiel van? Ik wil ook weer een nieuwe fiets, had een nieuwe fijne maar die is gejat en nu rijd ik op een 2ehands die steeds meer gebreken begint te krijgen.
Bagagedrager zou ik ook willen, maar die kun je er nog op laten monteren, lijkt me :). Ik vind zo'n transportrek er vooral geinig uitzien, maar ik heb in de fietsenstalling vaak ruzie met fietsen met transportrekken, dus ik denk dat het niet zo'n goed idee is :P. Liever een goeie bagagedrager en fietstassen dan :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_115039831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben in het begin ook altijd anti-hypes en als ze een beetje ingeburgerd zijn en de kinderziektes verdwenen zijn, zwicht ik alsnog :P.
je bedoelt dat je grappig bent. Nooooooooooessss!! gaat over naar Yesssssssssss!!!!!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:32:15 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115039941
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je bedoelt dat je grappig bent. Nooooooooooessss!! gaat over naar Yesssssssssss!!!!!
Ik ben flexibel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115039999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:26 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Daar heb ik mn andere fiets voor. :)
En verder doe ik meestal boodschappen met mn rugzak. :P
Doe wat je niet durft.
pi_115040348
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik doe het altijd met rugzak+2 fietstassen+tas met brood, dus voor mij is de transportruimte broodnodig :').

Maar ik mag pas een nieuwe fiets als ik een nieuw huis heb, want de berging staat nu vol (we hebben allebei een stadsfiets en een racefiets, dus dat wordt een beetje krap helaas).
pi_115040422
Mijn favoriete fiets is een MTB, maar mn droomfiets gaat er nooit komen want te duur..

had laatst nog een discussie met iemand in het MTB forum. Sommige fietsen kosten echt duizenden euros en ontwikkeld om maar zo licht mogelijk te zijn. Ik kan voor dat geld beter een personal trainer huren zodat ikzelf veel lichter wordt en betere techniek krijg.. Het is toch degene die erop zit die het doet. En ook met mn beginnersbike fiets ik mensen die wel een enorm dure fiets hebben eraf :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:48:07 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115040560
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Rugzak is niet genoeg voor weekboodschappen op zaterdag :P. Wij hebben meestal een rugzak en twee plastic tassen nodig.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:48:53 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115040601
Heeft iemand hier trouwens een uitnodiging voor Pinterest voor mij? :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:57:32 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115041041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Jij bent duidelijk geen early adopter :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:58:45 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115041088
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
Oh, ik snap wel wat je bedoelt. Net zoals de overnight oats hype. Vroeger toen er geen magnetron was toen deden ze niet anders. Dat is iets waar ik weiger aan mee te doen.

Ik eet nog wel gewoon havermout hoor, maar alleen de benaming overnight oats *ril* /rant

^^ Ik laat ze zelfs nog weleens een nachtje inweken :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:59:38 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115041116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk geen early adopter :P
Ik zit op de grens van early majority-late majority idd :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:01:12 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115041177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit op de grens van early majority-late majority idd :P.
Nou... volgens mij zit je daar nog wel iets achter. Eerder late majority - laggards. Die fietsenrekken zijn nu toch wel weer uit?
  Vis een optie? vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:01:21 #297
70532 loveli
N
pi_115041185
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Rugzak is niet genoeg voor weekboodschappen op zaterdag :P. Wij hebben meestal een rugzak en twee plastic tassen nodig.
Drie keer lopen, burn the kcals!
crap in = crap out
pi_115041368
Mogge!
Kwark met aalbessen en banaan O+ nom!
Zal ff mijn fiets opzoeken.
Geen 7 versnellingen tough.

-edit- die verkopen ze niet meer.
pi_115041418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik haal doordeweeks ook nog wel eens wat. :) Dat scheelt misschien.
En ik haal zelden frisdrank of wijn ofzo. Maakt ook vast nog wel een verschil. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:09:03 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115041493
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik haal doordeweeks ook nog wel eens wat. :) Dat scheelt misschien.
En ik haal zelden frisdrank of wijn ofzo. Maakt ook vast nog wel een verschil. :)
Haal ik ook niet, dus daar zit het hem niet in :P.

En verse dingen neem ik ook al zo veel mogelijk in het weekend mee, voor zover de tht-datum dat toelaat.

Ik wilde net zeggen dat het verschil hem vast zat in voor twee boodschappen doen vs. voor één, maar klopt dat nog wel? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115041497
Transportrek voorop is wel handig, heb er een bak op gezet en daar deponeer ik of Bo of boodschappen in.
Nadeel is wel dat hij redelijk instabiel is dus lastig te parkeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')